Oude avatar van TS opgedoken.quote:Op maandag 21 mei 2018 19:10 schreef Mr.Worldwide het volgende:
Zie je steeds vaker in reclames omdat dat zogenaamd anti-racistisch isMaar waarom altijd met een blanke vrouw? Waarom zie je nooit eens een blanke vent met een negerin?? Is dat niet juist racistisch omdat negers blijkbaar liever geen negerin willen? Allemaal een complot van de Joden om ons te onderdrukken tezamen met de massa-immigratie die ze ons opleggen
cuck gespotquote:
Zou je ook niet op moeten vallen als je een beetje objectief de wereld in kijkt. De afgelopen tijd zijn er onwijs veel reclames geweest met juist donkere vrouwen en blanke mannen.quote:
Om die linkse honden tevreden te houden.quote:Op maandag 21 mei 2018 21:27 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zie ook steeds vrouwen met hajibs in reclames. Zoals die ene irritante van Liga ofzo met dat liedje. Of homo's, zoals die van sourcy en Vodafone waar ze zeggen "de nieuwe vriend van je vader". Terwijl als je dan kijkt hoeveel procent van de bevolking een vrouw met hajib of een homostel is, ze zwaar oververtegenwoordigd worden in die reclames.
Is gewoon goedkope virtue signaling voor die bedrijven, lekker punten scoren op diversiteit.
quote:Op maandag 21 mei 2018 21:27 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zie ook steeds vrouwen met hajibs in reclames. Zoals die ene irritante van Liga ofzo met dat liedje. Of homo's, zoals die van sourcy en Vodafone waar ze zeggen "de nieuwe vriend van je vader". Terwijl als je dan kijkt hoeveel procent van de bevolking een vrouw met hajib of een homostel is, ze zwaar oververtegenwoordigd worden in die reclames.
Is gewoon goedkope virtue signaling voor die bedrijven, lekker punten scoren op diversiteit.
Het is hijabquote:Op maandag 21 mei 2018 21:27 schreef Sapstengel het volgende:
quote:Op dinsdag 22 mei 2018 07:43 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik was gisteren in het park en zag een superknappe zwarte dame met een nerdy normaal uitziende blanke man.
Ik ging klagen tegen mijn blanke maat dat ik dat niet eerlijk vond en hij zei dat hij bij de volgende blanke vergadering het zou bespreken.
Ik voel me gekwests want witte mensen zijn nooit zo wit en erg sugestief dat het altijd aan de ->blanke<- ligt! #whitepeoplefirst #whitediscrimination #rtl4 #sbs6 #needmoresafezonesontheintrnetthankyoueuquote:
Die vriend van jou is een baas.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 07:43 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik was gisteren in het park en zag een superknappe zwarte dame met een nerdy normaal uitziende blanke man.
Ik ging klagen tegen mijn blanke maat dat ik dat niet eerlijk vond en hij zei dat hij bij de volgende blanke vergadering het zou bespreken.
Schandaligquote:Op maandag 21 mei 2018 23:16 schreef CaVaBien het volgende:
Mijn Nederlandse vriendinnen hebben serieus allemaal een 'buitenlandse' vriend. Antilliaans, Surinaams, Irakees en Peruaans.
En ik als 'buitenlandse' Nederlander, heb een Nederlandse vriendBen overigens geen negerin.
Het komt dus (in mijn omgeving) vaker voor dat een Nederlandse meid met een buitenlandse jongen gaat, dan andersom.
Geen Chinezen?quote:Op maandag 21 mei 2018 23:16 schreef CaVaBien het volgende:
Mijn Nederlandse vriendinnen hebben serieus allemaal een 'buitenlandse' vriend. Antilliaans, Surinaams, Irakees en Peruaans.
Sylvana Simons is niet gek. En zelfs Katja Schuurman heeft zwart bloed.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 13:58 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Maar, niemand wil dus een negerin?
Goed kunnen beffen en meer dan 21 cm pik hebben.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 14:07 schreef PaintingOnWall het volgende:
Ik zit nu bij de macdonald's en zie nu ook een (nieteens knappe) zwarte man met een blanke vriendin en twee halfbloed kinderen. Correctie drie kinderen. HOE doen die zwarte mannen dit
Bewijs.
[ afbeelding ]
Toevallig allemaal hoogopgeleid trouwens.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 12:42 schreef Mr.Worldwide het volgende:
[..]
Schandalig, geen enkel normbesef of eigenwaarde van die vriendinnen. Maar ik verwacht ook niet dat ze bepaald hoogopgeleid zijn
![]()
Dat hou je met een Nederlandse sexdrive niet vol.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 13:58 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Maar, niemand wil dus een negerin?
Lekker Boeijen.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 12:42 schreef Mr.Worldwide het volgende:
[..]
Schandalig, geen enkel normbesef of eigenwaarde van die vriendinnen. Maar ik verwacht ook niet dat ze bepaald hoogopgeleid zijn
![]()
De witte man is zwak, heeft een kleine piemel, heeft geen lef en blaft een chick niet vol met zijn zaad.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 14:07 schreef PaintingOnWall het volgende:
Ik zit nu bij de macdonald's en zie nu ook een (nieteens knappe) zwarte man met een blanke vriendin en twee halfbloed kinderen. Correctie drie kinderen. HOE doen die zwarte mannen dit
Bewijs.
[ afbeelding ]
Ik heb daarna weer erg veel gelopen, getild, etcetera. Zo doe ik dat.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 15:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Goed kunnen beffen en meer dan 21 cm pik hebben.
En niet te vaak om 14:00 jezelf met je vettige worstenvingers vol vreten in de mac.
Blanke misjes zijn van God los toch, pump ze dump ze klaar.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 17:48 schreef Zwolsboy het volgende:
Status, een jong blondje 16 tot 25 jaar wil een stoere neger, die zijn sterk en beschermen hun.
Helaas wanneer er zon situatie ontstaat...
Hoevaak zie je een Islam Hijab meid met een Nederlandse vent? omgekeerd kom je vaak zat tegen, al is het meestal voor de seks maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |