Why?quote:

quote:Op donderdag 24 mei 2018 17:23 schreef Aguero het volgende:
Dit hebben Asscher en Klaver toch maar mooi geregeld.
Linkse politiek.

Snap ik welquote:Op donderdag 24 mei 2018 17:24 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij had zich helemaal naar de tering gereden en kreeg 4 microfoons in zijn keel gedouwd

Ik vermoed een hongerklopje, hij zakte er wel heel extreem door.quote:Op donderdag 24 mei 2018 17:19 schreef Aguero het volgende:
Als je hier lost ga je morgen op de Finestre een half uur verliezen.

Of hij blies zichzelf gewoon helemaal op.quote:Op donderdag 24 mei 2018 17:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vermoed een hongerklopje, hij zakte er wel heel extreem door.

quote:Op donderdag 24 mei 2018 17:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat maakt het uit wat het was? Tom, Pozzovivo, Froome, Superman. Ze ruiken bloed. Vol koers op de Finestre.

Gewoon brinta met snelle jelle..quote:Op donderdag 24 mei 2018 17:26 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Zie hier het bewijs dat ONZE Tom geen doping gebruikt. Jaaaaaa

Lijkt me sterk dat hij het eten is vergeten. Ze hadden vandaag tijd genoeg om daaraan te denken.quote:Op donderdag 24 mei 2018 17:25 schreef wimderon het volgende:
[..]

Weer een hint dat-ie naar Trek gaat.quote:Op donderdag 24 mei 2018 17:26 schreef Max23 het volgende:
Als het maar geen hongerklop van yates was

Morgen de gouden breakaway met Gesinkquote:Op donderdag 24 mei 2018 17:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Nog een serieus gat dat Superman heeft geslagen op een niet heel indrukwekkende klim. Alles minder dan twee etappezeges dit weekend is een mislukking.

Dat leek mij ook, maar Astana heeft nog geen etappezege deze Giro en het valt enigszins te controleren met die vallei tussen Lys en Finestre. Daar heeft Astana de ploeg ook wel voor.quote:Op donderdag 24 mei 2018 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Morgen de gouden breakaway met Gesink

De renners maken de koers.quote:Op donderdag 24 mei 2018 17:34 schreef bianconeri het volgende:
Zo'n etappe als dit laat wel zien waarom de Giro gewono de mooiste ronde is van de 3.
Kwalitatief aan de top natuurlijk wel de minste (dat Tom daar kan staan zegt genoeg), maar gewoon veel meer spanning en sensatie. De ritten zijn veel mooier.

ze hebben echt beide 0 charismaquote:

Wie a zegt moet ook b zeggen. (c) Trakselquote:Op donderdag 24 mei 2018 17:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Knijp dan gewoon in de remmen en keer terug naar peloton

Tom verslaat ff nibali, quintana, Froome en vele anderen in zijn GC rondes. Niets mis nee.quote:Op donderdag 24 mei 2018 17:34 schreef bianconeri het volgende:
Zo'n etappe als dit laat wel zien waarom de Giro gewono de mooiste ronde is van de 3.
Kwalitatief aan de top natuurlijk wel de minste (dat Tom daar kan staan zegt genoeg), maar gewoon veel meer spanning en sensatie. De ritten zijn veel mooier.

Zou je verder dan niet meer willen kijken?quote:Op donderdag 24 mei 2018 17:37 schreef Dven het volgende:
Kijk ik een keer geen etappe, wordt Yates enigszins gelost

Enigszins? Nou.quote:Op donderdag 24 mei 2018 17:37 schreef Dven het volgende:
Kijk ik een keer geen etappe, wordt Yates enigszins gelost

quote:Op donderdag 24 mei 2018 17:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
 Kwam echt geen poot meer vooruit, nadat hij in eerste instantie nog vlotjes aansloot...maar werd echt door iedereen voorbij gereden...
 Kwam echt geen poot meer vooruit, nadat hij in eerste instantie nog vlotjes aansloot...maar werd echt door iedereen voorbij gereden...  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |