quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Je komt in de buurt! Maar nog niet exact wat ik bedoelde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die machine, dat systeem, heet trouwens 'Rehoboam', las ik gisteren. Ik heb steeds niet verstaan wat de naam was, maar het schijnt dus vernoemd te zijn naar de zoon van Solomon. Geen idee wat dat betekent, overigens.Ja, dat heb ik dus af en toe bij series: een paar afleveringen bingewatchen, en dan superlang wachten op de rest (want soms krijg ik die afleverigen weken voordat het seizoen überhaupt begint).quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:51 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ellendeling.
maar goed jij moet nu net zo lang als wij wachten op ep 5.
Bij Westworld heb ik dat tot nu toe elk seizoen gehad.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Ik heb daar tot nu toe nog geen aanwijzingen voor gezien, maar er zijn wel andere kleine dingetjes die je niet meteen doorhebt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:51 schreef Craptacular het volgende:
Vraag mij af of ze ook gaan spelen met asynchrone timelines.
Ik vond het echt slecht.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:51 schreef TigerXtrm het volgende:
Game of Thrones easter eggs![]()
![]()
Alleen jammer dat die twee prutsers ook een cameo mochten maken
Er is nog niet veel opgebouwd toch? De entree van Westworld ligt nog steeds in puin. Medievalworld is gewoon losstaand, daar zullen dus niet veel problemen zijn geweest na het bedrijfsincident van emde vorige 2 seizoenen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:29 schreef Craptacular het volgende:
En dan nu. Er wordt nog niet verteld over hoe alles weer is opgebouwd na de massacre en hoeveel tijd er over is gegaan?
Inderdaad en WO2 wereld was gewoon een simulatie.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:32 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Er is nog niet veel opgebouwd toch? De entree van Westworld ligt nog steeds in puin. Medievalworld is gewoon losstaand, daar zullen dus niet veel problemen zijn geweest na het bedrijfsincident van emde vorige 2 seizoenen.
De toon van de serie is inderdaad anders geworden, het is nu meer sci-fi geworden, waar dit in seizoen 1 en 2 nog iets meer op de achtergrond zat. Is inderdaad even wennen, maar begint langzaam aan wel los te komen. Wie/wat Serac is en wie er nu in Charlotte's host zit, zullen wel de grote reveals van het seizoen worden.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:25 schreef Discombobulate het volgende:
Ik moet er toch nog best wel aan wennen, dit seizoen. Kan niet zeggen dat ik er helemaal gek van ben. Seizoen één vond ik echt perfect, maar twee en drie wat minder.
Ben benieuwd wie die Serac nu precies is. Misschien was het wel allemaal Ford's plan na dat geruzie met Charlotte en Delos omdat hij wist dat Serac het wou kopen. Misschien is Serac ook wel gewoon niet een echt persoon maar een manifestatie van Rehoboam.
ik denk dat Teddy in Charlotte zitquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:57 schreef lord_bono het volgende:
[..]
De toon van de serie is inderdaad anders geworden, het is nu meer sci-fi geworden, waar dit in seizoen 1 en 2 nog iets meer op de achtergrond zat. Is inderdaad even wennen, maar begint langzaam aan wel los te komen. Wie/wat Serac is en wie er nu in Charlotte's host zit, zullen wel de grote reveals van het seizoen worden.
Dit is de reden waarom ik na de eerste aflevering van het nieuwe seizoen niet meer verder heb gekeken. Alles is zo onduidelijk allemaal.quote:Op zaterdag 11 april 2020 17:18 schreef Gremen het volgende:
Zijn er in de "echte" wereld helemaal geen hosts?
En hoe waren andere hosts uit het park gekomen? Kan me net te weinig herinneren van seizoen 2.
Welke hosts hebben we nu in de wereld, welke zijn bevestigd als Dolores kloon en welke zijn zichzelf?
Er zijn maar vier (verschillende) hosts in de wereld voor zo ver bekend. Ashley Stubbs en Bernard, Bernard door Dolores meegenomen en heeft zelf Ashley uit Westworld opgehaald. Maeve, Maeve is waarschijnlijk gestolen door een van de mollen binnen Delos. Dan heb je alleen nog Dolores, die verschillende kopieën van zichzelf heeft gemaakt, Martin, Charlotte, Musashi en mogelijk nog 1-2 hosts. Dolores heeft geen hosts van het eiland gehaald, alleen 5-6 kernen(hersenen) die ze vervolgens in hosts in de echte wereld plaatst. In het huis van Bernard heeft ze zo een kopie van haarzelf kunnen maken bv.quote:Op zaterdag 11 april 2020 17:18 schreef Gremen het volgende:
Zijn er in de "echte" wereld helemaal geen hosts?
En hoe waren andere hosts uit het park gekomen? Kan me net te weinig herinneren van seizoen 2.
Welke hosts hebben we nu in de wereld, welke zijn bevestigd als Dolores kloon en welke zijn zichzelf?
Daarom moet je blijven kijken.quote:Op zaterdag 11 april 2020 17:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit is de reden waarom ik na de eerste aflevering van het nieuwe seizoen niet meer verder heb gekeken. Alles is zo onduidelijk allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |