Ik bedoelde eigenlijk :via welk medium? (app, telefoon, f2f?)quote:Op donderdag 24 mei 2018 16:37 schreef Truffeldoos het volgende:
[..]
Heb aangegeven dat ik onterecht heb gereageerd, dat ik er spijt van heb en dat het niet eerlijk van me was. Uitgelegd waarom ik zo heb gereageerd en dat ik het idioot van mezelf vond. Kan het niet terugdraaien, alleen hopen dat hij me vergeeft, en dat ik niet meer laat gebeuren iig.
Snap hem ook volledig als hij zegt, daaaar heb ik geen trek in, dank je feestelijk.
Nee, je bent geen idioot. Je hebt alleen nog veel te leren op dit gebied. Doe gewoon rustig aan.quote:Op donderdag 24 mei 2018 16:45 schreef Truffeldoos het volgende:
[..]
Hij heeft tot nu alleen gezegd dat hij niet weet of hij er klaar mee is. Hij snapt dat bepaalde dingen verkeerd zijn overgekomen voor mij maar hij vond mijn felle reactie + conclusies en dat dat de reden was het dat het ineens zo escaleerde echt niet leuk. Naar zijn mening was er niks aan de hand.
Eigenlijk dus gewoon wat iedereen hier zegt. Jeetje wat ben ik een idioot....
Ze komt op mij over dat ze die jongen prbeert intepalmen en vooral eisen stelt.quote:Op donderdag 24 mei 2018 17:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, je bent geen idioot. Je hebt alleen nog veel te leren op dit gebied. Doe gewoon rustig aan.
Nee hoor, ik denk dat iedereen die verliefd is aan zichzelf gaat twijfelen en kritisch gaat lopen neuzelenquote:Op donderdag 24 mei 2018 17:07 schreef Truffeldoos het volgende:
[..]
Zo denk ik ook. Totdat ik iemand écht leuk ga vinden.
Halve gare ben ik
Ze is onzeker en het lijkt mij dat dat icm PDD-NOS best lastig is.quote:Op donderdag 24 mei 2018 17:58 schreef PaintingOnWall het volgende:
[..]
Ze komt op mij over dat ze die jongen prbeert intepalmen en vooral eisen stelt.
Precies. Ze is niet bepaald de eerste met dit probleem hier op het forum.quote:Op donderdag 24 mei 2018 18:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik denk dat iedereen die verliefd is aan zichzelf gaat twijfelen en kritisch gaat lopen neuzelen
Kunst is alleen om dingen los te laten en niet verkeerde conclusies te trekken.
Ik koop al die aanstellerij over pdd-nos-adhd nooit je bent hoigstwaarschijnlijk gewoon een beetje neurotypisch naar niks supervreemd. Ingebeelde ziektebeelden worden teveel gebruikt als excuus vind ik.quote:Op donderdag 24 mei 2018 18:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ze is onzeker en het lijkt mij dat dat icm PDD-NOS best lastig is.
We zijn allemaal damaged goods. Om er iets van te maken is een beetje begrip over en weer niet verkeerd.
Nou, ik heb geen pdd-nos hoor, dat is ts. En die schijnt de diagnose gekregen te hebben en ik ben niet in staat om daar over het internet iets tegenin te werpen.quote:Op donderdag 24 mei 2018 18:38 schreef PaintingOnWall het volgende:
[..]
Ik koop al die aanstellerij over pdd-nos-adhd nooit je bent hoigstwaarschijnlijk gewoon een beetje neurotypisch naar niks supervreemd. Ingebeelde ziektebeelden worden teveel gebruikt als excuus vind ik.
Ik had het niet ver jou natuurlijk maar in zijn algemeenheid.quote:Op donderdag 24 mei 2018 18:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, ik heb geen pdd-nos hoor, dat is ts. En die schijnt de diagnose gekregen te hebben en ik ben niet in staat om daar over het internet iets tegenin te werpen.
Maar hoe kom je erbij dat pdd-nos make believe is?quote:Op donderdag 24 mei 2018 18:45 schreef PaintingOnWall het volgende:
[..]
Ik had het niet ver jou natuurlijk maar in zijn algemeenheid.
Goede tips, ga ik onthoudenquote:Op donderdag 24 mei 2018 15:21 schreef Sarasi het volgende:
Ik was in 't begin met m'n nu vriend ook vet onzeker en zenuwachtig en ik las overal wel iets in. Op den duur trok ik dat niet meer en toen heb ik besloten me alleen nog bezig te houden met mezelf. Niet meer voor hem proberen na te denken, niet meer proberen overal iets achter te zoeken of shit te interpreteren. Alleen maar met mijn gevoel. Dus heb ik mezelf gevraagd of ik blij was met hoe het ging. Ja, was het antwoord meestal. Soms nee, en dan ging ik na waarom niet. "Hij doet afstandelijk" was dan geen acceptabel antwoord, want dat had niks met mij te maken. "Ik voel me genegeerd" was dan bijvoorbeeld wel een acceptabel antwoord. En vervolgens ging ik fact-checken. Vandaag voel ik me genegeerd, dus oké, is dat ook gebaseerd op feiten? Meestal had hij dan die dag echt niet minder berichtjes gestuurd dan andere dagen, of had hij een goede reden (druk, evenement, whatever). Dat maakte mijn gevoel nog niet minder echt, maar het was wel een aanwijzing dat het een irrationeel gevoel was.
Ik ging ook vaak terug naar 't laatste moment waarop ik nog zeker wist dat hij me heel leuk en lief vond, om me vervolgens af te vragen of er sindsdien iets significants gebeurd was wat zou kunnen verklaren waarom 'ie me nu niet meer leuk zou vinden. Dat was nooit het geval. Dus was de logische conclusie dat hij me nog steeds leuk vond.
Jij had een gevoel. Vervolgens verwijt je hem niet eerlijk te zijn, omdat je gevoel zegt dat hij niet eerlijk was. Maar dat gevoel heb je niet gefact-checked. Sterker nog, je luistert meer naar je gevoel dan naar wat hij echt zegt. Je bent vooral bezig met wat hij niet zegt/doet en hoe jij je voelt, en hangt daar conclusies aan vast die je naar hem terug gooit. Je gelooft niet wat hij letterlijk zegt (want GEVOEL!) en vervolgens controleer je dat gevoel niet. Als jij vindt dat hij te weinig op je reageert en je kijkt er objectief naar en het blijkt inderdaad zo te zijn, had je ook kunnen proberen meer vragen te stellen, meer specifieke interesse te tonen in wat hij gedurende de dag doet, af en toe een leuke foto sturen met "ik denk aan je", etc. Maar je mist daarin vijf stappen en in plaats van dat je dan aangeeft hoe jij je voelt, spring je direct drie takken verder en beschuldig je hem van iets wat nergens op slaat.
Ja, ik denk dat hij nu inderdaad denkt "zoek 't maar uit".
Volgens mij is iedereen wel een beetje onzeker, angstig of neurotisch in meer of mindere mate als het om dating gaat. ts is gewoon een typisch (lees normaal) geval.quote:Op donderdag 24 mei 2018 18:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar hoe kom je erbij dat pdd-nos make believe is?
Nou ben ik zelf ook niet gecharmeerd van al die verzamellabels, maar dat ts hier en daar een extra uitdaging heeft op datinggebied lijkt mij niet zo vreemd om te constateren. Ongeacht het label.
Ze zit hier op de PDD-NOS verzamel site van NL dus wat dat betreft klopt de diagnose welquote:Op donderdag 24 mei 2018 19:05 schreef PaintingOnWall het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen wel een beetje onzeker, angstig of neurotisch in meer of mindere mate als het om dating gaat. ts is gewoon een typisch (lees normaal) geval.
Ja, iedereen heeft onzekerheden als het om daten gaat. Alleen de een gaat daar toch wat makkelijk mee om dan de ander.quote:Op donderdag 24 mei 2018 19:05 schreef PaintingOnWall het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen wel een beetje onzeker, angstig of neurotisch in meer of mindere mate als het om dating gaat. ts is gewoon een typisch (lees normaal) geval.
I know. En ik zou dit advies ook aan anderen kunnen geven. Zodra t jezelf betreft gaat ineens alle logica t raam uit.quote:Op donderdag 24 mei 2018 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Precies. Ze is niet bepaald de eerste met dit probleem hier op het forum.
TS, waarom denk je dat zo veel mensen je kunnen zeggen dat dit gedrag meestal echt verkeerd afloopt en je er alleen maar jezelf mee hebt? Omdat velen van ons zich er ook al eens schuldig aan hebben gemaakt ooit, aan appjes versturen waar je na een half uur rustig nadenken al spijt van hebt.
Thanksquote:Op donderdag 24 mei 2018 18:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik denk dat iedereen die verliefd is aan zichzelf gaat twijfelen en kritisch gaat lopen neuzelen
Kunst is alleen om dingen los te laten en niet verkeerde conclusies te trekken.
Gewoon jezelf vanaf nu heel streng verplichten niet meer impulsief dingen te versturen. En even goed nalezen of het niet beschuldigend of dwingend over kan komen is je toch iets stuurt.quote:Op donderdag 24 mei 2018 19:27 schreef Truffeldoos het volgende:
[..]
I know. En ik zou dit advies ook aan anderen kunnen geven. Zodra t jezelf betreft gaat ineens alle logica t raam uit.
Zo ging het eigenlijk ook gewoonquote:Op donderdag 24 mei 2018 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon jezelf vanaf nu heel streng verplichten niet meer impulsief dingen te versturen. En even goed nalezen of het niet beschuldigend of dwingend over kan komen is je toch iets stuurt.
Belangrijke dingen bewaren voor als je elkaar live ziet want via app komt dat negen van de tien keer verkeerd over. Als je twijfelt hier gillen en uiteindelijk gaat het meer vanzelf als je merkt dat de ontvanger van de appjes veel leuker reageert als jij je minder needy opstelt.![]()
En echt, geef hem af en toe ook eens de kans als eerste iets te sturen na een tijdje. Of de kans jou te missen.
Heeft ie nog iets laten horen?quote:Op donderdag 24 mei 2018 20:00 schreef Truffeldoos het volgende:
[..]
Zo ging het eigenlijk ook gewoon
PDD-NOS is niet echt iets, het is een sticker als ze niet precies weten welke diagnose ze moeten stellen, maar wel denken dat je misschien "een beetje anders" bent.quote:Op donderdag 24 mei 2018 18:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar hoe kom je erbij dat pdd-nos make believe is?
Nou ben ik zelf ook niet gecharmeerd van al die verzamellabels, maar dat ts hier en daar een extra uitdaging heeft op datinggebied lijkt mij niet zo vreemd om te constateren. Ongeacht het label.
We hebben daarna ff een paar dagen stilte gehad, en toen kreeg ik uit het niets een foto van een otter gestuurd (is een van de dingetjes tussen ons, en hij weet dat ik dat dus heel leuk vind om te krijgen). Een dag later begon hij te vertellen hoe enorm druk hij het had. Ik weet daar vanaf (ken meer mensen die hetzelfde werk doen, en dat het dus tijdelijk enorm druk kan zijn) dus we hebben even heen en weer geappt en toen heb ik gedacht, ik laat hem wel ff met rust. Misschien volgende week een balletje opgooien over elkaar zien ofzo. Of misschien niet, misschien is het te vroeg. Ik wacht wel even af of hij naar mij komt, of dat hij het hierbij laat. En misschien is het van zijn kant al voorbij, ik weet het niet.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |