abonnement Unibet Coolblue
  maandag 28 mei 2018 @ 21:27:28 #251
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_179455349
Nou, zijn ze trots op zichzelf, droeftoeters.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_179455351
Die noorderhoer moest twijfelen voordat ze jawel zei. Hel is te klein voor haar.
  maandag 28 mei 2018 @ 21:27:44 #253
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_179455355
Schaam je kapot.
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 28 mei 2018 @ 21:28:32 #254
176766 crew  zoem
zoemt
pi_179455375
#quillekkernaarhuis
  maandag 28 mei 2018 @ 21:28:48 #255
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_179455382
maar de quilt is gered! *O* *O* >:O
pi_179455388
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 21:26 schreef zoem het volgende:
Echter *O*
Werd tijd. Vorige week geen echter
  maandag 28 mei 2018 @ 21:29:09 #257
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_179455394
#augurkeninmaken :D
pi_179455403
*niet grappig*

[ Bericht 96% gewijzigd door zoem op 28-05-2018 21:30:13 ]
pi_179455447
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2018 21:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
*niet grappig*
Ondanks de ninja edit toch nog gelezen >:) Ik ben niet zo moeilijk ;)
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_179455478
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 21:31 schreef WcPot het volgende:

[..]

Ondanks de ninja edit toch nog gelezen >:) Ik ben niet zo moeilijk ;)
Ninja edit? Je bedoelt de censuur hier?
pi_179455494
Waarom ik zo boos ben?

Omdat ze mij proberen te beflikkeren. :(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2018 21:32:56 ]
  dinsdag 29 mei 2018 @ 00:27:48 #262
2651 svann
night-hawk
pi_179458122
Gezellig wonen in die flat, zeg! :D

Animal farm.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_179458308
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 21:06 schreef zoem het volgende:
Die ketel kost voor haar een vermogen. Niet gek dat ze weigert.
Het kost haar direct geen dubbeltje.
speak only if it improves the silence.
  dinsdag 29 mei 2018 @ 17:36:03 #264
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_179471754
Wat zielig :( vind het sneu voor dat vrouwtje dat dat bestuur zo kut tegen haar doet.
pi_179473975
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 17:36 schreef ErkendFokker het volgende:
Wat zielig :( vind het sneu voor dat vrouwtje dat dat bestuur zo kut tegen haar doet.
Ja ik had dat ook wel. En dat dingen op de deur hangen is gewoon treiteren.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_179474478
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 19:19 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja ik had dat ook wel. En dat dingen op de deur hangen is gewoon treiteren.
In nederland hebben de meeste apartementen complexen een zogenaamd standaard modelregelement(bij dit soort ouderen complexen meestal versie 1992).

In dit regelement staat, als uitwerking van de splitsingsakte, dat alle buitenmuren inclusief alles wat daar in of aan vast zit eigendom is van de vve, als gevolg daarvan mag je dus niet zomaar je raam vervangen.

In dat zelfde regelement staat ook dat het zonder toestemming verboden is om spullen, inclusief planten,breisels, schilderijen en andere snuisterijen te plaatsen in de algemene ruimte, dus ook niet aan de buitenzijde van de deur.

Van mevrouw mag je verwachten dat ze het regelement en de splitsingsakte heeft gelezen of zich geinformeerd heeft, daarnaast heeft ze in de hoorzitting toegegeven dat het bestuur haar in een vroegtijdig stadium heeft verteld dat ze toestemming nodig had van de ledenraad, als je dat weet dan moet je toch 10 keer nadenken voordat je verder gaat zonder toestemming.
speak only if it improves the silence.
pi_179474580
Ik lees trouwens net dat het technische gezien niet eens haar deur is.
speak only if it improves the silence.
pi_179474584
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 19:42 schreef TjjWester het volgende:

[..]

In nederland hebben de meeste apartementen complexen een zogenaamd standaard modelregelement(bij dit soort ouderen complexen meestal versie 1992).

In dit regelement staat, als uitwerking van de splitsingsakte, dat alle buitenmuren inclusief alles wat daar in of aan vast zit eigendom is van de vve, als gevolg daarvan mag je dus niet zomaar je raam vervangen.

In dat zelfde regelement staat ook dat het zonder toestemming verboden is om spullen, inclusief planten,breisels, schilderijen en andere snuisterijen te plaatsen in de algemene ruimte, dus ook niet aan de buitenzijde van de deur.

Van mevrouw mag je verwachten dat ze het regelement en de splitsingsakte heeft gelezen of zich geinformeerd heeft, daarnaast heeft ze in de hoorzitting toegegeven dat het bestuur haar in een vroegtijdig stadium heeft verteld dat ze toestemming nodig had van de ledenraad, als je dat weet dan moet je toch 10 keer nadenken voordat je verder gaat zonder toestemming.
Ik ben het met de uitspraak eens hoor. Maar dat oud bewoners wel meuk op mogen hangen en zij niet is wel krom. Dat zou niet moeten kunnen in een VVE
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_179474961
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 19:45 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik ben het met de uitspraak eens hoor. Maar dat oud bewoners wel meuk op mogen hangen en zij niet is wel krom. Dat zou niet moeten kunnen in een VVE
Daarom heeft mr visser ook het gelijkheidsbeginsel toegepast maar zodra de vve besluit om bij iedereen te handhaven moeten ook haar breiwerken verwijderd worden.

Even los van het feit dat de deur niet haar eigendom niet is, ze mag er niks mee, niet eens het slot vervangen.
speak only if it improves the silence.
pi_179475014
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 19:59 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Daarom heeft mr visser ook het gelijkheidsbeginsel toegepast maar zodra de vve besluit om bij iedereen te handhaven moeten ook haar breiwerken verwijderd worden.

Even los van het feit dat de deur haar eigendom niet is, ze mag er niks mee, niet eens het slot vervangen.
En het bloemstuk van die zure feeks die er al jaren hing, dus dan mag het :P
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 29 mei 2018 @ 20:54:00 #271
344250 75020
ik weet niet beter
pi_179476892
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 19:59 schreef TjjWester het volgende:

[..]


Even los van het feit dat de deur niet haar eigendom niet is, ze mag er niks mee, niet eens het slot vervangen.
Ik weet niet hoe het daar is maar bij ons mogen sloten vervangen, aangepast worden en komen de sloten in de deuren juist voor eigen rekening als het stuk is.
pi_179477686
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 17:36 schreef ErkendFokker het volgende:
Wat zielig :( vind het sneu voor dat vrouwtje dat dat bestuur zo kut tegen haar doet.
Ja maar het was toch ze dat die bejaarde niet BEGREEP hoe het raam open moest, maar dat je op een knopje moest drukken om het raam te ontgrendelen.
5 Ferrari's op videoband!
pi_179477754
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 20:54 schreef 75020 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het daar is maar bij ons mogen sloten vervangen, aangepast worden en komen de sloten in de deuren juist voor eigen rekening als het stuk is.
Dat is een héél ander verhaal
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_179488534
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 21:16 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Ja maar het was toch ze dat die bejaarde niet BEGREEP hoe het raam open moest, maar dat je op een knopje moest drukken om het raam te ontgrendelen.
Mr visser begreep het ook niet, je moet het trucje kennen en het raam regelmatig voorzien van olie.
speak only if it improves the silence.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 30 mei 2018 @ 12:39:07 #275
74056 crew  ToT
pi_179488705
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 17:36 schreef ErkendFokker het volgende:
Wat zielig :( vind het sneu voor dat vrouwtje dat dat bestuur zo kut tegen haar doet.
Echt he! -O- En haar gezicht toen ze te horen kreeg dat zij niet in het gelijk werd gezet. -O-
pi_179488807
quote:
2s.gif Op woensdag 30 mei 2018 12:39 schreef ToT het volgende:

[..]

Echt he! -O- En haar gezicht toen ze te horen kreeg dat zij niet in het gelijk werd gezet. -O-
Dat is toch haar eigen schuld? Ze heeft haar kont afgeveegd met de wet en het regelement, ze is vanaf het begin gewaarschuwd door het bestuur, heeft een of andere vage toezegging van meneer van drent misbruikt, ze wist beter, en dan gaat ze het onozole oude dametje spelen.

Ik zie op facebook honderen reacties van mensen die vinden dat riet gelijk haf moeten krijgen en de meest verschrikkelijke dingen zeggen over het bestuur, dat begrijp ik echt niet ondanks dat ik mij kan voorstellen dat je een bepaalde mening hebt over greetje.
speak only if it improves the silence.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 30 mei 2018 @ 13:03:39 #277
74056 crew  ToT
pi_179489146
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 12:45 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Dat is toch haar eigen schuld? Ze heeft haar kont afgeveegd met de wet en het regelement, ze is vanaf het begin gewaarschuwd door het bestuur, heeft een of andere vage toezegging van meneer van drent misbruikt, ze wist beter, en dan gaat ze het onozole oude dametje spelen.

Ik zie op facebook honderen reacties van mensen die vinden dat riet gelijk haf moeten krijgen en de meest verschrikkelijke dingen zeggen over het bestuur, dat begrijp ik echt niet ondanks dat ik mij kan voorstellen dat je een bepaalde mening hebt over greetje.
Nou ik ben het wel met de uitspraak eens, maar hoe men haar behandeld heeft (ook lang met een lekkend raam laten zitten en dergelijke waardoor ze uiteindelijk zelf maar een andere heeft gekocht), dan blijft het wel kut.
pi_179489266
quote:
2s.gif Op woensdag 30 mei 2018 13:03 schreef ToT het volgende:

[..]

Nou ik ben het wel met de uitspraak eens, maar hoe men haar behandeld heeft (ook lang met een lekkend raam laten zitten en dergelijke waardoor ze uiteindelijk zelf maar een andere heeft gekocht), dan blijft het wel kut.
Daar heb ik geen bewijs van gezien, het lekkende raam is niet verder uitgediept, ik kan alleen vaststellen dat het ging om oude ramen, die moeilijk zijn te openen.

Los daarvan gaat het bestuur daar helemaal niet over en is het dus zinloos om te zeggen dat het bestuur haar met een lekkend raam heeft laten zitten.
speak only if it improves the silence.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 30 mei 2018 @ 13:11:25 #279
74056 crew  ToT
pi_179489289
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 13:10 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Daar heb ik geen bewijs van gezien, het lekkende raam is niet verder uitgediept, ik kan alleen vaststellen dat het ging om oude rame die moeilijk zijn te openen.

Los daarvan gaat het bestuur daar helemaal niet over en is het dus zinloos om te zeggen dat het bestuur haar met een lekkend raam heeft laten zitten.
Sow dan! :') Lekker feitelijk weer en geen greintje medeleven.

En hoezo gaat dat bestuur niet over lekkende ramen?
Zij had het blijkbaar niet zelf mogen laten vervangen, dus wie gaat er verder wél over dan?
pi_179489503
quote:
2s.gif Op woensdag 30 mei 2018 13:11 schreef ToT het volgende:

[..]

Sow dan! :') Lekker feitelijk weer en geen greintje medeleven.

En hoezo gaat dat bestuur niet over lekkende ramen?
Zij had het blijkbaar niet zelf mogen laten vervangen, dus wie gaat er verder wél over dan?
De ledenraad van de VVE is de enige die tot een investering kan besluiten, uitgezonderd noodsituaties, of mevrouw toestemming had kunnen verleden om het op eigen kosten te regelen, meestal gebeurt dat op voordracht van het bestuur maar elk lid kan een punt op de agenda zetten.

Probleem is natuurlijk wel dat het gelijkheidsbeginsel geld dus als mevrouw a nieuwe ramen krijgt van de VVE dan hebben alle andere bewoners met dezelfde problemen daar ook recht op.
speak only if it improves the silence.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 30 mei 2018 @ 13:50:57 #281
74056 crew  ToT
pi_179489973
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 13:21 schreef TjjWester het volgende:

[..]

De ledenraad van de VVE is de enige die tot een investering kan besluiten, uitgezonderd noodsituaties, of mevrouw toestemming had kunnen verleden om het op eigen kosten te regelen, meestal gebeurt dat op voordracht van het bestuur maar elk lid kan een punt op de agenda zetten.

Probleem is natuurlijk wel dat het gelijkheidsbeginsel geld dus als mevrouw a nieuwe ramen krijgt van de VVE dan hebben alle andere bewoners met dezelfde problemen daar ook recht op.
Ze heeft het continu met hen over de ramen gehad, maar ze wilden haar niet helpen.
En tja; als andere mensen ook lekkende ramen hadden, zou het idd wel zo netjes geweest zijn als het ook bij hen zou worden verholpen.

Ik vind dat je een heel rare manier van communiceren hebt; ik ben het gewoon eens met de uitspraak maar vind het gewoon zielig voor die dame, vanwege hoe ze behandeld is.
Ze wilden haar niet helpen dus heeft ze uiteindelijk de boel zelf maar aangepakt.
Ja, dat van die toezegging van de heer Drent is erg dubieus, maar het leek me duidelijk dat ze niet direct meteen na 1 lekkend druppeltje of na 1x het raam niet kunnen openen direct 9 mille geïnvesteerd heeft zonder aan de VVE verteld de hebben dat ze problemen met het raam heeft gehad.

Je mag gerust vinden dat mevrouw onvoldoende bewijzen voor dit of dat had, maar dat maakt de situatie niet minder zielig. (En nee: zieligheid betekent uiteraard NIET meteen dat ze meteen haar zin had moeten krijgen!)
pi_179490093
quote:
2s.gif Op woensdag 30 mei 2018 13:50 schreef ToT het volgende:

[..]

Ze heeft het continu met hen over de ramen gehad, maar ze wilden haar niet helpen.
En tja; als andere mensen ook lekkende ramen hadden, zou het idd wel zo netjes geweest zijn als het ook bij hen zou worden verholpen.

Ik vind dat je een heel rare manier van communiceren hebt; ik ben het gewoon eens met de uitspraak maar vind het gewoon zielig voor die dame, vanwege hoe ze behandeld is.
Ze wilden haar niet helpen dus heeft ze uiteindelijk de boel zelf maar aangepakt.
Ja, dat van die toezegging van de heer Drent is erg dubieus, maar het leek me duidelijk dat ze niet direct meteen na 1 lekkend druppeltje of na 1x het raam niet kunnen openen direct 9 mille geïnvesteerd heeft zonder aan de VVE verteld de hebben dat ze problemen met het raam heeft gehad.

Je mag gerust vinden dat mevrouw onvoldoende bewijzen voor dit of dat had, maar dat maakt de situatie niet minder zielig. (En nee: zieligheid betekent uiteraard NIET meteen dat ze meteen haar zin had moeten krijgen!)
Haar is meerdere keren verteld hoe de procedure werkt, daar heeft ook een vrouw van 80 zich aan te houden. Negeren is niet zielig maar schandalig.
speak only if it improves the silence.
  woensdag 30 mei 2018 @ 18:09:14 #283
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_179494765
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 13:57 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Haar is meerdere keren verteld hoe de procedure werkt, daar heeft ook een vrouw van 80 zich aan te houden. Negeren is niet zielig maar schandalig.
Hallo Geesje :W

OT: ik vraag mij overigens af hoe het verder moet, je kunt dan als, overigens bijzonder onsympathiek VVE, wel gelijk krijgen op een aantal factoren, maar je moet ook weer verder en het halve land heeft gezien wat een klier je bent, lijkt mij erg lastig.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_179494811
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 13:57 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Haar is meerdere keren verteld hoe de procedure werkt, daar heeft ook een vrouw van 80 zich aan te houden. Negeren is niet zielig maar schandalig.
De uitspraak is gewoon rechtsgeldig. Neemt niet weg dat die VVE figuren niet echt vriendelijk over kwamen. En ja ik val in herhaling. Alles op de deuren of in de gang of niks. Misselijk wijf die Geesje
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_179494871
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 18:09 schreef doeka het volgende:

[..]

Hallo Geesje :W

OT: ik vraag mij overigens af hoe het verder moet, je kunt dan als, overigens bijzonder onsympathiek VVE, wel gelijk krijgen op een aantal factoren, maar je moet ook weer verder en het halve land heeft gezien wat een klier je bent, lijkt mij erg lastig.
Dat lijkt me ook een keuze als je de stap maakt naar een Rechter terwijl je weet dat je in overtreding bent. Je maakt het voor jezelf niet echt makkelijk qua woonplezier. Zo te zien zaten er nogal wat bewoners bij de hoorzitting die niet voor Grietje waren.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_179495242
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 18:12 schreef Soury het volgende:

[..]

De uitspraak is gewoon rechtsgeldig. Neemt niet weg dat die VVE figuren niet echt vriendelijk over kwamen. En ja ik val in herhaling. Alles op de deuren of in de gang of niks. Misselijk wijf die Geesje
Ik bedoelde meer dat ze in de hoorzitting heeft toegegeven dat het bestuur haar meerdere keren heeft verteld dat ze toestemming nodig had van de ledenraad, ich habe es night gewust toneelstukje gaat hier dus niet op.


Over de houding van de bestuursleden zeg ik niks, daar moet iedereen maar een eigen mening over vormen.
speak only if it improves the silence.
pi_179495434
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 18:43 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer dat ze in de hoorzitting heeft toegegeven dat het bestuur haar meerdere keren heeft verteld dat ze toestemming nodig had van de ledenraad, ich habe es night gewust toneelstukje gaat hier dus niet op.

Over de houding van de bestuursleden zeg ik niks, daar moet iedereen maar een eigen mening over vormen.
Ja ik snap je wel hoor, ik vraag me af of dit zo handig was die Rechter erbij halen. Wat schiet Riet er mee op. Meer boze blikken in de lift :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_179495477
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 18:55 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja ik snap je wel hoor, ik vraag me af of dit zo handig was die Rechter erbij halen. Wat schiet Riet er mee op. Meer boze blikken in de lift :D
Tja als je schijt hebt aan regelementen en totaal vast zit in je eigen gelijk dan zal meester visser haar ultieme laatste middel zijn geweest, waarschijnlijk had ze verwacht dat de VVE met de grond gelijk gemaakt zou worden.
speak only if it improves the silence.
pi_179495509
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 18:58 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Tja als je schijt hebt aan regelementen en totaal vast zit in je eigen gelijk dan zal meester visser haar ultieme laatste middel zijn geweest, waarschijnlijk had ze verwacht dat de VVE met de grond gelijk gemaakt zou worden.
Zoiets
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_179497647
Dat bestuur. :/. Wat een zuurpruimen. En de kort pittig gebrilde delegatie is ook aanwezig op de tweede rij.
pi_179606725
Vanavond om 20:30u *O*
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  maandag 4 juni 2018 @ 19:49:30 #292
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_179606799
Weer niet "mijn" aflevering -O-
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_179606879
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:49 schreef houdjemond het volgende:
Weer niet "mijn" aflevering -O-
-O- :'(
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_179607200
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:49 schreef houdjemond het volgende:
Weer niet "mijn" aflevering -O-
:(


Waarom ik zo boos ben?

Omdat je mij probeert te beflikkeren.
  maandag 4 juni 2018 @ 20:08:45 #295
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_179607269
quote:
8s.gif Op maandag 4 juni 2018 20:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

:(


Waarom ik zo boos ben?

Omdat je mij probeert te beflikkeren.
Nou,Nou,Nou! Echter heb ik de foto's om het te bewijzen :{w
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_179607294
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 20:08 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Nou,Nou,Nou! Echter heb ik de foto's om het te bewijzen :{w
Echter _O_

Nou, kom maar met die foto's dan.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 4 juni 2018 @ 20:24:08 #297
74056 crew  ToT
pi_179607551
Tyf op met dat Utopia! :(
pi_179607574
quote:
2s.gif Op maandag 4 juni 2018 20:24 schreef ToT het volgende:
Tyf op met dat Utopia! :(
:?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 4 juni 2018 @ 20:26:27 #299
74056 crew  ToT
pi_179607615
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 20:24 schreef Soury het volgende:

[..]

:?
Ik wil Frank Visser zien! :P
pi_179607698
quote:
2s.gif Op maandag 4 juni 2018 20:26 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik wil Frank Visser zien! :P
Ja ik ook. Utopia is helemaal niks :r
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')