Een aanrader.
Je kunt na een aflevering al zien dat die Brooke gaat veranderen, en ws heel sociaal voelend gaat worden en dat die andere haar mening ook wel wat zal bijstellen enzo.
Verder: ik houd niet van die onwerkelijkheden ertussendoor (fantasiëen) enzo.
Maar ja dat is bij 70% van de series die er momenteel uit worden gezonden.
Het feit dat best serieuze problemen die in ons dagelijks leven ook een rol spelen op een semi-humoristische wijze worden gebracht vind ik best verfrissend.
Anorexia bijvoorbeeld, het is een reeel onderdeel van het personage van Brooke, maar het wordt niet als een zwaar dramatisch probleem overgebracht op de kijker.
Peer-pressure is een overduidelijk thema van de gehele serie, maar wat mij opviel is juist dat de "outcasts" die zeggen dat ze o zo graag "outcasts" willen blijven, eigenlijk verlangen naar een plaatsje naast en bij de "hippe jongeren".
Het dikke meisje is in uiterlijk en sociaal opzicht een tegenpool van Brooke (ook het cruciale punt waardoor het personage word neergezet Boulimia is de tegenpool van Brooke's Anorexia), maar er zijn toch overeenkomsten tussen beiden personages.
Als dit Bev. Hills 90210 of DC zou zijn geweest was het met "angst" beladen serie geworden. Als het Heartbreak High was geweest dan was er een iets duistere ondertoon, meer gegrond in visueel realisme, als het Sweet Valley High was geweest dan waren de personages uit karton geknipt en was alles aan het einde van deze aflevering alweer goed gekomen.
Populair heeft voor mij een paar interesante sub-plots en balanceert tussen het serieuze en het komische.
Ik snap niet dat ze nu nog de cliche one liner kunnen gebruiken "Ohh, that is so 1998'ish" (over een truitje of whatever), ik word echt ziek van dit onderwerp, niet als het nou een keer om een ECHT amerikaanse school ging (HEEL anders dan je hier ziet, believe me I know)
dan nog liever buffy weet iemand wanneer het terugkomt?
quote:Ik begon me dus ook echt af te vragen of dat het enige is wat ze op die Amerikaanse Highschools doen. Een beetje proberen om de populairste te zijn.
Op 27 november 2000 00:25 schreef minus0ne het volgende:
ik word echt ziek van dit onderwerp, niet als het nou een keer om een ECHT amerikaanse school ging (HEEL anders dan je hier ziet, believe me I know)
Ik moest natuurlijk ook meteen aan Dawson's Creek denken, en begon te vergelijken. Dawson's Creek heeft een ander thema, meer het opgroeien van een groepje vrienden. Ze zijn niet populair en proberen het ook niet te zijn.
Popular zat boordevol cliches, twee trutjes die voor een hele school bepalen who's hot and who's not. As if! Nouja volgende week een feestje bij Brooke, zou me verbazen als pappalief dan niet ineens onverwacht thuiskomt.
En die pop culture references zoals "so Hit Me Baby One More Time" enzo zijn zo irritant
quote:
Op 27 november 2000 01:31 schreef Zanderrr het volgende:
Geef mij maar "Saved by the bell", dát was pas realisme...
quote:
Op 27 november 2000 01:31 schreef Zanderrr het volgende:
Geef mij maar "Saved by the bell", dát was pas realisme...
Trouwens, de serie is helemaal niet zo voorspelbaar als dat ik had verwacht...
Maar goed, ik vind er eigenlijk geen reet aan en toch heb ik het nog elke keer gezien.
De aflevering van vandaag was leuk, wie had verwacht dat Carmen op zou stappen... en wie had nu de uitslag van de rechtzaak verwacht?
En het vreemde is, deze serie is, hoe vol met stereotypen en cliches, toch realistischer dan Dawsons Creek.
quote:oh? leg eens uit dan
Op 11 februari 2001 19:42 schreef Cairon het volgende:
En het vreemde is, deze serie is, hoe vol met stereotypen en cliches, toch realistischer dan Dawsons Creek.
Eetstoornissen in het geval van Brooke, deze worden haar opgelegd door het ideaal beeld dat heerst in de media maar ook haar sociale status hangt ervan af. Ze word door Peer-pressure naar haar problemen gestuurd.
Sugar Daddy is dik, te dik. Of dit komt door een eetstoornis is niet bekend, maar hij symboliseert de onzekerheid die mensen hebben over henzelf. Hij heeft een zeer negatief zelfbeeld maar probeert het te onderdrukken terwijl hij toch op de feiten word gedrukt door anderen, niet opzettelijk. Hij heeft zijn situatie nog niet geaccepteerd maar het verdrukt.
Harrison is de jongen die mensen ten onrechte voor homoseksueel aanzien. Hij hoort er eigenlijk niet bij en heeft meer vrouwelijke vrienden dan mannelijke vrienden. Hij wil zelf uit zijn positie breken, omdat hij bang is voor het oordeel dat mensen over hem hebben. Hij is geen homoseksueel, maar door zijn keuze in vrienden en het feit dat zijn moeder lesbisch is, vreest hij dat anderen hem wel zo zien. Hij heeft ook nooit een vriendin gehad, waardoor de situatie volgens hem alleen maar door verergert. Hij wil graag dat hij bij de populaire jongens hoort, met hun macho gedragm, maar hij weet zelf dat hij daar niet bij hoort.
Nicole Julian, het meisje dat het heft in eigen handen neemt. Ze wil de situatie in controle hebben. Ze wil koste wat kost bovenaan staan.
Sam, worstelt met wraakgevoelens en voelt zich niet thuis bij haar leeftijdsgenoten. Ze doet zich ouder voor dan dat ze werkelijk is. Hierdoor verliest ze een deel van haar jeugd. Haar wraakgevoelens komen voort uit het feit dat ze bij de populaire kinderen de jeugd en het onbezorgde leven ziet die ze zichzelf heeft ontnomen.
DC had de neiging om de jeugd als een jonge volwassene af te schilderen. De hoofdpersonen maakten zich druk over hun situatie maar kwamen niet over als echte jongeren. Hoe dieper de serie inging op hun persoonlijkheden en problemen hoe verder ze verwijdert werden van de realiteit. De behoefte om de personages zo veel mogelijk emotionele bagage mee te geven deed de geloofwaardigheid de das om.
In Pop. zien wede personages als individuelen die door hun omgeving worden beinvloed, ze hebben normale wensen, wensen voor het heden, niet zoals in DC wensen voor de toekomst.
quote:Dan doe ik een poging tot analyse van de DC karakters, met dank aan Broekie.
Op 11 februari 2001 20:12 schreef Cairon het volgende:
In deze serie zijn de personages over the top, ze bezitten allen een eigenschap die speelt bij tieners.
Eetstoornissen in het geval van Brooke, deze worden haar opgelegd door het ideaal beeld dat heerst in de media maar ook haar sociale status hangt ervan af. Ze word door Peer-pressure naar haar problemen gestuurd.
Sugar Daddy is dik, te dik. Of dit komt door een eetstoornis is niet bekend, maar hij symboliseert de onzekerheid die mensen hebben over henzelf. Hij heeft een zeer negatief zelfbeeld maar probeert het te onderdrukken terwijl hij toch op de feiten word gedrukt door anderen, niet opzettelijk. Hij heeft zijn situatie nog niet geaccepteerd maar het verdrukt.
Harrison is de jongen die mensen ten onrechte voor homoseksueel aanzien. Hij hoort er eigenlijk niet bij en heeft meer vrouwelijke vrienden dan mannelijke vrienden. Hij wil zelf uit zijn positie breken, omdat hij bang is voor het oordeel dat mensen over hem hebben. Hij is geen homoseksueel, maar door zijn keuze in vrienden en het feit dat zijn moeder lesbisch is, vreest hij dat anderen hem wel zo zien. Hij heeft ook nooit een vriendin gehad, waardoor de situatie volgens hem alleen maar door verergert. Hij wil graag dat hij bij de populaire jongens hoort, met hun macho gedragm, maar hij weet zelf dat hij daar niet bij hoort.
Nicole Julian, het meisje dat het heft in eigen handen neemt. Ze wil de situatie in controle hebben. Ze wil koste wat kost bovenaan staan.
Sam, worstelt met wraakgevoelens en voelt zich niet thuis bij haar leeftijdsgenoten. Ze doet zich ouder voor dan dat ze werkelijk is. Hierdoor verliest ze een deel van haar jeugd. Haar wraakgevoelens komen voort uit het feit dat ze bij de populaire kinderen de jeugd en het onbezorgde leven ziet die ze zichzelf heeft ontnomen.
De hopeloze romanticus met een droom. heeft een zeer hechte band met the girl next door Joey, maar zijn zijn ondanks alles geen vriend-vriendin (meer).
De girl next door. Een ambitieus meisje dat het liefste uit het gat Capeside wil vertrekken. Lijkt de droomvrouw voor dawson, maar als het puntje bij paaltje komt stoten ze elkaar af.
De beste vriend van Dawson en belhamel van het stel. Ondanks zijn lakse houding en immorele daden heeft hij zijn hart op de goede plek zitten. Zijn imago als clown van capeside heeft te maken met het negatieve zelfbeeld dat hij van zichzelf heeft dat door zijn vader is aangepraat.
Het stadsmeisje dat door haar onzedelijke gedrag naar Capeside is 'verbannen'. Ze woont bij haar streng gelovige oma wat in het begin regelmatig heeft gezorgd voor conflicten door haar alternatieve kijk op het leven.
Een van de weinige homofiele jongeren in Capeside. Hij heeft er moeite mee, juist omdat Capeside zo'n kleine gemeenschap is waar hij zijn homo zijn niet kan ontwikkelen. Door conflicten met zijn vader heeft hij een tijdje bij Jen en haar oma gewoond.
Een hyperactief meisje, dat erg haar best doet. Ze heeft erg veel moeite gehad met het overlijden van haar broer waardoor haar moeder gek werd. Door lange afwezigheid van haar vader heeft ook zij een tijdje last gehad van psychoses. Toen ze nog verkering had met Pacey heeft hij hem kunnen veranderen in een ware student die goede weldegelijk goede cijfers kan halen.
Momenteel woont ze weer met haar vader en broer Jack onder één dak.
quote:Is het dan zo verkeerd om wensen voor de toekomst te hebben? Popular richt zich meer op het populair zijn op school. dat is altijd maar tijdelijk. Dus meer nu-gericht. DC vertelt het verhaal over een vriendenclubje dat volwassen wordt, en die maken zich druk over de toekomst. Weliswaar in een overdreven manier, maar Popular gaat ook over een groep uitersten, de populairen en de niet populairen. De rest van de school wordt buitenbeschouwing gelaten. Er zijn dus twee groepen die lijnrecht tegenover elkaar staan, en het liefste in elkaars schoenen willen staan.
DC had de neiging om de jeugd als een jonge volwassene af te schilderen. De hoofdpersonen maakten zich druk over hun situatie maar kwamen niet over als echte jongeren. Hoe dieper de serie inging op hun persoonlijkheden en problemen hoe verder ze verwijdert werden van de realiteit. De behoefte om de personages zo veel mogelijk emotionele bagage mee te geven deed de geloofwaardigheid de das om.In Pop. zien wede personages als individuelen die door hun omgeving worden beinvloed, ze hebben normale wensen, wensen voor het heden, niet zoals in DC wensen voor de toekomst.
Misschien komt het ook dat als ik zou mogen kiezen bij welk clubje ik wil horen, dan neig ik naar het DC clubje. Zo'n vrienden voor het leven gevoel geeft het. Een vriendenclub ergens in een gat, itt tot de grote stad in Popular wat daardoor ontzettend Amerikaans overkomt.
De hopeloze romanticus met een wens om 's werelds volgende Steven Spielberg te zijn, vind ik minder realistisch dan de wens om "cool" te zijn op school.
Dawsons creek heeft een groep vrienden die eigenlijk helemaal niet bij elkaar passen. Ze hebben eigenlijk geen sociale status op school. In de werkelijkheid zou dit bepaalde groepje het nooit met elkaar hebben uitgehouden, misschien elkaar niet eens hebben gevonden. Terwijl de groep vrienden in populair een gezamelijk doel en sociale status hebben. Ze sluiten beter op elkaar aan.
Je hebt de gave figuren, de Chearleaders, de sporters en je hebt de minder gave figuren, de grijze muisjes die door de populare groep wordt genegeerd en in hun schaduw staat en je hebt de absolute bodem van de sociale hierachie, de paria's Emory Dick, dat meisjes dat vuil/modder/alles wat ze in haar handen krijgt eet.
De twee blonde dozen bepalen niet wat de rest van de school moet dragen, ze gaan met de mode mee, en dat vinden ze cool. Ze hebben specifieke eisen voor nieuwe leden in hun sociale status, met kleren alleen kom je er niet. Ze kijken vanuit hun positie naar de school en bekritiseren de punten waar zij eel waarde aan hechten, het uiterlijk.
De personages in DC maken fouten, maar de fouten die ze maken komen erg ongemakkelijk over. De personages lijken een grote hoeveelheid zelfkennis te bezitten die bij normale tieners bijna niet voorkomt.
Over het amerikaanse cultuur kan ik kort en bondig zijn, DC is net zo amerikaans als popular maar benadert de samenleving op een compleet andere manier.
Bij popular speelt Peer-pressure (psychologisch zeer verantwoord en realistisch) een zeer grote rol, bij Dawsons Creek lijkt het soms alsof de vriendenclub los staat van de maatschappij.
Dawsons Creek schets een zeer naargeestig beeld van de jongeren, alsof erfzonde bestaat. Popular laat een wereld zien waarin ook naar de positieve kanten wordt gekeken. Door de humor ziet het er niet zo naargeestig uit.
Ik weet nog goed hoe mijn middelbare school-leven zich afspeelde en het leek meer op Popular dan op Dawsons Creek. Er waren sociale statussen en er was sprake van peer-pressure. Er was een groep die bovenaan stond en een middenmoot en een ondermoot.
Het leven speelde zich grotendeels af op school, dat was nu eenmaal de plaats om sociale contacten te onderhouden en de plaats waar je een groot deel van je tijd zit.
en dat was vorig jaar.
quote:Bij mij is het juist TOTAAL andersom, ik heb het er heel vaak met een vriend van mij over, en we zeggen altijd van "kijk dat moment (wat wij mee maakten) komt uit die serie Dawson's creek" ik herken in mijn eigen dagenlijkse leven meer uit Dawson's creek terug dan uit Popular...
Op 12 februari 2001 08:45 schreef Cairon het volgende:
hmmm ik ben het er niet mee eens.De hopeloze romanticus met een wens om 's werelds volgende Steven Spielberg te zijn, vind ik minder realistisch dan de wens om "cool" te zijn op school.
Dawsons creek heeft een groep vrienden die eigenlijk helemaal niet bij elkaar passen. Ze hebben eigenlijk geen sociale status op school. In de werkelijkheid zou dit bepaalde groepje het nooit met elkaar hebben uitgehouden, misschien elkaar niet eens hebben gevonden. Terwijl de groep vrienden in populair een gezamelijk doel en sociale status hebben. Ze sluiten beter op elkaar aan.
Je hebt de gave figuren, de Chearleaders, de sporters en je hebt de minder gave figuren, de grijze muisjes die door de populare groep wordt genegeerd en in hun schaduw staat en je hebt de absolute bodem van de sociale hierachie, de paria's Emory Dick, dat meisjes dat vuil/modder/alles wat ze in haar handen krijgt eet.
De twee blonde dozen bepalen niet wat de rest van de school moet dragen, ze gaan met de mode mee, en dat vinden ze cool. Ze hebben specifieke eisen voor nieuwe leden in hun sociale status, met kleren alleen kom je er niet. Ze kijken vanuit hun positie naar de school en bekritiseren de punten waar zij eel waarde aan hechten, het uiterlijk.
De personages in DC maken fouten, maar de fouten die ze maken komen erg ongemakkelijk over. De personages lijken een grote hoeveelheid zelfkennis te bezitten die bij normale tieners bijna niet voorkomt.
Over het amerikaanse cultuur kan ik kort en bondig zijn, DC is net zo amerikaans als popular maar benadert de samenleving op een compleet andere manier.
Bij popular speelt Peer-pressure (psychologisch zeer verantwoord en realistisch) een zeer grote rol, bij Dawsons Creek lijkt het soms alsof de vriendenclub los staat van de maatschappij.
Dawsons Creek schets een zeer naargeestig beeld van de jongeren, alsof erfzonde bestaat. Popular laat een wereld zien waarin ook naar de positieve kanten wordt gekeken. Door de humor ziet het er niet zo naargeestig uit.
Ik weet nog goed hoe mijn middelbare school-leven zich afspeelde en het leek meer op Popular dan op Dawsons Creek. Er waren sociale statussen en er was sprake van peer-pressure. Er was een groep die bovenaan stond en een middenmoot en een ondermoot.
Het leven speelde zich grotendeels af op school, dat was nu eenmaal de plaats om sociale contacten te onderhouden en de plaats waar je een groot deel van je tijd zit.en dat was vorig jaar.
En zo "raar" is het helemaal niet om de nieuwe spielberg te willen zijn hoor, maar Popular is zo "neutraal" dat iedereen zichzelf er wel in herkent. Terwijl Dawson's creek verder op de dingen ingaat.
en het zou best kunnen dat ze elkaar wel gevonden hadden hoor in het gewonen leven.. ik vind juist dat ze PERFECT bij elkaar passen..
maar ja dat is de mening van een DC fan.. en wie ben ik om DC dan niet te verdedigen..
Btw: herkenbare momenten heb ik ook vaak met DC, denk dat ik 't daarom ook zo ontiegelijke mooie serie vind.
Wanneer gaan ze 't nou fokking afmaken?
[Dit bericht is gewijzigd door Theeboon op 13-02-2001 22:20]
quote:En dat mag, je hebt een mooie vergelijking gemaakt.
Op 12 februari 2001 08:45 schreef Cairon het volgende:
hmmm ik ben het er niet mee eens.
quote:Waarom moet iedereen een sociale status op school hebben? Dat vat ik niet. De personages in DC zijn de grijze massa. Ze zijn niet populair, maar staan ook weer niet bekend als de grote losers, op Pacey na dan. Ze zijn de anonieme middenmoot, die school als springplank naar de toekomst zien.
De groep heeft zich trouwens al gevormd voordat ze op de middelbare school zaten. Dawson leerde Joey al heel vroeg kennen. Pacey is een vriendje van Dawson, en Jen is het buurmeisje van Dawson.
quote:dat vrienden zijn om kleding en uiterlijk vind ik zo typisch basisschoolachtig. Vandaar dat ik me helemaal niet kan inleven dat het bij zogenaamd hippe en - zichzelf volwassen pretenderende- tieners wel gebeurd. Ik ging op mijn middelbare school naast iemand zitten en dat werden vrienden. Of gebaseerd op interesse of karakter(type), maar nooit op kleding of uiterlijk.
De twee blonde dozen [...] hebben specifieke eisen voor nieuwe leden in hun sociale status, met kleren alleen kom je er niet. Ze kijken vanuit hun positie naar de school en bekritiseren de punten waar zij eel waarde aan hechten, het uiterlijk.De personages in DC [...] lijken een grote hoeveelheid zelfkennis te bezitten die bij normale tieners bijna niet voorkomt.
de zelfkennis van de DC personages is natuurlijk ook overdreven, maar iig niet zo oppervlakkig als Popular. Ik ben ouder dan de DC karakters, en het is voor mij terugkijken, en hoe hun met bepaalde gebeurtenissen omgaan. Niet realistisch (door de hoeveelheid zelfkennis en analyses), maar meestal wel op een manier waarvan ik denk 'zo had ik het ook moeten doen'.
quote:Maar Dawson's Creek vind ik niet typisch Amerikaans. Misschien de moraal van de personages, maar het speelt zich af in een suf stadje dat net zo goed in Drenthe had kunnen liggen.
Vorige week met seksuele intimidatie, een serieus onderwerp, en zo nu en dan zat er ook een wijze les in. Maar waarom maken ze dan gebruik van zo'n (absurde) drill instructor. Het weekend dat in teken stond van seksuele intimidatie was al gepland, maar de enige mensen die deelnamen waren die 4 personen (Harrison, Josh, Sugar Daddy en Nicole). En natuurlijk joinde de rest van de gebruikelijke personages hen in de loop van het weekend. Dus van de hele school waren zij de enige die aan dat weekend deelnamen en werden voor gelicht over seksuele intimidatie.
Vandaag met ene Adam die van iedereen een geheim wist. Hoe die aan die informatie kwam weet niemand en waarom hij nou juist deze cheerleaders (jeej 4 cheerleaders op de hele school?) uitkoos wordt ook niet uitgelegd.
Ik meende die Adam trouwens te herkennen uit een Buffy aflevering en hij deed idd mee in Go Fish. Na wat meer zoeken blijken ook Harrison (I Only have Eyes for You) en die Wanda (Invisible Girl) in een Buffy Episode hebben gespeeld.
quote:* Hier moet je gewoon niet zo opletten. Er zijn vast nog wel meer dingen, maar het is gewoon een uurtje soms 'aparte' humor. En af en toe wat je zegt een wijze les.
Op 11 maart 2001 20:50 schreef Herald het volgende:
Vandaag met ene Adam die van iedereen een geheim wist. Hoe die aan die informatie kwam weet niemand en waarom hij nou juist deze cheerleaders (jeej 4 cheerleaders op de hele school?) uitkoos wordt ook niet uitgelegd.
Groetjes evi
quote:Ik weet niet of dit de moraal is die ze uit proberen te dragen, eerder het tegenovergestelde, volgens mij.
Op 14 februari 2001 11:13 schreef eight of nine het volgende:
popular is een waanzinnige kut serie. is dit nou de moraal die je de jeugd mee geeftals "gewoon" ben je niets maar... als je populair bent ligt de wereld aan je voeten
quote:de humor vind ik dus helemaal niet leuk, het maakt de serieuze zaken meteen zo minder serieus.
Op 11 maart 2001 22:03 schreef evi het volgende:
* Hier moet je gewoon niet zo opletten. Er zijn vast nog wel meer dingen, maar het is gewoon een uurtje soms 'aparte' humor. En af en toe wat je zegt een wijze les.Groetjes evi
"Is Mary Cherry retarded?"
De humor sprak me wel aan.
Maarre ik hoorde dat dit gewoon de allerlaatste aflevering was, omdat in america te weinig kijkers was ofzo, en dus hebben ze maar gecanceld na deze aflevering.
Als het waar is, is het wel ********** want ik wil wete wat er met brooke is gebuerd en sam en harrison en lilli enzovoort.
quote:hehe neej joh alleen maar een klein beetje
Op maandag 12 maart 2001 07:29 schreef PhalanX het volgende:
Ik vond Mary Cherry- eerst een afschuwelijk personage.
Gisteren heb ik toch moeten lachen."Is Mary Cherry retarded?"
De humor sprak me wel aan.
Ik kijk ze allebei maar ik vind dat ze allebei wel een beetje uitersten zijn.
Popular gaat voornamelijk over een stel tieners die wel heel erg bij een bepaalde groep willen horen. verder wordt er niet echt diep ingegaan op die groep.
vooral bij de populaire groep wordt er voornamelijk een beetje over cheerleading en kleding gekletst.
DC gaat daarintegen wel erg diep in op alles. daarintegen is, buiten de geweldige zelfkennis van de personen, de serie een stuk dieper en eigenlijk wel realistischer dan Populair.
al vind ik wel dat de personen een paar jaar ouder hadden mogen zijn. ik bedoel als ze 19 waren geweest had ik het al een stuk realistischer gevonden.
dus populair vindt ik een beetje oppervlakkig en DC een beetje diepgaand.
maar vooral DC vindt ik een wereldserie
Victor
Mary Cherry is idd erg grappig (die náám alleen al ), maar ook dat Carmen een snoepje op de enter-toets liet vallen er opeens "sent to all" op het beeldscherm verscheen vond ik erg komisch.
Die Josh is wel echt een megahunk trouwens. Maar Sam mag er ook wezen. Al is het een beetje ongeloofwaardig dat niemand haar mooi en begeerlijk vindt, aangezien ze toch echt het knapste meisje van de hele cast is. Maar ja.
Brooke heeft volgens mij trouwens de kleinste voorgevel van heel Hollywood (de kindsterretjes laten we dan natuurlijk even buiten beschouwing). Het zijn echt net erwtjes. Niet dat het echt ontzettend belangrijk is ofzo, maar opvallend is het wel.
quote:Ach, het is een leuke serie voor onder het eten. Af en toe lekker cliché, maar toch ook met wat humor. Ik vind het helemaal niet zo'n slechte serie. Alleen jammer dat ze nu herhalingen uitzenden.
Op zondag 28 juli 2002 21:41 schreef Marble het volgende:
Dit is absoluut mijn favoriete serie van dit moment. Vandaag was ook weer een geweldige aflevering, echt non-stop genieten.Mary Cherry is idd erg grappig (die náám alleen al
), maar ook dat Carmen een snoepje op de enter-toets liet vallen er opeens "sent to all" op het beeldscherm verscheen vond ik erg komisch.
![]()
Die Josh is wel echt een megahunk trouwens.
Maar Sam mag er ook wezen. Al is het een beetje ongeloofwaardig dat niemand haar mooi en begeerlijk vindt, aangezien ze toch echt het knapste meisje van de hele cast is. Maar ja.
Brooke heeft volgens mij trouwens de kleinste voorgevel van heel Hollywood (de kindsterretjes laten we dan natuurlijk even buiten beschouwing). Het zijn echt net erwtjes. Niet dat het echt ontzettend belangrijk is ofzo, maar opvallend is het wel.
Ik vind het heerlijk om te zien hoe ieder cliche uit de kast word getrokken en belachelijk wordt gemaakt. De meest extreme personages leveren de beste momenten op.
Jammer..
quote:Ik neem aan dat je Leslie Bibb bedoelt.
Op zondag 22 september 2002 18:04 schreef _Bo_ het volgende:
Wie is dat blonde meisje eigenlijk? zij is echt
En Mary Cherry blijft geweldig.
Ik heb echt moeten lachen om Mary Cherry en het noodlot van die arme kreeft, overigens was het door Barbra Streisand bezeten zijn van de bruinharige Mary Cherry brilliant, echte humor!
quote:Ik vond het best duidelijk te zien dat het nep was.
Op zondag 10 november 2002 17:27 schreef SmashBro het volgende:
Echt goed dat de acteurs er allemaal in meegaan, ze moeten er immers ook in het echt mee lopen.
Maar het was inderdaad wel een leuke aflevering.
Aan de andere kant was die stripscène gisteren van Mary Cherry en Nicole en dat andere meisje wel weer prachtig
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 01-12-2002 19:55]
quote:En dan haar "bruidsjurk" met een zebrapaardbondjas. En dan moeder Cherry Cherry en haar pessarium. En dat doodziek griet die uiteindelijk ook doodgaat.
Op zondag 1 december 2002 19:51 schreef SmashBro het volgende:
Die aflevering van daarnet was echt de leukste ever. Er gebeurde zo ontzettend veel en het was allemaal zo grappig! Ik heb nog nooit zo gelachen om deze serie als vandaag. Echt geweldig, dat gedoe met miss Glass, die sweepstakesdingen er steeds tussendoor (die cheesy boyband), die kop van Mary Cherry toen ze dat liedje gingen zingen, de "winnaar" van de wie-moet-er-uit-Popular-geschreven-worden-wedstrijd...
![]()
![]()
Wat een prachtige aflevering. De Once more, with feeling van Popular.
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 19-01-2003 18:39]
En Nicole doet het met Melissa Etheridge.
quote:31!?!?!?! Serieus? Damn...das wel een heel verschil
Op donderdag 16 januari 2003 19:31 schreef SmashBro het volgende:
Whoa, Mary Cherry is al 31 in het echt!.
Happy herpes happy herpes happy herpes .
quote:Ik zag het ook op Mtv ja. Dat plaatst mijn post in dit topic van een jaar geleden toch wel in een ander perspectief. Ik ben fan van Will & Grace, en van Tammy Lynn Michaels.
cool stuk van je!
zelf ben ik niet geadopteerd, een vriendin van mij wel,
haar biologische zusjes zijn ook geadopteerd maar zitten in een ander gezin.
zij zelf heeft ook helemaal niet de behoefte haar moeder te gaan leren kennen, maar haar zusjes geloof ik wel.
maar het valt idd op dat er altijd zo'n drama omheen gebouwd wordt, net alsof alle geadopteerde mensen snakken naar hun echte familie
als je vanaf eigenlijk meteen het begin af aan door je adoptieouders bent opgevoed is denk ik de drang naar het "leren kennen van je echte ouders" een stuk kleiner.
je hebt toch je manier van denken, en dingen die je doet voor 99% van je ouders geleerd.
dus ik denk dat je er mischien niet zo veel aan hebt
maar dit is wel mijn mening, en gaat absoluut niet voor iedereen op
quote:christopher gorham mag van mij alle prijzen krijgen door zijn acteerwerk tijdens die kankerverhaallijn
Op maandag 24 februari 2003 10:51 schreef SmashBro het volgende:
Dat mens verdient alle acteerprijzen die er op deze wereld bestaan.
Dat soort types zijn echt mijn idolen. Nicole, Adam, Harrison zoals ie gisteren was... Echt cool.
quote:you like bitches
Op maandag 24 februari 2003 11:00 schreef SmashBro het volgende:
Dat soort types zijn echt mijn idolen. Nicole, Adam, Harrison zoals ie gisteren was... Echt cool.
cole zeker ook je favo karakter in charmed?
dat kotsen was wel grappig trouwens, en ook dat exorcist muziekje (volgensmij was het ook nog eens dezelfde gast alsuit de film)
quote:
Op maandag 24 februari 2003 11:05 schreef Cybart het volgende:
cole zeker ook je favo karakter in charmed?
quote:Mary Cherry: "I've got two words for you: EXORCISM"
dat kotsen was wel grappig trouwens, en ook dat exorcist muziekje (volgensmij was het ook nog eens dezelfde gast alsuit de film)
En Brooke aangereden door Nicole, ben benieuwd of ze het overleeft.
quote:Huu, was die vandaag
Op zondag 20 april 2003 22:09 schreef SmashBro het volgende:
Vandaag ging Mary Cherry Hard knock life playbacken.. Prachtig.
En Brooke aangereden door Nicole, ben benieuwd of ze het overleeft.
(Overigens zou ze het wel hebben overleefd, lees: http://www.tvtome.com/tvtome/servlet/GuidePageServlet/showid-254/epid-46014/)
quote:Nee! Was dit de laatste aflevering?!?
Op zondag 20 april 2003 22:21 schreef Verfokker het volgende:[..]
Huu, was die vandaag
We zullen helaas nooit weten of ze het heeft overleefd, want de serie is na deze aflevering gecanceld...
quote:WAAAAAT?
Whoa, Mary Cherry is al 31 in het echt!.
* Jerruh weet wel da spike van buffy al de 40 gepasseerd is ofzo
quote:Tja, beetje laat, maar toch..
Op maandag 13 januari 2003 13:20 schreef SmashBro het volgende:
Hoe kon Josh nou toch gepakt worden mop drugsgebruik? Het was toch Harrisons pies? Ik vraag me af hoe dit zit!
Harrison gebruikte toch die pijnstillers, vanwege die pijn van hem? Sporen daarvan bleven natuurlijk achter in zijn urine... Vandaar dat Josh toch gepakt werd!!
quote:Ja... komt het nog weer eens? begin een beetje moe te worden van die figuren in DC die zichzelf veel te serieus nemen
Op zondag 4 mei 2003 16:19 schreef P.Pigeon het volgende:
wanneer komt het weer op tv?? vandaag werd het niet uitgezonden...
Mary Cherry waar ben je?
quote:Op donderdag 4 december 2003 08:46 schreef BAZZA het volgende:
[..]
Ja... komt het nog weer eens? begin een beetje moe te worden van die figuren in DC die zichzelf veel te serieus nemen![]()
Mary Cherry waar ben je?
Yes! Ik zie net dat seizoen 2 8 maart a.s. op dvd uitkomt.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:51 schreef OnaNia het volgende:
Hebben jullie seizoen 1 al op dvd gekocht? Ik hoop dat seizoen 2 ook nog op dvd uitkomt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |