Ik zit in een trein, luisterend naar Kom Terug. Het kan beter.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
(Openslaande) Deuren richting mijn tuin staan open, laptopje ook, ik hoor mijn tv al roepen wanneer 'ie eindelijk aan mag... Dit wordt een mooie dag.
Morgen wordt nog genialer hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
(Openslaande) Deuren richting mijn tuin staan open, laptopje ook, ik hoor mijn tv al roepen wanneer 'ie eindelijk aan mag... Dit wordt een mooie dag.
De favoriet van Thijsquote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is nog geen 11 uur geweest en ik heb al meer dan genoeg van Thijs
twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 25-05-2018 om 09:24:47Lopez Moreno Supermendez Hernandez Fernandez de la Torres Gutierrez. reageer retweet
Ik heb geen Verklaring Omtrent Gedrag gedragen omdat ik Yvonne oud heb genoemd (note bene in een relevante context dat een vliegtuig niet is afgeschreven na 20 jaar)quote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nu zie ik een sollicitatiegesprek voor me waarop men uit het niets vraagt hoe je het in 2013 in je hoofd haalde Danny van FOK! te beledigen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De favoriet van Thijstwitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 25-05-2018 om 09:24:47Lopez Moreno Supermendez Hernandez Fernandez de la Torres Gutierrez. reageer retweet
Ik had gisteren de indruk dat Karsten ook niet geheel objectief is.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 08:13 schreef franklop het volgende:
[..]
ik denk nog steeds dat de kans groter is dat Tom veel tijd verliest dan dat Yates dat doet. Maar ja Kerckhoffs is duidelijk niet helemaal objectief in deze
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De favoriet van Thijstwitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 25-05-2018 om 09:24:47Lopez Moreno Supermendez Hernandez Fernandez de la Torres Gutierrez. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 25-05-2018 om 09:28:42@paszcal O ja shit. Toen ik in Spanje reed noemde ik al mijn ploeggenoten Luis Angel Hernandez Fernandez Gutierrez. Ik had er eentje die Gutierrez Gutierrez heette. Wat eigenlijk nog leuker was. reageer retweet
Thijs zit al vanaf 8 uur aan Westmallequote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 25-05-2018 om 09:28:42@paszcal O ja shit. Toen ik in Spanje reed noemde ik al mijn ploeggenoten Luis Angel Hernandez Fernandez Gutierrez. Ik had er eentje die Gutierrez Gutierrez heette. Wat eigenlijk nog leuker was. reageer retweet
Die blijft toch ook geniaal, van lichte verbazing naar totale verschrikking in 3 secondenquote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 25-05-2018 om 09:28:42@paszcal O ja shit. Toen ik in Spanje reed noemde ik al mijn ploeggenoten Luis Angel Hernandez Fernandez Gutierrez. Ik had er eentje die Gutierrez Gutierrez heette. Wat eigenlijk nog leuker was. reageer retweet
quote:
Als jullie het allebei zeggen moet het haast wel waar zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Thijs zit al vanaf 8 uur aan Westmalle
Of hij krijgt dit allemaal nuchter uit zijn toetsenbord. Hoe dan ook moet Thijs professionele hulp zoeken.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Als jullie het allebei zeggen moet het haast wel waar zijn.
Vettig genotquote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
De actuele omstandigheden:
https://imgur.com/gallery/oWSPF8G
Ik heb nog nooit een note gekregen voor dopingbeschuldigingen, dus blijkbaar straal je niet genoeg autoriteit uit.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:09 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik heb een note omdat ik Froome tijdens de Tour van 2013 beschuldigde van dopinggebruik.
Wel voor antisemitisme?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een note gekregen voor dopingbeschuldigingen, dus blijkbaar straal je niet genoeg autoriteit uit.
Misschien was Syntix toen een mod?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een note gekregen voor dopingbeschuldigingen, dus blijkbaar straal je niet genoeg autoriteit uit.
Dit is een wel erg arrogante post. Grenst tegen de ivorentorenmentaliteit aan.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De mods zijn het roerend met me eens.quote:
Dezelfde mening als Nattekat, tel uit je winst.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De mods zijn het roerend met me eens.
Hier heb je een gifje van Miss Piggy (bad bitch uit de provincie) en Kermit op de fiets.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:12 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dit is een wel erg arrogante post. Grenst tegen de ivorentorenmentaliteit aan.
Ik denk niet dat die racist en ik veel raakvlakken hebben.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dezelfde mening als Nattekat, tel uit je winst.
Bedankt.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hier heb je een gifje van Miss Piggy (bad bitch uit de provincie) en Kermit op de fiets.
[ afbeelding ]
Jij bent dan ook de liefste jongen van dit forum. Waar zou iemand jou een note voor kunnen geven?quote:
Dat denk ik eigenlijk ook niet nee.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die racist en ik veel raakvlakken hebben.
Spinvisquote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:52 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik zit in een trein, luisterend naar Kom Terug. Het kan beter.
Wil iemand aub dit ff uitleggen? Ik volg wielrennen best lang, maar dit heb ik niet begrepen.quote:Froome, Dumoulin en Pozzovivo sloten vervolgens aan bij Wout Poels, die al eerder was weggereden uit de groep met favorieten. De Nederlandse ploegmaat van Froome was zo een perfecte springplank voor zijn kopman.
"Dat plan hadden we op de laatste klim besproken", aldus Froome. "Wout voelde zich goed en dus beslisten we samen dat hij zou aanvallen en dat ik zou kijken of ik de oversteek zou kunnen maken. Die tactiek werkte uiteindelijk heel goed."
Dit verwacht je niet van R_R.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:12 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dit is een wel erg arrogante post. Grenst tegen de ivorentorenmentaliteit aan.
Ja. Dan is het knecht tegen knecht en Poels is de beste knecht van dit peloton.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:20 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Wil iemand aub dit ff uitleggen? Ik volg wielrennen best lang, maar dit heb ik niet begrepen.
Is het zo dat ie de oversteek gaat maken en in het wiel van Poels gaat blijven om uit de wind te blijven?
Ik heb Car Seat Headrest aan staan.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:52 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik zit in een trein, luisterend naar Kom Terug. Het kan beter.
quote:
Iemand is naar je op zoek.twitter:Emily5054 twitterde op woensdag 23-05-2018 om 22:35:41Ik ben op zoek naar de jongen met donkerblonde krullen en leuke glimlach die me dit briefje gaf. Woensdag 23 mei stapte hij op in Gent-Sint-Pieters om 15u21. In Brugge zijn we samen afgestapt om 15u49. Gelieve dit bericht te delen, ik zou hem graag leren kennen. #kissandtweet https://t.co/dSF4ouegkZ reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |