Ja absoluut, sowieso zijn de EA servers regelmatig kut met peren.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 07:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja ik was ook al gekwalificeerd, alleen beschouwde ik dat dagelijkse toernooi als een soort vriendschappelijke potjes. Als je dan in de finale komt, beter bent, maar toch verlenging moet spelen, is het wel leuk als je die 2000 munten nog effe kan meepikken. Maar ja, soit.
Enige formaties die ik deze fifa met succes heb gebruikt zijn de 4-4-1-1 en de 4-3-3 (2). Met 4-4-1-1 zou je dan bijvoorbeeld promes met st depay kunnen linken en cavani op cfquote:Op zondag 29 juli 2018 17:42 schreef Fenomeno het volgende:
Welke formatie vinden jullie het fijnst werken? Ik wil een team maken met SBC Cavani en TOTS Promes maar twijfel beetje tussen formatie met 4 of met 3 verdedigers. Speel nu 5-2-1-2 dus daar past Promes niet helemaal in.
Welke rank geëindigd? Pff, die had ik ook wel willen hebben voor mijn BPL team. TOTS Sterling heb ik al, maar TOTS Son zou ik ook nog wel willen hebben. Ik zit nu met TOTS Masiello. TOTS Hrádecký en TOTS Pavlenka (allen verhandelbaar) en TOTS Volland, TOTS Icardi, TOTS De Ligt en TOTS Criscito (allen onverhandelbaar) waar ik niet zoveel mee kan, behalve ze als supersub gebruikenquote:Op maandag 30 juli 2018 13:32 schreef GotenSSJ het volgende:
Koekoek, TOTS Son en TOTS Sterling uit m'n squad battle rewards. Eerste keer in 1.5 maand dat ik m'n SB's gespeeld heb.
Gold 1quote:Op maandag 30 juli 2018 13:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Welke rank geëindigd? Pff, die had ik ook wel willen hebben voor mijn BPL team. TOTS Sterling heb ik al, maar TOTS Son zou ik ook nog wel willen hebben. Ik zit nu met TOTS Masiello. TOTS Hrádecký en TOTS Pavlenka (allen verhandelbaar) en TOTS Volland, TOTS Icardi, TOTS De Ligt en TOTS Criscito (allen onverhandelbaar) waar ik niet zoveel mee kan, behalve ze als supersub gebruiken
Of ik moet gewoon mijn hele team omgooien en vol voor de Calcio A gaan voor die laatste paar maanden...
Ik speel 4-1-2-1-2:quote:Op zondag 29 juli 2018 17:42 schreef Fenomeno het volgende:
Welke formatie vinden jullie het fijnst werken? Ik wil een team maken met SBC Cavani en TOTS Promes maar twijfel beetje tussen formatie met 4 of met 3 verdedigers. Speel nu 5-2-1-2 dus daar past Promes niet helemaal in.
Nu nog maar 6k omdat ik die Otamendi had opgepikt voor een dumpprijsquote:Op maandag 30 juli 2018 14:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gold 1Bizar geluk.
Hoeveel coins heb je? Voor 300-400k heb je bijna een full TOTS team van elke league behalve de BPL.
Gold 2 gaf me niet eens een 82+... Maar met mijn geluk de laatste tijd mag ik niet klagen 😂quote:Op maandag 30 juli 2018 14:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gold 1Bizar geluk.
Hoeveel coins heb je? Voor 300-400k heb je bijna een full TOTS team van elke league behalve de BPL.
Zidane, Davids etc ookquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 14:19 schreef tompsv18 het volgende:
In FIFA 19 komen er veel nieuwe ICONS. Onder andere Makelele, Seedorf, Cannavaro, Baggio zijn al aangekondigd op het Twitter-kanaal van EA. En er komen er nog meer bij.
Die zijn allemaal nog niet door EA aangekondigd geloof ik hoorquote:
oh jammer gvdquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 14:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die zijn allemaal nog niet door EA aangekondigd geloof ik hoor
Cruijff 94, hopelijk blijft het bij 1 ipv weer 3 versiesquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 16:56 schreef tompsv18 het volgende:
Nu ook Cruijff, Eusebio, Rivaldo, Gerrard, Raul en Lampard als ICONS aangekondigd
Mijn doel is Crouch op het middenveld en in de spits.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 18:32 schreef GotenSSJ het volgende:
Doel voor Fifa 19 is dus een middenveld met Cruijff als CAM en Gullit als CM voor mij.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 14:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die zijn allemaal nog niet door EA aangekondigd geloof ik hoor
Wel vreemd dat Prime Cruijff net zo goed is als een prime vBasten qua ratingquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 18:32 schreef GotenSSJ het volgende:
Doel voor Fifa 19 is dus een middenveld met Cruijff als CAM en Gullit als CM voor mij.
Een maandsalaris.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 18:32 schreef GotenSSJ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |