Ik rij 80 nuquote:Op vrijdag 25 mei 2018 06:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je staat zeker achter een vrachtwaggel op de parkeerplaats
heb je fruit mee?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 06:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
maar het is een negroïde man
ga ik doenquote:Op vrijdag 25 mei 2018 06:27 schreef murp het volgende:
[..]
whaha! Gooi de banaan achterin de coupe, kijken wat ie doet!
sowquote:Op vrijdag 25 mei 2018 06:29 schreef I. het volgende:
Jullie willen vast wel mod worden op mijn forum als ie klaar is toch?
Ik zoek ervaren mods, en gezien jullie echte veteranen zijn
Dit is je kans, poepen, snel!quote:Op vrijdag 25 mei 2018 06:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hij rent naar achter om de banaan te pakken
nee, hoezo ander forum?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 06:29 schreef I. het volgende:
Jullie willen vast wel mod worden op mijn forum als ie klaar is toch?
Ik zoek ervaren mods, en gezien jullie echte veteranen zijn
snel! Poep in je krant!quote:Op vrijdag 25 mei 2018 06:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hij rent naar achter om de banaan te pakken
jaaaaquote:Op vrijdag 25 mei 2018 06:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
en dan gooi ik die naar achter
ah dat is klotequote:Op vrijdag 25 mei 2018 06:33 schreef I. het volgende:
Ik probeerde net te slapen, lig helemaal in bed en alles, begint er een vogel keihard te krijsen, ik meteen weer klaarwakker, heb het nu opgegeven
Ach, met zo'n baard kun je persoonlijke hygiëne toch al niet meer garanderenquote:Op vrijdag 25 mei 2018 06:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nee maar straks komt mijn diarree in zijn baard
Preciesquote:Op vrijdag 25 mei 2018 06:34 schreef I. het volgende:
[..]
Ach, met zo'n baard kun je persoonlijke hygiëne toch al niet meer garanderen
en jij denk het beter te kunnenquote:Op vrijdag 25 mei 2018 06:31 schreef I. het volgende:
[..]
Omdat hier niet veel meer uit te halen valt
!quote:Op vrijdag 25 mei 2018 06:36 schreef murp het volgende:
[..]
waarom bied jij je diensten niet aan op FOK! Dan?
daar heb ik persoonlijk niet zoveel last vanquote:Op vrijdag 25 mei 2018 06:37 schreef I. het volgende:
[..]
Alleen vanwege de mensen die hier rondhangen, zeker niet vanwege de software
Omdat werken aan zeer verouderde software niet te doen is, en aan Replique valt geen eer meer te behalen.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 06:36 schreef murp het volgende:
[..]
waarom bied jij je diensten niet aan op FOK! Dan?
Ik heb er geen problemen mee hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2018 06:37 schreef I. het volgende:
[..]
Alleen vanwege de mensen die hier rondhangen, zeker niet vanwege de software
nostalgiequote:Op vrijdag 25 mei 2018 06:38 schreef I. het volgende:
[..]
Omdat werken aan zeer verouderde software niet te doen is, en aan Replique valt geen eer meer te behalen.
ik stop even met tellen. vandaag is mijn dagje nietquote:Op vrijdag 25 mei 2018 06:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
daar heb ik persoonlijk niet zoveel last van
geen idee wat je bedoeld maar ik heb mooi dit berichtje met superverouderde software verstuurd zonder enige problemenquote:Op vrijdag 25 mei 2018 06:39 schreef I. het volgende:
Zeker niet in de staat van ontbinding waarin deze Replique installatie zich op dit moment bevindt.
Omdat je inmiddels gewend bent aan deze ellendequote:Op vrijdag 25 mei 2018 06:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
daar heb ik persoonlijk niet zoveel last van
haten op onze software (FOK!) wordt niet echt geaccepteerd..quote:Op vrijdag 25 mei 2018 06:41 schreef I. het volgende:
[..]
Omdat je inmiddels gewend bent aan deze ellende
Probeer eens te zoeken op FOK!, daar gaat al iets compleet fout. Probeer daarnaast eens mobiel te FOK!ken zonder constant je pagina te hoeven refreshen.. Probeer eens DM's te lezen mobiel zonder constant naar een nieuwe pagina te hoeven navigeren.. probeer mobiel eens eenvoudig teksten dikgedrukt of onderstreept te krijgen.. Probeer mobiel eens een preview te bekijken van je bericht, voordat je het post. Zo kan ik nog wel even doorgaan. En dan heb ik het nu nog voornamelijk over mobiel..quote:Op vrijdag 25 mei 2018 06:40 schreef murp het volgende:
[..]
geen idee wat je bedoeld maar ik heb mooi dit berichtje met superverouderde software verstuurd zonder enige problemen
wromnie?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 06:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ik stop even met tellen. vandaag is mijn dagje niet
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 06:41 schreef I. het volgende:
[..]
Omdat je inmiddels gewend bent aan deze ellende
Best triest eigenlijk hequote:Op vrijdag 25 mei 2018 06:42 schreef murp het volgende:
[..]
haten op onze software (FOK!) wordt niet echt geaccepteerd..
de joodse man was eerder uitgestapt dan ik. Maar niet bij het eindstationquote:
en de negert?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 07:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
de joodse man was eerder uitgestapt dan ik. Maar niet bij het eindstation
quote:Op donderdag 24 mei 2018 22:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
met een noodgang borrelen klinkt wel gestoord ja
Wel jammer dat je geen mod wilt worden, maar misschien verander je nog van gedachten als je ziet hoe geweldig het straks is.quote:
maar de rest van de week hoef ik niet meer met de treinquote:Op vrijdag 25 mei 2018 07:14 schreef I. het volgende:
[..]
Meer bananen gooien, heb je er de rest van de week geen last meer van
voor een maandelijkse vergoeding doe ik allesquote:Op vrijdag 25 mei 2018 07:14 schreef I. het volgende:
[..]
Wel jammer dat je geen mod wilt worden, maar misschien verander je nog van gedachten als je ziet hoe geweldig het straks is.
oh, ja dan is het gewoon zonde van de bananenquote:Op vrijdag 25 mei 2018 07:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
maar de rest van de week hoef ik niet meer met de trein
Een gratis abo, met kans op fantastische prijzen tijdens geweldige prijsacties!quote:Op vrijdag 25 mei 2018 07:24 schreef murp het volgende:
[..]
voor een maandelijkse vergoeding doe ik alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ben hier 5 jaar weggeweest, en kom hier nog steeds de zelfde issues tegen.. Zo snel vind ik dat niet. Helemaal niet als je dan bedenkt dat de 4 jaar die ik daarvoor wel actief was, er ook al vrijwel niks veranderd is.quote:
230¤quote:Op vrijdag 25 mei 2018 08:34 schreef I. het volgende:
Zometeen m'n auto ophalen, afgebroken tapeinden zijn gefixt. Geen idee wat mij dat gaat kosten.
iddquote:
quote:
Een nieuwe neem ik aan? Da's het dan nog wel waard lijkt me.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 08:51 schreef registratieformulier het volgende:
Maandag auto ophalen, kost me ook 9500
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |