Had meer verwacht.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:02 schreef Mani89 het volgende:
220 notes, beschamend. Maar daar komt vanaf nu geen een meer bij.
Voor mijn post in het psv-topic ; 'ze doen er ook alles aan om Ajax te helpen hé' krijg ik een note. Dan neem ik aan dat mongolen als badderharing, klaasweetniks, nickgitaar en psvcl meer dan duizend notes hebben. Het kan ook dat een desbetreffende mod een beetje selectief mod aangezien hij nooit buiten hebt psv topic komt.quote:
Tja voor teringdomme opmerkingen krijg je nou eenmaal een note.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor mijn post in het psv-topic ; 'ze doen er ook alles aan om Ajax te helpen hé' krijg ik een note. Dan neem ik aan dat mongolen als badderharing, klaasweetniks, nickgitaar en psvcl meer dan duizend notes hebben. Het kan ook dat een desbetreffende mod een beetje selectief mod aangezien hij nooit buiten hebt psv topic komt.
Dan neem ik aan dat jij er ook een flink aantal hebt.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tja voor teringdomme opmerkingen krijg je nou eenmaal een note.
Volgens mij is het vooral zo dat je een ban krijgt als je in een korte periode meerdere notes weet te verzamelen. Soort van logboek voor de mods en admins, zodat ze weten wat je allemaal op je kerfstok hebt.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat is eigenlijk het nadeel van een note? Dan krijg je aan het eind van het jaar geen sticker ofzo?
Louter positieve, ik verwacht er ook een voor post #165quote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat jij er ook een flink aantal hebt.
Dat zal, net als de rest van je leven, wel een teleurstelling worden.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Louter positieve, ik verwacht er ook een voor post #165
Nou zeg.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zal, net als de rest van je leven, wel een teleurstelling worden.
Uitdagend dagje voor De Darmen Van Tom.twitter:oufeh twitterde op vrijdag 25-05-2018 om 10:13:33Giro has been on Finestre 3 timesIn 2005 & 2015 pink jersey had a very bad time there (Savoldelli/Contador). One reason is energy expenditure on such a monster, 1600-1800 kcal depending on your weight, nutrition is crucial, as explained by Dottore Ferrari https://t.co/VwVHKJeyAi reageer retweet
Zou dottore Ferrari nog tips hebben?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Uitdagend dagje voor De Darmen Van Tom.twitter:oufeh twitterde op vrijdag 25-05-2018 om 10:13:33Giro has been on Finestre 3 timesIn 2005 & 2015 pink jersey had a very bad time there (Savoldelli/Contador). One reason is energy expenditure on such a monster, 1600-1800 kcal depending on your weight, nutrition is crucial, as explained by Dottore Ferrari https://t.co/VwVHKJeyAi reageer retweet
Hij had de oplossing gevonden voor die problemen he!quote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
En Mollema verprutste zijn podiumplek in de Tour van 2016 ook op de laatste vrijdag.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij had de oplossing gevonden voor die problemen he!
En de afgelopen 2 Giro's raakte de leider ook zijn trui kwijt op de laatste vrijdag.
(al was dat toen beide keren een Nederlander)
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij had de oplossing gevonden voor die problemen he!
Als je gaat solliciteren kijken ze er naar.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat is eigenlijk het nadeel van een note? Dan krijg je aan het eind van het jaar geen sticker ofzo?
Dottore Ferrari waarschuwde tegen gewichtsverlies omdat dat de weerstand erdoor omlaag gaat. Hopeloos uit de tijd die man.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zou dottore Ferrari nog tips hebben?
Ik lig liever in een goeie tent dan in een slecht hostel. Echt genot man op zo'n slaapzaal metb4 snurkende Polen en 3 stinkende Chinezen. Hostels zijn voor mensen die niet meer dieper kunnen zinken. En dan terug in Nederland van die stoere verhalen vertellen over hun geweldige reis waar ze allemaal geweldige mensen hebben ontmoet.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kan een huisje huren, naar een hotel gaan, desnoods naar een hostel.
En dan kies je ervoor om in een tent te gaan liggen. Ik neem helemaal niets terug. Mensen die kamperen hebben professionele hulp nodig.
Nu zie ik een sollicitatiegesprek voor me waarop men uit het niets vraagt hoe je het in 2013 in je hoofd haalde Danny van FOK! te beledigen.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:37 schreef alpeko het volgende:
[..]
Als je gaat solliciteren kijken ze er naar.
Mooi hoe Kroon gisteren oprecht leek te schrikken van de magerzucht bij Bilbo.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dottore Ferrari waarschuwde tegen gewichtsverlies omdat dat de weerstand erdoor omlaag gaat. Hopeloos uit de tijd die man.
Nee Konradquote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:43 schreef franklop het volgende:
Pello gaat wel op voor de Zubeldia- award deze Giro
Mooie strijd met Konrad.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:43 schreef franklop het volgende:
2013 belde... Froome is een meesterdaler joh.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk is het lekker glad op Finestre, kunnen we Froome zien sidderen van angst
Hier regent het nog.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:45 schreef Masterminded het volgende:
Het is echt al vreselijk warm buiten.
Hey, niet met Pello he. Niet met Pello.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:43 schreef franklop het volgende:
Karsten daarentegen sneakte voorafgaand aan de snelste etappe ooit nog even het hotel uit -met iemand waarmee hij nog in de ploeg heeft gezeten- om het op een zuipen te zettenquote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:42 schreef showtimer het volgende:
[..]
Mooi hoe Kroon gisteren oprecht leek te schrikken van de magerzucht bij Bilbo.
Ben maar wat blij met zijn prestatie hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hey, niet met Pello he. Niet met Pello.
(Openslaande) Deuren richting mijn tuin staan open, laptopje ook, ik hoor mijn tv al roepen wanneer 'ie eindelijk aan mag... Dit wordt een mooie dag.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:45 schreef Masterminded het volgende:
Het is echt al vreselijk warm buiten.
Oké Thijs.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
(Openslaande) Deuren richting mijn tuin staan open, laptopje ook, ik hoor mijn tv al roepen wanneer 'ie eindelijk aan mag... Dit wordt een mooie dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |