SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een knuffel voor Songeur (wat een prachtig meisje in een mooi pakje) en hup Fleur, aan de bel trekken jij
![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door minilot op 23-05-2018 17:13:00 ]Let me see you stripped down to the bone
quote:Op woensdag 23 mei 2018 10:25 schreef LadyS het volgende: Babyvoetjes en -teentjes zijn sowieso heerlijk
Ik heb deze foto een tijdje geleden gemaakt:
[ afbeelding ]
Dit deed hij een paar keer achter elkaar net. Dit zijn vast -een poging tot- kusjes. Toch?
Och!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Let me see you stripped down to the bone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door rena op 24-05-2018 09:28:30 ]And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Same here!quote:Op donderdag 24 mei 2018 10:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
Hier gaat t verschonen momenteel letterlijk zozodra ik zn voeten optil doet ie n krokodillendeathroll
mja soms moet ik toch ook echt even bij zn voorkant en dan hangtie even n beetje zo. En woest dat ie daarvan wordt joh
temperamentvol ding
Die foto.quote:Op donderdag 24 mei 2018 10:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
Hier gaat t verschonen momenteel letterlijk zozodra ik zn voeten optil doet ie n krokodillendeathroll
mja soms moet ik toch ook echt even bij zn voorkant en dan hangtie even n beetje zo. En woest dat ie daarvan wordt joh
temperamentvol ding
en dan met zn kop tegen de rand vd commode schuift en daar weer om moet huilenquote:Op donderdag 24 mei 2018 13:52 schreef Flav het volgende:
[..]
Same here!
Hij wordt zelfs zo giftig dat hij zijn benen strekt en zich in het kussen afzet
haha ja ik zag m en dacht "ja precies zo is hetquote:Op donderdag 24 mei 2018 13:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die foto.![]()
Wat zijn ze dan sterk hč.
Logisch, dan draai je als baby zo snel mogelijk weg van de geur.quote:Op donderdag 24 mei 2018 14:48 schreef Skittles het volgende:
Ah herkenbare verschoonperikelenhij doet het ook alleen maar bij poep
Dat zijn de mindere nachten. Heb je vandaag ruimte voor nog een dutje?quote:Op donderdag 24 mei 2018 11:11 schreef Jagärtrut het volgende:
Beuh, weer van drie tot half 8 wakker geweest. Daarna nog wel twee uur zonder baby geslapen, dat was goddelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |