Hahaha is een mooi land gek. Great Barrier Reefquote:Op woensdag 23 mei 2018 13:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Australië is fictie, een eiland waar ze alle criminelen heensturen vol dodelijke dieren en oh ja kangaroos... Is gewoon om criminelen bang te maken.
Ooit geweest?quote:Op woensdag 23 mei 2018 13:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaha is een mooi land gek. Great Barrier Reef
Tante Citroen?quote:
Jaja die woont gewoon in Engeland of zo en doet of ze daar woont.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2018 13:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jaja die woont gewoon in Engeland of zo en doet of ze daar woont.
Allemaal een hoax.
quote:Op woensdag 23 mei 2018 13:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Krijg net door dat mijn dochter haar eerste plasje op het potje heeft gedaan. Trots
quote:Op woensdag 23 mei 2018 13:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Krijg net door dat mijn dochter haar eerste plasje op het potje heeft gedaan. Trots
Nee het is een hoax om criminelen bang te maken.quote:Op woensdag 23 mei 2018 13:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Als ze een crimineel is dan zou ze daar wel wonen toch
Was een gokje.quote:Op woensdag 23 mei 2018 13:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Ken jij haar ook ?
Ow man, ik voel me zo bedrogen nouquote:Op woensdag 23 mei 2018 13:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee het is een hoax om criminelen bang te maken.![]()
Dus als ze een crimjneel was had ze gewoon in de bak gezeten.
Met z'n complottheorieën.quote:
Straks beweert ie nog dat er pratende koeien rondlopen.quote:Op woensdag 23 mei 2018 13:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
[..]Laat mijn citrus familie met rust.
Neh, ik zie het als een kwestie van karma. Ze probeert de natuurwetten te slim af te zijn, maar die pakt haar gewoon keihard terug.quote:
Dat wilde ik even zeggen.quote:
Mevrouw moet gewoon logisch nadenken, zo moeilijk is dat toch niet?quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2018 13:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Straks beweert ie nog dat er pratende koeien rondlopen.
:"Moooooooo!"
Mevrouw zal vast wel eens iets opgetild hebben met 1 hand (een boodschappentas oid), en gemerkt hebben dat ze daardoor tegen moest werken om recht te blijven lopen / staan. Als je dat weet, weet je dat een fiets dat ook van je verwacht.quote:Op woensdag 23 mei 2018 13:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk dat mevrouw niet zoveel ervaring heeft met beladen fietsen.
haast haast haastquote:Op woensdag 23 mei 2018 13:41 schreef I. het volgende:
[..]
Mevrouw moet gewoon logisch nadenken, zo moeilijk is dat toch niet?
Ik kan dat zelfs na bijna 24 uur gewerkt te hebben.
Ik denk niet dat ze er zo ver over doordenkt.quote:Op woensdag 23 mei 2018 13:43 schreef I. het volgende:
[..]
Mevrouw zal vast wel eens iets opgetild hebben met 1 hand (een boodschappentas oid), en gemerkt hebben dat ze daardoor tegen moest werken om recht te blijven lopen / staan. Als je dat weet, weet je dat een fiets dat ook van je verwacht.
Maar het is allemaal zo simpel.quote:Op woensdag 23 mei 2018 13:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze er zo ver over doordenkt.
Ik ben trotsquote:
Mensen ook. Daarom gebeuren er zoveel van dat soort dingen.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2018 13:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mensen ook. Daarom gebeuren er zoveel van dat soort dingen.
i.forum.nlquote:
Nope. Denk dat ik tegen die tijd gewoon een willekeurig domeintje gebruik en de gebruikers hem laat bepalenquote:
kannie?quote:
Nope, dan zou ik forum.nl moeten hebben, en die is natuurlijk al lang in bezit van een of andere stichtingquote:
i-forum.nl dan.quote:Op woensdag 23 mei 2018 13:55 schreef I. het volgende:
[..]
Nope, dan zou ik forum.nl moeten hebben, en die is natuurlijk al lang in bezit van een of andere stichting
quote:Op woensdag 23 mei 2018 06:06 schreef I. het volgende:
[..]
Ik zet hem straks gewoon op een "derp.nl" domeintje ofzo, of iets dergelijks. Dan zien we later wel wat voor naam het wordt. Wisdom of the crows enzulks.
quote:
Nope.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2018 14:12 schreef I. het volgende:
Haags ziet 'm vast nog gewoon staan, als ie iig. in z'n cache staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
wordt moeilijkquote:
Niet?quote:
Geen kut millennial zijnquote:Op woensdag 23 mei 2018 15:31 schreef I. het volgende:
[..]
Het blijft wel een kut millennial natuurlijk.
Vind ze zeker een toevoeging.quote:
Ik heb het idee dat het vrij eenvoudig vervangen kan worden met simpelweg het gebruik van de juiste woorden en smileys.quote:
Vast, maar ik vind ze wel makkelijk. Zet meteen de toon van de hele post.quote:Op woensdag 23 mei 2018 15:49 schreef I. het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het vrij eenvoudig vervangen kan worden met simpelweg het gebruik van de juiste woorden en smileys.
Ik zet het op de 'nice-to-have' lijst.quote:Op woensdag 23 mei 2018 15:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vast, maar ik vind ze wel makkelijk. Zet meteen de toon van de hele post.
Iddquote:Op woensdag 23 mei 2018 15:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat is zo'n lijst die behoorlijk uit de kluiten kan wassen.
er komt dikke party voor de lancering van zijn forum natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2018 15:49 schreef I. het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het vrij eenvoudig vervangen kan worden met simpelweg het gebruik van de juiste woorden en smileys.
quote:Op woensdag 23 mei 2018 15:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vast, maar ik vind ze wel makkelijk. Zet meteen de toon van de hele post.
kan iedereen meedoen hier?quote:Op woensdag 23 mei 2018 16:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Vraag me af of het druk zal worden in Spaarnwoude bij de grote opening.
ik bezorg nietquote:Op woensdag 23 mei 2018 16:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Iedereen is welkom. Zorg jij voor de nasi?
quote:Op woensdag 23 mei 2018 16:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Vraag me af of het druk zal worden in Spaarnwoude bij de grote opening.
Niet nodig, we hebben onze eigen ophaalfries aloa die op zijn brommertje wel even het eten ophaalt.quote:
niksquote:Op woensdag 23 mei 2018 16:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wat nou als hier posts worden gewist eigenlijk?
Ik denk dat bondage dat wel ondervangen heeft.quote:Op woensdag 23 mei 2018 16:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
raakt de telling niet in de war dan
ik ben chef tel en ik zeg neequote:Op woensdag 23 mei 2018 16:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ja en dat is ook de makkelijkste manier om te winnen. Je moet zorgen dat je posts worden verwijderd als de post tijd een volledig priem getal is (bv 17:17:17), maar alleen als je een post vlak daarvoor hebt (bv 17:17:16). Daarom won haags ook altijd in het begin.quote:Op woensdag 23 mei 2018 16:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
kut, je hebt mij ontdektquote:Op woensdag 23 mei 2018 16:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja en dat is ook de makkelijkste manier om te winnen. Je moet zorgen dat je posts worden verwijderd als de post tijd een volledig priem getal is (bv 17:17:17), maar alleen als je een post vlak daarvoor hebt (bv 17:17:16). Daarom won haags ook altijd in het begin.
Aangezien er maar 3 mensen zijn hier die weten wat een priem getal is, vind ik het toch een mooie prestatie.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2018 16:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Aangezien er maar 3 mensen zijn hier die weten wat een priem getal is, vind ik het toch een mooie prestatie.
ben een eerlijke player man.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2018 16:31 schreef hemarookworst het volgende:
Haags kan beter graaf tel in zijn UI doen
kutquote:Op woensdag 23 mei 2018 16:50 schreef I. het volgende:
[..]
Outdated bende, moet weer updates draaien om het zooitje werkend te krijgen
Heb je nog #goals voor de rest van het seizoen hier?quote:
sjeezquote:Op woensdag 23 mei 2018 17:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb je nog #goals voor de rest van het seizoen hier?
zo hoog mogelijk score halen. Als het kan over de 5000. Maar ik denk niet dat het gaat lukkenquote:Op woensdag 23 mei 2018 17:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb je nog #goals voor de rest van het seizoen hier?
wromniequote:Op woensdag 23 mei 2018 17:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
zo hoog mogelijk score halen. Als het kan over de 5000. Maar ik denk niet dat het gaat lukken
?quote:
Met wat nachtwerk lukt dat vastquote:Op woensdag 23 mei 2018 17:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
zo hoog mogelijk score halen. Als het kan over de 5000. Maar ik denk niet dat het gaat lukken
quote:Op woensdag 23 mei 2018 17:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ik ga het wel proberen hoor. Ochtend middag avond nacht.
Kan beterquote:Op woensdag 23 mei 2018 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat meisje is al zo goed bezig
Ze is erg gedreven maar staat een straatlengte voor, dus vroeg me af hoe groot de motivatie nog is.quote:Op woensdag 23 mei 2018 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat meisje is al zo goed bezig
Gogogo!quote:Op woensdag 23 mei 2018 17:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ik ga het wel proberen hoor. Ochtend middag avond nacht.
yepquote:Op woensdag 23 mei 2018 17:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze is erg gedreven maar staat een straatlengte voor, dus vroeg me af hoe groot de motivatie nog is.
Die is juist groter dan eerst omdat ik nou telkens zoveel punten wil hebben gehaald aan het einde van de dagquote:Op woensdag 23 mei 2018 17:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze is erg gedreven maar staat een straatlengte voor, dus vroeg me af hoe groot de motivatie nog is.
quote:Op woensdag 23 mei 2018 17:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Die is juist groter dan eerst omdat ik nou telkens zoveel punten wil hebben gehaald aan het einde van de dag
Zolang je jezelf en je taken er niet voor verwaarloosd is het prima!quote:
Nee dat mag niet. Beetje minder slaap mag welquote:Op woensdag 23 mei 2018 17:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zolang je jezelf en je taken er niet voor verwaarloosd is het prima!
truequote:Op woensdag 23 mei 2018 17:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vanwege minder slaap mag. Ik zei een beetje he
dat lukt niemandquote:Op woensdag 23 mei 2018 17:39 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hij wilde Haags inhalen maar is er aan onderdoor gegaan
quote:Op woensdag 23 mei 2018 17:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Moet niemand ook proberen. Gekkenwerk
Als je maar geen Utopia irl kijkt. Of de Eurosong festival. Dan verlies ik al mijn respect voor jouquote:Op woensdag 23 mei 2018 17:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik ben op fok wel anders dan irl ja
absoluut nietquote:Op woensdag 23 mei 2018 17:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als je maar geen Utopia irl kijkt. Of de Eurosong festival. Dan verlies ik al mijn respect voor jou
in welk opzicht?quote:Op woensdag 23 mei 2018 17:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik ben op fok wel anders dan irl ja
Dan kan ik me bij het ESF nog meer voorstellen. Maar wat er leuk moet zijn aan Utopia?quote:Op woensdag 23 mei 2018 17:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als je maar geen Utopia irl kijkt. Of de Eurosong festival. Dan verlies ik al mijn respect voor jou
geen idee, nooit gekekenquote:Op woensdag 23 mei 2018 17:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan kan ik me bij het ESF nog meer voorstellen. Maar wat er leuk moet zijn aan Utopia?
Realityshows... snap het ook nietquote:Op woensdag 23 mei 2018 17:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan kan ik me bij het ESF nog meer voorstellen. Maar wat er leuk moet zijn aan Utopia?
ik schijn een droogkloot te zijnquote:Op woensdag 23 mei 2018 18:00 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik ook denk ik, hoewel ik in vertrouwd gezelschap wel dezelfde flauwe kutgrappen zou maken
Ik ookquote:Op woensdag 23 mei 2018 18:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik schijn een droogkloot te zijn
Dat is al snel, maar tot morgenquote:Op woensdag 23 mei 2018 18:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben er vandoor mensen. Tot morgen
Ik kijk al die programma's niet. Maar ik denk dat die beetje meer lachen is. Een datingprogramma voor boerenquote:Op woensdag 23 mei 2018 18:07 schreef LCMS het volgende:
[..]
Wat vind je van mannen/mensen die naar Boer Zoekt Vrouw kijken?
Fijne avond verder nogquote:Op woensdag 23 mei 2018 18:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben er vandoor mensen. Tot morgen
Dat vinden we niet raar van je hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2018 18:07 schreef LCMS het volgende:
[..]
Wat vind je van mannen/mensen die naar Boer Zoekt Vrouw kijken?
Ik heb dat ook eens voor 2 weken ofzo gevold maar niks voor mijquote:Op woensdag 23 mei 2018 18:21 schreef LCMS het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik kijk ook GTST bijvoorbeeld
Je moet het ook niet vollen.quote:Op woensdag 23 mei 2018 18:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik heb dat ook eens voor 2 weken ofzo gevold maar niks voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |