abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_179338867
Jullie hebben gelijk ook, ik denk elke keer dat het vanzelf wel weer beter gaat worden :P (werk zelf in de zorg maar voor mezelf aan de bel trekken, ho maar :')) Bedankt dames, soms moet iemand anders het tegen me zeggen :*

Moet er wel bij zeggen dat het niet is dat ik mijn baby niet leuk vind oid. Hij vrolijkt me juist altijd op als ik me rot voel O+

Blote voetjes! O+

Balen van de nacht TolStoi! :*

En het kusje voor LadyS O+
pi_179339321
Dat is een geweldige foto LadyS. O+ Banaan houdt ook van blote voeten en trekt graag zijn sokken uit.

Leuk spelletje Tolstoi! Banaan leg ik weleens onder ons laken en dan giert hij het uit terwijl hij het met handen en voeten van zich af trekt. :D Ik vind het ook een leuk spelletje, juist omdat ik 's nachts met enige precisie probeer de lakens neer te leggen uit angst dat hij eronder komt.

Fleur dat je klachten hebt zegt niets over of je het moederschap leuk vindt of hoeveel je van je kindje houdt. Goed idee dat je hulp zoekt. :*

Ik ging lekker een rondje wandelen met Banaan. Hij begon zich heel langzaam tegen me aan te vleien in plaats van om zich heen te kijken. Maar hij was nog maar op de helft van zijn wakkere tijd. Nou moet ik plassen. :D
Leven met Banaan is nooit saai.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_179339452
Over banaan gesproken, maar dan in staafmixercombinatie met abrikoos, mijn melk en een pietsje limoensap: dat maakt een tevreden en heel erg plakkerige O. 8-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een knuffel voor Songeur (wat een prachtig meisje in een mooi pakje O+) en hup Fleur, aan de bel trekken jij :Y :*

[ Bericht 7% gewijzigd door minilot op 23-05-2018 17:13:00 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_179339471
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 10:25 schreef LadyS het volgende: Babyvoetjes en -teentjes zijn sowieso heerlijk O+ Ik heb deze foto een tijdje geleden gemaakt:
[ afbeelding ]

Dit deed hij een paar keer achter elkaar net. Dit zijn vast -een poging tot- kusjes. Toch? *;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och! O+ O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_179346297
Bedankt voor jullie lieve reacties. Hulp is hier onderweg hoor. Dus komt goed :* zit verder vrij in mn eigen bubbel dus reageren lukt niet altijd..

Fleur (zo heet mijn oudste haha), wat rot dat je je ook niet helemaal goed voelt! Trek tijdig aan de bel hoor. Soms zijn er namelijk wachtlijsten en als dan als het écht niet meer gaat pas aan de bel trekt duurt die tijd wel heel lang. Komt goed, denk aan jezelf :*

Oh en ik zag superschattige babyteentjes van LadyS O+ of nouja van baby van LadyS natuurlijk.

En een plakkende intens tevreden O. O+
pi_179346944
Dat je dat aandurft in een maxi cosi zonder hoes er omheen mini :o Hij ziet er iig tevreden uit!

Sterkte Songeur en Fleur! Hopelijk voelen jullie je snel weer fijner!

Wat een goede lach al Jagar! Zelfs al is het nog een stuipje...

Wij hebben vandaag toch de stickers van het cb gekregen, in de vorm van vier pleisters op de benen. Vooral Lala heeft last van de inentingen, die heeft na de ochtendslaap alleen maar zitten piepen als ze niet bij me zat. Ze hebben beide uiteindelijk een keer extra geslapen, maar ik vrees een beetje voor de nacht. Morgen gaat peuter iig lekker met oma mee, want het gehuil van z'n zusjes werkt bij hem aanstekelijk...

En ik ben bezig de traktatie voor op school te bedenken. Het wordt iig geen bellenblaas met krentjes, al hoef ik daarvoor alleen maar een kast open te trekken omdat we die elke keer (x3) krijgen. Iemand nog suggesties voor iets verpakts wat in zo'n mini kadozakje past en geschikt is voor kinderen van 0 tot 4? Roltoeters krijgen we ook al regelmatig. Ik heb nu een velletje stickers erin en heb net windmolentjes besteld om er achter te plakken, al is het de vraag of die nog op tijd binnen zullen zijn. Van 0 tot 4 is echt zo'n leeftijdsrange waar je niks mee kan.
  donderdag 24 mei 2018 @ 07:53:12 #32
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_179350545
Hier hetzelfde dilemma, FF. Ik twijfel nu tussen een bellenblaas-vlinder (met karton als vleugels) of een mandarijn-dikkiedik met uitdeelboekje. Allebei niet het meest originele, maar ik loop verder helemaal vast. En de rest op pinterest is mij te creatief en knutselig :{w
pi_179350640
Mini krentenbolletje met een parapluutje? :s)
Bandjes erom met oogjes erop en je hebt poppetjes.
  donderdag 24 mei 2018 @ 08:13:27 #34
149959 SQ
snelle trees
pi_179350752
Why bother? Ze worden 1, ik denk niet dat ze een trauma oplopen als ze niet trakteren :P
disclaimer
pi_179350973
Maar grote broer zit ook op dezelfde groep en is tegenwoordig in to verjaardagen. Ik vind wat moeite doen niet erg, maar ik zit gewoon met 'wat'. Echt eten zit er hier nooit in (of is al op, dat kan ook. Misschien ff informeren).
  donderdag 24 mei 2018 @ 08:55:49 #36
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_179351190
Nu het nog 2 maanden weg is, denk ik ook: dat trakteren slaat nergens op, we slaan het gewoon over. Ze kunnen knutselen ook nog niet echt waarderen toch... tzt maar eens bespreken. Al sluit ik niet uit dat ik toch zwicht vanwege sentimentele gevoelens die bij een eerste verjaardag kunnen horen.

Mijn baby ging net voor het eerst zelf staan en vond dat zo vermoeiend dat hij even na achten alweer lag te slapen...
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  donderdag 24 mei 2018 @ 09:07:54 #37
409579 LuDann
All the way
pi_179351371
Ik heb sokken getrakteerd FF, toen Wolk 2 werd. :P Toen ze 1 werd heeft ze überhaupt niet getrakteerd. Met Koekiemonster erop, in een doorzichtig zakje met strikje. Maar was voor kindjes tot 2 jaar, dan zijn die 1 size fits all wel te doen. Gaat waarschijnlijk niet op voor kindjes t/m 4.

Ik zag heerlijke foto's. O+
  donderdag 24 mei 2018 @ 09:10:13 #38
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_179351417
Geniaal, want sokken raken altijd kwijt dus zijn echt nuttig! Maar hier 0-4 jaar dus waarschijnlijk toch geen optie.

Er wordt gedrilboord bij de buren |:( . Er trilt zowat een schilderij van de muur. Het dutje zal zo wel afgelopen zijn.
edit: wakker :{ .
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_179351565
Oh balen is dat he Lemijn :X

Mijn baby begint ineens zo beweeglijk en ondeugend te worden de laatste week, ze zet zich met haar voetjes af en was gisteren zo weg van het speelkleed en lag ineens op de vloer verdwaasd te kijken :') Ook in de box ligt ze nu geregeld klem, probeert ze haar mobiel te slopen door er aan te trekken omdat dat knuffelkonijntje echt in haar mond moet tot grote frustratie _O- En net smeet ze boven in bed haar speen keihard op de vloer en toen ik kwam kijken begon ze heel ondeugend te lachend O+ Ik geniet zķ van haar en vind het prachtig om haar ineens zo hard te zien ontwikkelen, heel bijzonder *; Enige mindere is dat verschonen steeds meer een uitdaging begint te worden :+

SPOILER

[ Bericht 5% gewijzigd door rena op 24-05-2018 09:28:30 ]
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_179352101
Wat een leuk filmpje rena! Verschonen is hier ook elke keer weer een avontuur. Al merk ik wel dat ik er zelf steeds creatiever mee omga.

Belle en songeur, wat naar dat jullie je zo slecht voelen. Ik vond de eerste maanden wel ook doorkomen en ik had ook wel flinke dipdagen. Maar gelukkig had ik mensen die in de gaten hielden dat het niet steeds verder zakte, en ging het eigenlijk vanzelf steeds weer beter. Ik hoop dat het bij jullie snel weer beter wordt, en wat goed dat je al hulp hebt songeur! :*

Ik zag allemaal leuke foto's weer, met als toppunt een kleine baby met grote koptelefoon (of gehoorbescherming, denk ik eigenlijk?) en de voetjes van de baby van ladyS. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_179352429

Hier gaat t verschonen momenteel letterlijk zo :') zodra ik zn voeten optil doet ie n krokodillendeathroll 8)7 mja soms moet ik toch ook echt even bij zn voorkant en dan hangtie even n beetje zo. En woest dat ie daarvan wordt joh _O- temperamentvol ding :X
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_179353210
Beuh, weer van drie tot half 8 wakker geweest. Daarna nog wel twee uur zonder baby geslapen, dat was goddelijk!
pi_179355873
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 10:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]

Hier gaat t verschonen momenteel letterlijk zo :') zodra ik zn voeten optil doet ie n krokodillendeathroll 8)7 mja soms moet ik toch ook echt even bij zn voorkant en dan hangtie even n beetje zo. En woest dat ie daarvan wordt joh _O- temperamentvol ding :X
Same here!
Hij wordt zelfs zo giftig dat hij zijn benen strekt en zich in het kussen afzet :')
pi_179355950
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 10:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]

Die foto. :D
Wat zijn ze dan sterk hč. :Y
pi_179356376
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 13:52 schreef Flav het volgende:

[..]

Same here!
Hij wordt zelfs zo giftig dat hij zijn benen strekt en zich in het kussen afzet :')
en dan met zn kop tegen de rand vd commode schuift en daar weer om moet huilen 8)7 (want het zachte thingie wat daar ligt om dat te voorkomen heeft ie tegen die tijd ook al weggetrokken).
pi_179356394
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 13:57 schreef vencodark het volgende:

[..]

Die foto. :D
Wat zijn ze dan sterk hč. :Y
haha ja ik zag m en dacht "ja precies zo is het :D!" dus had m opgeslagen
pi_179356734
Ah herkenbare verschoonperikelen :+ hij doet het ook alleen maar bij poep :')
  donderdag 24 mei 2018 @ 14:49:09 #48
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_179356744
Jacob was geīnspireerd door die foto en deed net ook een perfecte demonstratie }:| .

Hij is nu de tweede plank van de boekenkast aan het ontdekken. Ook }:| . En de planten die maandenlang veilig op een verhoging stonden. Allemaal op zijn knieën dus binnenkort wordt het natuurlijk nog erger. Leuk hoor, dat ontwikkelen...
pi_179356804
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 14:48 schreef Skittles het volgende:
Ah herkenbare verschoonperikelen :+ hij doet het ook alleen maar bij poep :')
Logisch, dan draai je als baby zo snel mogelijk weg van de geur. *O*
  donderdag 24 mei 2018 @ 14:56:45 #50
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_179356863
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 11:11 schreef Jagärtrut het volgende:
Beuh, weer van drie tot half 8 wakker geweest. Daarna nog wel twee uur zonder baby geslapen, dat was goddelijk!
Dat zijn de mindere nachten. Heb je vandaag ruimte voor nog een dutje?

Bijzonder he rena, dat ze steeds meer kunnen! O+ .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')