abonnement Unibet Coolblue
pi_179592850
13 pt verschil... dat wordt straks moeilijk voor de cav, gs hebben vaak goede 3e kwart...
pi_179592875
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 03:11 schreef Kansenjongere het volgende:
Love staat echt beroerd te schieten.
Hij leest hier blijkbaar mee en wilde even mijn ongelijk bewijzen. :D
  maandag 4 juni 2018 @ 04:02:18 #228
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_179592896
Ook leuk dat Perkins zonder begeleider op de bank mag zitten daar
RED ONS HENNIEGOD
pi_179592903
nou cavs nog niet leidend geweest... was leuk geweest als 1-1 zou worden
pi_179592960
Curry is echt unreal.
pi_179592963
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 04:24 schreef CP360 het volgende:
Curry is echt unreal.
die heeft zn dag vandaag.
pi_179592965
als warriors zou blijven in de komende wedstrijden dan winnen ze met 4-0
pi_179592978
Curry bijna meer drietjes dan heel Cleveland. :')
pi_179593655
JR Smith gelukkig weer op zijn top, 5 punten en 2/9 :')
pi_179593710
Die 3's van Curry. :9~
Jack does it in real time...
pi_179596399
Wat waren de refs weer slecht zeg. Wat is er mis met het niveau van de scheidsrechters in de NBA? Dit is ongekend.
  maandag 4 juni 2018 @ 11:06:45 #237
117098 Hathor
Effe niet
pi_179596508
Als Curry ze er alweer bijna vanuit de kleedkamer begint in te gooien weet je wel weer hoe laat het is. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 4 juni 2018 @ 11:35:18 #238
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_179597001
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 10:58 schreef Justevo het volgende:
Wat waren de refs weer slecht zeg. Wat is er mis met het niveau van de scheidsrechters in de NBA? Dit is ongekend.
Zeker voor een nba finals. (Zie conference finals) o|O

En als Curry ze van overall binnensmijt kan je er niks tegen beginnen...Wat een shot heeft die kerel hoho _O_
Trotse Belg.
pi_179606599
Anticlimax, die NBA Finals.

Op naar de draft en seizoen 2018-2019.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  maandag 4 juni 2018 @ 20:59:04 #240
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_179608559
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:41 schreef Salina het volgende:
Anticlimax, die NBA Finals.
Op naar de draft en seizoen 2018-2019.
Ach het is nog niet gedaan...Ergens hoop ik weer op zo'n MONSTER performance van Lebron en zijn supporting cast speelt toch altijd beter in Cleveland.

Als Kings van zijnde eindelijk iets om naar uit te kijken (van 8 naar 2, wat een verassing *O* ). Nu kijken wat de Suns doen gaan ze voor Doncic of Ayton...
Trotse Belg.
pi_179610355
Als CLeveland beter speelt in Cleveland zelf, dan zou het mooi zijn als het gelijk wordt getrokken.
pi_179613106
Iggy is in ieder geval weer fit.
pi_179617655
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 20:59 schreef Sasman het volgende:

[..]

Ach het is nog niet gedaan...Ergens hoop ik weer op zo'n MONSTER performance van Lebron en zijn supporting cast speelt toch altijd beter in Cleveland.

Als Kings van zijnde eindelijk iets om naar uit te kijken (van 8 naar 2, wat een verassing *O* ). Nu kijken wat de Suns doen gaan ze voor Doncic of Ayton...
Op papier is het nog niet gedaan, maar ik zie echt weinig kansen voor de Cavs eerlijk gezegd.

Nee, dan volgend jaar. Boston zal hopelijk echt meedoen om de prijzen en de hegemonie van de Cavs/Warriors breken. Philadelphia wordt beter.

En als Balkan-fan kijk ik wel uit naar de definitieve doorbraak van Hezonja (hopelijk niet bij Orlando!) en de komst van Doncic. Zou tof zijn als die (na Divac en Stojakovic) naar de Kings gaat. Samenspelen met Bogdan Bogdanovic. Wow. Veelzijdig superduo. :s)

De algemene gedachte is toch wel dat de Suns voor Ayton gaan, dus Doncic naar de Kings of de Hawks.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  dinsdag 5 juni 2018 @ 12:46:20 #244
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_179618089
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 12:10 schreef Salina het volgende:

[..]

Op papier is het nog niet gedaan, maar ik zie echt weinig kansen voor de Cavs eerlijk gezegd.

Nee, dan volgend jaar. Boston zal hopelijk echt meedoen om de prijzen en de hegemonie van de Cavs/Warriors breken. Philadelphia wordt beter.

En als Balkan-fan kijk ik wel uit naar de definitieve doorbraak van Hezonja (hopelijk niet bij Orlando!) en de komst van Doncic. Zou tof zijn als die (na Divac en Stojakovic) naar de Kings gaat. Samenspelen met Bogdan Bogdanovic. Wow. Veelzijdig superduo. :s)

De algemene gedachte is toch wel dat de Suns voor Ayton gaan, dus Doncic naar de Kings of de Hawks.
Gaan nu geruchten dat de Hawks en Kings niet helemaal zeker zijn dat ze Doncic als 2de zouden selecteren...Bagley en Jackson Jr. zouden interessant zijn. Nu volgens mij is dit een beetje een smoke-screen en hoop ik dat de Kings Doncic selecteren.
Al gaat het gerucht ook dat de Suns Doncic wel eens kunnen selecteren (zie hun nieuwe hoofdcoach) en een max contract aan Capela willen geven. Als zou dat max contract hun nog wel eens zuur kunnen opbreken als ze het echt zouden doen want Capela is goed maar geen max contract waard.
Want Ayton defensief is toch een probleem momenteel, al heeft hij wel alle fysieke mogelijkheden om een goede verdediger te worden. Zal vooral kijken zijn wat de Suns gaan doen.
En wat met jongens als Bamba, Young en MPJ, allemaal een groot potentieel maar ook met bepaalde "red flags". Zal een interessante draft worden _O-
Trotse Belg.
  dinsdag 5 juni 2018 @ 13:39:37 #245
26597 peasant
Vanneuh...Oh ja
pi_179618921
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 12:46 schreef Sasman het volgende:

[..]

Gaan nu geruchten dat de Hawks en Kings niet helemaal zeker zijn dat ze Doncic als 2de zouden selecteren...Bagley en Jackson Jr. zouden interessant zijn. Nu volgens mij is dit een beetje een smoke-screen en hoop ik dat de Kings Doncic selecteren.
Al gaat het gerucht ook dat de Suns Doncic wel eens kunnen selecteren (zie hun nieuwe hoofdcoach) en een max contract aan Capela willen geven. Als zou dat max contract hun nog wel eens zuur kunnen opbreken als ze het echt zouden doen want Capela is goed maar geen max contract waard.
Want Ayton defensief is toch een probleem momenteel, al heeft hij wel alle fysieke mogelijkheden om een goede verdediger te worden. Zal vooral kijken zijn wat de Suns gaan doen.
En wat met jongens als Bamba, Young en MPJ, allemaal een groot potentieel maar ook met bepaalde "red flags". Zal een interessante draft worden _O-
Een van de weinige met groot potentieel en veel tekortkomingen die hedentendage wel geslaagd is, is Antetokounmpo. Meer en deel die gokken pakken verkeerd uit. Althans dat gevoel heb ik.
Alles is toxisch, het hangt af van de dosis.
pi_179619469
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 12:46 schreef Sasman het volgende:

[..]

Gaan nu geruchten dat de Hawks en Kings niet helemaal zeker zijn dat ze Doncic als 2de zouden selecteren...Bagley en Jackson Jr. zouden interessant zijn. Nu volgens mij is dit een beetje een smoke-screen en hoop ik dat de Kings Doncic selecteren.
Al gaat het gerucht ook dat de Suns Doncic wel eens kunnen selecteren (zie hun nieuwe hoofdcoach) en een max contract aan Capela willen geven. Als zou dat max contract hun nog wel eens zuur kunnen opbreken als ze het echt zouden doen want Capela is goed maar geen max contract waard.
Want Ayton defensief is toch een probleem momenteel, al heeft hij wel alle fysieke mogelijkheden om een goede verdediger te worden. Zal vooral kijken zijn wat de Suns gaan doen.
En wat met jongens als Bamba, Young en MPJ, allemaal een groot potentieel maar ook met bepaalde "red flags". Zal een interessante draft worden _O-
Hmm ja, ik hoop op Doncic naar de Kings dus. Al is de Kings eerlijk gezegd niet altijd een even goed geleide organisatie, maar de Suns zijn dat evenmin.

Verder is het maar afwachten, iedereen (en zeker de Amerikanen, fans, journalisten en scouts) doen allemaal erg gewichtig over ceilings (hoe goed kan iemand tenminste worden, en hoe goed maximaal in potentie) en draften erg veel op basis van fysieke tools (wingspan, spanwijdte e.d.) maar uiteindelijk blijft het maar een gok.

Eigenlijk nog verbazend dat er nog best wat mensen zijn die dan eerder een JJJ, Porter Jr., Bamba of Ayton zouden kiezen dan een Doncic, die zich al lang en breed tegen NBA-spelers (EK) en andere professionals (Euroleague, Spaanse League) met verve heeft bewezen. Maar hey, we draften op basis van eventuele potentie, toch?
Niet dat genoemde spelers niet talentvol zijn hoor, maar toch...

Kijk naar Jahlil Okafor (wie???). Dat was toch het grootste college talent een paar jaar terug? :o

En Andrew Wiggins? Die had al red flags in college (slecht verdedigend, weinig meeverdedigen, niet altijd 100% geven elke wedstrijd).

En nu, 4 a 5 jaar later? Nog steeds hetzelfde verhaal, als je de Minnesota-fans wilt geloven.

Wat dat betreft zou je kunnen zeggen dat als iemand op jonge leeftijd al bepaalde red flags heeft (dan bedoel ik geen slechte rug of iets fysieks, maar meer karaktertechnisch, slecht meeverdedigen etc.), het heel erg lastig wordt om die om te toveren in iets positiefs. Can't change personality, zoiets.

Doncic heeft van nature een absolute winnersmentaliteit en kan een team op sleeptouw nemen (reeds bewezen), en kan tevens al in crunch time de beslissende shots voor rekening nemen voor zijn teams.

Dat zijn nog eens karaktereigenschappen. *O*

[ Bericht 21% gewijzigd door Salina op 05-06-2018 14:26:53 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  dinsdag 5 juni 2018 @ 14:52:52 #247
26597 peasant
Vanneuh...Oh ja
pi_179619989
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 14:17 schreef Salina het volgende:

[..]

Hmm ja, ik hoop op Doncic naar de Kings dus. Al is de Kings eerlijk gezegd niet altijd een even goed geleide organisatie, maar de Suns zijn dat evenmin.

Verder is het maar afwachten, iedereen (en zeker de Amerikanen, fans, journalisten en scouts) doen allemaal erg gewichtig over ceilings (hoe goed kan iemand tenminste worden, en hoe goed maximaal in potentie) en draften erg veel op basis van fysieke tools (wingspan, spanwijdte e.d.) maar uiteindelijk blijft het maar een gok.

Eigenlijk nog verbazend dat er nog best wat mensen zijn die dan eerder een JJJ, Porter Jr., Bamba of Ayton zouden kiezen dan een Doncic, die zich al lang en breed tegen NBA-spelers (EK) en andere professionals (Euroleague, Spaanse League) met verve heeft bewezen. Maar hey, we draften op basis van eventuele potentie, toch?
Niet dat genoemde spelers niet talentvol zijn hoor, maar toch...

Kijk naar Jahlil Okafor (wie???). Dat was toch het grootste college talent een paar jaar terug? :o

En Andrew Wiggins? Die had al red flags in college (slecht verdedigend, weinig meeverdedigen, niet altijd 100% geven elke wedstrijd).

En nu, 4 a 5 jaar later? Nog steeds hetzelfde verhaal, als je de Minnesota-fans wilt geloven.

Wat dat betreft zou je kunnen zeggen dat als iemand op jonge leeftijd al bepaalde red flags heeft (dan bedoel ik geen slechte rug of iets fysieks, maar meer karaktertechnisch, slecht meeverdedigen etc.), het heel erg lastig wordt om die om te toveren in iets positiefs. Can't change personality, zoiets.

Doncic heeft van nature een absolute winnersmentaliteit en kan een team op sleeptouw nemen (reeds bewezen), en kan tevens al in crunch time de beslissende shots voor rekening nemen voor zijn teams.

Dat zijn nog eens karaktereigenschappen. *O*
Mooi omschreven wat ik eigenlijk wilde zeggen.

Antetokounmpo is een van de weinige die daadwerkelijk beter wordt en zijn potentieel bereikt.
Biyombo, Okafor, Russell, Mudiay, Waiters, allemaal op potentieel, maar niet echt gehaald wat het zou kunnen halen.
Alles is toxisch, het hangt af van de dosis.
pi_179626906
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 12:46 schreef Sasman het volgende:

[..]

Gaan nu geruchten dat de Hawks en Kings niet helemaal zeker zijn dat ze Doncic als 2de zouden selecteren...Bagley en Jackson Jr. zouden interessant zijn. Nu volgens mij is dit een beetje een smoke-screen en hoop ik dat de Kings Doncic selecteren.
Al gaat het gerucht ook dat de Suns Doncic wel eens kunnen selecteren (zie hun nieuwe hoofdcoach) en een max contract aan Capela willen geven. Als zou dat max contract hun nog wel eens zuur kunnen opbreken als ze het echt zouden doen want Capela is goed maar geen max contract waard.
Want Ayton defensief is toch een probleem momenteel, al heeft hij wel alle fysieke mogelijkheden om een goede verdediger te worden. Zal vooral kijken zijn wat de Suns gaan doen.
En wat met jongens als Bamba, Young en MPJ, allemaal een groot potentieel maar ook met bepaalde "red flags". Zal een interessante draft worden _O-
Rockets gaan altijd matchen en alleen daarom zou je als ander team al max moeten bieden. Even er eigenhandig voor zorgen dat ze Lebron niet krijgen. :D

Suns pakken Ayton want hun twee beste spelers zijn ook wings.

Doncic weet dit en dat is ook de reden dat hij waarschijnlijk in Europa blijft. Die springt liever voor de trein dan dat ie in Sacramento, Atlanta of Memphis terecht komt. En ik neem het hem niet kwalijk.
pi_179641969
Voor mensen die gaan kijken, het begint om 3.00.
  donderdag 7 juni 2018 @ 03:17:04 #250
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_179648709
Lebron passed hem op zichzelf voor de dunk

Op naar game 4
RED ONS HENNIEGOD
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')