Hij schijnt ook iets achterna te lopenquote:Op vrijdag 25 mei 2018 21:30 schreef obligataire het volgende:
https://www.fundingcircle(...)parentHorizontalTab4
Ik zit te twijfelen maar vraag me af hoe iemand 7K aan rentelasten e.d. kan hebben bij een schuldenlast van nog geen 6K..........
https://www.klacht.nl/solaris-klusbedrijf/
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 21:36 schreef kopersneek het volgende:
[..]
Hij schijnt ook iets achterna te lopen![]()
Tsja schijnt uit 'Roeimenie' te komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pecunia non olet
Reeds 8k opgehaald. GvE kan beter stoppen met het aanbieden van dit soort leningen. Onvoldoende markt voor onder de investeerders.quote:woensdag 23 mei 2018 @ 18:52 • 285
djh77
GvE gaat weer eens een converteerbare lening proberen:
https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=18057
Tot nu toe liepen deze pitches erg moeizaam
Het instrument is op zich niets mis mee maar het project dat hier gepitcht wordt is absoluut waardeloos, je moet wel een enorme naïeve waaghals zijn om hier je zuur verdiende centjes in te stoppen.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 05:32 schreef djh77 het volgende:
[..]
Reeds 8k opgehaald. GvE kan beter stoppen met het aanbieden van dit soort leningen. Onvoldoende markt voor onder de investeerders.
Ik zit door deze conversatie te twijfelen of ik wel in ga stappen. Wat doet de rest?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 17:11 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Via de mail. Het is mij onduidelijk om welk adres het nu uiteindelijk gaat.
Niet. Teveel twijfel gezaaidquote:Op zaterdag 26 mei 2018 11:10 schreef SunnyCrowder het volgende:
[..]
Ik zit door deze conversatie te twijfelen of ik wel in ga stappen. Wat doet de rest?
hoezo? als je heel snel en slecht werk levert kan je veel geld verdienen om je schulden terug te betalen. Wat denk he wat het had gekost als hij al die klachten netjes ging afhandelen? Het een goed teken dat hij zijn kosten binnen de perken houdt.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 21:30 schreef obligataire het volgende:
https://www.fundingcircle(...)parentHorizontalTab4
Ik zit te twijfelen maar vraag me af hoe iemand 7K aan rentelasten e.d. kan hebben bij een schuldenlast van nog geen 6K..........
https://www.klacht.nl/solaris-klusbedrijf/
![]()
(twijfel is weg)
Wel..... Als GvE dat rapport in bezit heeft is dat voor mij voldoende. Integriteit GvE staat w.m.b. niet ter discussie. Kan me op zich wel voorstellen dat iemand liever niet heeft dat wildvreemden inzage krijgen in zo'n vertrouwelijk document , als je datzelfde document ook al bij het platform hebt ingeleverd.quote:
Hij kan ook met schulden en al terug naar 'Roeimenie' gaan natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 14:40 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
hoezo? als je heel snel en slecht werk levert kan je veel geld verdienen om je schulden terug te betalen. Wat denk he wat het had gekost als hij al die klachten netjes ging afhandelen? Het een goed teken dat hij zijn kosten binnen de perken houdt.
Het is een taxatierapport van je woning. Kom op, welk vertrouwelijk document. Daarnaast vind ik het hele verhaal een beetje meh, niet alleen het rapport.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 15:03 schreef obligataire het volgende:
[..]
Wel..... Als GvE dat rapport in bezit heeft is dat voor mij voldoende. Integriteit GvE staat w.m.b. niet ter discussie. Kan me op zich wel voorstellen dat iemand liever niet heeft dat wildvreemden inzage krijgen in zo'n vertrouwelijk document , als je datzelfde document ook al bij het platform hebt ingeleverd.
Zonder die hypotheek had ik het nooit gedaan, maar wat betreft die inzage zou ik ook liever niet hebben dat zoiets rond ging over internet.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 15:06 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Het is een taxatierapport van je woning. Kom op, welk vertrouwelijk document. Daarnaast vind ik het hele verhaal een beetje meh, niet alleen het rapport.
Goed nieuws, zit zelf in een eerder project. Vraag me serieus af waar die mensen mee bezig zijn met al die overnames.....quote:Op zaterdag 26 mei 2018 11:26 schreef eenjongen... het volgende:
SOBA Security Opleidingen
https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=17461
Zojuist vol door 40k, 50k en 22,8k van 3 investeerders in de laatste 2 dagen.
Eens, maar ze kiezen er zelf voor om de privéwoning onderdeel uit te laten maken van de pitch. Zonder die zekerheid zou funding een lastig verhaal worden. Het adres staat straks bovendien in de hypotheekakte, dus waarom zou het niet in de pitch opgenomen kunnen worden? (zonder taxatieverslag)quote:Op zaterdag 26 mei 2018 15:07 schreef obligataire het volgende:
[..]
Zonder die hypotheek had ik het nooit gedaan, maar wat betreft die inzage zou ik ook liever niet hebben dat zoiets rond ging over internet.
De WOZ was trouwens 315K (als ik de goede woning gevonden heb tenminste), dus dat biedt toch wel de nodige geruststelling.
En deze heb je niet gedaan?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 15:14 schreef obligataire het volgende:
[..]
Goed nieuws, zit zelf in een eerder project. Vraag me serieus af waar die mensen mee bezig zijn met al die overnames.....
Eens. Na een uurtje nadenken toch maar ingestapt voor mijn standaard bedrag.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 15:03 schreef obligataire het volgende:
Wel..... Als GvE dat rapport in bezit heeft is dat voor mij voldoende. Integriteit GvE staat w.m.b. niet ter discussie. Kan me op zich wel voorstellen dat iemand liever niet heeft dat wildvreemden inzage krijgen in zo'n vertrouwelijk document , als je datzelfde document ook al bij het platform hebt ingeleverd.
Wat betreft de inzage is het natuurlijk niet zo dat het zo maar over het internet zou gaan. GvE kan dit prima, zoals SiG dit ook doet, alleen en vertrouwelijk kunnen verstrekken aan potentiële investeerders.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 15:07 schreef obligataire het volgende:
[..]
Zonder die hypotheek had ik het nooit gedaan, maar wat betreft die inzage zou ik ook liever niet hebben dat zoiets rond ging over internet.
De WOZ was trouwens 315K (als ik de goede woning gevonden heb tenminste), dus dat biedt toch wel de nodige geruststelling.
Ik denk dat de meeste investeerders daar inderdaad heel vertrouwelijk mee om zullen gaan. Maar me verplaatsend in de leningnemer, voor wie dit allemaal iets nieuws is, kan ik me voorstellen dat zoiets ietwat griezelig overkomt. Hij kent ons niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 18:25 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Wat betreft de inzage is het natuurlijk niet zo dat het zo maar over het internet zou gaan
Die toestemming kan je verwerken in het aannamebeleidquote:Op zaterdag 26 mei 2018 18:45 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste investeerders daar inderdaad heel vertrouwelijk mee om zullen gaan. Maar me verplaatsend in de leningnemer, voor wie dit allemaal iets nieuws is, kan ik me voorstellen dat zoiets ietwat griezelig overkomt. Hij kent ons niet.
Overigens zit ik ook nog even te denken aan de nieuwe privacy wetgeving. Lijkt me dat het platform uitdrukkelijk toestemming moet hebben ten aanzien van de zaken die gepubliceerd en gedeeld worden.
Precies, want de investeerders hebben gewoon recht op dergelijke informatie. Als ik dergelijke informatie niet van belang zou vinden kan ik beter bij FnC investeren, aangezien ik daar (vaak) een passende rentevergoeding krijg voor dergelijke risico's.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 18:59 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Die toestemming kan je verwerken in het aannamebeleid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |