Zaten wel een paar pareltjes tussen inderdaadquote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:12 schreef Jordy-B het volgende:
Ik heb heerlijk gegniffeld over die paar verwijderde posts.
Dus eigenlijk post jij dus constant dezelfde dingen?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:05 schreef Plompzakker het volgende:
Ook de variatie van de genote posts valt nogal tegen.
Ik heb er 155 keer zoveelquote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:16 schreef -river- het volgende:
Jammer dat er geen reden bij staat ( enkel de post maar niet waarom die fout was) want ook al heb ik maar een note, ik snap niet waarom ik die kreeg.
Je mag vooral trots zijn op je vriendje. Hij is de grote inspirator achter de meestequote:
Ik ben dan ook heel trots op hem, wij hebben sws een hele goede relatiequote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:22 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je mag vooral trots zijn op je vriendje. Hij is de grote inspirator achter de meeste
Moet ik er wat spectaculairdere inzetten voor je, dan heb je over een week wat te lachen..quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:05 schreef Plompzakker het volgende:
Zoals iedereen weet kun je vanaf vandaag je notes gratis lezen. Een dag waar ik al weken naar uit heb gekeken.
Helaas blijken de notes een stuk minder spectaculair dan verwacht. 95% bestaat simpelweg uit quotes van verwijderde postsIk had toch wel een stuk meer salt verwacht
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:25 schreef qltel het volgende:
[..]
Moet ik er wat spectaculairdere inzetten voor je, dan heb je over een week wat te lachen..
Geen misbruik maken van de situatie jij!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:25 schreef qltel het volgende:
[..]
Moet ik er wat spectaculairdere inzetten voor je, dan heb je over een week wat te lachen..
Enkel voor leden van de Club van 100 is het graties.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:26 schreef Wrick het volgende:
Je hebt 59 notes gekregen van onze moderators.
Op deze pagina kun je direct je usernotes bekijken.
We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekosten van ¤ 4,50. Deze zullen worden gebruikt om FOK! verder te verbeteren.
hahahahah nu wille ze geld zodat ik ze kan lezen... ik ben nog wel zon lieve jongen
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dus eigenlijk post jij dus constant dezelfde dingen?
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:34 schreef Confetti het volgende:
117. Niet lullig bedoeld maar ook vooral de schuld van de vluchtelingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |