Ik maakte zelf ook een grapje, dat besef je wel toch? Niet zo dat ik ECHT vond dat het oneerlijk is dat ze met een blanke jongen was.quote:
Negers moeten jaloerse kneusjes zoals TS voortaan negeren.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 09:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik ben ook neger en heb een blanke vrouw.
Negers rennen meestal als een wilde slaaf achter blanke vrouwen aan.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 13:58 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Maar, niemand wil dus een negerin?
Weet ik, maar ik vond die opmerking gewoon ad rem.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 18:05 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik maakte zelf ook een grapje, dat besef je wel toch? Niet zo dat ik ECHT vond dat het oneerlijk is dat ze met een blanke jongen was.
Zei de man die met een google-plaatje even iets wil 'bewijzen'.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 20:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat is vooral een progressief-links dingetje. Een karikatuur is in hun ogen al racisme.
Wat feiten zijn ook al racisme.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zei de man die met een google-plaatje even iets wil 'bewijzen'.
Wat wil je ermee zeggen, precies. Go nuts.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 20:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Wat feiten zijn ook al racisme.
Relaties tussen een donkere man en een blanke vrouw werken vrijwel nooit in de praktijk. Dat bedrijven nu zo overdadig zulke koppels portreteren heeft dus niets met de realiteit van doen. Waarschijnlijk doet men dat maar preventief uit angst voor protestacties uit de SJW hoek.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat wil je ermee zeggen, precies. Go nuts.
Tuurlijk. En toch zit jij je met een big mac in je vettige knuistjes af te vragen wáárom het hen wel en jou niet lukt.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 17:56 schreef PaintingOnWall het volgende:
[..]
Ik heb daarna weer erg veel gelopen, getild, etcetera. Zo doe ik dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weggegaan en opgerot
Ej. Blijf eens af.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 09:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik ben ook neger en heb een blanke vrouw.
Ik denk dat 85% van mijn bedpartners een roomblanke hollandse dochter was. Contrasteert goed met mijn zwarte paal.quote:
Die andere 15% ligt in de vriezer?quote:Op woensdag 23 mei 2018 12:00 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik denk dat 85% van mijn bedpartner een roomblanke hollandse dochter was.
das wel een beetje aan de jonge kant, niet?quote:
Wat is jong?quote:Op woensdag 23 mei 2018 13:00 schreef Sosa het volgende:
[..]
das wel een beetje aan de jonge kant, niet?
quote:Op woensdag 23 mei 2018 09:47 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Mij lijkt het toch altijd een soort van Russisch roulette.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby we can do it, take the time do it right. We can do it baby, do it tonight _O_
Nudes alleen via DM niet via PM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |