Oekraïne had het luchtruim volledig moeten sluiten boven dat gebied.quote:Op donderdag 24 mei 2018 12:49 schreef Drugshond het volgende:
Welke aap liet MH 17 boven oorlogsgebied vliegen ? Die heeft namelijk ook bloed aan zijn of haar handen.
Dat deel is dus niet bewezen. Bewezen is dat het gaat om een buk van de 53e brigade die iig tot aan de grens door de Russen is getransporteerd. Wie er daarna achter de knoppen zat is onbekend.quote:Op donderdag 24 mei 2018 12:25 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad. Wat heeft dat te maken met Rusland die wapens levert aan personeel die onder hun bevel orders uitvoert en diens acties onder hun verantwoordelijkheid ligt?
Oekraïne had niets meer te zeggen over het luchtruim boven Oost-Oekraïne, gezien de aanwezigheid van de Russische luchtafweer daar.quote:Op donderdag 24 mei 2018 12:57 schreef Voszje het volgende:
[..]
Oekraïne had het luchtruim volledig moeten sluiten boven dat gebied.
De Russen deden dat. Die zetten daar luchtafweer neer en gebruikten dat ook nog eens.quote:Op donderdag 24 mei 2018 12:49 schreef Drugshond het volgende:
Welke aap liet MH 17 boven oorlogsgebied vliegen ? Die heeft namelijk ook bloed aan zijn of haar handen.
Alsnog een boycot van alle deelnemende EU-landen en Australië zou een duideljke boodschap zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2018 12:42 schreef Montagui het volgende:
Mooie timing van het JIT zo vlak voor het WK.
Nee, het sluiten is een administratieve handeling die gewoon in kiev kan worden uitgevoerd. Het is Oekraïens luchtruim dus Oekraïne is verantwoordelijk. Jij stelt nu eigenlijk dat het Russische luchtruim was, en daarmee Russische grondgebied...quote:Op donderdag 24 mei 2018 13:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Oekraïne had niets meer te zeggen over het luchtruim boven Oost-Oekraïne, gezien de aanwezigheid van de Russische luchtafweer daar.
Rusland had dat moeten doen dus.
Het feit dat ze zo stom waren om een passagiersvliegtuig uit de lucht te schieten doet juist vermoeden dat er wel een stel slechtgetrainde knuppels aan de knoppen zaten.quote:Op donderdag 24 mei 2018 12:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat valt niet uit te sluiten maar het is niet aannemelijk dat separatisten zo'n buk-installatie kunnen bedienen. Ik ben benieuwd hoe Rusland nu gaat reageren.
Hou op, hoor. Oekraïne heeft namelijk wél het luchtruim gesloten tot een bepaalde hoogte, waar de MH17 boven vloog. Oost-Oekraïne was en is Oekraïne. Rusland kan daar niet eens het luchtruim afsluiten.quote:Op donderdag 24 mei 2018 13:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Oekraïne had niets meer te zeggen over het luchtruim boven Oost-Oekraïne, gezien de aanwezigheid van de Russische luchtafweer daar.
Rusland had dat moeten doen dus.
Waar het het JIT die uitspraak gedaan in je TT?quote:Op donderdag 24 mei 2018 13:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsnog een boycot van alle deelnemende EU-landen en Australië zou een duideljke boodschap zijn.
Rusland was degene die daar het luchtruim boven de 9000 meter gevaarlijk maakte en had daarom de luchtvaartmaatschappijen moeten waarschuwen.quote:Op donderdag 24 mei 2018 13:12 schreef Voszje het volgende:
[..]
Hou op, hoor. Oekraïne heeft namelijk wél het luchtruim gesloten tot een bepaalde hoogte, waar de M17 boven vloog. Oost-Oekraïne was en is Oekraïne. Rusland kan daar niet eens het luchtruim afsluiten.
Draaikont...quote:Op donderdag 24 mei 2018 13:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Rusland was degene die daar het luchtruim boven de 9000 meter gevaarlijk maakte en had daarom de luchtvaartmaatschappijen moeten waarschuwen.
Ik heb alleen “Een Buk van de’ weggelaten. Mag, taalkundig gezien.quote:Op donderdag 24 mei 2018 13:12 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Waar het het JIT die uitspraak gedaan in je TT?
Duidelijk dat je met leugens probeert Rusland te framen, waarom weet ik niet, maar het is schaamteloos en je probeert het niet eens subtiel te doen. Gewoon keiharde leugens.
Niet mee eens.quote:Op donderdag 24 mei 2018 13:12 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het feit dat ze zo stom waren om een passagiersvliegtuig uit de lucht te schieten doet juist vermoeden dat er wel een stel slechtgetrainde knuppels aan de knoppen zaten.
Nope, daarmee verander je de betekenis van de zin.quote:Op donderdag 24 mei 2018 13:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb alleen “Een Buk van de’ weggelaten. Mag, taalkundig gezien.
Een conflict tussen twee landen, waarbij het Oekraïense leger net zo hard meedeed (en doet). Oekraïne is verantwoordelijk voor het luchtruim, dat is geen hogere wiskunde.quote:Op donderdag 24 mei 2018 13:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Rusland was degene die daar het luchtruim boven de 9000 meter gevaarlijk maakte en had daarom de luchtvaartmaatschappijen moeten waarschuwen.
Dankzij die onnauwkeurige TT krijg je in dit topic dus van die figuren die spreken van ‘framing van de Russen’ en Rusland van een groot deel van de verantwoordelijkheid menen te ontslaan.quote:Op donderdag 24 mei 2018 13:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb alleen “Een Buk van de’ weggelaten. Mag, taalkundig gezien.
Ik vind het bewijs dat het de 53e brigade was ook erg magertjes hoor.quote:Op donderdag 24 mei 2018 13:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat deel is dus niet bewezen. Bewezen is dat het gaat om een buk van de 53e brigade die iig tot aan de grens door de Russen is getransporteerd. Wie er daarna achter de knoppen zat is onbekend.
Wat een heldendaad van onze jongens idd.quote:Op donderdag 24 mei 2018 11:43 schreef Frutsel het volgende:
Mooi, iets wat we allemaal al wisten, dachten etc etc
Ben blij dat Oranje zo standvastig was en het WK boycot... we zouden alles wat Russisch is moeten boycotten.
Ik draai niet, ik blijf erbij dat de Russen verantwoordelijk zijn voor het neerschieten van MH17 en daarmee de moord op 298 onschuldige burgers.quote:
Net weer je loon plus vakantiegeld van het Kremlin ontvangen zeker?quote:Op donderdag 24 mei 2018 13:18 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik vind het bewijs dat het de 53e brigade was ook erg magertjes hoor.
-dom pro-Russisch geblaat weggeknipt-
Collateral damage dit dat.quote:Op donderdag 24 mei 2018 13:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik draai niet, ik blijf erbij dat de Russen verantwoordelijk zijn voor het neerschieten van MH17 en daarmee de moord op 298 onschuldige burgers.
Ben in de jaren 80 ook over Iran/Irak gevlogen. Toen 'viel er een motor' uit en hebben we een noodlanding in Athene gemaakt. Dus ja, over oorlogsgebied vliegen schijnt vrij normaal te zijn, al decennia.quote:Op donderdag 24 mei 2018 13:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik verbaas me nog steeds over het feit dat het blijkbaar vrij normaal is voor passagiersvliegtuigen om over oorlogsgebied te vliegen.
Civiele vluchten zijn nooit onderdeel van het conflict geweest dus dat was nooit een probleem.quote:Op donderdag 24 mei 2018 13:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik verbaas me nog steeds over het feit dat het blijkbaar vrij normaal is voor passagiersvliegtuigen om over oorlogsgebied te vliegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |