Hoe boos word je als het gerucht over Kevin Vogt enige waarheid kent?quote:Op donderdag 24 mei 2018 19:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het van me afschrijven heeft niet geholpen, ik ben nog steeds boos.
Hoort er bij jullie in het dorp een bijnaampje bij?quote:Op donderdag 24 mei 2018 19:50 schreef maxi-mus het volgende:
Jullie moeten het trouwens 3 dagen zonder mij doen, vanavond begint ons dorpsfeest dus ik ben 4 dagen lam. Hoop dat onze Tom het nog haalt.
Dat zou ook oprecht heel erg kut zijn. Omdat hij voor Hoffenheim enorm belangrijk is en bij Bayern gewoon lekker op het bankie zou zitten. Bayern moet even lekker z'n teen stoten.quote:Op donderdag 24 mei 2018 19:51 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hoe boos word je als het gerucht over Kevin Vogt enige waarheid kent?
Nee daar doen we niet aan in Friesland.quote:Op donderdag 24 mei 2018 19:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoort er bij jullie in het dorp een bijnaampje bij?
Je kunt ons toch ook prima brak vergezellen?quote:Op donderdag 24 mei 2018 19:50 schreef maxi-mus het volgende:
Jullie moeten het trouwens 3 dagen zonder mij doen, vanavond begint ons dorpsfeest dus ik ben 4 dagen lam. Hoop dat onze Tom het nog haalt.
Welke buren?quote:Op donderdag 24 mei 2018 19:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die transfer maakt mij echt bloedchagrijnig en voor het waarom verwijs ik je graag door naar de buren.
Je bent duidelijk heel erg boos. Ga even een rondje rennen, want dit zeg je niet een tweede keer.quote:Op donderdag 24 mei 2018 19:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die Nagelsmann kan er eigenlijk ook helemaal niks van. Begint een beetje last te krijgen van een messiassyndroom, denken dat hij iedere mongool aan het voetballen kan krijgen.
Ja nee maar Stijn, je gaat toch geen Brenet halen?quote:Op donderdag 24 mei 2018 20:04 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Je bent duidelijk heel erg boos. Ga even een rondje rennen, want dit zeg je niet een tweede keer.
Verdomme jongenstwitter:raykerckhoffs twitterde op donderdag 24-05-2018 om 19:53:50Gaan we eindelijk een bijnaam voor Tom Dumoulin krijgen? KEIZER TOM reageer retweet
Ben er overdag ook de hele dag.quote:Op donderdag 24 mei 2018 19:59 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Je kunt ons toch ook prima brak vergezellen?
Ik ben voor Tom van Derriequote:Op donderdag 24 mei 2018 20:10 schreef franklop het volgende:
Verdomme jongenstwitter:raykerckhoffs twitterde op donderdag 24-05-2018 om 19:53:50Gaan we eindelijk een bijnaam voor Tom Dumoulin krijgen? KEIZER TOM reageer retweet
en die het dan niet gaan halen om Astana en Sky vol gaan vanaf de Finestrequote:Op donderdag 24 mei 2018 19:42 schreef Evertjan het volgende:
ik geef je nu al vast op een briefje mee dat Gesink morgen in de kopgroep van de dag zal zitten
Ik vrees het ook niet inderdaad.quote:Op donderdag 24 mei 2018 20:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en die het dan niet gaan halen om Astana en Sky vol gaan vanaf de Finestre
quote:Op donderdag 24 mei 2018 20:10 schreef franklop het volgende:
Er moeten in Duitsland toch meer betaalbare frietjes rondlopen die hetzelfde kunstje als Brenet onderstaand kunnen?quote:Op donderdag 24 mei 2018 20:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja nee maar Stijn, je gaat toch geen Brenet halen?
Het is ook nog eens eind mei, de transferperiode is niet eens begonnen. Dat wil zeggen dat Brenet helemaal bovenaan het lijstje stond en niet eens een paniekaankoop is.
Dat kán toch niet?
Die is toch gewoon niet gescout? Dit is een obligaat praatje wat je over iedere speler zou kunnen houden.quote:Op donderdag 24 mei 2018 20:15 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Er moeten in Duitsland toch meer betaalbare frietjes rondlopen die hetzelfde kunstje als Brenet onderstaand kunnen?
"Joshua ist ein schneller und dynamischer Spieler, der mit seinem Offensivdrang viel Power über Außen entwickeln kann", sagt Alexander Rosen über den in Kerkrade geborenen Brenet. Die Tatsache, dass er auf beiden Seiten spielen kann, mache ihn im Hinblick auf die Herausforderungen der neuen Saison zu einer "sehr starken und hochinteressanten Alternative für unseren Kader", ergänzt der TSG-Direktor Profifußball.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |