Dit kan ik vinden.quote:
Ok weer wat geleerd. Die knakendingen wat ik heb hangen hebben er geen last van.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 19:54 schreef halfway het volgende:
[..]
Dit kan ik vinden.
Onechte brandmelding:
Brandmelding die niet het gevolg is van een brand, of ‘op brand lijkende verschijnselen'. Dit is bijvoorbeeld ionisatie van de lucht bij onweer.
Dat inderdaad, maar je hebt drie soorten rookmelders: ionisatierookmelders, optische rookmelders en thermische brandmelders.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 19:54 schreef halfway het volgende:
[..]
Dit kan ik vinden.
Onechte brandmelding:
Brandmelding die niet het gevolg is van een brand, of ‘op brand lijkende verschijnselen'. Dit is bijvoorbeeld ionisatie van de lucht bij onweer.
Je zou het maar meemakenquote:Op dinsdag 22 mei 2018 19:58 schreef yosander het volgende:
Geen bolbliksem in je huis?![]()
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 22 mei 2018 22:28 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Je zou het maar meemakenLijkt me extreem kut
Je wil zo ver mogelijk weg van zoiets zijn als je maar kan, als je het aanraakt ben je je vingertop kwijt aan 2000 graden. Maar je wil ook niet dat het op je bank valt of je gordijnen aanraakt.. Beetje zo'n pechsituatie die iedereen kan overkomen en je niet echt weet wat je moet doen behalve dat je weet dat het extreem kut isquote:
Mag hopen dat het in een flits voorbij is, maar als ik het verschijnsel niet zou kennen, zou ik spontaan gelovig wordenquote:Op dinsdag 22 mei 2018 23:02 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Je wil zo ver mogelijk weg van zoiets zijn als je maar kan, als je het aanraakt ben je je vingertop kwijt aan 2000 graden. Maar je wil ook niet dat het op je bank valt of je gordijnen aanraakt.. Beetje zo'n pechsituatie die iedereen kan overkomen en je niet echt weet wat je moet doen behalve dat je weet dat het extreem kut is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |