abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_179325805

Of je het nieuwe programma van Sanna Wallis de Vries leuk vindt of niet, toen ik gisteren vernam dat er veel kritiek op is omdat heel veel mensen zich beledigd voelen, dacht ik: "Nee he, toch niet weer de Joodse gemeenschap die met antisemitisme aankomen?! |:( "

Ja dus. Iedereen moet Israel geweldig vinden en als je het waagt iets van kritiek daarop te hebben, ben je meteen een antisemiet en een nazi die wilt dat de holocaust terugkomt.

Mensen denken bij zo'n parodie als dit meteen dat ze de acties van Palestina goedkeuren. Dat wordt helemaal niet geinsinueerd. Palestina is heel fout door met hun aanvallen onschuldige burgers in Israel om te leven te brengen, maar als Israel dat ook doet bij Palestina kleeft er ook bloed aan de handen van dat land.

Het Eurovisie Songfestival had ik niet eens gezien. Ik ging zodoende ff kijken op YouTube of dit überhaupt hetzelfde liedje is met die kakelgeluiden. Het viel mij op dat degene die de parodie doet - Martine Sandifordt - het minstens 10x beter zingt dan die Yetta. Yetta hield daarna een soort oppervlakkige speech over acceptatie over diversiteit (zeker doelend op haar viesdikke postuur?) en maakte heel duidelijk dat ze dat zei in naam van Israel. Dat maakt de parodie wat mij betreft zeker raak.
pi_179326035
Zo wat is dat filmpje niet grappig zeg.
pi_179326045
  dinsdag 22 mei 2018 @ 18:32:05 #4
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_179326090
Heb dat ook gezien was een beetje flauw vroeger in de tijd van kopspijkers was dat nog wel grappig inmidels niet meer zo.

En ach joden negers aziaten moslims iedereen is nu bij alles beledigd en verontwaardig en gaat racisme roepen. ondertussen maakt netflix wel iets wat Dear white people noemt waarin ze bewust blanke mensen beledigen want dat moet allemaal kunnen.

De wereld is niet leuk meer
-O-
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 18:33:11 #5
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_179326103
Kut en slecht, kan er weinig over zeggen verder.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_179326184
De humor vind ik ook ver te zoeken. Ik meen overigens wel dat de act op zich wel goed gedaan is en dat ze echt veel beter zingt dan de originele Yetta.
pi_179330153
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_179330229
Foute klacht. De echte klacht is Sanne Walvis.
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_179330968
Ik geef dit topic 1 ster.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_179331951
Terechte klacht.

Satire en kritiek moet kunnen. Beetje idioot om bij alles te schreeuwen dat er sprake is van antisemitisme en discriminatie.
pi_179331984
Kon er niet om lachen :{
Zonder wrijving geen glans
  Moderator woensdag 23 mei 2018 @ 05:00:31 #12
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_179332015
ik vond het origineel al kut

dit is niet beter -O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_179335479
bedankt voor oogbalkanker
HUH
pi_179335579
Ik vind hem erg goed gedaan. Het originele lied was zo graftakke irritant, deze versie maakt het iets minder pijnlijk om naar te luisteren.

En het verbaast mij niks dat Joden (weer) anti-Schemitischme roeptoeteren. Kritiek op Israël's beleid MAG gewoon niet, belachelijk.
  † In Memoriam † woensdag 23 mei 2018 @ 12:10:39 #15
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_179335690
Het beledigende is dat het zo niet-grappig is. Cringewaardig.

Net als de reactie van het CIDI trouwens, die kunnen echt niks hebben.
:')
pi_179335721
Klagen over klagende Joden :')

Die gasten hebben niet voor niets de klaagmuur uitgevonden. :)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_179335833
Geen spaan van gezien, van zowel dit als het origineel niet.
Houd ik lekker zo. :7
pi_179339512
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 11:59 schreef Drxx het volgende:
Ik vind hem erg goed gedaan. Het originele lied was zo graftakke irritant, deze versie maakt het iets minder pijnlijk om naar te luisteren.

En het verbaast mij niks dat Joden (weer) anti-Schemitischme roeptoeteren. Kritiek op Israël's beleid MAG gewoon niet, belachelijk.
Dat draagt er waarschijnlijk toe bij dat die feud tussen Israël en Palestina blijft bestaan, want in Palestina reageren ze net zo. Je ziet die mentaliteit van "wij zijn een superieur volk en als het minderwaardig gepeupel van andere landen dat niet erkennen, worden we boos en gaan we oorlog voeren".

Wat dacht je bijvoorbeeld van Turkije? Of wat denk je van moslims die cartoonisten in Parijs om het leven brengen omdat ze het wagen een spotprent te tekenen van de profeet Mohammed?

De mensheid bestaat helaas voor een groot deel uit primitieve barbaren die niet rationeel kunnen denken en handelen vanuit primitieve emoties. Ook in Nederland trouwens. Hoe vaak heb ik de laatste jaren niet gehoord: We zijn niet racistisch en als die apen het hier niet naar hun zin hebben, rotten ze maar op naar hun eigen landje.
pi_179339558
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 12:24 schreef Werkman het volgende:
Geen spaan van gezien, van zowel dit als het origineel niet.
Houd ik lekker zo. :7
Och...

Je bent toch eind 30? Dan moet je Kopspijkers vroeger wel regelmatig gezien hebben. Het is dat soort humor en dan in de categorie "minder sterke humor". Toch is dit leuker om te zien dan de laatste jaren van Koefnoen wat tenenkrommend slecht, afgezaagd en flauw was geworden.
  Moderator woensdag 23 mei 2018 @ 16:13:38 #20
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_179339715
Net als je dacht dat het niet slechter kon dan lubach :')
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_179343958
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 16:04 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Och...

Je bent toch eind 30? Dan moet je Kopspijkers vroeger wel regelmatig gezien hebben. Het is dat soort humor en dan in de categorie "minder sterke humor". Toch is dit leuker om te zien dan de laatste jaren van Koefnoen wat tenenkrommend slecht, afgezaagd en flauw was geworden.
42 om precies te zijn.
En echte humor is tijdloos.
geef mij maar Mr. Bean en Laurel & Hardy anytime.
Zie ik liever dan hedendaagse humor met die zogenaamde gabbers en die wanna'be's van SBS 6 :7
pi_179343986
Mensen die om deze parodie in een kramp schieten, zijn dezelfde figuren die meededen aan de ''Erdogan is een geitenneuker'' show. Kortom; hypocrisie galore.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  woensdag 23 mei 2018 @ 20:26:23 #23
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_179344127
wat is hier precies grappig aan?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_179348161
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
wat is hier precies grappig aan?
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat Joden zich hierdoor weer zwaar op hun pik getrapt voelen.

Ik ga het zelf wel steeds grappiger vinden trouwens.

Vooral als ik mij realiseer wat een stom nummer het origineel is met die kipgeluiden. En dan die kleding :')

Israel heeft een dik gedrocht in foute kleding die koekwous is representatief gemaakt voor hun land en het wint nota bene het ESF.
pi_179348213
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 20:16 schreef Werkman het volgende:

[..]

42 om precies te zijn.
En echte humor is tijdloos.
geef mij maar Mr. Bean en Laurel & Hardy anytime.
Zie ik liever dan hedendaagse humor met die zogenaamde gabbers en die wanna'be's van SBS 6 :7
Ik vind dit wel grappig :)

pi_179350381
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 16:01 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
We zijn niet racistisch en als die apen het hier niet naar hun zin hebben, rotten ze maar op naar hun eigen landje.
Maar ik ben ook niet racistisch maar als die apen het hier niet naar hun zin hebben of zich niet kunnen aanpassen, dan zijn ze vrij om naar hun eigen land te vertrekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')