abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_179408215
Wat vond je precies zo geweldig aan hem?
  zaterdag 26 mei 2018 @ 23:21:01 #102
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_179411217
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 21:58 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Natuurlijk vind hij dat niet chill. Ik probeer er natuurlijk ook op te letten. Het is echt niet dat ik altijd zijn zinnen ga aanvullen. Dit doe ik meestal als hij iets gaat zeggen wat mij bijvoorbeeld een onzekere kant op drijft ofzo. Ik probeer zeker rekening te houden met zijn persoonlijkheid en dat doe ik best aardig, maar waar ik bang voor ben is dat ik mezelf aan het wegcijferen ben.
Geloof me. Als je hier al bang voor ben, dan kun je net zo goed gewoon vrienden met hem blijven. Als je namelijk echt goed bij iemand past dan gaat het meeste gewoon vanzelf. Uiteraard niet álles maar wel het meeste. En dan maak je je echt geen druk om dit soort zaken. En je wilt je nu al aan het begin van de relatie van alles aanpassen aan hem.. maar zou hij dat ook voor jou doen? En als je jezelf te veel aan iemand aanpast heb je het risico dat je jezelf gaat verliezen.. dus doe maar niet en vind liever iemand waarbij je die zorgen niet hebt en waarbij het meeste gewoon vanzelf gaat.
pi_179415596
Als het nu al zo moeilijk moet terwijl de relatie nog niets eens is begonnen, hou er dan maar mee op.
pi_179461239
Bedankt voor de adviezen! Ik kan ze weer meenemen voor de volgende keer!

Ik heb alles wat er is gezegd meegenomen in het besluit, om het af te kappen.

Hoe jammer ik het ook vind, ik ga mij niet wegcijferen voor een ander om hem te pleasen :s)
-
pi_179461290
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 08:40 schreef Anneloos het volgende:
Bedankt voor de adviezen! Ik kan ze weer meenemen voor de volgende keer!

Ik heb alles wat er is gezegd meegenomen in het besluit, om het af te kappen.

Hoe jammer ik het ook vind, ik ga mij niet wegcijferen voor een ander om hem te pleasen :s)
^O^
Wat zul je "straks" blij zijn als je iemand vindt die ook wat meer energie geeft.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 29 mei 2018 @ 08:48:11 #106
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_179461340
Dapper!
With the stars as her umbrella
pi_179462874
Ja, dapper idd :Y
pi_179469054
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 21:45 schreef Anneloos het volgende:
Niet perse erg verlegen, maar hij spreekt niet alles uit en daardoor word ik erg onzeker, omdat ik niet goed weet wat hij denkt en dus maar moet raden naar wat hij wil zeggen.
Sommige mensen denken niet zoveel hoor. Die onrust komt dan voort uit jezelf, omdat je zelf wel voortdurend aan het denken (en ondernemen) bent. Dit lijkt me een leuke oefening om aan jezelf te werken. ;-) De stilte leren aanvaarden. Misschien trekt de "rust" die deze introverte man voor je uitstraalt, je daarin onbewust wel ergens aan. :)
pi_179469111
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 15:24 schreef JustTalkLove het volgende:

[..]

Sommige mensen denken niet zoveel hoor. Die onrust komt dan voort uit jezelf, omdat je zelf wel voortdurend aan het denken (en ondernemen) bent. Dit lijkt me een leuke oefening om aan jezelf te werken. ;-) De stilte leren aanvaarden. Misschien trekt de "rust" die deze introverte man voor je uitstraalt, je daarin onbewust wel ergens aan. :)
Klopt als een bus, wat je zegt. Ik heb moeite met stilte als ik alleen ben. Tijdens het samen zijn met iemand niet zozeer. Ik kan intens genieten van iemands blik.

Maar zoals je kan lezen is dit hoofdstuk afgelopen. Bedankt voor jouw input
-
pi_179469220
- (verwijderd)
pi_179469278
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 15:26 schreef Anneloos het volgende:
Klopt als een bus, wat je zegt. Ik heb moeite met stilte als ik alleen ben. Tijdens het samen zijn met iemand niet zozeer. Ik kan intens genieten van iemands blik.

Maar zoals je kan lezen is dit hoofdstuk afgelopen. Bedankt voor jouw input
Inderdaad. Het is over. Heb ik zonet gelezen. Introverte en extraverte mensen trekken elkaar onbewust vaak aan (zie individuatie theorie van Carl Gustav Jung). Het verschil nodigt ons daarin uit (op een onbewuste level), aan ons zelf te werken. Vandaar de verliefdheid en aantrekkingskracht, die dergelijke mensen op ons kunnen hebben. Ze halen bepaalde zaken naar boven in ons zelf.

Echter zorgt dat verschil tegelijk ook voor problemen. Het is "rationeel" gezien veel interessanter voor twee extraverte personen om samen een relatie te hebben. Of twee introverte. Dan een introvert en een extravert samen. Al heeft dat laatste dan ook weer zijn voordelen, bv voor wanneer je kinderen hebt. Dan zal je kind (dat introvert of extravert kan zijn) sowieso met één van beide ouders gemakkelijk een klik kunnen maken. ;-) Op die manier zorgt moeder Natuur ergens overal wat voor. ;-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')