Piper. 🤤quote:Op vrijdag 25 mei 2018 20:51 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zie ik nog weleens op 9gag voorbij komen...
(deze foto dan, niet het filmpje)
Je bloedeigen moeder uitschot noemenquote:
Vergeleken met jou is zij alsnog heel wat.quote:Op zondag 27 mei 2018 12:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Je bloedeigen moeder uitschot noemen
Dat klopt. Dat is niet meer "een beetje fors"...quote:
Omdat ze dik zijn. Negers en Marokkanen hebben vaak een zwak voor dikke wijven.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:40 schreef Terminuz het volgende:
Wat mij wel opvalt zijn dat die vrouwen ook grote konten hebben...
Balkon. Ik doe wild vandaag.quote:Op zondag 27 mei 2018 20:52 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Die foto heb je ook echt vanuit je zolderraam genomen
Ik ben toch al weer zo'n 12 jaar samen met mijn blanke vrouw. Die wordt graag met mij gezien.quote:Op zondag 27 mei 2018 23:43 schreef bechirti het volgende:
blanke vrouwen vinden een keer een neger wel geil maar willen er niet mee gezien worden of een relatie mee. ook weer zo hypocriet. durf er dan vooruit te komen. bovendien werkt het ook niet in de praktijk. uiteindelijk bouwen ze een leven op met een blanke of een kaaskopbuitenlander omdat de perspectieven vele malen beter zijn.
Scherp opgemerkt. Lijkt inderdaad geen openbare weg.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zie tegenover je een woning met allemaal brievenbussen. Lijkt wel een GGZ instelling. Aan de uniforme weg en vreemde leuning (niet des woonwijks) concludeer ik dat je zelf ook in zoiets zit?
Dit was van het balkon van mijn grootouders. Dure woonwijk met alleen nieuwbouw maar de duopinoti komen uit een andere goedkopere wijk.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zie tegenover je een woning met allemaal brievenbussen. Lijkt wel een GGZ instelling. Aan de uniforme weg en vreemde leuning (niet des woonwijks) concludeer ik dat je zelf ook in zoiets zit?
Het is een fietspad.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Scherp opgemerkt. Lijkt inderdaad geen openbare weg.
Maar het ziet er niet uit als normale woonwijk. Wat is het?quote:
Het wordt steeds enger. Rare creepy gast ben je. Blijkbaar zit je het stel dus ook te stalken dat je zoveel over ze weetquote:Op maandag 28 mei 2018 19:34 schreef Atak het volgende:
[..]
Dit was van het balkon van mijn grootouders. Dure woonwijk met alleen nieuwbouw maar de duopinoti komen uit een andere goedkopere wijk.
Zoek het woord 'Stalken' eens op in je woordenboek.quote:Op maandag 28 mei 2018 20:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het wordt steeds enger. Rare creepy gast ben je. Blijkbaar zit je het stel dus ook te stalken dat je zoveel over ze weet
Ben je zwart?quote:Op maandag 28 mei 2018 20:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het wordt steeds enger. Rare creepy gast ben je. Blijkbaar zit je het stel dus ook te stalken dat je zoveel over ze weet
quote:Op maandag 28 mei 2018 20:44 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Zoek het woord 'Stalken' eens op in je woordenboek.
Lijkt mij mogelijk van toepassing hier. Want de betreffende user weet wel heel erg veel van het stel. Dit terwijl het nota bene het huis van zijn grootouders is.quote:Vormen van stalking
De manier waarop stalking geschiedt kan variëren. De verschillende handelingen zijn meestal op zichzelf niet strafbaar. Bovendien zijn de handelingen ieder op zich genomen hooguit vervelend voor het slachtoffer. Andere handelingen zijn wel strafbaar maar zijn vaak moeilijk na te trekken omdat de stalker anoniem opereert, vaak via internet. Het cumulatief effect van telkens herhaalde handelingen zorgen meestal voor het schadelijke effect.
De meest voorkomende manieren van stalking zijn:
Het slachtoffer achtervolgen, al dan niet openlijk;
https://nl.wikipedia.org/wiki/Stalking
Want jij denkt dat het normaal is om een wildvreemd stel dat in de buurt van jouw grootouders op straat loopt te fotograferen, dit op internet te posten en ook nog eens achtergrondinfo over het stel hebben... Grote kans dat we hier te maken hebben met een gek die vreemden loopt te achtervolgen en ze ook daadwerkelijk lastigvalt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |