abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_184452760
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 12:29 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Helemaal eens. Is niet 1 foutje maar stelselmatig de verkeerde keuzes maken.

Een ex van mij heeft me iets meer dan een maand voorgehouden dat hij een baan had. Wat dus niet zo was. Compleet met in pak van huis vertrekken :') Kwam er dus pas later achter terwijl ik echt niet dom ben. Er waren wat signalen maar denk dat het gewoon niet bij me opkwam dat iemand zoiets verzint. Het zat domweg niet in mijn systeem.

komt ook niet in je op dat hij zich misschien erg schaamt om werkloos te zijn? Je komt over alsof je hem daarvoor sowieso gedumpt had
pi_184453034
Nah, ik denk dat ze prima op de hoogte was. Ik denk dat dit haar afkomst is en dat is er met de paplepel ingegoten. Zij zal ook altijd in die kringetjes blijven circuleren. Afrojack was wel even een vreemde eend in de bijt maar Amanda komt uit dat milieu.

Dat ze gaan scheiden is natuurlijk geen verrassing. Like duh!
Nu zijn bronnen op zijn heeft ze ook niks meer bij hem te zoeken anders was ze vast nog wel even zijn showpony gebleven.
Go hard or go home
pi_184453312
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 12:43 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

komt ook niet in je op dat hij zich misschien erg schaamt om werkloos te zijn? Je komt over alsof je hem daarvoor sowieso gedumpt had
Jemig, wat een aannames. Wie zegt dat dat niet in me opkomt? Ik heb hem niet gedumpt overigens. Ik wilde hier alleen mee zeggen dat die dingen kunnen gebeuren zonder dat je het doorhebt. Knap dat jij hieruit op kan maken dat ik op een bepaalde manier overkom en ook wel bepaalde dingen zal doen.
  donderdag 17 januari 2019 @ 13:33:23 #129
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_184453417
Sneu voor Vegas wel. Je hart breekt toch als je leest dat ze er niet van kan slapen. In een klap is haar primaire manfiguur in het leven weggerukt. Hoe oud is Stavros' zoon eigenlijk, kan hij al enigszins op eigen benen staan?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_184454029
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 13:33 schreef Andromache het volgende:
Sneu voor Vegas wel. Je hart breekt toch als je leest dat ze er niet van kan slapen. In een klap is haar primaire manfiguur in het leven weggerukt. Hoe oud is Stavros' zoon eigenlijk, kan hij al enigszins op eigen benen staan?
Ik denk een jaar of 14, afgaande op foto's.
  donderdag 17 januari 2019 @ 14:28:10 #131
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_184454222
Ook heftig. :{
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_184454538
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 13:06 schreef Noek het volgende:
Nah, ik denk dat ze prima op de hoogte was. Ik denk dat dit haar afkomst is en dat is er met de paplepel ingegoten. Zij zal ook altijd in die kringetjes blijven circuleren. Afrojack was wel even een vreemde eend in de bijt maar Amanda komt uit dat milieu.

Dat ze gaan scheiden is natuurlijk geen verrassing. Like duh!
Nu zijn bronnen op zijn heeft ze ook niks meer bij hem te zoeken anders was ze vast nog wel even zijn showpony gebleven.
Afkomst? Haar vader heeft ze nooit gekend en voor zover ik weet is haar moeder ook geen crimineel?
pi_184454774
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 12:29 schreef letmehearyouscream het volgende:
Een ex van mij heeft me iets meer dan een maand voorgehouden dat hij een baan had. Wat dus niet zo was. Compleet met in pak van huis vertrekken :') Kwam er dus pas later achter terwijl ik echt niet dom ben. Er waren wat signalen maar denk dat het gewoon niet bij me opkwam dat iemand zoiets verzint. Het zat domweg niet in mijn systeem.
Dat kun je je toch ook niet voorstellen eigenlijk, dus ik kan wel begrijpen dat je dat niet door hebt.
pi_184455468
Zojuist gebeld door Amanda Balk :')
pi_184455927
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 12:43 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Wat een idiote reactie is dit. Ben jij zo naïef of lijkt het maar zo?
pi_184462704
Wat jammer dat havermoutkoekje het oké vond om persoonlijk te worden.
pi_184470192
Op naar de volgende crimineel die haar kan voorzien.
pi_184479651
https://www.instagram.com/p/Bss8IzTFjRG/

Sorry als ik spuit11 ben.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_184480166
quote:
Ik was allang de moeder van Vegas voordat ik de vrouw van Stavros werd.

Dit vind ik een mooie zin.
  vrijdag 18 januari 2019 @ 20:48:40 #140
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184480652
In ieder geval goed dat ze zich dat beseft, want de moeder van Vegas zijn gaat ook altijd voor op de vrouw van Stavros zijn. En je kunt het niet maken je kind daar willens en wetens aan bloot te stellen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Miss SHO vrijdag 18 januari 2019 @ 20:56:58 #141
22592 crew  Ole
pi_184480868
Zou ze dit zelf geschreven hebben?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 18 januari 2019 @ 21:06:06 #142
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184481062
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 20:56 schreef Ole het volgende:
Zou ze dit zelf geschreven hebben?
Dat denk ik dan weer niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_184481155
Kijk Samant, zo kan het óók.. :P

Gelijk korte metten maken met een pathologische leugenaar met zijn bontjasjes.. :')

Zo zie je maar weer> de eerste indruk [alarmbellen] blijkt meestal een schot in de roos, achteraf.. ;)
Soms moet je keihard vallen om weer met beide tieten voeten op de grond te komen ^O^
  maandag 1 april 2019 @ 17:44:16 #144
16715 Mylene
*schatje*
  maandag 1 april 2019 @ 18:57:42 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185975069
Oei..... is Afrojack al op zoek naar een nanny?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_185975273
Dat is ook wat en ze wist van niks.
pi_185975342
Oeps :o
  maandag 1 april 2019 @ 19:30:54 #148
16715 Mylene
*schatje*
pi_185975796
Update met haar reactie.

quote:
Realityster Amanda Balk is verdachte in een zaak rond wietkwekerijen in de kelders van drie villa's in Wassenaar. Zij wordt samen met haar echtgenoot Stavros T. verdacht van witwaspraktijken.

De officier van justitie liet dit maandag weten tijdens de pro-formazitting in de zaak tegen T., schrijft De Telegraaf. Balk heeft in januari twee nachten doorgebracht op het politiebureau en zal binnenkort voor de rechter moeten verschijnen.

Balks advocaat wil niet ingaan op de zaak, maar meldt dat de realityster "zich onschuldig acht".

In RTL Boulevard reageert Balk op het nieuws. "Ik ben onschuldig", beweert de realityster. "Ik ben niet voor niks van hem gescheiden. Deze nachtmerrie duurt nog langer dan ons huwelijk. Het is heel vervelend om als onschuldig persoon meegezogen te worden in de consequenties van iemand anders zijn fout." Balk voegt toe zich niet druk te maken over de rechtszaak die volgt.
bron
pi_185978460
JE verwacht het niet he :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_185978664
Ik wil haar zo graag het voordeel van de twijfel geven maar dat wordt steeds moeilijker -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')