komt ook niet in je op dat hij zich misschien erg schaamt om werkloos te zijn? Je komt over alsof je hem daarvoor sowieso gedumpt hadquote:Op donderdag 17 januari 2019 12:29 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Helemaal eens. Is niet 1 foutje maar stelselmatig de verkeerde keuzes maken.
Een ex van mij heeft me iets meer dan een maand voorgehouden dat hij een baan had. Wat dus niet zo was. Compleet met in pak van huis vertrekkenKwam er dus pas later achter terwijl ik echt niet dom ben. Er waren wat signalen maar denk dat het gewoon niet bij me opkwam dat iemand zoiets verzint. Het zat domweg niet in mijn systeem.
Jemig, wat een aannames. Wie zegt dat dat niet in me opkomt? Ik heb hem niet gedumpt overigens. Ik wilde hier alleen mee zeggen dat die dingen kunnen gebeuren zonder dat je het doorhebt. Knap dat jij hieruit op kan maken dat ik op een bepaalde manier overkom en ook wel bepaalde dingen zal doen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 12:43 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
komt ook niet in je op dat hij zich misschien erg schaamt om werkloos te zijn? Je komt over alsof je hem daarvoor sowieso gedumpt had
Ik denk een jaar of 14, afgaande op foto's.quote:Op donderdag 17 januari 2019 13:33 schreef Andromache het volgende:
Sneu voor Vegas wel. Je hart breekt toch als je leest dat ze er niet van kan slapen. In een klap is haar primaire manfiguur in het leven weggerukt. Hoe oud is Stavros' zoon eigenlijk, kan hij al enigszins op eigen benen staan?
Afkomst? Haar vader heeft ze nooit gekend en voor zover ik weet is haar moeder ook geen crimineel?quote:Op donderdag 17 januari 2019 13:06 schreef Noek het volgende:
Nah, ik denk dat ze prima op de hoogte was. Ik denk dat dit haar afkomst is en dat is er met de paplepel ingegoten. Zij zal ook altijd in die kringetjes blijven circuleren. Afrojack was wel even een vreemde eend in de bijt maar Amanda komt uit dat milieu.
Dat ze gaan scheiden is natuurlijk geen verrassing. Like duh!
Nu zijn bronnen op zijn heeft ze ook niks meer bij hem te zoeken anders was ze vast nog wel even zijn showpony gebleven.
Dat kun je je toch ook niet voorstellen eigenlijk, dus ik kan wel begrijpen dat je dat niet door hebt.quote:Op donderdag 17 januari 2019 12:29 schreef letmehearyouscream het volgende:
Een ex van mij heeft me iets meer dan een maand voorgehouden dat hij een baan had. Wat dus niet zo was. Compleet met in pak van huis vertrekkenKwam er dus pas later achter terwijl ik echt niet dom ben. Er waren wat signalen maar denk dat het gewoon niet bij me opkwam dat iemand zoiets verzint. Het zat domweg niet in mijn systeem.
Wat een idiote reactie is dit. Ben jij zo naïef of lijkt het maar zo?quote:Op donderdag 17 januari 2019 12:43 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
komt ook niet in je op dat hij zich misschien erg schaamt om werkloos te zijn? Je komt over alsof je hem daarvoor sowieso gedumpt had
Ik was allang de moeder van Vegas voordat ik de vrouw van Stavros werd.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:02 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.instagram.com/p/Bss8IzTFjRG/
Sorry als ik spuit11 ben.
bronquote:Realityster Amanda Balk is verdachte in een zaak rond wietkwekerijen in de kelders van drie villa's in Wassenaar. Zij wordt samen met haar echtgenoot Stavros T. verdacht van witwaspraktijken.
De officier van justitie liet dit maandag weten tijdens de pro-formazitting in de zaak tegen T., schrijft De Telegraaf. Balk heeft in januari twee nachten doorgebracht op het politiebureau en zal binnenkort voor de rechter moeten verschijnen.
Balks advocaat wil niet ingaan op de zaak, maar meldt dat de realityster "zich onschuldig acht".
In RTL Boulevard reageert Balk op het nieuws. "Ik ben onschuldig", beweert de realityster. "Ik ben niet voor niks van hem gescheiden. Deze nachtmerrie duurt nog langer dan ons huwelijk. Het is heel vervelend om als onschuldig persoon meegezogen te worden in de consequenties van iemand anders zijn fout." Balk voegt toe zich niet druk te maken over de rechtszaak die volgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |