abonnement Unibet Coolblue
pi_184448865
wacht even, nemen mensen het haar nu kwalijk dat ze niet met hem verder wil?
:D
  donderdag 17 januari 2019 @ 07:53:49 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184449317
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 06:47 schreef JaneDoe het volgende:
wacht even, nemen mensen het haar nu kwalijk dat ze niet met hem verder wil?
:D
Ja :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_184449702
Als ze het wist is het natuurlijk wel een beetje hypocriet om nu te willen scheiden.
Ik denk echter dat ze compleet wereldvreemd is en echt geen idee had.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_184449857
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 07:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja :')
ze kan het echt nooit goed doen hè
pi_184449956
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2019 21:16 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ik geloof gewoon niet dat ze het niet wist.
ik ook niet.... :')

je kan me veel vertellen, maar dat dat geloof ik gewoon niet.
  donderdag 17 januari 2019 @ 09:18:49 #106
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_184449992
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 06:47 schreef JaneDoe het volgende:
wacht even, nemen mensen het haar nu kwalijk dat ze niet met hem verder wil?
:D
Kwalijk is een groot woord. Wel de lusten niet de lasten. Als is dat wel te verwachten bij dit type vrouwen.
And so is the past
pi_184450019
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 20:32 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

ik heb niks met poenig gedoe, dus was nooit bij zo’n man terecht gekomen. Maar Balk wilde wel blijkbaar alleen de luxe en niet de man zelf
Wat een voorbarige conclusie. Ik denk dat ze inderdaad van luxe houdt, maar misschien hield ze daarnaast ook van hem? Kan prima samengaan.
Dat ze nu wil scheiden, hoeft toch niet per definitie te zijn omdat ze de luxe moet inleveren? Misschien, ik noem maar iets geks, spreekt ze de waarheid in haar instagrampost en is het met name het liegen dat haar dwarszit.

Ze zit sowieso in een mooi huis op kosten van Afrojack dus zo erg zal ze er wellicht niet eens op achteruit gaan...
pi_184450065
Bizar ook hoe mensen haar onder haar instagrampost verwijten dat ze na 1 foutje van zijn kant weggaat.
Naast het liegen van die gozer beseffen mensen niet wat voor schimmige wereld die handel is. Bij een zakelijk conflict in die branche is geweld geen uitzondering. Het is maar waar mensen een kind aan willen blootstellen...
  donderdag 17 januari 2019 @ 09:28:51 #109
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_184450131
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 09:24 schreef letmehearyouscream het volgende:
Bizar ook hoe mensen haar onder haar instagrampost verwijten dat ze na 1 foutje van zijn kant weggaat.
Naast het liegen van die gozer beseffen mensen niet wat voor schimmige wereld die handel is. Bij een zakelijk conflict in die branche is geweld geen uitzondering. Het is maar waar mensen een kind aan willen blootstellen...
Dat risico was er vanaf dag 1 van de relatie. Je kan goedpraten wat je wil maar dit is en blijft hypocriet.
And so is the past
  donderdag 17 januari 2019 @ 09:29:11 #110
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_184450138
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 20:19 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Ik begrijp haar wel hoor. Wel sneu voor haar vind ik.
Ik ook :Y

En als ze wel bij hem was gebleven was het ook niet goed geweest. Dan was de moeder maffia weer komen opdraven dat ze Vegas aan een crimineel bloot stelt e.d.

Of ze was een ruggengraatloze plastic pop enz
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_184450213
quote:
14s.gif Op donderdag 17 januari 2019 09:18 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Kwalijk is een groot woord. Wel de lusten niet de lasten. Als is dat wel te verwachten bij dit type vrouwen.
dan ga je er vanuit dat ze volledig op de hoogte was van die lasten en waar die lusten van werden gefinancierd
ze zou niet de eerste zijn die wordt bedrogen door haar man en ze is nou eenmaal geen helder licht
pi_184450289
quote:
14s.gif Op donderdag 17 januari 2019 09:28 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Dat risico was er vanaf dag 1 van de relatie. Je kan goedpraten wat je wil maar dit is en blijft hypocriet.
Waaruit blijkt dat ze vanaf dag 1 op de hoogte was van zijn praktijken en dat risico?
  donderdag 17 januari 2019 @ 09:44:09 #113
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_184450336
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 09:40 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat ze vanaf dag 1 op de hoogte was van zijn praktijken en dat risico?
Het zijn nota bene haar eigen woorden. Zie filmpje.

En ja als je je altijd dom voor doet kom je met een hoop weg. Blijkt hier ook wel weer.
And so is the past
  donderdag 17 januari 2019 @ 09:49:34 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184450402
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 09:44 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Het zijn nota bene haar eigen woorden. Zie filmpje.

En ja als je je altijd dom voor doet kom je met een hoop weg. Blijkt hier ook wel weer.
Nee, dat zijn haar woorden niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_184450405
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 09:44 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Het zijn nota bene haar eigen woorden. Zie filmpje.

En ja als je je altijd dom voor doet kom je met een hoop weg. Blijkt hier ook wel weer.
Je bedoelt dat ze voor de grap zegt dat hij eruitziet als een maffioso?
  donderdag 17 januari 2019 @ 09:52:04 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184450432
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 09:34 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

dan ga je er vanuit dat ze volledig op de hoogte was van die lasten en waar die lusten van werden gefinancierd
ze zou niet de eerste zijn die wordt bedrogen door haar man en ze is nou eenmaal geen helder licht
Dit.
Daarbij: als ze er van op de hoogte was geweest was dit geen reden tot scheiden geweest.... vrouwen van criminelen die weten dat hun man crimineel is gaan niet bij ze weg zodra ze in de bak zitten.

Maar goed, ze kan het nooit goed doen; was ze gebleven dan was dat het "bewijs" geweest dat ze er van op de hoogte was, en nu ze bij hem weggaat is dat zwak omdat ze een beetje "tegenslag" niet accepteert.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_184450466
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 21:12 schreef Andromache het volgende:

[..]

Volgens mij heet dat een grens trekken bij misdaad, en tevens goed zorgen voor je kind. Goede keus Amanda.
Dit inderdaad
pi_184450513
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 09:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit.
Daarbij: als ze er van op de hoogte was geweest was dit geen reden tot scheiden geweest.... vrouwen van criminelen die weten dat hun man crimineel is gaan niet bij ze weg zodra ze in de bak zitten.

Maar goed, ze kan het nooit goed doen; was ze gebleven dan was dat het "bewijs" geweest dat ze er van op de hoogte was, en nu ze bij hem weggaat is dat zwak omdat ze een beetje "tegenslag" niet accepteert.
plus dat mensen willen geloven dat ze nu van hem wil scheiden omdat het gedaan is met het luxe leventje
volgens mij zal ze er echt niet minder om eten hoor
pi_184450544
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 09:58 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

plus dat mensen willen geloven dat ze nu van hem wil scheiden omdat het gedaan is met het luxe leventje
volgens mij zal ze er echt niet minder om eten hoor
eten is niet haar grootste kostenpost hoor :D
pi_184450562
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 10:01 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

eten is niet haar grootste kostenpost hoor :D
Ze heeft een huis van Afrojack en ontvangt alimentatie van hem. Haar leventje zal ze best kunnen voortzetten inclusief alle extensions en fillers.
  donderdag 17 januari 2019 @ 10:31:48 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184450994
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 09:58 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

plus dat mensen willen geloven dat ze nu van hem wil scheiden omdat het gedaan is met het luxe leventje
volgens mij zal ze er echt niet minder om eten hoor
Dit.
Ze wordt door Afrojack prima in staat gesteld hun dochter in alle luxe te laten opgroeien.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 17 januari 2019 @ 10:34:53 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184451032
Overigens zou het me niets verbazen als hij naar aanleiding van de uitspraken van Stavros in de rechtbank wel gesteld heeft dat dat anders zou worden als ze bij Stavros zou blijven.

Laten we eerlijk zijn; Vegas is natuurlijk wel een heel makkelijk doelwit voor allerlei crimineel tuig dat nog wat te regelen heeft met Stavros, en als er losgeld betaald moet worden dan kan Afrojack zich ook nagenoeg alles permitteren.

In zijn situatie zou ik me voor kunnen stellen dat hij Amanda voor de keuze heeft gezet tussen afstand nemen van Stavros of een andere verdeling van de zorg voor Vegas, en dus ook een ander plaatje qua alimentatie.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_184451097
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 09:24 schreef letmehearyouscream het volgende:
Bizar ook hoe mensen haar onder haar instagrampost verwijten dat ze na 1 foutje van zijn kant weggaat.
Naast het liegen van die gozer beseffen mensen niet wat voor schimmige wereld die handel is. Bij een zakelijk conflict in die branche is geweld geen uitzondering. Het is maar waar mensen een kind aan willen blootstellen...
Het is niet maar 1 foutje. Dit is een hele grote fout van zijn kant.
En het is echt heel begrijpelijk dat je van niks weet. Ook als je niet wereldvreemd bent.

Heb het zelf meegemaakt. Pas na 3 jaar had ik door met wie ik te maken had :@
Gelijk een dikke doei gezegd ook. Pas na 5 jaar had ik door dat hij best een belangrijk iemand is in die wereld.

Ook de andere kant meegemaakt dat ik het wist. Daar was ik na een paar maanden klaar mee want het is geen leven met zo’n iemand. Altijd die angst hebben dat er iets kan gaan gebeuren.
Sowieso dat ik opeens alles wist van een moord en de aanslagen in mijn mooie stad.

#teamAmanda
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  donderdag 17 januari 2019 @ 10:47:27 #124
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184451204
Het vervelende is dat als iemand je zo voorliegt dat je dan van niets meer weet of het de waarheid is, ook zijn "ik hou van jou" kan dan net zo'n grote leugen zijn, en waarom moet je dan nog blijven?

Ik heb ooit een week gehad waarin ik ontdekte dat een toenmalige verkering zijn telefoonabonnement op naam van zijn oma had en niet betaald had en daar zelfs de deurwaarder aan de deur had laten komen, ondertussen had hij met mijn auto een parkeerboete opgelopen en de post daarover iedere keer handig weg weten te werken voor ik het zag, tot er dus toen hij er een keer niet was een brief kwam dat ze loonbeslag wilden gaan leggen.
Tot slot bleek hij ook geld van mijn toen 10-jarige zoon te hebben geleend, met het "ons geheimpje, niet tegen mama zeggen" argument.

Dan weet je van niets meer wat waar is, en alles waar je ooit een wel/niet waar discussie over gehad hebt valt ook gelijk in de categorie "zal idd wel een leugen zijn geweest", maar het ergste is eigenlijk dat die "ik hou van jou" net zo hard gelogen kan zijn.

En nee, voor zover ik weet was hij verder niet crimineel, maar deze "foutjes" waren wel genoeg reden om hem heel hard de deur uit te trappen.
Zijn vader heeft zijn schuld aan mij toen nog betaald..... ben je een vent van 34 jaar oud :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_184452607
quote:
14s.gif Op donderdag 17 januari 2019 10:40 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Het is niet maar 1 foutje. Dit is een hele grote fout van zijn kant.
En het is echt heel begrijpelijk dat je van niks weet. Ook als je niet wereldvreemd bent.

Heb het zelf meegemaakt. Pas na 3 jaar had ik door met wie ik te maken had :@
Gelijk een dikke doei gezegd ook. Pas na 5 jaar had ik door dat hij best een belangrijk iemand is in die wereld.

Ook de andere kant meegemaakt dat ik het wist. Daar was ik na een paar maanden klaar mee want het is geen leven met zo’n iemand. Altijd die angst hebben dat er iets kan gaan gebeuren.
Sowieso dat ik opeens alles wist van een moord en de aanslagen in mijn mooie stad.

#teamAmanda
Helemaal eens. Is niet 1 foutje maar stelselmatig de verkeerde keuzes maken.

Een ex van mij heeft me iets meer dan een maand voorgehouden dat hij een baan had. Wat dus niet zo was. Compleet met in pak van huis vertrekken :') Kwam er dus pas later achter terwijl ik echt niet dom ben. Er waren wat signalen maar denk dat het gewoon niet bij me opkwam dat iemand zoiets verzint. Het zat domweg niet in mijn systeem.
Een ander verhaal natuurlijk maar die dingen kunnen gebeuren zonder dat je het doorhebt. Hoewel ze op zich vast wel door kon hebben dat het restaurant niet super liep. Maar zoals iemand hier al opperde; wellicht verklaarde hij zijn luxe levensstijl met verhalen over het familiefortuin of iets dergelijks.
pi_184452760
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 12:29 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Helemaal eens. Is niet 1 foutje maar stelselmatig de verkeerde keuzes maken.

Een ex van mij heeft me iets meer dan een maand voorgehouden dat hij een baan had. Wat dus niet zo was. Compleet met in pak van huis vertrekken :') Kwam er dus pas later achter terwijl ik echt niet dom ben. Er waren wat signalen maar denk dat het gewoon niet bij me opkwam dat iemand zoiets verzint. Het zat domweg niet in mijn systeem.

komt ook niet in je op dat hij zich misschien erg schaamt om werkloos te zijn? Je komt over alsof je hem daarvoor sowieso gedumpt had
pi_184453034
Nah, ik denk dat ze prima op de hoogte was. Ik denk dat dit haar afkomst is en dat is er met de paplepel ingegoten. Zij zal ook altijd in die kringetjes blijven circuleren. Afrojack was wel even een vreemde eend in de bijt maar Amanda komt uit dat milieu.

Dat ze gaan scheiden is natuurlijk geen verrassing. Like duh!
Nu zijn bronnen op zijn heeft ze ook niks meer bij hem te zoeken anders was ze vast nog wel even zijn showpony gebleven.
Go hard or go home
pi_184453312
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 12:43 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

komt ook niet in je op dat hij zich misschien erg schaamt om werkloos te zijn? Je komt over alsof je hem daarvoor sowieso gedumpt had
Jemig, wat een aannames. Wie zegt dat dat niet in me opkomt? Ik heb hem niet gedumpt overigens. Ik wilde hier alleen mee zeggen dat die dingen kunnen gebeuren zonder dat je het doorhebt. Knap dat jij hieruit op kan maken dat ik op een bepaalde manier overkom en ook wel bepaalde dingen zal doen.
  donderdag 17 januari 2019 @ 13:33:23 #129
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_184453417
Sneu voor Vegas wel. Je hart breekt toch als je leest dat ze er niet van kan slapen. In een klap is haar primaire manfiguur in het leven weggerukt. Hoe oud is Stavros' zoon eigenlijk, kan hij al enigszins op eigen benen staan?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_184454029
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 13:33 schreef Andromache het volgende:
Sneu voor Vegas wel. Je hart breekt toch als je leest dat ze er niet van kan slapen. In een klap is haar primaire manfiguur in het leven weggerukt. Hoe oud is Stavros' zoon eigenlijk, kan hij al enigszins op eigen benen staan?
Ik denk een jaar of 14, afgaande op foto's.
  donderdag 17 januari 2019 @ 14:28:10 #131
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_184454222
Ook heftig. :{
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_184454538
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 13:06 schreef Noek het volgende:
Nah, ik denk dat ze prima op de hoogte was. Ik denk dat dit haar afkomst is en dat is er met de paplepel ingegoten. Zij zal ook altijd in die kringetjes blijven circuleren. Afrojack was wel even een vreemde eend in de bijt maar Amanda komt uit dat milieu.

Dat ze gaan scheiden is natuurlijk geen verrassing. Like duh!
Nu zijn bronnen op zijn heeft ze ook niks meer bij hem te zoeken anders was ze vast nog wel even zijn showpony gebleven.
Afkomst? Haar vader heeft ze nooit gekend en voor zover ik weet is haar moeder ook geen crimineel?
pi_184454774
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 12:29 schreef letmehearyouscream het volgende:
Een ex van mij heeft me iets meer dan een maand voorgehouden dat hij een baan had. Wat dus niet zo was. Compleet met in pak van huis vertrekken :') Kwam er dus pas later achter terwijl ik echt niet dom ben. Er waren wat signalen maar denk dat het gewoon niet bij me opkwam dat iemand zoiets verzint. Het zat domweg niet in mijn systeem.
Dat kun je je toch ook niet voorstellen eigenlijk, dus ik kan wel begrijpen dat je dat niet door hebt.
pi_184455468
Zojuist gebeld door Amanda Balk :')
pi_184455927
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 12:43 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

komt ook niet in je op dat hij zich misschien erg schaamt om werkloos te zijn? Je komt over alsof je hem daarvoor sowieso gedumpt had
Wat een idiote reactie is dit. Ben jij zo naïef of lijkt het maar zo?
pi_184462704
Wat jammer dat havermoutkoekje het oké vond om persoonlijk te worden.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_184470192
Op naar de volgende crimineel die haar kan voorzien.
pi_184479651
https://www.instagram.com/p/Bss8IzTFjRG/

Sorry als ik spuit11 ben.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_184480166
quote:
Ik was allang de moeder van Vegas voordat ik de vrouw van Stavros werd.

Dit vind ik een mooie zin.
  vrijdag 18 januari 2019 @ 20:48:40 #140
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184480652
In ieder geval goed dat ze zich dat beseft, want de moeder van Vegas zijn gaat ook altijd voor op de vrouw van Stavros zijn. En je kunt het niet maken je kind daar willens en wetens aan bloot te stellen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Miss SHO vrijdag 18 januari 2019 @ 20:56:58 #141
22592 crew  Ole
pi_184480868
Zou ze dit zelf geschreven hebben?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 18 januari 2019 @ 21:06:06 #142
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184481062
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 20:56 schreef Ole het volgende:
Zou ze dit zelf geschreven hebben?
Dat denk ik dan weer niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_184481155
Kijk Samant, zo kan het óók.. :P

Gelijk korte metten maken met een pathologische leugenaar met zijn bontjasjes.. :')

Zo zie je maar weer> de eerste indruk [alarmbellen] blijkt meestal een schot in de roos, achteraf.. ;)
Soms moet je keihard vallen om weer met beide tieten voeten op de grond te komen ^O^
´
  maandag 1 april 2019 @ 17:44:16 #144
16715 Mylene
*schatje*
  maandag 1 april 2019 @ 18:57:42 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185975069
Oei..... is Afrojack al op zoek naar een nanny?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_185975273
Dat is ook wat en ze wist van niks.
pi_185975342
Oeps :o
  maandag 1 april 2019 @ 19:30:54 #148
16715 Mylene
*schatje*
pi_185975796
Update met haar reactie.

quote:
Realityster Amanda Balk is verdachte in een zaak rond wietkwekerijen in de kelders van drie villa's in Wassenaar. Zij wordt samen met haar echtgenoot Stavros T. verdacht van witwaspraktijken.

De officier van justitie liet dit maandag weten tijdens de pro-formazitting in de zaak tegen T., schrijft De Telegraaf. Balk heeft in januari twee nachten doorgebracht op het politiebureau en zal binnenkort voor de rechter moeten verschijnen.

Balks advocaat wil niet ingaan op de zaak, maar meldt dat de realityster "zich onschuldig acht".

In RTL Boulevard reageert Balk op het nieuws. "Ik ben onschuldig", beweert de realityster. "Ik ben niet voor niks van hem gescheiden. Deze nachtmerrie duurt nog langer dan ons huwelijk. Het is heel vervelend om als onschuldig persoon meegezogen te worden in de consequenties van iemand anders zijn fout." Balk voegt toe zich niet druk te maken over de rechtszaak die volgt.
bron
pi_185978460
JE verwacht het niet he :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_185978664
Ik wil haar zo graag het voordeel van de twijfel geven maar dat wordt steeds moeilijker -O-
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')