Vast. Maar dat weegt niet op tegen de enorme berg aan bewijs die het JIT zojuist heeft gepresenteerd die aantonen dat het wel zo is.quote:Op donderdag 24 mei 2018 11:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
Uit Russische satellietbeelden blijkt dat dat niet zo is.
Ja en dat de hoofdwegen tussen Koersk en Oost-Oekraïne allemaal duidelijk op Google Streetview staan.quote:Op donderdag 24 mei 2018 11:31 schreef Remzz het volgende:
Ze hebben wel geluk gehad dat iedereen in Rusland en Oekranie een dashcam heeft.
Dat MH17 door een Buk is neergeschoten was al aangetoond. Nu weten ze ook precies waar die Buk vandaan kwam.quote:Op donderdag 24 mei 2018 11:32 schreef Szura het volgende:
TT is niet helemaal accuraat, dat ze hem ook hebben neergeschoten is niet bevestigd. Wel dat ie van die brigade afkomstig was.
Ja maar het JIT heeft nooit bevestigd wie aan die knoppen hebben gezeten. Volgens mij moeten we de hier gewoon de nauwkeurigheid van het JIT volgen.quote:Op donderdag 24 mei 2018 11:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat MH17 door een Buk is neergeschoten was al aangetoond. Nu weten ze ook precies waar die Buk vandaan kwam.
Er is nu in ieder geval bewijs dat de Russische strijdkrachten zelf die Buk-installatie tot aan de Oekraïense grens hebben gebracht in een konvooi van de 83e luchtafwaaerbrigade.quote:Op donderdag 24 mei 2018 11:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja maar het JIT heeft nooit bevestigd wie aan die knoppen hebben gezeten. Volgens mij moeten we de hier gewoon de nauwkeurigheid van het JIT volgen.
Nee, je lollige overdrijving en wat ik of jij denkt dat logisch is doen er niet toe. Het gaat erom wat het JIT straks aanlevert als omvattend en onweerlegbaar bewijs. Dat is er nu nog niet, dus de TT is te kort door de bocht.quote:Op donderdag 24 mei 2018 11:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Er is nu in ieder geval bewijs dat de Russische strijdkrachten zelf die Buk-installatie tot aan de Oekraïense grens hebben gebracht in een konvooi van de 83e luchtafwaaerbrigade.
Jij denkt dat ze daarna de sleuteltjes in het contact hebben laten zitten en dat een paar Oekrainers ‘m toen hebben gejat?
De TT klopt nu helemaal.quote:Op donderdag 24 mei 2018 11:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee, je lollige overdrijving en wat ik of jij denkt dat logisch is doen er niet toe. Het gaat erom wat het JIT straks aanlevert als omvattend en onweerlegbaar bewijs. Dat is er nu nog niet, dus de TT is te kort door de bocht.
Nee nee, Mark heeft beloofd dat de onderste steen boven komt!quote:Op donderdag 24 mei 2018 11:32 schreef Monopoly het volgende:
Er gaat niemand voor de cel in. Het blijft bij vinger wijzen en iedereen die alles afkeurt en vervolgens gaan we over tot de orde van de dag.
We wisten het al wel, maar er is nu heel veel overtuigend bewijs.quote:Op donderdag 24 mei 2018 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit wisten we dus al. Vuile pleuris idioten zijn het.
Dit dusquote:Op donderdag 24 mei 2018 11:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
Welke versie van de satellietbeelden? Versie 1 waarin een straaljager gephotoshopt is, versie 2 waarin we een Nazi UFO zagen, versie 3 waarin een andere Boeing een raket afvuurt of versie 4 waarvan de beelden uit 2002 dateren?quote:Op donderdag 24 mei 2018 11:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik denk het wel. Toen er een oud spion werd vergiftigd kon het ook ineens, dus nu zullen alle landen zich achter Nederland scharen.quote:Op donderdag 24 mei 2018 11:56 schreef SpecialK het volgende:
Ok. Dus?
Wat nu dan? Gaan we nu wel ineens ballen hebben?
Volgens mij is het best aannemelijk dat Rusland wapens leverde aan Oekraïnse seperatisten.quote:Op donderdag 24 mei 2018 11:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Er is nu in ieder geval bewijs dat de Russische strijdkrachten zelf die Buk-installatie tot aan de Oekraïense grens hebben gebracht in een konvooi van de 83e luchtafwaaerbrigade.
Jij denkt dat ze daarna de sleuteltjes in het contact hebben laten zitten en dat een paar Oekrainers ‘m toen hebben gejat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |