Onweer vannacht, kabouters zijn ook uitgeslapen!quote:Op woensdag 23 mei 2018 07:55 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen allemaal.
[..]
Je hebt vakantie..... wat doe je zo vroeg al wakker?
quote:Op woensdag 23 mei 2018 08:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ah, de trouwring reclames zijn er weer
Dan kun je inderdaad niet uitslapen.quote:Op woensdag 23 mei 2018 07:58 schreef just me het volgende:
[..]
Onweer vannacht, kabouters zijn ook uitgeslapen!
De regen kwam vanaf 17.00 met bakken en onweer uit de luchtquote:
Ja, dat krijg je in het zuidenquote:Op woensdag 23 mei 2018 08:39 schreef just me het volgende:
[..]
De regen kwam vanaf 17.00 met bakken en onweer uit de lucht
Nou dan hoef jij nooit meer te verhuizen!quote:Op woensdag 23 mei 2018 08:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je in het zuiden
Echt, Noord Holland
Binnen Noord Holland kan ik altijd verhuizen natuurlijkquote:Op woensdag 23 mei 2018 08:45 schreef just me het volgende:
[..]
Nou dan hoef jij nooit meer te verhuizen!
Ga ervoor zou ik zeggenquote:Op woensdag 23 mei 2018 08:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ah, de trouwring reclames zijn er weer
https://www.consuwijzer.n(...)gen-van-abonnementenquote:Op woensdag 23 mei 2018 10:46 schreef ToT het volgende:
Ik: "Hallo Ziggo, ik zit nog geen jaar bij jullie, maar het tv- en internetsignaal is hier vaak belabberd. Nu gooien jullie er ook nog eens een prijsverhoging overheen en ik heb begrepen dat je dan kosteloos je contract kan beëindigen. Geldt dit ook voor mij, aangezien ik nog geen jaar bij jullie zit?"
Ziggo: "Ja hoor, dat kan kosteloos!"
Na wat getwijfel kies ik er toch voor om het te beëindigen.
Ziggo: "Dan krijgt u hierbij een rekening van de resterende maanden die u allemaal moet afkopen. En het jaarcontract loopt van december vorig jaar tot en met februari volgend jaar. Prettige dag verder!"
(Uiteraard is het niet allemaal letterlijk zo gezegd, maar ik krijg nu idd wel ineens een mailtje waarin staat dat ik alle resterende maanden aan abonnementsgeld alsnog moet gaan ophoesten! Daar ga ik dus echt even niet mee akkoord.)
Ik zit nu met hen aan de telefoon en ze geven me volkomen gelijk; bij deze specifieke prijsstijging mag je sowieso te allen tijde gratis opzeggen, ook als je as een paar maand bij hen bent. En idd ZEKER met de slechte kwaliteit, daarmee gaven ze me nog eens extra gelijk!quote:Op woensdag 23 mei 2018 10:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
https://www.consuwijzer.n(...)gen-van-abonnementen
Helaas staat er in hun voorwaarden dat zij jaarlijks de prijzen kunnen verhogen. Dus helaas.
Ik denk dat je je meer hard moet maken voor de slechte kwaliteit. Zij komen daarmee hun verplichting van het contract niet na.
Das wel fijn. Je bent bij Zigo echt zo afhankelijk van wie je te spreken krijgt.quote:Op woensdag 23 mei 2018 10:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit nu met hen aan de telefoon en ze geven me volkomen gelijk; bij deze specifieke prijsstijging mag je sowieso te allen tijde gratis opzeggen, ook als je as een paar maand bij hen bent. En idd ZEKER met de slechte kwaliteit, daarmee gaven ze me nog eens extra gelijk!
Ik word nu doorgeschakeld naar de administratie.
Ik denk dat dit een automatisch mailtje was, ÓF dat het lig aan het feit dat je pas per 1 juli mag opzeggen en ik eind juni al overstap. Nope, het is een onterechte afkoopsom, krijg ik nu te horen. Ze gaan er naar kijken.quote:Op woensdag 23 mei 2018 10:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Das wel fijn. Je bent bij Zigo echt zo afhankelijk van wie je te spreken krijgt.
quote:Op woensdag 23 mei 2018 11:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een automatisch mailtje was, ÓF dat het lig aan het feit dat je pas per 1 juli mag opzeggen en ik eind juni al overstap. Nope, het is een onterechte afkoopsom, krijg ik nu te horen. Ze gaan er naar kijken.
Ze zijn wel altijd heel vriendelijk en begripvol en gelukkig zien ze wel in dat ik gelijk heb!
Qua klantservice ben ik eigenlijk altijd wel tevreden over hen geweest. Alleen niet over het signaal hier in Drenthe! En meer mensen hier in de buurt schijnen er over te klagen.
Das wel slecht. Ik stuur je wel even een speciaal geheim email adres van een afdeling van Ziggo die over dit soort escalaties gaat.quote:Op woensdag 23 mei 2018 11:17 schreef ToT het volgende:
JA GODVERDOMME!!!!!!!!
Die afkoopsom wordt nu ALSNOG van mijn rekening afgehaald en IK moet het ZELF weer storneren! ÓF ik moet zodra ik de rekening krijg, die afboeking blokkeren!
En stel dat ik geen actie onderneem: sorry, maar ZIJ kunnen het geld NIET terugstorten!!!!
WTF??????
Ik moet in de gaten houden wanneer die rekening gaat komen, en dan dus zelf actie ondernemen!
Ik zei het nog, ziggo is echt kut. Wat lijkt je het beste om te doen in dit geval?quote:Op woensdag 23 mei 2018 11:17 schreef ToT het volgende:
JA GODVERDOMME!!!!!!!!
Die afkoopsom wordt nu ALSNOG van mijn rekening afgehaald en IK moet het ZELF weer storneren! ÓF ik moet zodra ik de rekening krijg, die afboeking blokkeren!
En stel dat ik geen actie onderneem: sorry, maar ZIJ kunnen het geld NIET terugstorten!!!!
WTF??????
Ik moet in de gaten houden wanneer die rekening gaat komen, en dan dus zelf actie ondernemen!
Dat mailadres mailen dat ik net van Oscar kreeg (als ik zeker weet dat het gewoon kan).quote:Op woensdag 23 mei 2018 11:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik zei het nog, ziggo is echt kut. Wat lijkt je het beste om te doen in dit geval?
Ja slaat echt nergens op, klacht indienen zou niet onterecht zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2018 11:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat mailadres mailen dat ik net van Oscar kreeg (als ik zeker weet dat het gewoon kan).
Zij moeten die afboeking zelf stop zetten of in het ergste geval zelf terugboeken, maar ze moeten NIET van MIJ verlangen dat ik ZELF actie onderneem!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |