Dat had ik de laatste keer bij Tinder, na weken swipen. Ik pak even een touw.quote:Op donderdag 24 mei 2018 17:10 schreef BeamofLight het volgende:
Geloof me, bij precies 0 matches is er wel degelijk eea mis met je
En weet je inmiddels waar het aan lag, dat je geen matches had?quote:Op donderdag 24 mei 2018 19:22 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat had ik de laatste keer bij Tinder, na weken swipen. Ik pak even een touw.
Dat doe ik uiteindelijk ook altijd wel. Moet het alleen niet wagen hier te melden.quote:Op donderdag 24 mei 2018 19:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou dan kets je een sufkut toch gelijk uit je matches.
Aan mijn rotkop. Daarom forever singlequote:Op donderdag 24 mei 2018 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En weet je inmiddels waar het aan lag, dat je geen matches had?
Nee een paar. Die allemaal weigeren een gesprek te voeren. Zal wel aan mij liggen.quote:Op donderdag 24 mei 2018 19:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb je dan maar één match op dit moment?
Jeetje, en ik maar louter lovende verhalen lezen over jou hier.quote:Op donderdag 24 mei 2018 19:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Aan mijn rotkop. Daarom forever single
Niet zo negatiefquote:Op donderdag 24 mei 2018 19:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Aan mijn rotkop. Daarom forever single
Sinds het ongeluk is er veel veranderdquote:Op donderdag 24 mei 2018 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje, en ik maar louter lovende verhalen lezen over jou hier.
Huh. Je bent toch best okay voor zover ik het me herinner.quote:Op donderdag 24 mei 2018 19:22 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat had ik de laatste keer bij Tinder, na weken swipen. Ik pak even een touw.
Waarom uiteindelijk? Kan me voorstellen dat je de lol verliest als je te veel tijd in troosteloze gepsrekken steekt.quote:Op donderdag 24 mei 2018 19:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat doe ik uiteindelijk ook altijd wel. Moet het alleen niet wagen hier te melden.
Best okay is niet voldoendequote:Op donderdag 24 mei 2018 19:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Huh. Je bent toch best okay voor zover ik het me herinner.
Ik zit hier even mind blown van ik snap er officieel niks meer van.quote:Op donderdag 24 mei 2018 19:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Huh. Je bent toch best okay voor zover ik het me herinner.
Omdat ik niet aan een dood paard wil blijven trekken (huehue)quote:Op donderdag 24 mei 2018 19:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Waarom uiteindelijk? Kan me voorstellen dat je de lol verliest als je te veel tijd in troosteloze gepsrekken steekt.
Was een leuk grapje geweest als ik niet had bedoeld dat je ze juist eerder uit je lijst moet mikken.quote:Op donderdag 24 mei 2018 19:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat ik niet aan een dood paard wil blijven trekken (huehue)
Ik snap het ook niet meer. Lijkt wel alsof bijna niemand hier zelfvertrouwen heeft.quote:Op donderdag 24 mei 2018 19:34 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik zit hier even mind blown van ik snap er officieel niks meer van.
Sja, dat krijg je na 15 jaar kansloze afwijzingen.quote:Op donderdag 24 mei 2018 19:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet meer. Lijkt wel alsof bijna niemand hier zelfvertrouwen heeft.
Herhaal na mij: ik ben da bomb
Over wie heb je het nu?quote:Op donderdag 24 mei 2018 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, dat krijg je na 15 jaar kansloze afwijzingen.
Die rotkop opmerking was niet serieus, hequote:Op donderdag 24 mei 2018 19:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet meer. Lijkt wel alsof bijna niemand hier zelfvertrouwen heeft.
Herhaal na mij: ik ben da bomb
Ja en die waren niet bepaald lelijkquote:Op donderdag 24 mei 2018 19:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had jou weleens foto's laten zien van ex-dates volgens mij...
Ja moeilijk te onderscheiden van andere fokkersquote:Op donderdag 24 mei 2018 19:38 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Die rotkop opmerking was niet serieus, heMensen, kom op.
ow, voor niks depressief gewordenquote:Op donderdag 24 mei 2018 19:38 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Weet ik het, misschien had je een Dven gedaan en een berg gekopt. Kan best toch.quote:Op donderdag 24 mei 2018 19:38 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Over mezelf. Ik praat niet voor anderen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |