abonnement Unibet Coolblue
pi_179321102
Welkom in het babytopic!

De baby wiki-lijst vind je hier: klik
Het is natuurlijk verplicht gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:

Ons motto:
Have babies they said, it will be fun they said *O*





Verboden woorden: egopost, faalmoeder. Het is niet egoistisch om even je gevoel te spuien zonder op anderen te reageren, en wat je ook doet je bent altijd de beste moeder voor jouw baby.
Protčge moi de mes désirs.
pi_179321233
Hoe is het gegaan, DUMAN?

Aww, mini, vooral die slaapfoto is echt heel lief!

Ik doe ook een keer mee met BFD! *O*. Mijn meisje ten voeten uit: altijd aan het lachen. O+. Ze heeft zo veel plezier in het leven en ze maakt ons zo gelukkig.



[ Bericht 72% gewijzigd door DevilsAndDust op 22-05-2018 14:42:34 ]
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_179322223
Goede inzending DaD! Het plezier spat er vanaf!

Klinkt als een fijne verjaardag zo Franny! Zo gaan we de verjaardag van peuter straks ook vieren denk ik, maar bij de meiden komen we niet onder een groter feestje uit. We hopen dus maar op goed weer...
¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸><(((ē>
pi_179322520
Oh Fleur, die tweede foto! Wat een lachje, om te smelten! O+

LDG, eens met het toffe zeer herkenbare snoetje van je kapitein. En Aventflesboks! :)

DaD, foto's met vaders zijn de beste foto's, vinden mijn hormonen. Zo vertederend! *; ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_179322654
Oh, wat een leuke foto's, met een speciale vermelding voor DaD!

Wij hebben weer een check gehad. K geloof dat ik slagroom maak, O is sinds zijn geboorte 4 cm gegroeid, en in totaal 850 gram aangekomen... Verder ook alles prima in orde.
pi_179322683
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 15:40 schreef Jagärtrut het volgende:
O is sinds zijn geboorte 4 cm gegroeid, en in totaal 850 gram aangekomen... Verder ook alles prima in orde.
Vierletterige O.'s nemen met niet minder dan slagroom genoegen. ;) Mooie stats en op naar een betere nacht! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_179322954
Goede stats, Jagar! :*

Oh, DaD! Mooie foto, zeg. O+

Dit is hoe ik hem aantrof. Zegt meer dan genoeg, denk ik. :) O+




BFD :)

Tummy time gaat ons steeds beter af!

We hebben onze vuistjes ontdekt! Hier is het echt nog een baby. O+

Maand 1 & maand 2.

U. z’n haren beginnen uit te vallen, hij heeft al best kale plekken. Hopelijk groeit het snel terug. :)
Protčge moi de mes désirs.
pi_179323211
Duman O+ O+ O+
pi_179323570
Hele post gemaakt, is hij ineens weg }:|

Even uit mijn hoofd;
Ik zag O van Minilot lekker poedelen in het badje O+
De olijke tweeling van FF, die spiegelbeeldfoto is echt te leuk O+
Het stoere mannetje van Fleur, handig die gehoorbeschermers, waren jullie bij een concert oid?
DaD, wat een prachtige foto, de liefde straalt er vanaf *;
Duman, wat een heerlijk kind heb jij gebakken zeg!

Ik zag iets over etende kindjes, ik ga met 6 maanden beginnen met potjes, en dan langzaam opbouwen naar meer vast. Ze begint echt te kijken als wij wat eten of drinken en probeert het soms uit je handen te vissen :+ Wanneer mag je ze eigenlijk al brood geven? En zijn er broodsoorten die baby's niet mogen? Misschien een beetje domme vragen maar ik ben een newbie op dat gebied.

Hier was ze vorige week zeer verwonderd over de zonnebril van papa;

Het begint zo'n wijsneusje te worden he O+ En die spekarmpjes ga ik nog een keer opsmikkelen :9
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_179323768
Ach, wat een mooie foto DAD. En verder ook weer allemaal heerlijke foto's van al die prachtige baby's. O+ .

Ik kreeg net foto's doorgestuurd van het kdv. Ik geloof dat Y dat jarig zijn nog niet echt kan waarderen. :D . Epische foto. _O_ . O+ . Nu ga ik hem maar snel ophalen en plat knuffelen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_179327094
C haar spekarmpjes O+

Haha arme Y :D

Duman want een mooi kereltje heb je daar!

DaD wat een prachtige foto!

Slim mini om hem meteen te wassen :P

De kapitein O+

V is gek op zijn konijn. Zodra ik hem geef pakt hij hem met beide armen en begint met het oor tegen zijn neus te friemelen O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_179327098
Haha, wat een leuke foto,franny.

Mijn bfd stuiptrekking:

pi_179329538
Hier gaat t nog steeds niet zo goed. Met mij wel te verstaan. Lang verhaal met waarschijnlijk toch weer een postnatale depressie.

Baby is een intens tevreden, makkelijk en goedlachs exemplaar. Dus ik doe gewoon ff mee met BFD.

  dinsdag 22 mei 2018 @ 22:40:55 #14
149959 SQ
snelle trees
pi_179329847
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 16:29 schreef Franny_G het volgende:
Ach, wat een mooie foto DAD. En verder ook weer allemaal heerlijke foto's van al die prachtige baby's. O+ .

Ik kreeg net foto's doorgestuurd van het kdv. Ik geloof dat Y dat jarig zijn nog niet echt kan waarderen. :D . Epische foto. _O_ . O+ . Nu ga ik hem maar snel ophalen en plat knuffelen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- O+

Gefeliciteerd!
disclaimer
  dinsdag 22 mei 2018 @ 22:43:55 #15
73386 Fazz
onderweg
pi_179329881
Gefeliciteerd nog met Y Franny O+ *O* Fantastische foto _O-
pi_179329894
LDG: mooi ventje O+

Mini: Ik ben nog steeds fan van O. O+

DaD: Mooie foto! Wat een vrolijkheid O+

Duman: Mooie foto’s! En wat een haar! :D

Rena: Herkenbare blik haha! Mooi meisje O+ Wij waren niet bij een concert maar hadden pinksterfeesten in het dorp, we waren even in de tent maar muziek stond best hard. Was blij met de huge koptelefoon :)

Franny gefeliciteerd met Y. Prachtige foto haha!

Flav: Lieve V. met z’n konijn!

Jagar: Pretletter O+

Songeur: Mooi meisje O+ Vervelend dat het met jou niet zo goed gaat! ;( Ik lees hieruit dat je dit eerder hebt gehad? (je hoeft natuurlijk niet te antwoorden). Ik zit ook al zeker 2 maand best slecht in mijn vel. Geen idee of het pnd-achtig is of wat anders :{ Ik wil het nog 2 weken geven heb ik vandaag besloten voor ik wat actie onderneem. Nouja, hier heb je natuurlijk niks aan. Hoop dat het snel beter met je gaat :*

Verder nog even en klacht richting mezelf. Overdag hondsmoe zijn en om 22:44 niet kunnen slapen :{w
pi_179330306
Wat een leuke kinders hier O+

Enne, wat is in godsnaam BFD :?
  dinsdag 22 mei 2018 @ 23:16:00 #18
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_179330389
Babyfotodinsdag!

Was weer een goede editie O+ .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_179330516
Heel even snel voor mijn ogen dichtvallen: gefeliciteerd Franny! *O* die foto van Y. is er eentje om te bewaren O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  woensdag 23 mei 2018 @ 07:09:15 #20
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_179333090
Y nog van harte gefeliciteerd! *O* en die foto _O- Tot over 5 weken (OMGWTFBBQ :o ) bij de dreumesjes!

En ook verder een briljante editie bfd O+

:* voor Songeur en Fleur. Geen tips, maar hopelijk gaat het snel beter of krijgen jullie de juiste hulp :*
pi_179333581
Franny, die foto :D Sneu en grappig tegelijk :@ Ik weet niet meer of ik je gefeliciteerd had, dus bij deze gefeliciteerd! *O*

Jagar; wat een heerlijk lachje O+

Songeur, prachtige baby O+ en wat onwijs rot dat het met jou niet goed gaat :{ Krijg je al hulp aangeboden? Heel veel sterkte :*

Fleur; als je er al twee maanden last van hebt zou ik misschien toch al aankloppen bij de HA hoor, het is toch naar om nog 2 weken langer rond te lopen met dit gevoel? :*

Wat zijn die hormonen toch nare dingen dat zoveel dames last hebben van pnd :( Ik heb ook een tijdje gedacht die kant op te gaan, maar het gaat inmiddels eigenlijk best goed met me. Heb helaas wel ervaring met depressies in mijn tienerjaren, zo donker als toen is het bij mij gelukkig niet geworden.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  woensdag 23 mei 2018 @ 09:09:22 #22
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_179333772
Jongens, waarom lijkt het alsof jullie baby nog langgggg geen jaar is, Stroopwafelmeisje, Franny, Adrian, etc. Voor mijn gevoel zijn jullie net bevallen :o :{w Gefeliciteerd nog, Franny en Adrian *O*

Fleur en Songeur, wat rot van jullie gevoelens. :{ Ik zou 'gewoon' meteen hulp inschakelen hoor. Er schijnen ook wachtlijsten te zijn. Tijdens mijn zwangerschap werd gevraagd (ivm eerdere PND of ik een postpartumdepressiepreventieplan o.i.d. (goeie voor scrabble) wilde maken, zodat ik zonder wachtlijst hulp zou krijgen, mocht dat nodig zijn.
En zoals Rena zegt: waarom langer dan noodzakelijk ermee rond blijven lopen?
(Alsof ik zelf zo snel naar de huisarts zou stappen :@ , maar voor anderen weet ik het heel goed :') )
Anyway: een :* voor jullie in ieder geval!
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_179334219
Leuk Sage, zo’n ondeugd! O+
Fleur stoer met gehoorbescherming op. :)
LDG en kapitein. O+
Mini wat een heerlijke foto’s weer. O+
Wat een geweldig vrolijke foto DaD. Eentje om in te lijsten. ;)
Fijn dat hij het naar zijn zin had Duman. Die tweede foto, alsof hij je iets wil vragen. :D
Spekarmpjes van C. O+
Jarige Y. _O-
Lieve foto Flav. O+
Lekkere bolle snoet al Jagar. O+
Mooie ogen Songeur. O+

Mini ik ben echt nog niet toe aan rugdragen. Het is zo gezellig om Banaan op mijn buik te hebben. Ga je het vaker proberen?
Fijn dat je alles weer positiever ziet Venco. :*

Ik vind de fruithapjes ook lastig. Het helpt niet dat ik Banaan vast voedsel wil geven als hij zijn buik goed rond drinkt, dat doet hij misschien net twee keer per dag. De rest van de tijd wil hij net genoeg om verder te kunnen spelen. En dan moet het ook maar net uitkomen om vast voedsel te geven. Maar hij is wel enthousiast als we iets proberen. :D

Leuk dat je er weer bent DaD! *O*

Nanuke en Jagar balen van de slechtere nachten. :*

Alsnog gefeliciteerd Franny! :*

Songeur wat vervelend dat je misschien toch weer een postnatale depressie hebt. En Fleur ook balen dat je niet lekker in je vel zit.
Ik was een tijdje vooral uitgeblust maar niet depressief, zeker toen Banaan alleen maar overdag sliep in de draagzak, als ik drie kwartier in beweging bleef. Aan de andere kant denk ik dat al die beweging me ook wel uit de depressie heeft gehouden, dus het had zeker zo zijn voordelen. :)
Nou hij in zijn eigen bedje slaapt heb ik wat meer rust. Het duurde zo’n twee weken voordat ik weer wat meer energie over had om de dagelijkse dingen weer op te pakken.

Banaan verraste me gisteren. Moeite met in bed in slaap vallen, hij lag enorm te kermen. Ik legde hem even op mijn buik, zodat hij zijn boertje kon doen. Ging hij mijn borst zoeken en hij viel binnen een minuut in slaap. Mijn newborn van bijna zes maanden. _O-

Hij is ook ontzettend handig met zijn voetjes. In de wipstoel pakt hij zijn speeltje met handen en voeten vast. Zijn jungle slaat hij ook graag zijn voetjes omheen. :D

Ik kon gisteren niet meedoen met BFD want druk, maar kijk deze lieve voetjes op tafel. O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  woensdag 23 mei 2018 @ 10:25:34 #24
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_179334417
PKM, banaan ligt er lekker relaxed bij zo. Babyvoetjes en -teentjes zijn sowieso heerlijk O+ Ik heb deze foto een tijdje geleden gemaakt:


Dit deed hij een paar keer achter elkaar net. Dit zijn vast -een poging tot- kusjes. Toch? *;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_179334793
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 10:25 schreef LadyS het volgende:
Dit deed hij een paar keer achter elkaar net. Dit zijn vast -een poging tot- kusjes. Toch? *;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LadyS, absoluut O+

Mijn S. doet dat ook, dan denk ik ook een kusje te krijgen tot blijkt dat hij zijn tandjes in mijn lip zet :X :X :X

Verder O+ O+ O+ voor alle lieve baby's!

:* :* voor Songeur en Fleur! Hoop dat jullie je snel beter voelen!

Hier een wat mindere ochtend, nacht was weer kut. Heb alle nachtshifts maar weer gedaan, omdat manlief S. ook niet stil krijgt en na 45 minuten opgeeft en ik dan alsnog aan de bak kan (en dan lig ik die 45 minuten dus ook al wakker te zijn), maar ben het wel een beetje zat aan het worden die nachten.
Voordat we S. naar zijn eigen kamertje deden zat ik op 8-9 voedingen per dag, dat ging toen al snel naar 5-6 voedingen, nu zijn het er alweer 7 per dag. Vooral dus door die klotenachten en we hem niet stil krijgen en ik dan uiteindelijk maar weer de tiet erin doe en dan valt ie wel slaap
Hij eet momenteel goed, dus daar kan het niet aan liggen.

S. was net heel druk aan het rondtijgeren en gilde het uit als ik om de bank heen sluip en ik opeens voor hem stond O+ O+ O+
En hij is sinds gister lid van de bieb :D
pi_179338867
Jullie hebben gelijk ook, ik denk elke keer dat het vanzelf wel weer beter gaat worden :P (werk zelf in de zorg maar voor mezelf aan de bel trekken, ho maar :')) Bedankt dames, soms moet iemand anders het tegen me zeggen :*

Moet er wel bij zeggen dat het niet is dat ik mijn baby niet leuk vind oid. Hij vrolijkt me juist altijd op als ik me rot voel O+

Blote voetjes! O+

Balen van de nacht TolStoi! :*

En het kusje voor LadyS O+
pi_179339321
Dat is een geweldige foto LadyS. O+ Banaan houdt ook van blote voeten en trekt graag zijn sokken uit.


Leuk spelletje Tolstoi! Banaan leg ik weleens onder ons laken en dan giert hij het uit terwijl hij het met handen en voeten van zich af trekt. :D Ik vind het ook een leuk spelletje, juist omdat ik 's nachts met enige precisie probeer de lakens neer te leggen uit angst dat hij eronder komt.

Fleur dat je klachten hebt zegt niets over of je het moederschap leuk vindt of hoeveel je van je kindje houdt. Goed idee dat je hulp zoekt. :*

Ik ging lekker een rondje wandelen met Banaan. Hij begon zich heel langzaam tegen me aan te vleien in plaats van om zich heen te kijken. Maar hij was nog maar op de helft van zijn wakkere tijd. Nou moet ik plassen. :D
Leven met Banaan is nooit saai.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_179339452
Over banaan gesproken, maar dan in staafmixercombinatie met abrikoos, mijn melk en een pietsje limoensap: dat maakt een tevreden en heel erg plakkerige O. 8-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een knuffel voor Songeur (wat een prachtig meisje in een mooi pakje O+) en hup Fleur, aan de bel trekken jij :Y :*

[ Bericht 7% gewijzigd door minilot op 23-05-2018 17:13:00 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_179339471
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 10:25 schreef LadyS het volgende: Babyvoetjes en -teentjes zijn sowieso heerlijk O+ Ik heb deze foto een tijdje geleden gemaakt:
[ afbeelding ]

Dit deed hij een paar keer achter elkaar net. Dit zijn vast -een poging tot- kusjes. Toch? *;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och! O+ O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_179346297
Bedankt voor jullie lieve reacties. Hulp is hier onderweg hoor. Dus komt goed :* zit verder vrij in mn eigen bubbel dus reageren lukt niet altijd..

Fleur (zo heet mijn oudste haha), wat rot dat je je ook niet helemaal goed voelt! Trek tijdig aan de bel hoor. Soms zijn er namelijk wachtlijsten en als dan als het écht niet meer gaat pas aan de bel trekt duurt die tijd wel heel lang. Komt goed, denk aan jezelf :*

Oh en ik zag superschattige babyteentjes van LadyS O+ of nouja van baby van LadyS natuurlijk.

En een plakkende intens tevreden O. O+
pi_179346944
Dat je dat aandurft in een maxi cosi zonder hoes er omheen mini :o Hij ziet er iig tevreden uit!

Sterkte Songeur en Fleur! Hopelijk voelen jullie je snel weer fijner!

Wat een goede lach al Jagar! Zelfs al is het nog een stuipje...

Wij hebben vandaag toch de stickers van het cb gekregen, in de vorm van vier pleisters op de benen. Vooral Lala heeft last van de inentingen, die heeft na de ochtendslaap alleen maar zitten piepen als ze niet bij me zat. Ze hebben beide uiteindelijk een keer extra geslapen, maar ik vrees een beetje voor de nacht. Morgen gaat peuter iig lekker met oma mee, want het gehuil van z'n zusjes werkt bij hem aanstekelijk...

En ik ben bezig de traktatie voor op school te bedenken. Het wordt iig geen bellenblaas met krentjes, al hoef ik daarvoor alleen maar een kast open te trekken omdat we die elke keer (x3) krijgen. Iemand nog suggesties voor iets verpakts wat in zo'n mini kadozakje past en geschikt is voor kinderen van 0 tot 4? Roltoeters krijgen we ook al regelmatig. Ik heb nu een velletje stickers erin en heb net windmolentjes besteld om er achter te plakken, al is het de vraag of die nog op tijd binnen zullen zijn. Van 0 tot 4 is echt zo'n leeftijdsrange waar je niks mee kan.
¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸><(((ē>
  donderdag 24 mei 2018 @ 07:53:12 #32
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_179350545
Hier hetzelfde dilemma, FF. Ik twijfel nu tussen een bellenblaas-vlinder (met karton als vleugels) of een mandarijn-dikkiedik met uitdeelboekje. Allebei niet het meest originele, maar ik loop verder helemaal vast. En de rest op pinterest is mij te creatief en knutselig :{w
pi_179350640
Mini krentenbolletje met een parapluutje? :s)
Bandjes erom met oogjes erop en je hebt poppetjes.
  donderdag 24 mei 2018 @ 08:13:27 #34
149959 SQ
snelle trees
pi_179350752
Why bother? Ze worden 1, ik denk niet dat ze een trauma oplopen als ze niet trakteren :P
disclaimer
pi_179350973
Maar grote broer zit ook op dezelfde groep en is tegenwoordig in to verjaardagen. Ik vind wat moeite doen niet erg, maar ik zit gewoon met 'wat'. Echt eten zit er hier nooit in (of is al op, dat kan ook. Misschien ff informeren).
¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸><(((ē>
  donderdag 24 mei 2018 @ 08:55:49 #36
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_179351190
Nu het nog 2 maanden weg is, denk ik ook: dat trakteren slaat nergens op, we slaan het gewoon over. Ze kunnen knutselen ook nog niet echt waarderen toch... tzt maar eens bespreken. Al sluit ik niet uit dat ik toch zwicht vanwege sentimentele gevoelens die bij een eerste verjaardag kunnen horen.

Mijn baby ging net voor het eerst zelf staan en vond dat zo vermoeiend dat hij even na achten alweer lag te slapen...
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  donderdag 24 mei 2018 @ 09:07:54 #37
409579 LuDann
All the way
pi_179351371
Ik heb sokken getrakteerd FF, toen Wolk 2 werd. :P Toen ze 1 werd heeft ze überhaupt niet getrakteerd. Met Koekiemonster erop, in een doorzichtig zakje met strikje. Maar was voor kindjes tot 2 jaar, dan zijn die 1 size fits all wel te doen. Gaat waarschijnlijk niet op voor kindjes t/m 4.

Ik zag heerlijke foto's. O+
  donderdag 24 mei 2018 @ 09:10:13 #38
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_179351417
Geniaal, want sokken raken altijd kwijt dus zijn echt nuttig! Maar hier 0-4 jaar dus waarschijnlijk toch geen optie.

Er wordt gedrilboord bij de buren |:( . Er trilt zowat een schilderij van de muur. Het dutje zal zo wel afgelopen zijn.
edit: wakker :{ .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_179351565
Oh balen is dat he Lemijn :X

Mijn baby begint ineens zo beweeglijk en ondeugend te worden de laatste week, ze zet zich met haar voetjes af en was gisteren zo weg van het speelkleed en lag ineens op de vloer verdwaasd te kijken :') Ook in de box ligt ze nu geregeld klem, probeert ze haar mobiel te slopen door er aan te trekken omdat dat knuffelkonijntje echt in haar mond moet tot grote frustratie _O- En net smeet ze boven in bed haar speen keihard op de vloer en toen ik kwam kijken begon ze heel ondeugend te lachend O+ Ik geniet zķ van haar en vind het prachtig om haar ineens zo hard te zien ontwikkelen, heel bijzonder *; Enige mindere is dat verschonen steeds meer een uitdaging begint te worden :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door rena op 24-05-2018 09:28:30 ]
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_179352101
Wat een leuk filmpje rena! Verschonen is hier ook elke keer weer een avontuur. Al merk ik wel dat ik er zelf steeds creatiever mee omga.

Belle en songeur, wat naar dat jullie je zo slecht voelen. Ik vond de eerste maanden wel ook doorkomen en ik had ook wel flinke dipdagen. Maar gelukkig had ik mensen die in de gaten hielden dat het niet steeds verder zakte, en ging het eigenlijk vanzelf steeds weer beter. Ik hoop dat het bij jullie snel weer beter wordt, en wat goed dat je al hulp hebt songeur! :*

Ik zag allemaal leuke foto's weer, met als toppunt een kleine baby met grote koptelefoon (of gehoorbescherming, denk ik eigenlijk?) en de voetjes van de baby van ladyS. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_179352429


Hier gaat t verschonen momenteel letterlijk zo :') zodra ik zn voeten optil doet ie n krokodillendeathroll 8)7 mja soms moet ik toch ook echt even bij zn voorkant en dan hangtie even n beetje zo. En woest dat ie daarvan wordt joh _O- temperamentvol ding :X
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_179353210
Beuh, weer van drie tot half 8 wakker geweest. Daarna nog wel twee uur zonder baby geslapen, dat was goddelijk!
pi_179355873
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 10:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]

Hier gaat t verschonen momenteel letterlijk zo :') zodra ik zn voeten optil doet ie n krokodillendeathroll 8)7 mja soms moet ik toch ook echt even bij zn voorkant en dan hangtie even n beetje zo. En woest dat ie daarvan wordt joh _O- temperamentvol ding :X
Same here!
Hij wordt zelfs zo giftig dat hij zijn benen strekt en zich in het kussen afzet :')
pi_179355950
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 10:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]

Hier gaat t verschonen momenteel letterlijk zo :') zodra ik zn voeten optil doet ie n krokodillendeathroll 8)7 mja soms moet ik toch ook echt even bij zn voorkant en dan hangtie even n beetje zo. En woest dat ie daarvan wordt joh _O- temperamentvol ding :X
Die foto. :D
Wat zijn ze dan sterk hč. :Y
pi_179356376
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 13:52 schreef Flav het volgende:

[..]

Same here!
Hij wordt zelfs zo giftig dat hij zijn benen strekt en zich in het kussen afzet :')
en dan met zn kop tegen de rand vd commode schuift en daar weer om moet huilen 8)7 (want het zachte thingie wat daar ligt om dat te voorkomen heeft ie tegen die tijd ook al weggetrokken).
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_179356394
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 13:57 schreef vencodark het volgende:

[..]

Die foto. :D
Wat zijn ze dan sterk hč. :Y
haha ja ik zag m en dacht "ja precies zo is het :D!" dus had m opgeslagen
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_179356734
Ah herkenbare verschoonperikelen :+ hij doet het ook alleen maar bij poep :')
  donderdag 24 mei 2018 @ 14:49:09 #48
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_179356744
Jacob was geīnspireerd door die foto en deed net ook een perfecte demonstratie }:| .

Hij is nu de tweede plank van de boekenkast aan het ontdekken. Ook }:| . En de planten die maandenlang veilig op een verhoging stonden. Allemaal op zijn knieën dus binnenkort wordt het natuurlijk nog erger. Leuk hoor, dat ontwikkelen...
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_179356804
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 14:48 schreef Skittles het volgende:
Ah herkenbare verschoonperikelen :+ hij doet het ook alleen maar bij poep :')
Logisch, dan draai je als baby zo snel mogelijk weg van de geur. *O*
  donderdag 24 mei 2018 @ 14:56:45 #50
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_179356863
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 11:11 schreef Jagärtrut het volgende:
Beuh, weer van drie tot half 8 wakker geweest. Daarna nog wel twee uur zonder baby geslapen, dat was goddelijk!
Dat zijn de mindere nachten. Heb je vandaag ruimte voor nog een dutje?

Bijzonder he rena, dat ze steeds meer kunnen! O+ .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_179358080
Haha mooi die worstelfoto *) Hier is het allemaal nog wat meer hanteerbaar. Wel de hele tijd tegenwoordig met z'n voetjes de lucht in en het liefst z'n sok uit en teen in de mond. En draaien gaat ook steeds beter. Het gaat nu ook ineens zo hard, echt heel leuk om te zien.

Sowieso is het de laatste dagen weer echt een blije man. Stiekem was hij ook al een week of 2 voor hij voor de eerste keer ziek werd al minder happy. Denk dat hij echt al die tijd kast heeft gehad van z'n oortjes. Nu dat over is zien we pas echt weer hoe zo'n fijn blij ei het is O+ Morgen naar KNO-arts, kijken of daar nog wat uit komt.

En verder zag ik nog lieve foto's en las ik over ontwikkelende baby's (o.a.: Jacob stond? Mijlpaal Lemijn! En rena, de mobiel sloper!)

Drukke werkweek verder, dus even weinig tijd, maar lees alles mee :s)
pi_179359386

Hm, Z heeft geluk. Broccoli met aardappel. :Y)
pi_179359763
Venco, die lepel, weet jij nog waar je die gekocht hebt :o? Dat zijn de makkelijkste die we hebben, maar ik weet niet waar ik er meer moet halen 8)7
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_179359907
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 10:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]

Hier gaat t verschonen momenteel letterlijk zo :') zodra ik zn voeten optil doet ie n krokodillendeathroll 8)7 mja soms moet ik toch ook echt even bij zn voorkant en dan hangtie even n beetje zo. En woest dat ie daarvan wordt joh _O- temperamentvol ding :X
Herkenbaar dit O+

Lemijn wow wat gaat Jacob hard! Nu al staan. Alles babyproof maken blijft wel een dingetje he. Hier is de plant ook steeds de klos. (Een grote kamerplant dus die zet je niet even op een kast.)

Franny en Adrian nog gefeliciteerd met jullie dreumessen!

Oh en hoi :W Wij leven nog :P Ik geniet momenteel echt van mijn ukkies. Ondanks slaapperikelen hoewel J. vannacht de hele nacht in zijn eigen bed sliep, maar sssht want anders hoort de Fokwet het! Eten is wel een dingetje hier zeg. Wat een eigenwijze drol.. meneer blieft alleen boterhammen, peer, banaan en pasta met tomatensaus. Groenten en vlees zijn volgens hem het smerigste ooit. Even wennen dit met een peuter die als baby en dreumes alles at :+
pi_179360527
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 17:10 schreef littledrummergirl het volgende:
Venco, die lepel, weet jij nog waar je die gekocht hebt :o? Dat zijn de makkelijkste die we hebben, maar ik weet niet waar ik er meer moet halen 8)7
Ik denk dat ie bij de babydump blije doos zat. :)
Waren er 3.
pi_179361091
Fijn van de stickers FF, balen dat Em last heeft.

Wauw Lemijn, staan! Wel jammer dat je alle spullen nou weer een verdieping hoger moet zetten maar wel een gave mijlpaal.

Leuk Rena al die ontwikkeling! O+

Verschonen wordt hier ook steeds moeilijker. Ik leg het aankleedkussen soms maar op bed voor de zekerheid. Naast rollen is helemaal kromliggen om iets te zien ook leuk. :D
Als hij in het ledikant de speen krijgt trekt hij hem eruit om keihard langs de spijlen te ramnen. Als een gevangene met een kommetje over de tralies, zo noemt mijn lief het.

Hopelijk kwam je goed door je dag heen Jagar. :* Is het door verkeerd ritme of wat anders?

Lekker Ellie dat hij weer zijn vrolijke zelf is. :)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_179361358
LDG ze zijn te koop bij de babydump!

Edit: wat venco zegt dus :D
pi_179361505
Dat verschonen inderdaad! :')

Wauw al staan lemijn! :D

Leuk die ontwikkeling rena! Heb het idee dat M. op dit moment ook stappen maakt O+ Hij heeft ook elke keer ontzettend veel honger :P

Vervelend van je nacht jagar! Slopend ;(

Fijn dat ie zich weer beter voelt Ellie! :)
  donderdag 24 mei 2018 @ 18:43:44 #59
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_179361714
Dat optrekken tot staan blijkt tot nu toe eenmalig :). Ik dacht dat hij daar relatief laat mee was trouwens, of heb ik teveel snelle baby's om me heen? Het maakt mij allemaal weinig uit, hij is blij en ontwikkelt zich, het tempo maakt me weinig uit. Maar optrekken tot kniestand wordt hij wel erg bedreven in. Ik vind 'm zo groot als hij dat doet! En hij kan vaak ook gecontroleerd omlaag, dat vind ik nog knapper.

Ik zal komende dinsdag wel een leuke gekooide bedfoto laten zien :P.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_179362540
Badydump voor de lepels :D thnx
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_179363849
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 18:06 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Fijn van de stickers FF, balen dat Em last heeft.

Wauw Lemijn, staan! Wel jammer dat je alle spullen nou weer een verdieping hoger moet zetten maar wel een gave mijlpaal.

Leuk Rena al die ontwikkeling! O+

Verschonen wordt hier ook steeds moeilijker. Ik leg het aankleedkussen soms maar op bed voor de zekerheid. Naast rollen is helemaal kromliggen om iets te zien ook leuk. :D
Als hij in het ledikant de speen krijgt trekt hij hem eruit om keihard langs de spijlen te ramnen. Als een gevangene met een kommetje over de tralies, zo noemt mijn lief het.

Hopelijk kwam je goed door je dag heen Jagar. :* Is het door verkeerd ritme of wat anders?

Lekker Ellie dat hij weer zijn vrolijke zelf is. :)
Ik kijk zo uit naar al die ontwikkelingen die jullie baby's doorgaan. Ik ben niet zo'n fan van de hele kleine baby fase, geloof ik. Ik kijk uit naar interactie.

Mijn dag waar prima, lief dat je het vraagt! :* Ik heb nog twee uur geslapen zonder baby vanmorgen, wat fijn was. Verder kan ik prima blijkbaar zonder slaap. Ik heb zelfs een taart gebakken vandaag!

O slaapt eigenlijk wil prima, maar hij steunt en kreunt zo enorm dat ik er niet door kan slapen. Een om zes uur is hij echt wakker, en duurt het tot half 8 voordat hij verder slaapt. Het wordt dan ook nogal licht in onze slaapkamer..
pi_179365424
Jagar ik vond het weinig tot niet slapen ‘s nachts ook veel erger binnen komen dan overdag. Dan kon ik er wel weer tegenaan, maar als het dan weer nacht was...de nachten in de eerste 6 weken waren verschrikkelijk hier.

Zo leuk al die ontwikkelingen! Verschoonstriid is heeeel herkenbaar. Heb inmiddels de leuke cottonballs maar afgepakt, daar kon ze zich mooi aan optrekken :') Ze wordt steeds beweeglijker, maar nog steeds voornamelijk door te draaien nog geen tijgeren of kruipen gezien.
En optrekken tot staan deed ze hier afgelopen week ook in de box; en trots dat ze was! O+

Wij hebben eindelijk vakantie en na de reactie van lemijn op 5 maanden geen cb afspraak meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om naar het weeguurtje te gaan. 7655 gram en 66,6 cm zijn de nieuwe statistieken met ruim 8,5 maand.

Wij hebben deze 1ste dag al volop genoten en denk dat ik nu ook de vakantiebubble induik. Ben heeel benieuwd naar het kamperen met baby volgende week :D
pi_179366283
Btw, mijn baby kucht als een verkouden zeehond.
Iemand een briljante tip? -O-
pi_179370326
Pieterburen? :P
pi_179370796
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 05:25 schreef Sara82 het volgende:
Pieterburen? :P
Als je haar soms op haar buik ziet liggen, zou dat niet misstaan. :')
pi_179371143
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 18:43 schreef Lemijn het volgende:
Dat optrekken tot staan blijkt tot nu toe eenmalig :). Ik dacht dat hij daar relatief laat mee was trouwens, of heb ik teveel snelle baby's om me heen?
Nah, ik maak gewoon trage kinders ;)

Mijn oudste kon pas met tien maanden rollen en kreeg met elf maanden haar eerste tand. J. rolde wel veel sneller, maar blijft al maanden steken in een (wel enorm lollige) heupswingende variant van tijgeren. En is ook nog steeds Koos tandenloos.

Venco geen tips helaas. Regelmatig een slokje drinken geven zou ik doen. Bij die kleintjes mag ook niet zoveel (niets?) qua hoestdrankjes. Misschien anders even overleggen met de huisarts? Beterschap!
pi_179371630
V heeft gewoon bijna de klok rond geslapen :o
De ene nacht geef ik snachts een flesje omdat hij moord en brand schreeuwt en de andere nacht slaapt hij van 18:30 tot 06:10. Hij kwam zelfs niet eens voor het speentje. Rare wezens die baby’s 8)7
  vrijdag 25 mei 2018 @ 08:42:50 #68
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_179371880
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 08:16 schreef Flav het volgende:
Rare wezens die baby’s 8)7
Quoten voor het nageslacht. 😎😂
Protčge moi de mes désirs.
pi_179371961
De klok rond ook echt, wow!! :o Wat moet dat fijn zijn.

Venco, wat kan dat naar klinken he? Ik heb wat vaker gevoed, omdat de keel dan zacht blijft. Maar het beste leek vooral de tijd te helpen. Ineens was t over. En nu is de volgende verkoudheid begonnen, hij hoest nu met allemaal rochels waarbij het snot uit zijn neus vliegt. O+

Wat naar dat je zo wakker ligt van het gekreun van O., jagär. Lijkt me heel frustretend als hij verder wel goed slaapt..
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_179371970
Gewoon blij mee zijn Flav, baby's zijn soms raar.

Wij hebben nu al vijf doorslaapnachten op rij (Oke, niet helemaal doorslaap maar als ze snel genoeg weer zelf stil zijn zodat ik m'n bed niet uit hoef telt het). En in plaats van daarvan te genieten is het vooral angst voor wanneer het weer over is en we het dan niet meer gewend zijn...

Ik denk dat je veel snelle baby's om je heen hebt Lemijn. Staan gaan ze vaak wel rond deze leeftijd ergens doen, maar dat zijn de wat snellere. Peuter was iets sneller dan normaal en stond zelf met 10,5e maand. Em gaat nu op haar knieën overeind zitten zodat ze hoger komt, maar de stap naar staan is nog veel te groot voor haar. Lala kijkt ernaar en blijft lekker liggen, die komt ook nog niet zelf naar zit en blijft nog netjes zitten als ik haar neerzet tot ze er genoeg van heeft en omvalt :') Ze lopen nu qua ontwikkeling redelijk gelijk met hun nichtje (van 2 maanden ouder) en ik merk dat m'n schoonzusje daar wel wat onzeker van wordt terwijl dat ook helemaal nog niet nodig is.

Hier geen tips Venco, ik zou het idd bij vaker een slokje drinken houden, veel meer kun je niet doen en het gaat vaak ook vanzelf over.
¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸><(((ē>
pi_179372147
En snelle baby's zijn helemaal niet handig hoor. De box is enkel leuk voor eventjes. Verder wil hij alleen maar staan, kruipen en alles vastpakken waar hij (soms net niet) bij kan. Ik kan geen 2 seconden een andere kant op kijken en de katten rennen regelmatig in paniek de kamer door omdat hij er in een noodvaart aangekropen komt. En het stomste: hij wil niet meer knuffelen. ;( Zelfs als hij hangerig is dan wil hij op schoot alleen maar staan en draaien en wurmen en op alles bijten. Het had echt nog wel even een paar maanden mogen duren. Hij is potverdikkie vandaag pas 8 maand. Nog even en hij loopt voordat hij jarig is. }:|
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_179372194
Maar verder is het wel vertederend als hij ineens ontdekt dat in dat speelpaleis wat de woonkamer heet, ook een papa/mama is en naar ons toegekropen komt om zich aan onze benen op te trekken en dan zijn hoofd zo helemaal ertegen aan drukt. O+ O+ om vervolgend in ons been te bijten, maar dat vertellen we er gewoon niet bij. :+
En verdomde fijn dat als ik hem uit bed wil halen, dat hij zelf gaat staan, dat scheelt toch weer diep bukken.

En zo heeft elke fase heeft zo z'n charmes en frustraties. :')
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 25 mei 2018 @ 09:17:38 #73
269689 crew  Viv
pi_179372350
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 18:43 schreef Lemijn het volgende:
Dat optrekken tot staan blijkt tot nu toe eenmalig :). Ik dacht dat hij daar relatief laat mee was trouwens, of heb ik teveel snelle baby's om me heen?
Als J al relatief laat zou zijn bij 10 maanden, hoe zullen we het dan noemen bij ZZ? Die was bijna 19 maanden. :D
quote:
Het maakt mij allemaal weinig uit, hij is blij en ontwikkelt zich, het tempo maakt me weinig uit.
Same here. :Y
pi_179372526
Die laatste zin nanuke, zo is het wel ja. Dirk gaat echt snel!!

En flav ben wel jaloers op je nachten hoor. Hier krijgen we haar niet slapend voor 22:00 en begint vanaf 6:30 begint haar dag vaak weer. Nog een nachtvoeding tussendoor en ik kom nooit bijgeslapen en een avond samen op de bank is ook zeldzaam. Gisteravond ging het nog best goed, maar dan ben ik van 20:30 tot 21:30 bezig om haar klaar te maken, voeden en dat ze slaapt. Wordt ze een kwartier later alweer wakker, mag vriend het proberen, is hij ook een uurtje bezig voor ze weer slaapt. Dan zijn wij op en gaan we naar bed..
En als ik het zo neerzet denk ik ach toch prima wat uren slaap, maar het voelt toch anders. En ik veer maar gewoon mee, maar soms hoop ik dat ze weer eens een nachtje doorslaapt zoals 2 maanden geleden.
pi_179372793
Hier is de kamerplant ook echt niet veilig nu M. tijgert. En helaas vindt peuter dat zo lollig dat hij gezellig mee gaat doen }:|

En dat verschonen is zo herkenbaar, ik gebruik de commode dus ook nooit meer, hij sprong gisteren bijna van de bank en dat vond ik al vrij hoog.

Qua tempo, ze leren het (als alles verder goed is) gewoon vanzelf, geen baby is hetzelfde.

Vakantieboks! Ik sta nog 2 dagen in het theater en dan zondag vertrekken we op vakantie O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_179372833
Van 22 tot 06.30 is toch doorslapen, Nolita? Wil niet zeggen dat een beetje avond ook fijn is!

Boh, ik vind het maar slopend, op het moment. Weer vanaf 3 tot 7.30 wakker. Het is ook gek, hij begint pas te steunen en kreunen om 3. Een dan vooral als hij meer dan 5cm van mij vandaan is. Als ik na bv precies zo blijft liggen dat zijn gezicht dicht bij mijn tepel is, dan is alles goed. Als ik me op m'n rug draai begint het circus...
pi_179372984
Poh Jagar, dat zijn ook geen tijden hoor. M. heeft er ook een handje van om vanaf 4/5 uur onrustig te zijn en dan moeten we er steeds uit voor een aai of fiep.
Vanmorgen was het een keer om 4 en daarna was het ineens 7 uur *O*
Doen we net alsof peuter in zijn eigen bed lag :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_179373023
Zei iemand "snelle baby"?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het allerallerallermooiste kunstje wat ie tegenwoordig kan, is slapen. En dan niet een kwartiertje hč, na een half uur krijsen. Nee gewoon, dat je hem wat drinken geeft, in zijn eigen bedje legt, en dat ie dan in slaap valt. We snappen er niks van, het is alsof ie ineens doorkreeg dat slapen niet doodeng is, maar eigenlijk best wel keirelaxed. Jep, rare wezens, die baby's.

Sta hier momenteel ook op de read-only-stand, ik haak weer aan als ik 10 maanden slaap heb ingehaald :)

Maar de foto's en mijlpalen vind ik prachtig! En jeej voor de goede nachten, en een "het-komt-ooit-goed-schatje" voor de kutnachten.
pi_179373196
Wow snelle Tetter *O*
pi_179373291
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 09:45 schreef Jagärtrut het volgende:
Van 22 tot 06.30 is toch doorslapen, Nolita? Wil niet zeggen dat een beetje avond ook fijn is!
Er zit nog een nachtvoeding tussen.

Verder is het wel herkenbaar. Ik ga regelmatig om 21u naar bed. Wijn zitten op 1 of 2 voedingen tussen 19 en 7. Opzich best prima, maar zo voelt het toch niet altijd.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_179374116
Foto doet het niet Sara ;(

V heeft zojuist een nietgeprakte banaan gegeten! :D
Halve plakjes waren een goede tip.
Alleen moest ik hem wel voeren want hij gaat dat echt niet zelf pakken hoor :{w
  vrijdag 25 mei 2018 @ 10:49:30 #82
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_179374168
Ik wil je foto zien Sara! :( . Maar vooral HOERA voor het slapen *O* .

En ja vivi, ik moest al aan je denken :s). Maar ik heb laatst een middagje Dirk bestudeerd, en dan lijkt alles opeens langzaam :P . Tegelijkertijd weet ik heel goed dat Jacob zich binnen de grenzen van normaal beweegt dus dan is relaxed zijn natuurlijk erg makkelijk.

Team 1 of 2 nachtvoedingen. Ik kan er prima mee functioneren maar het mag ook echt wel minder van mij.
Vanmorgen bewoog ik me om de wekker uit te zetten en een paar tellen leter was Jacob over mijn hoofd gekropen om mijn telefoon te pakke. Die lag dus startklaar te wachten tot ik wakker werd. Ik vrees de dag dag hij dar niet meer doet, dan kan hij niet meer in mijn bed slapen denk ik.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_179375222
Lemijn, gecontroleerd naar beneden gaan is misschien wel belangrijker dan het omhoog komen. Slimme Jacob. :D

Jagar dat kreunen is ook vermoeiend. Hopelijk gaat het snel voorbij. :* En eens flink meekreunen en steunen, misschien lucht het op. ;)

Alvast een fijne vakantie Nolita en LeSage. :W

Zulke nachten zijn ook ruk Nolita. Gaat ze ook niet eerder slapen als jullie een keer ook vroeg naar bed gaan?

Wat een heerlijke tijden Flav! _O_

Nanuke dat zijn zware dagen. _O- Voor Dirk ook natuurlijk.

Lol Sage om je peuter. :D

Fijn om te lezen Sara dat hij geleerd heeft zelf te slapen! *O*
Om die reden probeer ik me maar niet druk te maken om Banaan zijn slaapgewoonten. Hij gaat heus eens gemakkelijker in slaap vallen. :)

De afgelopen maand heeft Banaan 21 dagen verhoging gehad. Hij zal er vast niet stuk van gaan maar het zijn wel héél veel dagen dat hij humeurig is. :')

Leuk al jullie ontwikkelingen weer te lezen. Banaan oefent de omgekeerde versie van kruipen, zijn billen van de grond als hij op zijn rug ligt. O+
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_179377781
Jagar, wat nanuke zegt. Een nachtvoeding zit er nog tussen. Vannacht wilde ze daarna (3:00) niet meer in haar eigen bed en bij ons was ze ook onrustig. Pas toen ze tegen vriend aan lag viel ze in slaap. De rest van de nacht slaap ik dan heel slecht ivm waakzaamheid dat ze naast me ligt. Het verschilt ook zo van nacht tot nacht, geen idee meer waar we aan toe zijn. Dāt is mss wel het vermoeiende.

Oeh pkm dat zij idd wel veel dagen met verhoging zeg! Is het nu voorbij?!

Lesage veel plezier alvast!

En WoW snelle baby idd Sara! Wat knap! En goed om te lezen dat slapen plots niet meer doodeng lijkt, dat is het hier nog wel namelijk :')
  vrijdag 25 mei 2018 @ 13:46:17 #85
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_179378370
Ik heb er ook eentje die veel geluidjes maakt en ik sliep echt niet meer.
Dus na week 1 verplaatst naar zijn eigen kamer en het slapen gaat goed nu.
Ben nog nooit zo uitgerust geweest :D

Hij slaapt van 18.00 tot 21.00 in de box beneden, komt dan voor een flesje en gaat weer slapen tot uurtje of 23.00/23.30. Vervolgens ga ik met hem douchen, flesje geven, hop in de puckababy en hij gaat gewoon rustig slapen tot 5 a half 6 en komt dan weer voor een flesje en slaap daarna nog tot 9.

O ja, hoi ik ben nieuw hier :P met een zen baby van 3 weken.
pi_179380852
Geniet er van SC, je weet maar nooit hoe lang ze zen blijven...

Wat een snelle Sara! Ik kan me niet voorstellen dat mijn meiden dat al zouden doen... al zou het voor in de tuin wel handig zijn, dat vind ik maar lastig met de huidige drukke beweegfase en een slecht betegelde tuin (die pas volgend jaar op de schop gaat). Wat dat betreft dus ook jaloers op jullie gras...

Pkm, heeft hij tandjes gekregen ofzo? 21 dagen is wel erg veel voor gewoon even koorts.
¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸><(((ē>
pi_179381918
Nolita vanmorgen geen verhoging. Het is meestal 's avonds dat hij piekt. Soms zitten er wel dagen tussen met normale temperatuur en dan weer heel veel dagen verhoging.
Bij de volgende afspraak met het consultatiebureau zal ik eens vragen of ik me zorgen moet maken.

FF geen tandje te voelen of zien. ;)

SC lekker weer wat rust. :D En welkom. :*

Nolita is ze beweeglijk 's nachts? Banaan ligt helemaal stil. En neemt graag het halve bed in beslag trouwens. ;)

Banaan was onrustig straks. Geen honger en spelen was maar half leuk. Ik heb ondanks dat hem meegenomen naar het dorp, hij hoefde niet te drinken en ging zonder klagen na heel lang slapen. Hij vermaakte zich ook weer kostelijk met mensen kijken. O+

Na thuiskomt heb ik Banaan met zijn billen op het aanrecht gezet, vvoetjes in de wasbak. Vorige keer wwas het huilen toen de kraan aan gging maar nou vond hij het pprachtig met zijn voetje erin. :D

[ Bericht 11% gewijzigd door PKM op 25-05-2018 16:10:47 ]
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_179382404
Vast een stomme vraag hoor, maar waarom temperatuur je Banaan dagelijks, Pkm?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 25 mei 2018 @ 16:28:26 #89
149959 SQ
snelle trees
pi_179382522
En wat versta je onder verhoging?
Want een temperatuur van 37.6 valt wmb niet onder verhoging, zeker niet met deze zomerse temperaturen buiten.
En misschien is banaan wel warmbloedig. Mijn basistemperatuur is ook hoog, 37.5 is voor mij normaal.
disclaimer
pi_179382617
Is er iets beter dan baby voetjes?

  vrijdag 25 mei 2018 @ 16:39:48 #91
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_179382774
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 16:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Is er iets beter dan baby voetjes?

[ afbeelding ]
Nee. O+ Heb net toevallig ook U. z’n voetjes gepost op insta, haha.

Sacre, fijn hoor, dat je baby zo goed slaapt! Maar gaan jullie iedere dag om 00:00 uur douchen? :P

U. was gister een beetje boos op mij, denk ik...




O+
Pas 2 maanden, en dan al zo kijken.
Protčge moi de mes désirs.
pi_179383122
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 16:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vast een stomme vraag hoor, maar waarom temperatuur je Banaan dagelijks, Pkm?
Alleen als hij warm voelt. Die dagen waarop hij geen verhoging heeft temperatuur ik normaal gesproken niet. Temperatuur jij dan alleen als je denkt aan koorts?

En SQ, maakt dat echt niet uit? Het is meestal inderdaad 36,6 of 36,7 met een paar dagen echt wat erboven. Overigens is hij ook warm op koelere dagen.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_179383180
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 16:54 schreef Pannenkoekenmix het volgende:

[..]

Alleen als hij warm voelt. Die dagen waarop hij geen verhoging heeft temperatuur ik normaal gesproken niet. Temperatuur jij dan alleen als je denkt aan koorts?

En SQ, maakt dat echt niet uit? Het is meestal inderdaad 36,6 of 36,7 met een paar dagen echt wat erboven. Overigens is hij ook warm op koelere dagen.
36,6 is geen verhoging. Verhoging zou ik pas zeggen boven 37,5 graden.
Warm aanvoelen zegt niks over koorts met deze temperaturen. Hou het maar op warmbloedig en steek dat ding er alleen in als je denkt aan koorts ;)
pi_179383255
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 16:56 schreef Skittles het volgende:

[..]

36,6 is geen verhoging. Verhoging zou ik pas zeggen boven 37,5 graden.
Warm aanvoelen zegt niks over koorts met deze temperaturen. Hou het maar op warmbloedig en steek dat ding er alleen in als je denkt aan koorts ;)
Sorry, dat moest natuurlijk 37 zijn. :D
Ik zal inderdaad alleen maar gaan temperaturen als ik denk aan koorts, bedankt. :*
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_179383366
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 16:54 schreef Pannenkoekenmix het volgende:

[..]

Alleen als hij warm voelt. Die dagen waarop hij geen verhoging heeft temperatuur ik normaal gesproken niet. Temperatuur jij dan alleen als je denkt aan koorts?

En SQ, maakt dat echt niet uit? Het is meestal inderdaad 36,6 of 36,7 met een paar dagen echt wat erboven. Overigens is hij ook warm op koelere dagen.
Zelfs als ik koorts vermoed temperatuur ik zelden. Wat kan een thermometer mij meer vertellen dan dat mijn kind koorts heeft? Dat voel ik ook wel aan het voorhoofd.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_179383372
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 16:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Is er iets beter dan baby voetjes?

[ afbeelding ]
Cute. O+
Babybilletjes komen ook aardig in de buurt. :Y
pi_179384096
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 16:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Is er iets beter dan baby voetjes?
Baby voetjes zijn de beste O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 25 mei 2018 @ 17:42:46 #98
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_179384215
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 16:39 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Sacre, fijn hoor, dat je baby zo goed slaapt! Maar gaan jullie iedere dag om 00:00 uur douchen? :P

Meestal zoiets :p tussen half 12 en 12 ga ik dan voor een tweede keer die dag douchen.
Maar gister zonder douche geprobeerd en dan slaapt hij net zo goed.

Hij heeft (behalve toen hij uit mij kwam :') ) ook nog niet echt gehuild.
Geen krampjes oid en heeft gister voor het eerst een keer beetje gespuugd en sliep daar ook dwars doorheen.

Ik hoop geen stilte voor de storm :D :P
pi_179384227
SacreCoeur welkom! Klinkt of het goed gaat met jullie, fijn!

Sara, dat is een snelle zeg, lief!

En Duman, boze U, hilarisch!

Pannekoekenmix, lekker de voetjes in het water dus, heerlijk! En altijd ok om z'n regelmatige verhoging even te bespreken met CB, maar zou inderdaad bij vermoeden van koorts pas gaan meten. Ik vind het zelf dan toch wel fijn om te weten hoe hoog de koorts is. Al snap ik Dad ook wel dat het wellicht niet veel toevoegd.

Ik ben vandaag met B bij de KNO arts geweest en alles helemaal in orde, fijn!

Hier ook nog vaak 2 nachtvoedingen. Ik vind het wel redelijk prima, ga maar gewoon vroeg naar bed. Zal ooit wel beter worden (hoop ik :7 )

Fijn weekend allemaal!
pi_179384456
Welkom Sacre! Jullie nachten klinken goed!

En ik zag blote voetjes O+ En een mooie foto van Sara O+

Duman, die blik! :D

Fijn dat alles goed gaat Ellie!

En wat betreft koorts, ik meet dus ook eigenlijk nooit. Net wel even gemeten want hij gloeide, is wat sip, jengelig en wil veel slapen. Heeft ie 39.4 ;( Gisteren gloeide hij ook al maar toen niet gemeten. Hopelijk trekt dit snel weg -O-
  vrijdag 25 mei 2018 @ 18:22:33 #101
221912 minilot
Nancy boy
pi_179384867
Ah, voetjes O+
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 25 mei 2018 @ 18:30:33 #102
221912 minilot
Nancy boy
pi_179384982
Groeten uit Rotterdam! :W Babysaurus ontmoette babysaurus in de Kunsthal. :)



O's eerste museumbezoek. Ging perfect. Hij keek hongerig en blij naar alle sculpturen met blote tieten en dat waren er nogal wat :+

[ Bericht 5% gewijzigd door minilot op 26-05-2018 09:44:52 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_179385160
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 09:06 schreef Nanuke het volgende:
Maar verder is het wel vertederend als hij ineens ontdekt dat in dat speelpaleis wat de woonkamer heet, ook een papa/mama is en naar ons toegekropen komt om zich aan onze benen op te trekken en dan zijn hoofd zo helemaal ertegen aan drukt. O+ O+ om vervolgend in ons been te bijten, maar dat vertellen we er gewoon niet bij. :+
En verdomde fijn dat als ik hem uit bed wil halen, dat hij zelf gaat staan, dat scheelt toch weer diep bukken.

En zo heeft elke fase heeft zo z'n charmes en frustraties. :')
Oh zeker heeft elke fase zn charme. Ik vind mijn 5 maanden heel leuk en makkelijk nog maar zodra ze gaan kruipen/tijgeren komt er weer zoveel leuks en lastigs bij. :P
Dan begint het gedonder met stoute kindjes. :+
Maar tegelijk ook een fase met een hoop hoogtepunten en nieuwe features waar je dan supertrots op bent. O+
  Moderator vrijdag 25 mei 2018 @ 19:19:49 #104
382129 crew  Donna
pi_179385873
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 17:35 schreef elliebell het volgende:

[..]

Baby voetjes zijn de beste O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohhhh so cute!!

Ik heb vanmiddag ook voetjes foto's proberen te maken, maar ze werd boos haha.
  Moderator vrijdag 25 mei 2018 @ 19:26:08 #105
382129 crew  Donna
pi_179385977
G ligt voor het eerst na haar 6/7 uur fles in bed nu. Ze slaapt sinds een week door na haar 9/10 uur fles tot 7 uur in de ochtend ongeveer en ik ben bang dat nu we haar in bedje hebben gelegd dat het gaat rommelen met haar nacht. Maar wie weet valt het mee.

Als je het niet probeert, weet je het niet he.. Vind ik wel een van de lastigste dingen. NET als je 2sec aan iets gewend bent, gaat/moet het weer anders.
pi_179386257
Hebben wij ook een keer gehad, toen sliep ie door tot de volgende ochtend 7 uur :) Was toen ook bang dat we de boel in de war hadden gegooid, is toen niet gebeurd. :)

Mini leuke foto! O+

Zetpil doet z’n werk maar ik vind m zielig. Zieke baby’s :{w

pi_179386418
LaBella: zijn zijn ogen nou zo groen? (als zn speen)? O+
pi_179386963
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 19:51 schreef vencodark het volgende:
LaBella: zijn zijn ogen nou zo groen? (als zn speen)? O+
Dit is denk ik de lichtinval maar ze gaan inderdaad een beetje richting groen, viel me deze week ook op! :Y Ik heb ook groene ogen dus zou mooi zijn :P (ik was er stellig van overtuigd dat ie de bruine ogen van mijn vriend zou krijgen)
pi_179387089
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 20:14 schreef LaBelleFleur27 het volgende:

[..]

Dit is denk ik de lichtinval maar ze gaan inderdaad een beetje richting groen, viel me deze week ook op! :Y Ik heb ook groene ogen dus zou mooi zijn :P (ik was er stellig van overtuigd dat ie de bruine ogen van mijn vriend zou krijgen)
Mooie oogjes hoor. O+
Groen is heel speciaal.
pi_179387615
S. is ook weer eens ziek :( ;(

Hij heeft koorts en zit onder de plekjes/blaasjes, waarschijnlijk is het mond-voet-handziekte (in contact geweest met kindje, die het had).
Hij wil ook al de hele dag niet slapen, is al sinds half negen vanochtend wakker. Elke keer als ie aan de borst dan eindelijk in slaap valt en ik hem in zijn bedje wil leggen, wordt ie wakker.
Al paracetamol gegeven, hij is er niet chagrijnig of wat dan ook onder, wel iets huiliger.

Eten wil ie in ieder geval niet, drinken gelukkig nog wel.
Baal er echt van, eten ging net een stuk beter.

Vandaag heeft ie wel de box rondgelopen, zich vasthoudend aan de rand :o
pi_179392192
Wat stom dat hij toch besmet is geraakt, tolstoi. Ik vond het al een domme actie van hun, en nu hij het heeft vind ik dat helemaal. Ik hoop dat hij snel opknapt. :*

Fleur, prachtig, dat groen. O+ man heeft grijs-groene ogen en ik dacht ook dat Dirk die zou krijgen. Maar ze lijken toch steeds lichter te worden. Nouja. Heeft hij toch nog iets van mij. ;)

Venco, ik vind dat echt zoiets geks, dat trotse gevoel als ze weer eens wat nieuws geleerd hebben. Ik heb daar niets voor gedaan, ze doen dat helemaal zelf. En dan toch trots zijn.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_179393778
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 00:43 schreef Nanuke het volgende:
Venco, ik vind dat echt zoiets geks, dat trotse gevoel als ze weer eens wat nieuws geleerd hebben. Ik heb daar niets voor gedaan, ze doen dat helemaal zelf. En dan toch trots zijn.
Trots op je kind zijn prestaties is niet zo gek toch? :)
Ik heb een filmpje van mijn zoontje waarin hij zichzelf echt voor het eerst voortbeweegt (kruipen/tijgeren) naar een shampooflesje.
Ik zit hm daar aan te moedigen als een fanatieke voetbalsupporter!
Prachtig om te zien hoe hij ineens doorhad hoe die knietjes onder zijn lichaam moeten om het te kunnen pakken. O+ Dan gloei je zelf ook gewoon.
pi_179393826
Pfffff, al sinds 01:30 bezig met S., hij huilt alleen maar, wil niet slapen.
In de avond heeft ie een half uurtje op mij geslapen en uiteindelijk rond 23:30 op de bank ook op mij in slaap gevallen. Toen kon ik hem in zijn bedje leggen en heb ik een uurtje kunnen slapen.

Hij zit onder de blaasjes/plekjes op armpjes en beentjes en in zijn gezichtje :'( :'(

Hij is oververmoeid en toch lukt het niet om hem in slaap te krijgen, of alleen maar voor een paar minuutjes. Nu speelt ie in de box al gapend en oogjes wrijvend :'(
pi_179393918
Ooh wat vervelend TolStoi!! Hopelijk liggen jullie nu allebei te slapen! :* Sneu van de blaasjes voor hem!

M. heeft ook nog steeds koorts en is niet zo happy, ik kan me ook niet herinneren dat ik de afgelopen uren meer dan 3 kwartier aaneengesloten heb geslapen. Dus koffie-boks morgen c_/ Gelukkig is het weekend :')
pi_179394083
Tolstoi, beterschap. Het is een rotziekte. Let je op dat je zelf niet besmet raakt, voor zover dat kan? Als volwassene schijnt het nog veel vervelender te zijn.
pi_179394157
Hoi allemaal, ik ben er ook nog! Lees bijna alles mee maar het lukt vaak niet om de tijd te vinden te reageren. Met ons gaat het goed, M blijft een makkelijke en tevreden baby en T is nog steeds helemaal gek op zijn zusje. Sinds deze maand ben ik weer aan het werk en dat is heeelijk. Heb gisteren mijn baan in loondienst opgezegd en ga nu volledig voor mijn eigen bedrijf. Spannend!

Beterschap voor Tolstoi! Wat sneu zeg.
Is S uiteindelijk nog gaan slapen?
pi_179394448
Och Tolstoi, wat ontzettend sneu. Hoe is het nu?

OiT, wat spannend, je baan opgezegd! Wat voor eigen bedrijf heb je?

A. is gewoon aan het uitslapen. :D. Gisteren om 19.15 uur is ze gaan slapen en ze is nu heel rustig wakker aan het worden. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_179395313
Oh wat zielig Toi ;( :*

Oh wat heerlijk DaD! Hier was het weer 6 uur en dan wordt er helaas niet meer geslapen haha.
Gelukkig is het zo dutjes tijd en kan ik me douchen.

Vanaf wanneer zeggen ze eigenlijk hun eerste woordje? Hij begon met ‘paaa pah’ en ’mahmmm’
Maar nu klinkt het echt als papa en mama haha.
‘Mama’ zegt hij alleen als hij eten krijgt :')
Hij bedoeld er nu natuurlijk nog niks mee maar het klinkt wel super schattig O+
  Moderator zaterdag 26 mei 2018 @ 09:37:07 #119
382129 crew  Donna
pi_179395598
Beterschap Tolstoi, zo zielig!

Als G zo wakker wordt krijgt ze een fles en gaan we nog even voor de hitte het centrum in. Er moeten weer luiers gekocht worden (as usual).
  zaterdag 26 mei 2018 @ 10:15:24 #120
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_179395916
Wij hebben vanmiddag babygebarencursus, in een ruimte die heel warm wordt met dit weer, dat weet ik nog van de borstvoedingscursus afgelopen zomer |:( . Ik twijfel vooral hoe we erheen zullen gaan, want het is in de stad. Ik dacht dragen maar daar kreeg ik al een verbaasde reactie op vanwege warm. Maar met de auto de stad in doe ik niet voor m'n lol en met de wagen in het OV eigenlijk ook niet.

Tolstoi wat sneu voor jullie! Ik hoop dat het snel beter gaat.
En kleine B ook al ziek, sterkte Fleur!

Uitslapen klinkt beter. En OiT die even langswaait vind ik ook leuk :W .

Flav, hier ook pa pa pa ba mammmmmmmmma ta ta. Ik hoor mama wel dagelijks langskomen maar ik weet zeker dat het niks betekent. Klinkt wel gezellig he *; .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zaterdag 26 mei 2018 @ 10:18:47 #121
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_179395937
Ik vind het trouwens ook een raar gevoel om trots te zijn op iets dat Jacob doet. Ik zou het eerder omschrijven als blijdschap of verwondering ofzo. Juist omdat ik het niet zelf heb gedaan, alleen maar voor de omstandigheden heb gezorgd. Maar dit hangt denk ik af van de lading die je aan bepaalde woorden geeft.
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 19:26 schreef DonnaRush het volgende:
Vind ik wel een van de lastigste dingen. NET als je 2sec aan iets gewend bent, gaat/moet het weer anders.
En dat verandert niet, kan ik je vertellen. Ik ben echt niet tegen vooruitgang en ontwikkeling en zo, maar het is wel doodvermoeiend dat je steeds moet schakelen in routine :s) .

Babysaurus met babysaurus, geniale foto!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_179395979
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 10:18 schreef Lemijn het volgende:
Ik vind het trouwens ook een raar gevoel om trots te zijn op iets dat Jacob doet. Ik zou het eerder omschrijven als blijdschap of verwondering ofzo. Juist omdat ik het niet zelf heb gedaan, alleen maar voor de omstandigheden heb gezorgd. Maar dit hangt denk ik af van de lading die je aan bepaalde woorden geeft.
Dit is dus precies wat ik altijd zei/dacht als ik mensen hoorde zeggen dat ze zo trots waren op iemand anders omdat die X gepresteerd had. Maar hoewel ik vaak verwonderd ben om iets wat hij doet en blij ben dat hij leert en groeit en doet, is er ook echt sprake van een trots gevoel zo af en toe. Bijna alsof ik het zelf gepresteerd heb. Nouja. Ik zal wel een sentimentele doos geworden zijn. :D
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_179395985
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 10:15 schreef Lemijn het volgende:
Wij hebben vanmiddag babygebarencursus, in een ruimte die heel warm wordt met dit weer, dat weet ik nog van de borstvoedingscursus afgelopen zomer |:( . Ik twijfel vooral hoe we erheen zullen gaan, want het is in de stad. Ik dacht dragen maar daar kreeg ik al een verbaasde reactie op vanwege warm. Maar met de auto de stad in doe ik niet voor m'n lol en met de wagen in het OV eigenlijk ook niet.
Dragen kan toch best? Alleen rompertje en dun broekje en zelf ook luchtig. Ik doe het ook altijd gewoon.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_179396025
Ik ben ook altijd heel blij als mijn kind iets nieuws kan, dat is inderdaad ook niet echt een trots gevoel, maar meer dat ik het zo leuk vind en het mijn kind zo gun dat het zich lekker en voorspoedig ontwikkelt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zaterdag 26 mei 2018 @ 10:29:30 #125
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_179396049
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 10:23 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Dragen kan toch best? Alleen rompertje en dun broekje en zelf ook luchtig. Ik doe het ook altijd gewoon.
Ja ik ga het gewoon doen. Dan maar een beetje zweten. En in de tram mag hij eruit en om zich heen kijken ^O^ . Die reactie kwam van iemand die dragen ziet als leuk alternatief voor gewoon vervoeren.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zaterdag 26 mei 2018 @ 10:43:37 #126
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_179396185
Net ook met tula op pad geweest :Y korte mouwen rompertje en n kort broekje (wel net lang genoeg om tussen zn beentje en tula te zitten zodat t evt niet schuurt) en gaan. Twas wel n beetje warm, maar allebei nog niet aan het zweten oid.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_179396212
Is fietsen nog geen optie Lemijn? Daar is hij nu toch ook al oud genoeg voor? Ik was zo blij toen peuter eindelijk op de fiets kon. Draagzak in een rugtas en ik kon weer overal heen!
¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸><(((ē>
  zaterdag 26 mei 2018 @ 11:06:22 #128
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_179396402
Nee, want mijn nieuwe fiets is er nog niet. Wel een heel goede reden om daar achteraan te gaan, dank voor de tip FF!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_179396582
Ah zonder fiets wordt dat inderdaad lastig! Dragen gaat prima met dit weer hoor. Mits je kindjes niet te warm aankleed.

Wat leuk O. in het museum.

Beterschap voor kleine van Tolstoi. Wat een rotnacht zeg :(

Franny nog gefeliciteerd met Y :*

Wat voor bedrijf ga je starten OIT? Grote stap zeg, tof O+

Ik zit as we speak met een kind in draagdoek in zwembad. Vond het zo zielig om haar wakker te maken :P we zijn een weekendje naar landal. Even andere omgeving. Wel een halve verhuizing met 3 kinderen.
  zaterdag 26 mei 2018 @ 11:48:55 #130
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_179396923
Was net bij een leegverkoop bij een basisschool (gaan fuseren met n andere in een gebouw) kocht ik daar voor drie hele euro's een bak houten briotreinen spul waar je u tegen zegt _O_.

Ik zette het thuis op de vloer en nu zit vriendlief een treinbaan te bouwen :D O+ met zichzelf _O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_179397427
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 17:03 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Zelfs als ik koorts vermoed temperatuur ik zelden. Wat kan een thermometer mij meer vertellen dan dat mijn kind koorts heeft? Dat voel ik ook wel aan het voorhoofd.
De thermometer heeft me in ieder geval kunnen vertellen dat het vele spugen soms verband houdt met die dagen verhoging. En dat zijn slaappatroon altijd onvoorspelbaar is, maakt niet uit welke temperatuur hij heeft.
Dat vind ik fijn om te weten. Ik ben nou eenmaal niet zo zeker met dingen en ik wil dan weten of ik het kan veranderen. Deze week is voor het eerst in tijden dat hij echt minder spuugt. Heel fijn, want anders zou ik toch het melk/ei/sojavrije dieet gaan proberen. Nou snottert hij aan de achterkant. :Y)

Lief Ellie, en eindelijk een foto! Je eerste meen ik? ;)

Beterschap voor jullie kleintjes Fleur en Tolstoi. :*

Leuk Mini! Mooi die fixatie van baby’s op borsten. :D

Fijn om te horen dat het goed met jullie gaat OIT. :D En wat ga je een spannende tijden tegemoet. :)

Bijzonder Flav, die eerste keer “mama”. Als hij het zegt wanneer hij eten krijgt heeft het toch al wel wat betekenis, vind ik. :)

Leuk Lemijn, babygebarentaal! Ik ben gelijk gaan kijken of die cursus er ook in mijn stad is maar helaas. Ik ben heel benieuwd hoe jullie het vinden, want ik wil het zeker gaan proberen met Banaan.

Lekker Songeur, geniet ervan. :*

Haha LDG, mannen zijn soms ook net kinderen. _O-

Banaan was gisteren een tijd aan het borstweigeren en vannacht was de tweede nacht op rij dat hij 's nachts ook niet lekker dronk. Vanochtend had ik voor het eerst sinds die eerste maand weer eens dat mijn borst lekte. In eerste instantie dacht ik met mijn slaapdronken hoofd dat Banaan slordig aan het drinken was, maar het was de bovenste borst die lekte.
Ik heb een paar keer wat melk in de badkamer weg laten lopen. Bij de volgende voeding liet Banaan steeds weer snel los, misschien om de toeschietreflex weg te laten lopen. Toen heb ik hem maar een melkdouche gegeven wanneer hij niet aan het drinken was. En als het straaltje dan zijn mondje raakte was hij dolgelukkig, helemaal wanneer hij op dat moment zijn handje in zijn mondje had. :D

Als Banaan iets kan dan ben ik een beetje trots. Dat is inderdaad meer iets wat hij zelf doet en ik hoef hem alleen maar wat te helpen soms. Zijn groei daar ben ik dan weer wel trots op, daar moet ik dan ook hard mijn best voor doen. ;)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_179398072
Ik ben ook trots als M. iets kan :')

Haha ldg! Goeie deal :D

Veel plezier Songeur!

Wij moeten zo toch even langs de hap. Hij is echt zichzelf niet, heeft ook diarree en zeker al 3/4 dagen koorts (net weer 39 graden) dus even gebeld en verhaal uitgelegd. Verwacht zelf niet dat er wat uitkomt maar ze willen ‘m toch even zien.
pi_179398289
Even zonder bijlees een snelle vraag tussendoor. N had altijd supergave billetjes maar de afgelopen dagen poept ze wel 4-5x per dag itt 1x wat ze de afgelopen maanden deed.
Dit is meteen te zien aan de billen, beginnen wat rood te worden en heb al allerlei middeltjes gesmeerd om het (eerste) effect te zien.
Omdat we morgen op vakantie gaan hoor ik graag jullie ervaringen over welk middeltje ik echt mee moet nemen en hoe erger te voorkomen. Thnx!
  zaterdag 26 mei 2018 @ 13:29:32 #134
221912 minilot
Nancy boy
pi_179398402
Even kort want O. in slaap gevallen op mijn dominante telefoontyphand :')

Tolstoi, Fleur, veel beterschap! :*

Stoer, OiT! _O_

Lemijn, babygebaren, tof! O+ Laat weten hoe het ging, ok? En ik draag ook gewoon bij warm weer. Beeb in mouwloos rompertje en hoppa!

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 11:48 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik zette het thuis op de vloer en nu zit vriendlief een treinbaan te bouwen :D O+ met zichzelf _O-
O+ O+
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 26 mei 2018 @ 13:32:37 #135
221912 minilot
Nancy boy
pi_179398459
Ik ben ook gewoon 'trots' en blij als bijvoorbeeld mijn broertje, moeder of man een toffe nieuwe skill leren en datzelfde gevoel keer tienduizend is er bij O. *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 26-05-2018 14:18:17 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_179398744
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 13:22 schreef Nolita het volgende:
Even zonder bijlees een snelle vraag tussendoor. N had altijd supergave billetjes maar de afgelopen dagen poept ze wel 4-5x per dag itt 1x wat ze de afgelopen maanden deed.
Dit is meteen te zien aan de billen, beginnen wat rood te worden en heb al allerlei middeltjes gesmeerd om het (eerste) effect te zien.
Omdat we morgen op vakantie gaan hoor ik graag jullie ervaringen over welk middeltje ik echt mee moet nemen en hoe erger te voorkomen. Thnx!
Bij dicht en alleen rood: maizena of zinkolie van Dr. Schwaab (de olie, niet de zalf, de olie verkopen ze o.a. bij Etos)
Bij open en rood: schoonmaken met washand warm water en/of deppen met wat lauwe kamillethee

Dus voor op de boodschappenlijst: maizena, zinkolie en kamillethee

Fijne vakantie!
pi_179398821
Fleur, voor jou ook ukkie ook beterschap :*

De nacht was echt hel. Uiteindelijk ben ik tot bijna 6 uur bezig geweest, tussendoor heeft ie ong. 45 minuten aan de borst geslapen terwijl ik uitgeteld op de bank lag.
Om zes uur is manlief met hem bezig geweest en is het gelukt hem in slaap te krijgen in zijn eigen bedje, daar heeft hij toch nog 3 uurtjes geslapen.

Toch even langs de HAP geweest, omdat ie ook last van eczeem heeft e.d. en hij zijn handje nu helemaal opengekrabd heeft ;(
Huisarts wist het niet zeker, want atypische kenmerken:
hand-voet-mond ziekte - hij heeft blaasjes op zijn armen en benen, niet op handpalmen en voetzolen, dat is dan weer atypisch
waterpokken - hij heeft geen blaasjes op zijn romp, dus dat is ook weer atypisch.

Kortom huisarts wist het niet en raadde mentholzalf aan tegen jeuk. Die wilden we gaan kopen, maar op de verpakking staat uitdrukkelijk dat het niet op open wondjes mag en niet voor kinderen onder 6 jaar is. Dus uiteindelijk toch maar niet gekocht.

:'( :'( :'( :'(

Edit: hij is nu wel vrolijk, maar ziet er niet uit met al die blaasjes e.d. die deels open zijn gekrabd. M'n arme baby :'(
pi_179399603
Gelukkig doet ie nu in ieder geval een slaapje, dat is ook al vooruitgang ten opzichte van gister.

Weet iemand een middeltje tegen de jeuk van die blaasjes (dat wel geschikt is voor kleine kindjes en open wondjes)?
pi_179400242
Misschien KidsClin? Is voor waterpokken, maar wie weet verlicht het hier ook?
pi_179401785
Dank voor de *O* iedereen! Wel spannend om geen vast inkomen meer te hebben maar vind het zo leuk wat ik doe. Ik heb mijn bedrijf nu twee jaar en ben echt klaar voor fulltime ondernemen. Voor degenen die het vroegen, ik geef advies over het voeren van gesprekken, zoals vergaderingen. Dm staat open voor meer vragen!

Tolstoi, helaas geen tips, sorry! Wel gek dat de arts een zalf aanraadde die eigenlijk niet geschikt is.

Fleur, wat naar ook, sterkte! Al bij de hap geweest inmiddels?

Nolita, hele fijne vakantie toegewenst!
pi_179401835
Tolstoi toen ik in mn zwangerschap zoveel jeuk had (open wondjes etc) vondt ik dat mentholzalf juist heel verkoelend. Het brand wel dus voor zo'n kleintje zou ik het niet smeren, misschien helpt vaseline?
Of een badje met moedermelk/badolie. Sterkte! :*
pi_179402227
Tolstoi, misschien wecezinpoeder? Dat gebruikten wij voor de navelstompjes en het restant kon je goed gebruiken voor bij waterpokken aldus de kraamzorg. Ik weet niet of het verkoelt, maar het droogt blaasjes wel uit. Etos verkoopt het tegenwoordig, naast veel apotheken.
¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸><(((ē>
pi_179402653
Toen mijn peuter hvm ziekte had, had hij ook blaasjes op zijn romp. Maar de huisarts zei dat het niet altijd hetzelfde patroon volgt. Sterkte, het is echt rot.
  zaterdag 26 mei 2018 @ 17:28:50 #144
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_179402929
Hier bij de waterpokken laatst geen enkel plekje op de romp :%

Bij waterpokken helpen havermoutbadjes tegen de jeuk geloof ik, dus dat werkt dan vast ook bij andere jeukende blaasjes neem ik aan?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_179406354
Heel stoer van je eigen bedrijf OiT! *)

Lemijn hoe was je cursus vanmiddag?

HAP geweest ja! Buiten de koorts en diarree niks bijzonders :) Maar jeetje, wat is een ziek kind shit zeg! Doe nu al 1,5 uur een poging om hem te laten slapen, wat alleen nog maar geresulteerd heeft in hoofdpijn bij mij :') Hij kan alleen maar huilen (nouja krijsen :P) Bad is nu aan het vollopen, hopelijk ontspant dat hem wat. Mijn vriend heeft hem even overgenomen, wat fijn om heel even rust aan het hoofd te hebben :P

Hoop dat hij morgen beter te pas is. Dan krijgen we 30 man hier thuis :') Of nouja, ik hoop dat ze allemaal in de tuin passen..
  zaterdag 26 mei 2018 @ 20:55:46 #146
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_179406964
Wat een waardeloos weer ook voor jeuk en ziek }:| . Sterkte daarmee!

Ik zal over de cursus vertellen in het babygebarentopic, dat is lang niet gebruikt maar er staan wel veel leuke eerdere verhalen al in. De reis deden we inderdaad met drager en OV. Was prima, heen heeft hij lekker op schoot gezeten. Terug was hij enorm moe en viel in slaap maar het was zo warm in de tram dat hij z'n hele hoofd nat zweette.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zaterdag 26 mei 2018 @ 20:58:52 #147
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_179407034
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 13:56 schreef Malteser het volgende:

[..]

Bij dicht en alleen rood: maizena of zinkolie van Dr. Schwaab (de olie, niet de zalf, de olie verkopen ze o.a. bij Etos)
Bij open en rood: schoonmaken met washand warm water en/of deppen met wat lauwe kamillethee

Dus voor op de boodschappenlijst: maizena, zinkolie en kamillethee

Fijne vakantie!
Het is hier nog nooit uitgebreid open geweest gelukkig, maar bij kleine plekjes smeer ik het daarna wel gewoon in, vooral om de rode huid eromheen die heel is maar geīrriteerd. Doe jij dan alleen die kamillethee?

Ik heb trouwens zo'n zinkolie in sprayvorm. Dat gebruik ik alleen bij open plekjes, want dan lijkt het wrijven me niet fijn. Als het gewoon alleen wat rood of geīrriteerd is pak ik de billencreme van Weleda.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_179407361
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 14:49 schreef TolstoiFan het volgende:
Gelukkig doet ie nu in ieder geval een slaapje, dat is ook al vooruitgang ten opzichte van gister.

Weet iemand een middeltje tegen de jeuk van die blaasjes (dat wel geschikt is voor kleine kindjes en open wondjes)?
In de mond eventueel wat dentinox? En op lichaam maizena? Hopelijk ben je er snel van af :*
pi_179409527
Wat ellendig, zieke baby's met dit weer! Sterkte tolstoi en Belle!

Pannekoekenmix, stiekem was dit foto 2, vorige week ook een foto gepost ;) En wat betreft slecht drinken; B doet dat ook met dit warme weer. Hoor het ook wel meer in mijn omgeving. Kan er ook nog mee te maken hebben.

Olivia, stoer hoor, helemaal fulltime ondernemen, leuk!

Hier een heerlijke dag gehad met B. Vanmiddag met vriendinnen in het park gezeten, waar hij gewoon 2 uur heeft geslapen in z'n wagen. Daarna nog kraambezoek (ja, nu nog :')). Toen nog een snel hapje met vriend en B op het terras gedaan. Lig nu weer een half slapende B te voeden. Arm ding heeft nu wel duidelijk wat last van het warme weer. Het is ook 29 graden in onze slaapkamer. Buiten dat een enorm blij ei O+
pi_179409653
Nou ik heb voor het eerst in ruim 4,5 maand een hulplijn ingeschakeld omdat ik het écht niet meer wist. Na ruim 2 uur gekrijs heb ik m’n moeder gebeld en die kreeg hem na drie kwartier stil *O*

Hopen op een goede nacht dan maar.. :)

Edit: Hij werd een halve minuut na deze post wakker :') :'(
pi_179409778
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 20:58 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Het is hier nog nooit uitgebreid open geweest gelukkig, maar bij kleine plekjes smeer ik het daarna wel gewoon in, vooral om de rode huid eromheen die heel is maar geīrriteerd. Doe jij dan alleen die kamillethee?

Ik heb trouwens zo'n zinkolie in sprayvorm. Dat gebruik ik alleen bij open plekjes, want dan lijkt het wrijven me niet fijn. Als het gewoon alleen wat rood of geīrriteerd is pak ik de billencreme van Weleda.
Bij alleen wat rood strooi ik maizena.

Bij heftig rood maar net niet open smeer ik zinkolie van Dr. Schwaab.

Als het echt open is en er is poep, dan gebruik ik eerst een hydrofiel washandje met warm water om de ergste viezigheid te verwijderen. Daarna dep ik inderdaad met lauwe kamillethee, dan geen luier maar bloot zodat er wat frisse lucht bij kan (al dan niet met hydrofiel om hem heen gewikkeld vanwege geen luier en behoud van mijn bank/matras/enz). Als het dan helemaal droog is, smeer ik alsnog zinkolie van Dr. Schwaab en dan een luier.

Dat smeren met Dr. Schwaab is overigens niet smeren, ik schep een ruime vinger zinkolie uit het potje en raak met mijn vinger de rode plek aan waardoor de klodder zinkolie blijft zitten op de billen. Echt uitsmeren doe ik niet, dat gebeurt wel door de luier als die dicht gaat.
pi_179413619
Bedankt voor de tips Malteser. Het is nog vooral rood, maar niet open op dit moment.

We hadden een feestje, ze is mee geweest en heb haar om 21:00 naar oma gebracht en wij zijn nog even terug gegaan.
Heeft ze de fles niet geaccepteerd ( laatste voeding was 16:15!!; veel krijsen, zweten en vooral niet slapen. Zo sneu, hebben haar opgehaald en nu is ze bij mij aan het drinken. Ze heeft alweer gepoept. Na de luierwissel de andere borst en dan hoop ik dat ze lekker gaat slapen. Begin bijna te denken dat ze iets onder de leden heeft, maar ik hoop heel erg van niet.

Sterkte met de zieke baby’s, kan af en toe erg zwaar zijn als niets goed is!

En oit wat een toffe en spannende stap die je gezet hebt!

Edit: ok, net verschoond en 5 minuten later poept ze de volgende vol. Niet normaal hoeveel luiers er doorheen gaan zo. Elke 2 uur heeft ze wel een poepluier..ook niet helemaal normaal zo. Maar tot vanavond was ze wel gewoon vrolijk dus in die zin maak(te) ik me nog geen zorgen.

[ Bericht 16% gewijzigd door Nolita op 27-05-2018 01:14:46 ]
pi_179415887
Zou het kunnen komen door tandjes Nolita? Hoe was de nacht?

En bij jou TolstoiFan?
pi_179416124
Wat sneu Tolstoi en Fleur, jullie zieke kindjes. :* Ik hoop dat jullie toch goede (of draagbare) nachten hadden en Nolita ook natuurlijk. :)

Ellie bedankt, dat is wel een geruststelling, dat meer kindjes slechter drinken nou het zo warm is. Je zou toch juist verwachten dat ze dan beter gaan drinken. :D

Gisteren hebben we voor het eerst overgegooid met Banaan. Mijn man en ik overgooien en soms de bal op Banaan. Hij vond het prachtig en probeert ook echt om de bal te volgen. O+

Dat probeert hij ook als de parkiet door de kamer vliegt trouwens, dan reageert hij op het geluid. Hij weet ook al aardig waar de parkiet ongeveer landt en probeert hem dan ook weer te zien. :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_179416132
Nou ik heb inmiddels ook wel wat aan de tips voor rode billen. :')

Iemand tips voor een baby met (aanhoudende) diarree? (nu ook weer 2 luiers in 30 minuten) ;(
pi_179416223
Beterschap voor de zieke kindjes!

PKM, ik las het alsof jullie met jullie baby hadden overgegooid in eerste instantie _O- :@

Hier lijkt baby gelukkig niet zo veel last te hebben van de warmte, mama daarentegen des te erger, lijkt wel nog erger dan voor de zwangerschap. Ik slaap echt voor geen meter en het komt niet eens door mijn baby :')
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zondag 27 mei 2018 @ 08:25:36 #157
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_179416473
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 08:01 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Nou ik heb inmiddels ook wel wat aan de tips voor rode billen. :')

Iemand tips voor een baby met (aanhoudende) diarree? (nu ook weer 2 luiers in 30 minuten) ;(
vaak drinken blijven aanbieden :Y elk beetje wat binnen komt is meegenomen. Goed in de gaten houden of je geen singalen van uitdroging ziet. Niks remmends geven, dr zit iets in het lijfje wat eruit moet.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_179416946
Malteser wie weet tandjes ja, ze heeft er pas 2. Ze viel om 1:30 in coma aan de borst en dronk om 5:30 en nu weer, dat is al fijn.
Ze zal dadelijk in de auto wel bijslapen verwacht ik.
De maizena lijkt trouwens al een beetje effect te hebben gehad, fijn!

Lesage goede reis en een fijne vakantie!

Ach fleur, hopelijk snel van de diarree af.
pi_179416970
quote:
11s.gif Op zondag 27 mei 2018 08:10 schreef rena het volgende:

PKM, ik las het alsof jullie met jullie baby hadden overgegooid in eerste instantie _O- :@

Ik ook, heb echt even 2x moeten lezen _O-

En Belle niet echt tips :{ Drinkt ze wel veel?
pi_179417268
:W

Ik kom lastig aangehaakt hier. Het lukt me niet om op iedereen te reageren en wil niet alleen maar over mezelf komen kletsen. Maar ik doe weer een poging.

Diarree inderdaad lekker vaak laten drinken. Borstvoeding (gaf jij toch nog Fleur?) is de beste ORS.

Leuk hč, dat spelen Pannenkoekenmix. Net echte mensjes zijn het dan ineens. En wat een pret ze kunnen hebben dan. O+

Nolita, ik hoop dat je guppie zich beter voelt. Goede tips van Malteser. ^O^

Tolstoi, stomme jeuk. Zo sneu.

Hier een klein mannetje dat alweer hard naar een half jaar gaat. Hij slaapt inmiddels op z'n eigen kamer. Daar slapen we allemaal beter van. Hoewel hij vannacht wel ieder uur wakker was. :'(
Hij zit sinds deze week ineens zo af en toe op handen en knieën. Hij wol zo graag de wereld ontdekken. Dat hij tot gister nog niet terug kon rollen had ie niet zo veel boodschap aan.
Z'n grote zus is z'n allergrootste liefde. Alhoewel, volgens mij wint z'n perenhap het qua liefde van zus. Als hij niet gefrustreerd is, is de lach niet van z'n gezicht te toveren.
Binnenkort moeten we maar naar de kapper met hem, want z'n rode lokken vallen over z'n oren. :')
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_179418016
Krisvc, wat leuk om weer wat van je te horen! Heerlijk toch, zo'n blije baby. O+

Dirk sluit aan bij de vele dunne poepluiers. Er zijn 3 tandjes op komst, dus niet zo heel raar. Wel heel vervelend met een kind wat niet op z'n rug wil blijven liggen. Zelfs niet met afleiding. :')
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_179418731
Ik ken het Nanuke, poop everywhere :+

Aan de poepluiers kunnen wij ook zien of er een tandje aan komt.
De laatste tijd kakt hij alleen maar knikkers dus er is nog niks op komst haha. Hij heeft er nu 4 op de onderste rij.
Man, hij is nu nog schattiger als hij lacht O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_179418875
Sterkte aan alle zieke kindjes!

Wat een schattige tandjes, Flav. :D.

Mijn baby ligt in een campingbedje bij een meertje te chillen. O+.

Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 27 mei 2018 @ 11:35:11 #164
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_179419305
oooh, Flav en DaD, wat een plaatjes O+

:W Kris, voel je niet bezwaard, ik zit in een zelfde positie, aanhaken is lastig en wil inderdaad ook niet alleen langskomen als ik wat te vragen heb ofzo. :@

Tolstoi en Fleur, hoe is het met jullie babies? :{
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  zondag 27 mei 2018 @ 11:44:28 #165
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_179419451
Oh DaD, wat een heerlijkheid! Ik verbeeld me dat ze het echt extra fijn vinden buiten. Jacob at vanmorgen fruit op het balkon en hij was zo lekker aan het rondkijken ook O+ .

Goeie tanden, V.! En zie ik daar een bekende Sillybillyz slab hangen?

Poep in combinatie met niet stilliggen is zo waardeloos o|O . Wat dat betreft het ik meestal wel geluk met J, dat ik 'm voor het schoonmaken min of meer stil kan houden.

Kris altijd welkom! Zeker met je mooie rooie, doe eens een plaatje? :P . Maar sowieso he, volgens mij mag hier alles want er zijn geen regels. Of moeten we in de OP ook nog een disclaimer opnemen in de trant van van 'iedereen heeft een baby dus snapt het dat je soms dagelijks komt huilen over het slapen en dan weer maanden te druk bent om hoi te zeggen. Verontschuldig je niet en kom langs met wat je wil'? Het lijkt me zo vanzelfsprekend oO< .

Ik dacht ook dat in huize PKM met baby's werd gegooid. Echt een bummer dat dat niet waar is }:| .

Fleur, sterkte voor jullie! Vaak bv aanbieden, vaak z'n arme billen verschonen, meer kan je niet doen denk ik ;( .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_179419470
Hoi allemaal :W
Wij komen ons hier melden. Voelt heel gek! Afgelopen donderdag ben ik bevallen van een wolk van een dochter. De bevalling was vrij heftig en duurde lang. Maar ze doet het zo goed dat ik echt niks te klagen heb *;

[ Bericht 33% gewijzigd door VitaBella op 29-05-2018 08:45:53 ]
  zondag 27 mei 2018 @ 11:55:20 #167
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_179419589
Ja, daar is ze dan O+ . Gefeliciteerd met je prachtige dochter, Vitabella! Hoe mogen we haar noemen hier? Zet je haar gelijk even in de babywiki? *) .

Sterkte met bijkomen van de bevalling. Dat is ook niet niks en je mag er best over klagen als je wil, ook als je heel gelukkig bent met het resultaat.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zondag 27 mei 2018 @ 12:07:57 #168
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_179419762
Even van pasgeboren naar banaanhappende baby... Jacob kan echt geen bescheiden hapjes nemen 8)7 . Hij werkt het wel verdomd netjes weg al zeg ik het zelf. De rest heb ik aangeboden in een hoek van 45 graden, dat scheelt nog iets.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_179419820
Haha geweldig Lemijn!
Ik vond het maar eng toen V zo’n grote happen at.
En ja dat is indd een sillybillyz :Y

Ik wacht nu al 3 weken op een fietsstoeltje dat we besteld hebben :( volgens mij komt het omdat de kleur nieuw is. Hoop dat ze me snel bellen want wil lekker een stukje gaan fietsen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Flav op 27-05-2018 12:26:30 ]
pi_179419946
Wat is ie toch leuk, Lemijn, je bananenmonstertje! O+.

Vita, welkom en gefeliciteerd! Wat een mooierd!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_179420120
VitaBella O+ Gefeliciteerd met de kleine meisje!

Lemijn, grote happen komen hier ook vaak voor bij banaan.
En wat lijken ze al groot/wijs als ze wat meer tandjes hebben. Echt een mannetje!

DaD, die heeft het wel lekker naar de zin zo buiten

Fleur, hoe gaat het nu met jou en je ukkie? Hoe was je nacht?

Hier was de nacht wel weer bagger, iets beter dan de nacht daarvoor. Maar nog steeds tot 03:30 met hem bezig geweest, brullen, huilen en krijsen. Wist niet dat ie dat ook zo goed kon. Heb af en toe flink met hem mee zitten janken vanwege wanhoop, frustratie, moeheid en verdriet.
Na half vier gelukkig kunnen slapen tot een uur of 09:00. Wel nog 1 keer wakker geweest omdat ie zijn lakentje had afgetrappeld, maar na recht leggen sliep ie gelukkig verder.
Maar wat ziet ie eruit met al die plekjes, wondjes, korstjes.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ :* voor al jullie baby's en voor wie het ook nodig heeft. Ik krijg niet alles bijgelezen, laat staan om op iedereen te reageren.
pi_179420142
Lemijn, wat voor slab/schort achtig iets heeft J. aan? Onze S. trekt dat plasticachtige schort van Ikea zelf uit vanwege onprettig denk ik. De jouwe lijkt van badstof ofzo?
  zondag 27 mei 2018 @ 12:39:10 #173
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_179420185
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 11:45 schreef VitaBella het volgende:
Hoi allemaal :W

Knappe baby!

Hier geen last van de warmte gelukkig.. lauw/warm badje gegeven rond half 12 gisteravond en hij heeft daarna geslapen tot 6, vervolgens na een flesje weer tot 8 en daarna na een schone luier en voeding tot 12. Dus ik ook :7
pi_179420274
Lemijn, disclaimer is niet nodig, want ik weet het wel, maar het voelt nog niet zo. ;)
Zie je bananenmonster nou. O+

Vita, welkom met je mooie dame! *; Klein prulleke.

Flav, wat irritant. Welke kleur is het?

Tolstoi, slim om even na te vragen hoe het bij het andere kindje is gegaan. Ik hoop dat er snel verbetering in komt. En gefeliciteerd met jullie huwelijk.

LadyS, fijn dat het herkenbaar is.

Mooie rooie op de kiek:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_179420748
De thule yepp mini brown.
Op hun site staat er ook nieuw bij dus denk dat het daarom zo lang duurt ;(
Gelukkig komen er nu wat slechtere dagen aan dus we wachten nog maar even.

Wat een leuke rooie O+
pi_179420901
Vita wat een mooi meisje! O+

En ik zag nog een filmpje van een banaanhappende Jacob, het mooie rooie kindje van Kris, chillende kindje van DaD en de tandjes van V. O+

TolStoi hopelijk gaat het snel wat beter bij jullie!

Bedankt voor jullie tips nog, het meeste deed ik al maar bedankt! ^O^ Volgens mij gaat het iets beter met ‘m, hij moest net zelfs weer even lachen :) De nacht was bagger, van 04:00-07:30 was het beste stuk :') Maar hé, wie ‘t kleine niet eert en zulks ;)
pi_179423114
S. ligt nu al bijna 3 uur te slapen :o
Als ik dat van tevoren geweten had, was ik ook nog even in bed gedoken. Fijn dat ie nu een goed slaapje doet, dat zal hem goed doen. Hopelijk heeft het geen invloed op zijn slaap van vanavond.

In de tussentijd heb ik wel even kunnen douchen, manlief en ik hebben weer eens rustig samen kunnen eten, heb een was gedraaid, een stapel was weggevouwen en nog wat gestreken, de keuken gedweild.

Voor de fietsende moeders onder ons:
Wat voor fiets hebben jullie of gaan jullie kopen?

Van de week was ik even voor een nieuwe fiets gaan kijken. Er stond een fiets met voorzitje gemonteerd in de winkel, dus die even geprobeerd, maar ik kon nauwelijks/lastig tussen zadel en zitje opstappen, terwijl het volgens mij wel een soort mamafiets was (weet merk niet meer, was iets met Mambo geloof ik). Tevens ging ik opeens twijfelen of dat wel te doen is, dat fietsen met een baby van 10+ kilo aan je stuur :X :X :X

Is het verstandig om te starten met een voorzitje of kun je ook meteen een achterzitje nemen?
Manlief opperde dat wellicht als oplossing. Mij lijkt het leuk om hem voorop te hebben, dan kan ie lekker veel zien, maar vraag me af of ik dan überhaupt kan fietsen op die manier.

Zou het liefst willen proeffietsen met kind voorop (bij voorkeur met een ander kind mocht ik vallen :+ :+ :P :P :+ :+ ).
pi_179423228
Het is mij nooit gelukt, fietsen met een kind voorop. Achterop lukt me wel goed. ^O^ Wij hebben een mamma fiets, volgens mij een Giant. Hij wordt hier gebruikt als pappa fiets. ;)
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_179423691
Ik heb een Batavus Mambo deluxe. Met een voorzitje voorop moet het zadel laag, zodat ik met mijn voeten bij de grond kan als ik bijvoorbeeld voor een verkeerslicht sta.
Direct achterop kan volgens mij ook wel, een collega van mij deed dat ook, maar voorop is zķ ontzettend gezellig.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 27 mei 2018 @ 15:39:00 #180
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_179423796
Ik heb een Montego Liberty, maar ik fiets eigenlijk nooit :D wel prima mamafiets voor een voor en/of achterzitje.
pi_179423977
Ik heb een oude Batavus, gewoon standaardmodel. Met een Yepp voorop kon ik daar prima nog opstappen, zelfs inclusief 26 weken tweelingbuik. Daarna begon ik klem te zitten tijdens het fietsen. Opstappen met zitje gaat wel anders dan zonder, dus dat moet je gewoon even oefenen en daarvoor hoeft er geen kind in. Qua zwaarte van het kind maakt het met sturen weinig uit, peuter zit hier ook nog steeds voorop en die is de 10 kilo al heel lang voorbij. Hij zit nog steeds voorop omdat ik dat gezelliger vind.
¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸&gt;&lt;(((ē&gt;
pi_179425626
Samen fietsen lijkt me heel gezellig, maar ik vind het ook wel spannend. Ik ben zelf niet zo goed in fietsen met mijn slechte evenwicht. Maar ik wil het wel graag proberen want het zou ook wel af en toe makkelijk zijn. Gelukkig heb ik nog even om erover te piekeren. En anders moet papa maar met hem fietsen. ;)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_179425755
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 16:48 schreef Nanuke het volgende:
Samen fietsen lijkt me heel gezellig, maar ik vind het ook wel spannend. Ik ben zelf niet zo goed in fietsen met mijn slechte evenwicht. Maar ik wil het wel graag proberen want het zou ook wel af en toe makkelijk zijn. Gelukkig heb ik nog even om erover te piekeren. En anders moet papa maar met hem fietsen. ;)
Is een bakfiets met 3 wielen dan niet handig voor je? Het is wel een hele investering, dat weet ik, maar dan heb je minder last van evenwichtsproblemen.
  zondag 27 mei 2018 @ 17:20:17 #184
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_179426402
Er is ook een topic over fietsen met kinderen. Ik heb het toevallig net weer omhoog geschopt.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_179427163
Ik heb een elektrische fiets wegens lui :') En nog fiets ik nooit (wederom wegens lui + wonen in een dorp met weinig voorzieningen)

Edit: ik fiets natuurlijk sowieso nog niet met kind, straks hopelijk wel wat meer
  zondag 27 mei 2018 @ 18:22:17 #186
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_179428027
Fleur, tolstoi hoe ist met de beebjes nu? :*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_179431302
Beterschap voor de kleine zieke baby’tjes :*

Ik heb een oude tweedehandse Sparta amazone en daar kon ik zwanger ook prima met dreumes voorop mee fietsen ^O^

Over dat trots zijn op je kind? Ik ben het vandaag. 13 uur durende autorit achter de rug waarbij M. hooguit 10 minuten heeft gemiemeld en niet 1 keer echt gehuild _O_
Nu gedoucht en wel in zijn bedje, maar hij kan zijn draai nog niet helemaal vinden geloof ik.

Ah, nu ik kijk vindt hij dit blijkbaar hét moment om tijgeren om te zetten in kruipen :') in slaapzak :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_179431517
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 18:22 schreef littledrummergirl het volgende:
Fleur, tolstoi hoe ist met de beebjes nu? :*
Met M. lijkt het een stuk beter te gaan gelukkig! Hij is wel snel moe maar is tussendoor ook wel vrolijk! :)
  zondag 27 mei 2018 @ 20:28:55 #189
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_179432061
Welkom Vita, wat een heerlijk klein hummeltje nog! O+

Fleur, fijn dat het beter gaat met M. *O*

LeSage, 13 uur zonder te huilen :o. Wat goed!
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_179432258
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 17:20 schreef Lemijn het volgende:
Er is ook een topic over fietsen met kinderen. Ik heb het toevallig net weer omhoog geschopt.
Thanks voor het omhoog halen, wist niet dat er een apart topic over was. Handig!

quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 18:22 schreef littledrummergirl het volgende:
Fleur, tolstoi hoe ist met de beebjes nu? :*
Met S. lijkt het wat beter te gaan, hij heeft vanmiddag dik 3 uur geslapen en ligt nu zonder issues weer in bed te slapen. Plekjes / blaasjes worden nog wel wat meer (nu ook op voetzolen en teentjes en een paar op de handpalmen), maar hij is minder jengelig en huilerig.
Overige plekjes zien er erg akelig uit, met korstjes en andere plekjes net open. Ik hoop dat ie er vanaf kan blijven, zodat er geen littekentjes ontstaan op mijn mooie baby'tje en dat het snel geneest.

En de schat is echt aan het lopen terwijl ie zich aan bed, box of tafel vasthoudt O+ O+

quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 20:11 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Met M. lijkt het een stuk beter te gaan gelukkig! Hij is wel snel moe maar is tussendoor ook wel vrolijk! :)
Wat fijn, Fleur!! Hopelijk heb je nu ook een betere nacht!

ZO, ik ga nu als een bejaarde om half negen naar bed :Z :Z :Z :Z
Morgen weer werken na anderhalve week vrij. Kom verrotter terug dan toen ik was aan het begin van mijn vakantie :+
pi_179433102
Fijn dat het met S. beter gaat!

(Verrekt onduidelijk) Plaatje bij mijn praatje! M. slaapt! *O* wel in ons bed maar om in onvervalst Twents te spreken: ‘kan ‘t skeel’n :')

pi_179435348
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 16:52 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Is een bakfiets met 3 wielen dan niet handig voor je? Het is wel een hele investering, dat weet ik, maar dan heb je minder last van evenwichtsproblemen.
Heb ik al wel aan lopen denken, maar het zou voornamelijk zijn om hem naar het kdv te brengen. En dat zijn maar 2 dagen in de week. Ik wil het in elk geval met een zitje proberen, gaat het dan helemaal niet is het misschien het overwegen waard. Sowieso bedankt voor het meedenken. :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_179441904
Dirk heeft zijn ritme omgegooid. Of t de warmte is of de tandjes of algeheel ongemak, geen idee. Maar het is wel verrekte vervelend. Hij gaat nu pas tegen 22uur slapen, en is dan rond half 9 een uur wakker om nog weer verder te slapen tot ong 12/1. Morgen moeten we om 7u op en om 8u de deur uit. Ik voorzie een vervelende baby als ik morgen uit m'n werk kom. :D
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  maandag 28 mei 2018 @ 10:46:21 #194
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_179442613
Oei dat is een onhandig ritme Dirk! Erg mediterraan. Ik hoor het van wel meer baby’s. Jacob zit juist net weer in een goede flow: om 20u gaan we naar boven, gaat vrij makkelijk slapen, drinkt nog eens rond 23u en hij wekte me vanmorgen om kwart over 6. En volgens mij heeft hij de afgelopen nachten ook doorgeslapen.
Wat hier trouwens hielp is met alleen luier en dunne slaapzak. Hij heeft het snel warm.

Ik had gisteren 2 baby’s van 10 maanden. Samenvatting: *; o|O :'( :') .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_179443481
Meh. Ik dacht dat M. de goede kant opging maar dat was vannacht en vanochtend toch niet zo. Mijn moeder belde vanochtend op of hij die ochtend ook al rode vlekjes en pukkels had. Niet dat ik wist dus maar gezegd dat ze de huisarts moest bellen (vooral in combinatie met afgelopen weekend).

Huisarts dacht dat hij toch een virusje had. Ook was het trommelvlies rood en heeft ie daar druppels voor gekregen. Ook bloed geprikt maar daar kwam niks uit. Hij schreeuwde alles bij elkaar daar :')
pi_179443752
Oe, daar krijg je inderdaad een chagrijnige baby van gok ik Nanuke.

Fijn dat je avonden wat beter zijn Lemijn. En twee baby's. :D Valt eentje ineens wel weer mee.

Ach Fleur, beterschap voor je kleintje.

Hier slechte nacht nummer zo veel. Ieder uur wakker en om 5:15 klaar met slapen.
Maar hij kan wel op handen en knieën zitten. :')
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_179443827
Kreeg je er ogen jn je achterhoofd bij, Lemijn? Denk dat je die wel nodig hebt met 2 baby's van 10 maand. :D

Jakkes krisvc, volgens mij wordt je daar vooral zelf vervelend van. Koffie dan maar? :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_179445191
Ach Fleur, beterschap!

Tolsoi, fijn dat het wat beter lijkt te gaan!

Kris, ik hoop dat je het een beetje rustig aan kan doen vandaag!

Mijn baby gaat ook laat naar bed. Om 22:00 vallen haar ogen dicht (zo eng, ik kan bijna de klok erop gelijk zetten). Meestal slaapt ze door tot 6 uur, soms tot 5 of 4. Oke en vannacht tot 3 uur maar dat was vast een eenmalig incident :D
Hoe hebben jullie ervoor gezorgd dat jullie kindjes wat eerder naar bed toe gingen? Of is dat vanzelf gegaan?

Vanmiddag trouwens weer een CB-bezoekje. Ben benieuwd naar de groei, volgens mij gaat het wel lekker met M!
pi_179446067
Vanochtend bij het cb geweest, de arts deze keer.
Stats waren 69cm en 8300gr :)
Verder heeft hij blokjes moeten pakken en deed hij het al heel goed voor zijn leeftijd.
Hij deed zelfs al dingen die hij nog niet hoefde te doen O+ Man, wat kun je je dan trots voelen hihi.
Hij mag zelfs de maxicosi vaarwel zeggen en in de autostoel in de auto.

OIS dat vroeg naar bed gaan heeft V zichzelf aangeleerd. Hij begon bij 23 uur en dat is vanzelf gezakt naar 18/19 uur. Zodra hij ongemakkelijk werdt brachten we hem naar bed.

Heftig Lemijn! 1 van 9 maanden vind ik al heftig haha.
  maandag 28 mei 2018 @ 13:34:46 #200
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_179446103
Wat een ziekenboeg hier! Hopelijk knappen jullie baby's snel op :* een zieke baby is al niks, maar met dit warme weer...

OIT, bij ons ging dat redelijk vanzelf. We merkte dat ze 's avonds vaak op ons sliep, dus toen zijn we haar bij de eerste vermoeidheidsignalen in bed gaan leggen. En dat werd dus steeds vroeger. Nu met 11 maanden gaan we om 7 uur naar boven, voor half 8 slaapt ze (tot ergens tussen 6 of 7) ^O^

Hebben jullie gelezen over het onderzoek onder zonnebrandcrčmes? Wij gebruiken lovea, omdat daar zo weinig troep in zit. Maar schijnbaar zit daar dus ook van de nuttige dingen te weinig in :( O is rossig dus heeft écht factor 50 nodig.
Heeft iemand toegang tot het hele onderzoek? En welke gebruiken jullie?
  maandag 28 mei 2018 @ 13:37:34 #201
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_179446175
Maar Flav, de jouwese is er toch pas net uit?? Nu al in de grote autostoel? :o
pi_179446317
Wat betreft zonnebrandcrčme gebruik ik voor M. de kindervariant van de Kruidvat. Smeert prima en ben er verder eigenlijk wel tevreden over. :)
pi_179446419
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 13:45 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Wat betreft zonnebrandcrčme gebruik ik voor M. de kindervariant van de Kruidvat. Smeert prima en ben er verder eigenlijk wel tevreden over. :)
heeft t echt nut die kindervariant ? ik zie bij de Lidl 100ml kinder voor 4¤ en 150ml sensitive (ook zonder parfum) voor 5¤. https://www.lidl.nl/nl/Acties.htm?id=245&week=1.
spray lijkt me niet zo fijn bij baby's?
:]
  maandag 28 mei 2018 @ 14:02:51 #204
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_179446695
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 13:50 schreef wootahH het volgende:

[..]

heeft t echt nut die kindervariant ? ik zie bij de Lidl 100ml kinder voor 4¤ en 150ml sensitive (ook zonder parfum) voor 5¤. https://www.lidl.nl/nl/Acties.htm?id=245&week=1.
spray lijkt me niet zo fijn bij baby's?
Spray kun je gewoon op je hand sprayen natuurlijk en dan smeren.. ik ben zelf geen fan van dikke plak cremes.

Verder team Garnier.. van die andere geuren word ik echt misselijk.
  Moderator maandag 28 mei 2018 @ 14:04:03 #205
382129 crew  Donna
pi_179446717
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 14:02 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Spray kun je gewoon op je hand sprayen natuurlijk en dan smeren.. ik ben zelf geen fan van dikke plak cremes.

Verder team Garnier.. van die andere geuren word ik echt misselijk.
Lokquote.

Ik heb op je gereageerd in het Vraag&Aanbod topic voor de Piep, maar ik denk niet dat je het gezien hebt. :D
  maandag 28 mei 2018 @ 14:08:55 #206
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_179446793
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 14:04 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Lokquote.

Ik heb op je gereageerd in het Vraag&Aanbod topic voor de Piep, maar ik denk niet dat je het gezien hebt. :D
Huh, nee helemaal gemist.

En omdat ik er snel eentje nodig had bij bol eentje besteld, super stom }:|
  Moderator maandag 28 mei 2018 @ 14:10:53 #207
382129 crew  Donna
pi_179446833
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 14:08 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Huh, nee helemaal gemist.

En omdat ik er snel eentje nodig had bij bol eentje besteld, super stom }:|
Ahhh jammer. Ja ik had 'm vrijdag ook nog wel kunnen opsturen naar je. o|O
pi_179446879
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 13:50 schreef wootahH het volgende:

[..]

heeft t echt nut die kindervariant ? ik zie bij de Lidl 100ml kinder voor 4¤ en 150ml sensitive (ook zonder parfum) voor 5¤. https://www.lidl.nl/nl/Acties.htm?id=245&week=1.
spray lijkt me niet zo fijn bij baby's?
Heel eerlijk denk ik dat het niet zoveel uitmaakt mits de beschermingsfactor 50 is. Misschien dat de samenstelling voor kinderen iets anders is. Ik kwam tegen dat de kindervariant extra of langer waterresistent is en vooral minerale filters bevatten i.p.v. chemische, maar misschien verschilt dat ook wel weer per merk.
pi_179447094
Wij hadden eerst Naif maar die smeert echt voor geen meter en nu la roche posay, dat gaat beter :)

Mijn dochter heeft ineens het gillen ontdekt, heel fijn voor de oren _O- :’)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_179447751
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 14:26 schreef rena het volgende:
Wij hadden eerst Naif maar die smeert echt voor geen meter en nu la roche posay, dat gaat beter :)

Mijn dochter heeft ineens het gillen ontdekt, heel fijn voor de oren _O- :’)
Hahaha rena dat gillen ja! _O- Sinds M. dat ontdekt heeft gaat hij nu ook op vol volume in de gilmodus als hij blij of boos is :')

[ Bericht 5% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 28-05-2018 15:07:19 ]
pi_179448172
Bedankt voor het warme welkom!

quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 11:55 schreef Lemijn het volgende:
Ja, daar is ze dan O+ . Gefeliciteerd met je prachtige dochter, Vitabella! Hoe mogen we haar noemen hier? Zet je haar gelijk even in de babywiki? *) .

Sterkte met bijkomen van de bevalling. Dat is ook niet niks en je mag er best over klagen als je wil, ook als je heel gelukkig bent met het resultaat.
Ik zal zo even naar de wiki kijken! Ik zal haar hier gewoon M. noemen denk ik.

Dank :* Merk wel dat ik ‘graag’ m’n verhaal doe over de bevalling, dus wellicht dat ik deze ook nog deel in het daarvoorbestemde topic.

We zitten op het moment vol in de krampjes en de borstvoeding, dus ik zal wat later bijlezen en fanatiek aanhaken gok ik. Vooral ‘s nachts is een uitdaging.
pi_179449065
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 13:34 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

Hebben jullie gelezen over het onderzoek onder zonnebrandcrčmes? Wij gebruiken lovea, omdat daar zo weinig troep in zit. Maar schijnbaar zit daar dus ook van de nuttige dingen te weinig in :( O is rossig dus heeft écht factor 50 nodig.
Heeft iemand toegang tot het hele onderzoek? En welke gebruiken jullie?
Ik heb toegang en even gekeken. Ze hebben alleen de 'volwassen' zonnebrandcrčmes getest en dan met spf 30.

Ik gebruik Vision voor baby's, op de Kruidvat eigen merk voor baby's reageerde B allergisch.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 28 mei 2018 @ 16:55:31 #213
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_179449832
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 16:17 schreef elliebell het volgende:

[..]

Ik heb toegang en even gekeken. Ze hebben alleen de 'volwassen' zonnebrandcrčmes getest en dan met spf 30.

Ik gebruik Vision voor baby's, op de Kruidvat eigen merk voor baby's reageerde B allergisch.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjewel!! Weet staat er toevallig ook iets over Drs Leenarts? We zijn erg tevreden over de billencrčme, dus wellicht is dat wel wat.
Overigens ontdek ik nu in mijn research dat factor 50 maar 1,33% meer bescherming biedt dan factor 30. En dat het allemaal over UV-B gaat en niet UV-A, dat maar voor 1/3e kan beschermen (dus factor 10 ipv 30). Verwarrend allemaal hoor :N
pi_179450980
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 16:55 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Dankjewel!! Weet staat er toevallig ook iets over Drs Leenarts? We zijn erg tevreden over de billencrčme, dus wellicht is dat wel wat.
Overigens ontdek ik nu in mijn research dat factor 50 maar 1,33% meer bescherming biedt dan factor 30. En dat het allemaal over UV-B gaat en niet UV-A, dat maar voor 1/3e kan beschermen (dus factor 10 ipv 30). Verwarrend allemaal hoor :N
Nee, drs Leenarts hebben ze niet getest. Wij hebben daar de droge huid crčme van, en die is ook heel fijn voor B's wat eczeem achtige droge huid.

Dat van die spf's en dat 50 maar een klein beetje meer beschermd dan 30 wist ik inderdaad. Maar neem toch maar 50 voor B, voelt in ieder geval beter.
pi_179451356
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 13:37 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Maar Flav, de jouwese is er toch pas net uit?? Nu al in de grote autostoel? :o
Echt he :o
Ik snap niet waar die 9,5 maand gebleven zijn.

Wat betreft zonnebrand gebruik ik de la roche posay voor kinderen. Geen idee hoe die scoort.

Ik had net een ‘huh’? momentje.
V komt aangetijgerd, kijk me aan en zegt ‘mama’ gevolgd door optrekken aan m’n been.
Was vast toeval, toch? :@
pi_179451498
Maar waarom gaat V dan in de grote autostoel? Past toch nog makkelijk in de maxicosi?
pi_179451710
Huisarts zei dus dat M. een virus had maar ik schrik toch een beetje van deze vlekjes nu ik thuis kom. Is hier iemand bekend mee? Ik weet niet wat het is en of het besmettelijk is. Hij heeft geen koorts meer maar ik twijfel ook of ik hem wel naar het kdv moet brengen morgen.


pi_179451951
Zesde ziekte? Past wel bij eerst koorts en dan vlekjes.
  maandag 28 mei 2018 @ 18:42:35 #219
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_179451953
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 18:31 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Huisarts zei dus dat M. een virus had maar ik schrik toch een beetje van deze vlekjes nu ik thuis kom. Is hier iemand bekend mee? Ik weet niet wat het is en of het besmettelijk is. Hij heeft geen koorts meer maar ik twijfel ook of ik hem wel naar het kdv moet brengen morgen.


[ afbeelding ]
Ik breek ff ongevraagd in hoor. Ziet er verdacht veel uit als de vlekjes die Max (21m) pas had over zijn hele lichaam. Paar dagen ervoor 2-3 dgn hoge koorts gehad? Dan hoogst waarschijnlijk zesde ziekte. Vlekjes zijn dan snel weer weg.

En even overleggen met kdv qua beleid. Ik heb ‘m wel weggebracht.

Succes! Eind in zicht!
pi_179452064
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 18:42 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik breek ff ongevraagd in hoor. Ziet er verdacht veel uit als de vlekjes die Max (21m) pas had over zijn hele lichaam. Paar dagen ervoor 2-3 dgn hoge koorts gehad? Dan hoogst waarschijnlijk zesde ziekte. Vlekjes zijn dan snel weer weg.

En even overleggen met kdv qua beleid. Ik heb ‘m wel weggebracht.

Succes! Eind in zicht!
Nee fijn juist dat je even inbreekt! :)

Ja vanaf vorige week woensdag/donderdag tot gisteren >39 graden koorts gehad (en diarree maar dat zal er wel los van staan). Maar dan vermoed ik dat dat het inderdaad is, bedankt (jij ook skittles) voor het meedenken! ^O^
  maandag 28 mei 2018 @ 18:53:47 #221
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_179452174
Fleur: https://www.thuisarts.nl/(...)d-heeft-zesde-ziekte

Is inderdaad een virus :). En crčche is medisch gezien geen bezwaar. Besmettelijk was hij al.

edit: aha beetje traag. nou ja 3x is scheepsrecht...
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_179452439
Wij hebben Kruidvat huismerk. Smeren is hier essentieel. Ik verbrand zelf met factor 50 alsnog. En ik gok dat J. dezelfde kant op gaat.

Rena leuk hč, dat stemmetje ontdekken. :s)

Fleur, klinkt inderdaad als de zesde. Hadden wij ook vorige week. Gelukkig hebben ze van de uitslag geen last.

J. besloot dit te doen vandaag. Uiteraard als mamma niet thuis is. Wel de allereerste keer op film te pakken gekregen.

Trotse mamma O+
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_179452646
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 18:21 schreef Skittles het volgende:
Maar waarom gaat V dan in de grote autostoel? Past toch nog makkelijk in de maxicosi?
Hij past zeker nog in de maxicosi en die blijven we ook gebruiken. De arts zei alleen dat het zou mogen ;)
  maandag 28 mei 2018 @ 19:25:25 #224
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_179452876
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 18:12 schreef Flav het volgende:

[..]

Echt he :o
Ik snap niet waar die 9,5 maand gebleven zijn.

Wat betreft zonnebrand gebruik ik de la roche posay voor kinderen. Geen idee hoe die scoort.

Ik had net een ‘huh’? momentje.
V komt aangetijgerd, kijk me aan en zegt ‘mama’ gevolgd door optrekken aan m’n been.
Was vast toeval, toch? :@

Ik verwacht dat morgen de nieuwe gids van de Consumentenbond op mijn deurmat. Er is weer een test gedaan met zonnebrandcrčmes. Zal k eens voor je kijken?? :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_179453182
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 19:25 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Ik verwacht dat morgen de nieuwe gids van de Consumentenbond op mijn deurmat. Er is weer een test gedaan met zonnebrandcrčmes. Zal k eens voor je kijken?? :)
Graag! :*
pi_179453283
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 18:12 schreef Flav het volgende:

[..]

Wat betreft zonnebrand gebruik ik de la roche posay voor kinderen. Geen idee hoe die scoort.

Die krijgt een 7,3. De nummer 1 een 7,5, dus lijkt me keurig. Verder geen opmerkingen er over.

En vast geen toeval, maar liefde voor mama O+
pi_179453310
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 19:25 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Ik verwacht dat morgen de nieuwe gids van de Consumentenbond op mijn deurmat. Er is weer een test gedaan met zonnebrandcrčmes. Zal k eens voor je kijken?? :)
Oh haha ik had al geantwoord. Kan 'm online inzien :)
  maandag 28 mei 2018 @ 19:46:28 #228
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_179453364
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 19:42 schreef elliebell het volgende:

[..]

Die krijgt een 7,3. De nummer 1 een 7,5, dus lijkt me keurig. Verder geen opmerkingen er over.

En vast geen toeval, maar liefde voor mama O+
Is dat de kindervariant? :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_179453960
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 19:46 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Is dat de kindervariant? :)
Denk het niet, het staat er niet bij. Ze hebben alleen zonnebrandcrčmes met spf 30 getest, zie mijn post een pagina hiervoor. Of morgen in je eigen gids ;)
pi_179455624
Fleur, beterschap voor je kleine. Zo op basis van je beschrijving denk ik ook zesde ziekte.

Kris, leuk filmpje O+

:'( :'( Toen ik S. vanochtend uit zijn bed haalde had hij tot bloedens toe zijn bovenarmpje opengekrabd. Heb echt even staan huilen, het zag er zo akelig uit.
Om te voorkomen dat ie nog meer gaat krabben hebben we hem ondanks dit prachtige en warme weer toch maar een lange mouw romper aangedaan en verder niks. Zo ligt ie nu ook in bed.
Op zijn handjes heeft ie nu heeeel veeel korstjes, waar ie vaak aan zit te sabbelen ;(
Op zijn voetjes krijgt ie nu steeds meer blaasjes met vocht.

Hij is gelukkig wel vrolijk en hij eet weer goed. Afgelopen nacht ging ook goed, 1 keer wakker om 3 uur.

Onze keuken ligt iets hoger dan de woonkamer, S. heeft vandaag voor het eerst het trappetje van 2 tredes omhoog geklommen :o :o :o . Mijn baby wordt groot, nog 5 weken en hij wordt 1 jaar :o
  maandag 28 mei 2018 @ 21:52:30 #231
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_179455856
Dat is zeker :o ! Als je kan aftellen in weken is hij echt bijna jarig... sterkte daarmee ;). En vooral met zijn plekjes en jeuk natuurlijk.

Wat is ie lekker aan het hupsen kris!

quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 19:15 schreef Flav het volgende:

[..]

Hij past zeker nog in de maxicosi en die blijven we ook gebruiken. De arts zei alleen dat het zou mogen ;)
Heeft dat met lengte te maken? Ik weet het echt niet hoor... ik heb alleen maar in mn hoofd dat ze niet meer in de maxi cosi mogen als het hoofd er bovenuit komt, ik heb nooit nagedacht over vanaf wanneer ze naar de volgende stoel mogen, andersom geredeneerd dus :).

En wat tof van dat mama zeggen O+ .

Ik vind de zonnebrandcreme van Lovea trouwens prima smeren. Ik spray ook op mijn handen en smeer het dan uit. Jacob vindt het niks, maar dat geldt voor alle vormen van smeren ;).
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_179456205
Wat sneu van het krabben tolstoi, en wat een vervelende timing ook met dit weer.

Twee 10-maanders is best goed te doen toch Lemijn? Twee 3-maanders, dat is hel :') Fijn dat de avonden en nachten nu beter gaan!

Wij gebruiken gewoon Nivea zonnebrandcreme. En als we echt op vakantie gaan komt er garnier spray bij, en een grote fles after sun want mijn kinderen hebben mijn haar- en oogkleur geërfd, dus vast ook mijn talent om te verbranden.

Hier had man een dramadagje thuis. Hij wil nu een hek aanschaffen voor om het speelkleed in de tuin, "want anders is het echt niet te doen met drie kinderen" :') Overigens hebben we de box nog staan en ook nog een opklapbare box die in de tuin kan, maar dat was niet goed...
¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸&gt;&lt;(((ē&gt;
  maandag 28 mei 2018 @ 22:27:34 #233
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_179456561
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 22:11 schreef FlyingFish het volgende:
Twee 10-maanders is best goed te doen toch Lemijn? Twee 3-maanders, dat is hel :') Fijn dat de avonden en nachten nu beter gaan!
Oh ja, rond die tijd heb ik ze ook eens even alleen gehad, dat was inderdaad ook geen doorslaand succes :P. En dubbel zo zwaar met rondsjouwen. Maar nu probeerde ik te voorkomen dat ze in de gereedschapskist kropen/ schroeven opaten/ de zaag vastpakten. Het voelde een beetje als de lemmings: ze kropen steeds achter elkaar aan de verkeerde kant op, en als je er eentje weghaalde was er prompt weer een andere die bijna bij de afgrond was. Dat was overigens met een tweede volwassene erbij hoor, ik was niet tegelijk zelf gaan het klussen uiteraard. Toen ik echt alleen was heb ik ze gewoon omstebeurt in bed gelegd ^O^ .
Maar voor de zoveelste keer: respect voor jullie. En veel begrip voor dat je het leuker vindt als ze groter worden..
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 29 mei 2018 @ 07:19:36 #234
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_179460094
Belle, wat zielig. ;( Beterschap met de kleine! Gaat het vandaag al iets beter?

Tolstoi ook zielig. ;( Dikke knuffel. :*

Ik gebruik deze. Smeert fijn en ruikt niet echt.


Ik heb m’n eerste werkdag vandaag, meteen 8 uur. :'( Moet me inhouden om niet te huilen in de trein, haha.


Edit: Vita, welkom! Ze is inderdaad net zo knap als haar moeder. O+
Protčge moi de mes désirs.
pi_179460136
Succes op je eerste werkdag Duman! :*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_179460155
Succes vandaag D.U.M.A.N!

Hij is nu aan het brabbelen dus dat zit wel goed :') Hij heeft gisteren en vanmorgen alleen slecht gedronken, matige plasluiers gehad ook en nog steeds diarree. Hopelijk wordt dat vandaag ook weer beter en dan zijn we er wel weer!
pi_179460268
Oh en lemijn ook nog bedankt, hij gaat zo idd gewoon naar het kdv. Ik was er meer bang voor (toen ik nog niet wist wat het was) dat er nadat ik mijn kind had gebracht er een plotselinge uitbraak van iets zou zijn door hem :')

Kris dat filmpje! O+
pi_179460286
Succes op je werk vandaag Duman! Voor mijn gevoel is je baby net 2 maanden ofzo. :P
Ik ga woensdag weer beginnen, na 6 maanden thuis. Ik zie er niet tegenop, wel spannend weer qua oppas en hoe Z het doet.
Ergens heb ik juist zoiets van: laat het nu maar gewoon beginnen weer.
Wil de mensen op werk ook wel weer zien.

Z dronk gister zowaar iets van 30 ml uit de fles. Vlot gaat het niet en ze wilt gauw de borst maar het is iets. Wellicht dat ze bij de oppas dan toch iets soepeler pakt. *O*
  dinsdag 29 mei 2018 @ 07:42:25 #239
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_179460367
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 07:36 schreef vencodark het volgende:
Succes op je werk vandaag Duman! Voor mijn gevoel is je baby net 2 maanden ofzo. :P
Is ook zo, hij is nu 10,5 week. :'( :'( Veel te vroeg.

Fijn dat ze uit de fles drinkt! Fijn ook dat jij toe bent aan werken. Ik ben dat nog lang niet, haha.

Fijn dat het beter gaat, Belle! :*

Bedankt, allemaal! :'( O+
Protčge moi de mes désirs.
pi_179460392
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 07:42 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Is ook zo, hij is nu 10,5 week. :'( :'( Veel te vroeg.

Bedankt, allemaal! :'( O+
Oh! Je bent eerder begonnen dan je verlof eindigt?
  dinsdag 29 mei 2018 @ 07:47:47 #241
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_179460447
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 07:43 schreef vencodark het volgende:

[..]

Oh! Je bent eerder begonnen dan je verlof eindigt?
Nope, mijn verlof eindigde gister. Maar heb ouderschapsverlof opgenomen op de maandagen, dus vandaag is mijn eerste werkdag.

Ik ben 6 weken voor de bevalling met verlof gegaan en heb dus tot 10 weken na de bevalling verlof gehad. ;(
Protčge moi de mes désirs.
pi_179460719
Gaat snel voorbij he D.U.M.A.N! ;(

Mijn vriend meldt nu dat hij vorige week op het kdv een kind met vlekken in het gezicht zag, nu weet ik ook wel waar ie de zesde ziekte heeft opgelopen :')

BFD! *O*

pi_179460725
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 07:47 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Nope, mijn verlof eindigde gister. Maar heb ouderschapsverlof opgenomen op de maandagen, dus vandaag is mijn eerste werkdag.

Ik ben 6 weken voor de bevalling met verlof gegaan en heb dus tot 10 weken na de bevalling verlof gehad. ;(
Bedacht mij ondertussen (offline :P )al dat het zo zou zitten.
Bij mijn beide zwangerschappen heb ik gewerkt tot 4 weken voor de bevalling en bij mijn zoon nam ik na de bevalling nog 1 maand vakantie op ofzo. En na de bevalling van mijn dochter nog 2 maanden vakantie. :)
En geef je bv, kolf je of kv? Nieuwsgierigheid. :)
pi_179461002
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 13:34 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Wat een ziekenboeg hier! Hopelijk knappen jullie baby's snel op :* een zieke baby is al niks, maar met dit warme weer...

OIT, bij ons ging dat redelijk vanzelf. We merkte dat ze 's avonds vaak op ons sliep, dus toen zijn we haar bij de eerste vermoeidheidsignalen in bed gaan leggen. En dat werd dus steeds vroeger. Nu met 11 maanden gaan we om 7 uur naar boven, voor half 8 slaapt ze (tot ergens tussen 6 of 7) ^O^

Half 8, dat klinkt goed! Ik heb het gisteren ook nog even gevraagd aan het consultatiebureau en ook zij zei dat dat vanzelf wel gaat. Prima, hoef ik ook geen moeite te doen :D En voor de statistieken, M is met 3 maanden 6 kilo en 62 cm lang. Beetje last gehad van de prikjes (moeilijk in slaap komen en om 1 uur alweer wakker). Kan ook de warmte geweest zijn natuurlijk...

Over zonnebrand, ik weet niet of die van de Hema in de test staat maar die vind ik heel fijn! Hoge factor (50 volgens mij) maar hij voelt niet zo plakkerig als andere. Ik gebruik hem nu zelf ook :D
pi_179461039
Succes Duman!! Heb je de treinreis goed overleefd?

Fleur, wat een lieverd!

FF, hoe reageer jij in zo'n geval op je man? Ik kan dat altijd zo slecht hebben als die van mij het even moeilijk heeft met twee kinderen in zijn eentje :')
pi_179461303
Duman, sterkte vandaag! Lekker knuffen als je thuiskomt. O+

Fleur, kijk je bleierd nou. O+ en ja, 9 van de 10 keer als ze iets onder de leden hebben komt het van de opvang.

OIT, mooie stats. :Y Fijn dat de prikjes mee zijn gevallen.

Hier een goede nacht gehad. 18:30-00:30-4:30-5:15 beetje vroeg wakker, maar wel zowaar een paar uur kunnen slapen zelf. Maakt de dag een stuk leuker.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_179461472
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 08:23 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Succes Duman!! Heb je de treinreis goed overleefd?

Fleur, wat een lieverd!

FF, hoe reageer jij in zo'n geval op je man? Ik kan dat altijd zo slecht hebben als die van mij het even moeilijk heeft met twee kinderen in zijn eentje :')
"En ik heb ze/dat minimaal drie dagen per week" dat relativeert voor hem meestal wel. En verder gewoon even laten klagen, daarna is hij het kwijt en kan hij ook de leuke dingen van de dag weer zien. Meestal gaat het overigens prima, maar de grote pieper heeft een tandje op uitbarsten staan en is dus niet zo gezellig en zus doet dan sociaal mee.

En wij gingen ook vanzelf naar vroeg naar bed, duurde alleen wat langer dan vooraf gehoopt, maar niet bewust mee bezig geweest. Nu gaan ze standaard om 7 uur (of zodra we klaar zijn met eten/opruimen).
¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸&gt;&lt;(((ē&gt;
  Moderator dinsdag 29 mei 2018 @ 09:08:18 #248
382129 crew  Donna
pi_179461676
Ah Duman wat gaat het dan snel :'(
pi_179461717
10 weken thuis na de bevalling vind ik sowieso geen porum. Jammer dat de wetgeving daar niet vanzelf iets langer van maakt. Al was het maar 15 weken, ook na de bevalling dus i.p.v. 16 weken totaal aan zwangerschaps -en bevallingsverlof.
Als je dan eerder wilt beginnen, kan dat altijd nog.
  dinsdag 29 mei 2018 @ 09:25:47 #250
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_179461924
Sterkte vandaag, dumann!

Ik zit er even doorheen. Ik slaap al minstens een week niet meer vanaf drie uur, omdat O dan enorm begint te kreunen. Een daarvoor slaap ik ook minimaal, omdat hij na elke voeding ook flink kreunt, en hij minimaal elke twee uur wil drinken. Effectief slaap ik niet meer dan vier uur per nacht. Ik kan het eigenlijk goed hebben, behalve vandaag... Nu nog maar even terug naar bed, hopelijk komt er een betere humeur aan...
pi_179462366
Jagärtrut, is het niet een optie om met oordoppen te slapen? Ik slaap ook altijd met oordoppen (man snurtk nogal en anders slaap ik niet) en in het begin was ik bang dat ik Dirk niet zou horen. Maar ik werd al wakker als hij onrustig begon te draaien, dus echt al bij de eerste signalen. En zelfs nu met de baby op zijn eigen kamer en de babyfoon ook nog vaak dat ik wakker word voordat hij geluid maakt. Slaap is zo belangrijk, dat het misschien een poging waard is. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_179462506
En ik doe ook weer eens mee aan bfd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_179463446
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 08:56 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

"En ik heb ze/dat minimaal drie dagen per week" dat relativeert voor hem meestal wel. En verder gewoon even laten klagen, daarna is hij het kwijt en kan hij ook de leuke dingen van de dag weer zien. Meestal gaat het overigens prima, maar de grote pieper heeft een tandje op uitbarsten staan en is dus niet zo gezellig en zus doet dan sociaal mee.

En wij gingen ook vanzelf naar vroeg naar bed, duurde alleen wat langer dan vooraf gehoopt, maar niet bewust mee bezig geweest. Nu gaan ze standaard om 7 uur (of zodra we klaar zijn met eten/opruimen).
Thanks, ik wacht gewoon tot ze wat eerder naar bed gaat :D Al hebben we echt niks te klagen, ze is tot 10 uur wel wakker maar gewoon vrolijk.
En precies, mijn man is nog nooit een volledige dag alleen thuis geweest met twee kinderen dus ik trek het altijd zo slecht als hij dan al na een uurtje zeurt. Maar meestal vind ik hem heel leuk hoor ;)

Jagar, klinkt behoorlijk pittig, kan me er iets bij voorstellen dat je er doorheen zit. Is het een optie om op een andere kamer te gaan liggen zodat je in ieder geval geen last hebt van het kreunen? Ben je als nog niet af van de vele nachtvoedingen, maar wellicht helpt het iets. Hoop dat je nu aan het bijslapen bent!
pi_179464137
Wat vervelend Jagar! Hopelijk kun je vandaag nog wat uren pakken!

Mijn vriend kan soms ook heel makkelijk doen over een dag met kind (hij is ook amper een dag met kind alleen). Hij komt met opmerkingen als ‘ja je moet hem gewoon in bed leggen, dan slaapt hij wel’. Dus toen heb ik gezegd dat hij op dat moment verantwoordelijk was voor het in slaap krijgen van ons kind als dat zo makkelijk was als hij dacht, eerder kwam ie niet weg naar de voetbal :')

Edit: het was dus inderdaad niet zo makkelijk als ie dacht :')
  dinsdag 29 mei 2018 @ 12:07:32 #255
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_179465099
Jagar en als je hem nou op eigen kamer laat slapen? slaapt hij dan misschien zelf ook niet langer? de mijne wel namelijk.

Wij hadden een nacht van 22.00 tot 4.00, van 4.30 tot 8.00 en van 8.20 tot 11.00.
Ik stop hem liever wat later in bed en lig zelf wat langer s'ochtends, maar toen hij nog niet op eigen kamer sliep werd ik van al zijn gekreun wakker en hij sliep ook niet echt helemaal top (misschien door mijn kraakbed :D ).

En over mannen en baby's... de mijne doet het leuk en goed, zowel met 1 als nu met 2 kinderen. Het verbaasd me echt hoe goed hij met baby's is. En ik ga ook wel graag in mijn eentje weg :7 anders word ik gek.
pi_179466427
Nanuke, die pasfoto is echt geweldig, wat een boevenkoppie O+ O+

Fleur ook al zo’n vrolijke Frans ondanks zesde ziekte :Y

Jagar, wat waardeloos zeg, de tips die al genoemd zijn had ik ook al bedacht :{

C is vandaag voor het eerst een dagje bij mijn moeder, en waar mijn schoonmoeder nog wel eens een update of een fototje stuurt, hoor ik nu helemaal niks :’) Ik vertrouw mijn moeder voor 1000% met haar hoor, maar vind het fijn om te horen of het goed gaat met mijn meisje. Is misschien nu ook wel omdat ik pas net weer aan het werk ben denk ik. Misschien traint ze me hiermee om los te laten :+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 29 mei 2018 @ 14:26:22 #257
221912 minilot
Nancy boy
pi_179467893
BFD!

Een actuele van dit moment. We oefenen met O. een paar keer per dag een paar minuutjes los rechtop zitten, maar hij houdt het nu al.. even checken.. veertien minuten vol zonder kantelen! :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gauw verder met aanmoedigen, zal de rest even bijlezen als -ie omgevallen is. Als -ie überhaupt nog omvallen gaat. :7
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 29 mei 2018 @ 15:04:50 #258
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_179468711
Ik vind het te warm voor individuele reacties, maar vind al jullie baby's tof O+.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_179468780
Wat een toffe pasfoto Nanuke! Ik ben benieuwd of ze hem accepteren, zou wel leuk zijn!
¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸&gt;&lt;(((ē&gt;
pi_179469448
Wat een leuke ontwikkelingen Kris en Mini. :D

Flav die tandjes. O+

Lemijn leuk Jacob en zijn banaan. Wat een enorme hap op het eind!

Welkom VitaBella. :*

Nanuke wat balen van het nieuwe ritme.

Wat fijn Venco dat Z. weer uit de fles wil drinken. Het begin is er. :)

Jagar geen tips, wel een :*.

Ik ben wat minder actief hier, Banaan blijft humeurig met het warme weer. Heel veel tijd vult hij met “HUUUUUUU” protesten. Hij is wel gaan rollen en is druk bezig te ontdekken hoe hij zijn kont omhoog kan houden. O+

Al jullie foto's trouwens. O+ O+ O+
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_179469461
Succes met werken duman! Tien weken zijn echt zooooo veel te kort hč?

Jagar, wat klote van je nachten zeg! Misschien vanaf 3 op zijn eigen kamer? Ik slaap op mijn zij, en deed vaak 1 oordop in. Genoeg geluid geblokt om te gaan slapen, maar genoeg geluid over om snel wakker te worden.

Nanuke, wat een briljante pasfoto!

Zo minilot, stoer hoor! En blijft ie dan een kwartier lang netjes zitten? Kan ik me nou weer niets bij voorstellen, maar dat ligt aan míjn baby denk ik :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 29 mei 2018 @ 15:58:41 #262
221912 minilot
Nancy boy
pi_179469675
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 15:47 schreef Sara82 het volgende:
En blijft ie dan een kwartier lang netjes zitten? Kan ik me nou weer niets bij voorstellen, maar dat ligt aan míjn baby denk ik :D
Wel keurig met recht ruggetje ja en wanneer -ie over begint te hellen naar een kant corrigeert -ie met een handje ^O^ Lukte maar één keer zo lang trouwens, meestal kukelt -ie tot dusver na twee minuten om :)

Schommelfoto! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_179469679
Jagär :* kan het helpen om hem s'avonds nog in bad te doen? Rond 10 uur? Zo dat ie héél moe wordt en langer blijft slapen? Hopelijk vinden jullie snel een oplossing want op langer termijn is dat heel slopend! c_/

Nanuke dat tongetje :D zo leuk!

Mini O. gaat hard zeg! Wat zit oe recht O+

Wij hebben gister een fotoshoot gehad, ik ga even een leuke foto uitzoeken :)
pi_179471174
Wat zit die O daar wijs te zijn, mini :o O+ En wat heb ik een luie baby, ze doet al wel pogingen om te gaan zitten en zit al wel vrij los als ze op schoot zit maar zoals O durf ik nog niet te proberen, ze voelt nog te wiebelig.

Sara, wat een leuke vrolijke foto :D

PKM, ik geef banaan groot gelijk, ik word ook humeurig van dit weer :P Dochterlief lijkt er weinig last van te hebben.

Mijn moeder stuurde me net deze foto;
En dan ben ik blij dat ik haar over een uurtje weer vast mag houden O+ Ze sliep niet veel zei ze, maar ze moet denk ik ook weer wennen aan haar nieuwe logeeradres.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 29 mei 2018 @ 17:30:56 #265
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_179471642
Bedankt voor de liefde tips allemaal! O heeft geen eigen kamer, dus dat gaat het niet worden. Ik hoop eigenlijk vooral een oplossing voor de krampjes te vinden, want vind het voor hem ook heftig...
pi_179471735
Sterkte Jagar, slaapgebrek breekt zo op ;(

Verder weer veel liefde voor jullie foto’s O+

M. geniet ontzettend op vakantie. De hele dag buiten kruipen en veel en goed slapen, want moe van alle buitenlucht.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_179473333
BFD *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijdje geleden dat ik gepost heb.. Maar wat zijn jullie kindjes allemaal groot geworden *;
Hai en welkom nieuwe verse mamma's :W
pi_179473713
Banaan met zijn nieuwe liefde. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liefde was wel van korte duur, beer heeft nogal wat haaruitval. :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_179475413
Mooie foto’s Nanuke!

Mini wat knap! Net even met M. geprobeerd maar dat werd m niet :')

Sara wat een vrolijkerd! O+

Rena fijn dat het goed ging! Wat een schatje O+

Banaan en beer! *;

LeSage wat leuk om ze zo bij elkaar te zien zitten! Veel plezier nog :)

Memoru wat is ie al groot! :D

Zit mobiel, hoop dat ik niemand vergeten ben!

M. vanochtend om 08:00 afgeleverd bij het kdv, werd mijn vriend om 11:30 gebeld of we ‘m toch op konden halen. Vrij nemen is voor mij meer gedoe (moet ik patiënten afbellen etc) dus mijn vriend blijft op zulke dagen bij ‘m thuis. Morgen ben ik vrij dus ook mooi rustig aandoen samen :)

Hier ook een kind wat slecht tegen de warmte kan. Maar ook niet gek met 2 ouders die er ook slecht tegen kunnen :')
  dinsdag 29 mei 2018 @ 21:07:02 #270
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_179477353
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 17:30 schreef Jagärtrut het volgende:
Bedankt voor de liefde tips allemaal! O heeft geen eigen kamer, dus dat gaat het niet worden. Ik hoop eigenlijk vooral een oplossing voor de krampjes te vinden, want vind het voor hem ook heftig...
En baby in de woonkamer s'nachts? of een andere ruimte.
Dat deden mijn ouders vroeger met mij :D

Oplossing voor krampjes heb ik niet, nog nooit meegemaakt.
Lijkt me inderdaad sneu voor zo'n kleintje en vooral als je ook zelf nog eens zo moe bent.
Dan is elk gevoel keer x10, althans bij mij :')
  dinsdag 29 mei 2018 @ 21:52:39 #271
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_179478669
Nog even voordat BFD *O* is afgelopen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ voor al jullie knapperds en leukerds. O+
Protčge moi de mes désirs.
pi_179481363
Wat een player met z'n bril Duman :D en ik zet gelijk zonnebrillen op de verlanglijstjes

Wow Memoru, wat een mannetje is het al! Z'n witte romper lijkt meer op een stoer wit hemd zo! Stapt hij ook al langs dingen?

Jagar, de enige oplossing tegen krampjes is tijd helaas. Hopelijk hebben jullie vannacht een betere nacht!

Geniet van de vakantie LeSage! Ik ben jaloers! Nog maar 3,5e maand...

Leuk dat hij zo enthousiast is pkm! Hier wordt nog steeds niet naar knuffels omgekeken. Alleen de Bumba van peuter is interessant (maar waarschijnlijk omdat hij dat vooral vindt).
¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸&gt;&lt;(((ē&gt;
pi_179481881
D.U.M.A.N. Wat een schatje O+

Hier zijn knuffels wel interessant, vooral de knaloranje wortel en knalgele banaan van de Lidl. Hou ‘m een felle kleur voor of iets met geluid en je bent z’n beste vriend. :')

En ik ga nooit meer ergens roepen dat ik een goed gevoel heb over het doorslapen van de nacht, de eerste nachtvoeding zit er namelijk al in :') Dacht ik de fokwet omzeild te hebben blijken er meer wetten actief te zijn :{w
pi_179484304
Mijn baby rolde net voor het eerst zelf van rug naar buik *O* En schrok daar zo van dat ze even moest huilen :’)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_179484655
Al die lieve baby’s in dit topic O+ en sommige al zo groot!

Duman, wat een prachtig kereltje heb je toch.

Ik sta hier bijna naast het bed te juichen, M. sliep vannacht van 23:00 tot 04:50 en daarna ingedut rond 06:30 en ze slaapt nu nog :o helemaal geen last gehad van krampjes vannacht.
  woensdag 30 mei 2018 @ 09:02:56 #276
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_179484961
Wat een leuke baby's weer met BFD O+ Volgend keer probeer ik ook weer mee te doen!

Rena, een draaier *O*

Fleur, hoe ging de rest van de nacht?

*O* voor de goede nacht van Vita

Ik heb M. ingeschreven op het KDV, voor 1 dag in de week :o Ik geloof dat ik dat wel spannend vind :@
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  woensdag 30 mei 2018 @ 09:44:53 #277
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_179485504
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 17:30 schreef Jagärtrut het volgende:
Bedankt voor de liefde tips allemaal! O heeft geen eigen kamer, dus dat gaat het niet worden. Ik hoop eigenlijk vooral een oplossing voor de krampjes te vinden, want vind het voor hem ook heftig...
Heb je Cinababy van VSM al geprobeerd?
Protčge moi de mes désirs.
pi_179485765
Wij hadden sab simplex, of het daardoor kwam weet ik niet maar M. heeft nooit enorm last van krampjes gehad.

Een roller voor Rena *O*

Rest van de nacht ging redelijk, hij was om 6 uur weer wakker.. :O

Vorig jaar had ik op deze datum de eerste echo schoot me net te binnen, en nu ligt er gewoon een heuse baby in de box te spelen O+
pi_179485942
PKM: Ahh leuk zo met die beer! Die is heel zacht of niet?
Labelle: Gelukkig is het vandaag al wat koeler. Fijn van je redelijke nacht! Wat gaat de tijd snel.. :{
Duman: Whahaha leuk met die zonnenbril!
FF: :Y Hij kan kruipen, zelf gaan staan, zelf gaan zitten en langs lopen. Hij is vrij snel O+
LadyS: Is ook spannend! Toch n plek waar je je kindje naartoe brengt. Maar misschien maken ze er vriendjes :)

E. heeft echt veel knuffels.Hij heeft 1 favoriete die we overal mee naartoe nemen. De rest vindt hij niet boeiend.

Rena: Jaaa rollen! Wat goed O+
Vita: Fijn van je goede nacht!
  woensdag 30 mei 2018 @ 10:08:02 #280
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_179485955
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2018 09:57 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Wij hadden sab simplex, of het daardoor kwam weet ik niet maar M. heeft nooit enorm last van krampjes gehad.

Een roller voor Rena *O*

Rest van de nacht ging redelijk, hij was om 6 uur weer wakker.. :O

Vorig jaar had ik op deze datum de eerste echo schoot me net te binnen, en nu ligt er gewoon een heuse baby in de box te spelen O+
Ooooh, gek idee hč? Ik moet er wel eens aan denken dat ik tijdens de zwangerschap alles zooooo ver weg vond, dat ik ervan overtuigd was dat het nooit zover zou komen. De intake, daar moest ik maar liefst 2 of 3 weken op wachten, en dan de eerste echo: dat was zooo ver weg, En dan die uitgerekende datum, die zou ik noooit bereiken, zo lang duurde het nog. En nu is meneer maar liefst 7 maanden alweer :o
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_179485967


[ Bericht 100% gewijzigd door vencodark op 30-05-2018 10:09:46 ]
pi_179485985
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 10:08 schreef LadyS het volgende:

[..]

Ooooh, gek idee hč? Ik moet er wel eens aan denken dat ik tijdens de zwangerschap alles zooooo ver weg vond, dat ik ervan overtuigd was dat het nooit zover zou komen. De intake, daar moest ik maar liefst 2 of 3 weken op wachten, en dan de eerste echo: dat was zooo ver weg, En dan die uitgerekende datum, die zou ik noooit bereiken, zo lang duurde het nog. En nu is meneer maar liefst 7 maanden alweer :o
Ja, echt bizar. O+
Voelt als een hele reis altijd.

Maar ze gaan nog lang niet naar school hč. O+
  woensdag 30 mei 2018 @ 10:12:18 #283
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_179486016
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 10:07 schreef Memoru het volgende:

LadyS: Is ook spannend! Toch n plek waar je je kindje naartoe brengt. Maar misschien maken ze er vriendjes :)

Ja, denk ook wel dat hij het leuk vindt hoor. En zo ziet hij nog eens wat anders dan zijn eigen huis en een rondje door het dorp :') Doordat man en ik elkaar steeds aflossen met werken, komt er weinig van echt uitjes, dus we hopen daar (ik krijg een verhoging van contracturen, maar daarnaast ook min of meer vaste werkdagen) nu meer tijd voor te hebben als er meer rust in het gezin komt.
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  woensdag 30 mei 2018 @ 10:15:01 #284
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_179486058
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2018 10:09 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja, echt bizar. O+
Voelt als een hele reis altijd.

Maar ze gaan nog lang niet naar school hč. O+
Nee, hij niet, maar mijn oudste gaat naar 3Havo :X Waar blijft de tijd :{w
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_179486533
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 10:15 schreef LadyS het volgende:

[..]

Nee, hij niet, maar mijn oudste gaat naar 3Havo :X Waar blijft de tijd :{w
Ohja, jij hebt nog een grotere rondlopen! :D
Over een paar jaar het huis uit. :P
pi_179486615
Vita, wat een goede nacht al voor zo’n minibaby! Lekker he?

LadyS, dat lijkt me ook best moeilijk hoor om hem voor het eerst weg te brengen :@

Fleur, bijzonder he om aan terug te denken? Vorig jaar rond deze tijd zat mijn wurmpje pas een kleine 3 maanden in mijn buik en nu is het een baby die al rolt en zich ineens heel hard ontwikkelt O+ Gaat veel te hard de tijd!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  woensdag 30 mei 2018 @ 12:58:47 #287
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_179489060
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2018 10:45 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ohja, jij hebt nog een grotere rondlopen! :D
Over een paar jaar het huis uit. :P
:{w
Dat lijkt nog zoooooo ver weg ;)

Zonder gekheid: als ze een studie kiest die niet in de buurt is, kan ze over 3 a 4 jaar het huis uit zijn ;( en dat zou ik echt helemaal niks vinden, ben ik nog niet aan toe :@
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  Moderator woensdag 30 mei 2018 @ 16:50:47 #288
382129 crew  Donna
pi_179493199
G krijgt probiotica sinds ze 5 weken is en na 3 dagen geen kramp meer gehad.
pi_179495657
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 10:08 schreef LadyS het volgende:

[..]

Ooooh, gek idee hč? Ik moet er wel eens aan denken dat ik tijdens de zwangerschap alles zooooo ver weg vond, dat ik ervan overtuigd was dat het nooit zover zou komen. De intake, daar moest ik maar liefst 2 of 3 weken op wachten, en dan de eerste echo: dat was zooo ver weg, En dan die uitgerekende datum, die zou ik noooit bereiken, zo lang duurde het nog. En nu is meneer maar liefst 7 maanden alweer :o
Precies dit ja haha! Soms gaat het me nu te snel maar aan de andere kant zijn die ontwikkelingen zo leuk! O+
pi_179496623
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 16:50 schreef DonnaRush het volgende:
G krijgt probiotica sinds ze 5 weken is en na 3 dagen geen kramp meer gehad.
Wat geef je haar en waar koop je dat?
  Moderator woensdag 30 mei 2018 @ 21:03:32 #291
382129 crew  Donna
pi_179497704
Probactiol Mini druppels. Ik heb onderstaande besteld.

https://www.deonlinedrogi(...)ol-mini-druppels.htm

Ik had eerst infacol geprobeerd, maar daardoor kreeg ze heel veel slijm waardoor ze zich enorm verslikte dus dat gestopt na 4 dagen.
Deze druppeltjes geef ik 1x per dag op een lepeltje of in de fles (maar dan wordt de fles zo ranzig vettig) op aanraden van een vriendin. Ik geloofde het eerst niet zo, maar toen heb ik er wat over opgezocht en kon me er toch wel in vinden. Zeker omdat ze haar eerste week antibiotica gehad heeft, dat is echt een aanslag op de darmen.

Anyway sinds ze dit krijgt geen kramp meer, geen knalscheten meer en vooral geen geschreeuw meer. Zo zielig.
pi_179498035
Vorig jaar rond deze tijd begon net mijn verlof O+
Zat net wat oude foto's te kijken van de eerste weken, wat was ie klein O+ O+

Het gaat echt al een stuk beter met de kleine man. De korstjes op zijn handjes beginnen langzaam los te komen en hij is weer helemaal vrolijk en weer als vanouds aan het klimmen en klauteren. Tijd om even lekker te knuffelen is er niet meer bij ;(
Dus ik geniet maar extra van de voedingen, vooral de ochtend- en avondvoeding.

Nog een late O+ O+ O+ voor BFD!!
pi_179503954
Tolstoi, wat fijn dat hij weer lekker aan het spelen is. Dat knuffelen is hier eigenlijk ook nooit meer van de partij, bewegen moetie! Jammer is dat he?
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_179504236
Dirk heeft weer verzonnen dat s avonds gaan slapen toch echt onzin is. De hele week is t al laat, met veel gehuil en gemopper en gedoe. Gisteren was ik er zo klaar mee dat toen hij (nadat hij eerst 3kwartier ogen wrijvend en gapend in zijn bed had gespeeld) weer begon met mopperen/huilen, ik hem maar in slaap gewiegd heb. 10 minuten met ruim 7.5 kilo wegend warm plakkind en zere armen later sliep hij. Om 20.30. Dom als ik was dacht ik alleen "hij wordt zo wakker, dat doet hij altijd als ik hem in slaap maak'. Puntje bij paaltje: ik ging om 23.15 de ogen dichtdoen en hij werd om 3u pas wakker. Ik had dus gewoon met hem mee kunnen slapen. }:|

Vanavond heb ik een etentje met mijn werk, dus mag man het de hele avond alleen met hem doen. Ik ben errug benieuwd of Dirk slaapt als ik thuiskom. :')
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  donderdag 31 mei 2018 @ 08:22:06 #295
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_179504606
Baby's }:| . Ik hoop het voor je man, Nanuke. En ook voor jou want dan hoef je niks meer als je thuiskomt.

Jacob kan inmiddels ook prima in de douche op de grond zitten of liggen als ik even mijn handen vrij wil. Hij vindt water in z'n gezicht niet tof maar als hij dat heeft laten horen gaat hij daarna gewoon weer spelen. Wat relaxed toch, die groter wordende baby's.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_179504627
Ooh balen Nanuke! Lastig dat ze dat ook zo opeens besluiten he :')

Dat klinkt fijn Lemijn!

M. heeft ontdekt dat tussen ons in liggen leuker is dan alleen liggen. En ik kies ‘s nachts dan toch vaak eieren voor mijn geld, hoop dat het een fase is :')
  donderdag 31 mei 2018 @ 09:38:48 #297
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_179505781
Nanuke, wat balen zeg. Baby's moeten ook niet steeds hun handleiding veranderen }:|

Fleur, 's nachts zouden ook al mijn goede voornemens overboord gaan hoor :') Soms wordt M. wel rond 05.00 wakker en dan ligt ie altijd heel snel tussen ons in :@

Meneer is nu op de grond aan het spelen, hij eindigt steeds onder de bank :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_179506014
Wat een geniale foto! O+

Ik hoop het onderdaad ook voor mij. Maar kan er beter van uitgaan dat het niet zo is, dan kan het alleen maar meevallen. :D Ze houden je wel bezig he, die leuke baby's van ons. :)

Fleur, ik hield me altijd maar voor dat zolang de slaapjes overdag nog anders gaan en hij wel in z'n eigen bed begint, het vast wel weer een keer terugveranderde. Tot nu toe bleek dat altijd waar, en nu kan hij niet meer bij ons op de kamer want we hebben de cosleeper uitgeleend. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_179506053
Hier ook hoor fleur. Als hij niet stil wordt komt hij tussen ons in.

Fijn he lemijn O+
Ik vind het vooral fijn dat ze zich nu ook zelf kunnen amuseren. Ze worden steeds leuker!

Vast een fase nanuke :*
Slaap en baby’s...
  donderdag 31 mei 2018 @ 10:06:15 #300
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_179506121
Ja, dat zelf vermaken is fijn! Al kan hij dat al heel lang. Ik bedacht me dat het 'm vooral zit in dat het niet zo nauw kijkt meer allemaal. Hij is minder kwetsbaar, het ritme is minder kwetsbaar, drinken gaat snel dus is geen dagvullende activiteit meer, als het moet gaat hij een uur later naar bed, gaat er meer of minder eten in. Ik heb het hele kleine nooit benauwend gevonden maar mijn luie kant waardeert dit nieuwe gemak wel erg.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  donderdag 31 mei 2018 @ 10:06:25 #301
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_179506123
oh, vol
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')