Het moet in ieder geval te doen zijn om de menselijke stoorzender uit te schakelen voor dit soort bedrijf, werkelijk waar.quote:Op woensdag 23 mei 2018 20:05 schreef b2py het volgende:
Machinisten, echt, maak die dingen volautomatisch, mijn hemel..
Geen idee, dat vraag ik mij dus serieus af.quote:
Eén of andere strontkop houdt zich niet aan de netiquette. 640 x 480 is groot genoeg om te laten zien wat je wilt laten zien.quote:Op woensdag 23 mei 2018 19:49 schreef MTL het volgende:
[ link | afbeelding ]
Err.. wat klopt hier niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik zat gisteren in een meetingroom waar een tv'tje hing met de wonderbaarlijk hoge resolutie van 1024x768. En die had alleen een VGA-poort natuurlijk.quote:
Die UIC kabel is niet spannend en verder niet nodig voor het afslepen. Zolang de voorste loc in de 'normale' modus is gezet (multiple is uitgeschakeld), kan je zo rijden. Dat mag dus geen belemmering vormen. Alleen even niet vergeten om ook het deuren dicht-circuit te overbruggen, anders kan je geen tractie gevenquote:Op woensdag 23 mei 2018 20:24 schreef James1988 het volgende:
Misschien een storing aan de UIC-kabel waardoor de locs er niks meer van snappen? Zomaar een schot in de lucht, ik ben geen treintechneut![]()
Mogen machinisten zo'n UIC-stekker eruit trekken als dat nodig is voor het afslepen, of mag dat alleen in de werkplaats? Kun je überhaupt nog rijden als die stekker eruit is?
Ja in zo'n ruimte wil je het liefst een 2 meter 4K scherm hebben of nog wat overdetop-ster. Maar op Fok is 640x480 groot zat. Eventueel kun je een foto naar like 800x600 of eventueel 1200x900 uploaden maar meer dan dat is echt nooit nodig.quote:Op woensdag 23 mei 2018 20:36 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik zat gisteren in een meetingroom waar een tv'tje hing met de wonderbaarlijk hoge resolutie van 1024x768. En die had alleen een VGA-poort natuurlijk.
Okay, dus iemand heeft echt flink zitten beunenquote:Op woensdag 23 mei 2018 20:38 schreef MTL het volgende:
[..]
Die UIC kabel is niet spannend en verder niet nodig voor het afslepen. Zolang de voorste loc in de 'normale' modus is gezet (multiple is uitgeschakeld), kan je zo rijden. Dat mag dus geen belemmering vormen. Alleen even niet vergeten om ook het deuren dicht-circuit te overbruggen, anders kan je geen tractie geven
Edit 2: opnieuw kwoot toegevoegd.
Edit 3: netiquette
ik had hem ook al zien staan toen ik naar Venlo ging (met 12 bakken virm)quote:Op woensdag 23 mei 2018 19:49 schreef MTL het volgende:
[ link | afbeelding ]
Err.. wat klopt hier niet?
Capacity is the name of the game herequote:Op woensdag 23 mei 2018 20:44 schreef Salatrel het volgende:
ik had hem ook al zien staan toen ik naar Venlo ging (met 12 bakken virm)
Ik ben het met je eens! Het wordt onder het kopje "voorwaarden" alleen geïmpliceerd vanwege de overstaptijden en "andere vervoerder", en NS Webcare is het ook met je eens:quote:Op donderdag 24 mei 2018 07:54 schreef Xetran het volgende:
Is NS dal vrij ook geldig bij Arriva? De site is er nogal onduidelijk over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |