quote:
nee nietquote:Op zondag 20 mei 2018 18:35 schreef DerRabbit het volgende:
Er worden weer lekker puntjes gepakt zo te zien.
quote:Op zondag 20 mei 2018 18:35 schreef DerRabbit het volgende:
Er worden weer lekker puntjes gepakt zo te zien.
Wat is er gaande met de graafschap?quote:
komt uit doetinchemquote:
En dat is slechter dan Almere city?quote:
waarom niet?quote:Op zondag 20 mei 2018 18:38 schreef DerRabbit het volgende:
Ik vind Almere niet meer zo leuk tegenwoordig
Want ze hebben Roda eruit getiktquote:
dat klinkt als een goed weekendquote:Op zondag 20 mei 2018 18:47 schreef DerRabbit het volgende:
Gister bios en daarna café ingeweest en vandaag vooral in het park gelegen en gerelaxed.
Wat is je getal voor vandaag?quote:
Zeer chill weekend. Was ik ook wel aan toenquote:Op zondag 20 mei 2018 18:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dat klinkt als een goed weekend
chill joh![]()
Waarom wil je er dan nog 500?quote:
nu?quote:Op zondag 20 mei 2018 19:02 schreef FlippingCoin het volgende:
Wanneer mogen die clubs weer promoveren eigenlijk?
Nee maar ze gaan nu naar een andere competitie, en als het goed gaat volgend jaar weer terug of zo?quote:
Als ze kampioen worden zijn ze weer direct terug en als ze periode kampioen worden gaan ze mee in de play offs voor promotie/degradatie.quote:Op zondag 20 mei 2018 19:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee maar ze gaan nu naar een andere competitie, en als het goed gaat volgend jaar weer terug of zo?
Ah oké.quote:Op zondag 20 mei 2018 19:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ze kampioen worden zijn ze weer direct terug en als ze periode kampioen worden gaan ze mee in de play offs voor promotie/degradatie.
Dan moeten ze kampioen worden van de eerste divisie of zich plaatsen voor de nacompetitie en via de nacompetitie promotie afdwingenquote:Op zondag 20 mei 2018 19:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee maar ze gaan nu naar een andere competitie, en als het goed gaat volgend jaar weer terug of zo?
Duidelijk thanks.quote:Op zondag 20 mei 2018 19:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan moeten ze kampioen worden van de eerste divisie of zich plaatsen voor de nacompetitie en via de nacompetitie promotie afdwingen
Slechtste klas van de school?quote:
Godverdommequote:
hahaha ik ken mensen die dat dedenquote:Op zondag 20 mei 2018 19:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gordijnen dicht houden dan is het de hele dag donker
Gewoon eten en drinken wanneer je zin hebt, heb je geen centje pijn.quote:
dat zou het wel wat makkelijker maken. SLIMquote:Op zondag 20 mei 2018 19:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon eten en drinken wanneer je zin hebt, heb je geen centje pijn.
quote:Op zondag 20 mei 2018 19:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
dat zou het wel wat makkelijker maken. SLIM
quote:
bolkquote:
Hoi haagsequote:
Eindhoven is leukquote:Op zondag 20 mei 2018 19:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb vandaag geitjes gezien in het prehistorisch dorp in Eindhoven.
kloptquote:Op zondag 20 mei 2018 19:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
je hebt een identiteitscrisis. Je weet niet wie of wat je bent
quote:Op zondag 20 mei 2018 19:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
haha jij malle zeehondenfluisteraar jij
quote:Op zondag 20 mei 2018 19:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
verklaart wel waarom je Den Haag zo adoreert
quote:Op zondag 20 mei 2018 19:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
verklaart wel waarom je Den Haag zo adoreert
Dat valt ook tegen(woordig) :pquote:
Nooit!quote:
gelukkig!! Was beetje ongerustquote:Op zondag 20 mei 2018 19:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nooit!
:"Hier zijn we. Moooooooo!"
:"Ja! We leven nog! TJILP!".
Ja had een vraag aan juf.quote:
Nee maar Sabine is wiskunde docent en ben iets vergeten.quote:
stelling van pythagorasquote:Op zondag 20 mei 2018 20:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee maar Sabine is wiskunde docent en ben iets vergeten.
Tskquote:Op zondag 20 mei 2018 20:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee maar Sabine is wiskunde docent en ben iets vergeten.
Wat is ook alweer een accent op een verzameling dev?quote:
quote:Op zondag 20 mei 2018 20:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat is ook alweer een accent op een verzameling dev?
zo'n makkelijke vraag en ik moet er ook over nadenkenquote:Op zondag 20 mei 2018 20:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Voor functies kan het de afgeleide functie zijn, maar informatica bedenkt graag zijn eigen definities voor symbolen.quote:Op zondag 20 mei 2018 20:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja van functies weet ik maar in verzamelingen met logica.quote:Op zondag 20 mei 2018 20:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor functies kan het de afgeleide functie zijn, maar informatica bedenkt graag zijn eigen definities voor symbolen.
Zat net ook al te zoeken naar een ander symbool en dat was verdomme een negatie symbool, daar zijn 5 symbolen voor.quote:Op zondag 20 mei 2018 20:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor functies kan het de afgeleide functie zijn, maar informatica bedenkt graag zijn eigen definities voor symbolen.
Ga ook machine learning leren vanavond dan win je alles in MEN in twee maanden.quote:
gek zegquote:Op zondag 20 mei 2018 20:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ga ook machine learning leren vanavond dan win je alles in MEN in twee maanden.
Dan leer ik wel weer alleen.quote:
https://www.onlinemathlearning.com/complement-of-a-set.htmlquote:Op zondag 20 mei 2018 20:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja van functies weet ik maar in verzamelingen met logica.
quote:Op zondag 20 mei 2018 20:21 schreef Limoentjuh het volgende:
eerst waren het bondage en l. met hun abracadabra en nou zijn het flippingcoin en devzero
Oh top dankejwel dev, daar gebruikte wij een streepje voor dacht ik.quote:Op zondag 20 mei 2018 20:22 schreef devzero het volgende:
[..]
https://www.onlinemathlearning.com/complement-of-a-set.html
Proberen je PR qua fappen te verbeteren vanavond?quote:
Wil je ook mee abracadabra-en?quote:Op zondag 20 mei 2018 20:21 schreef Limoentjuh het volgende:
eerst waren het bondage en l. met hun abracadabra en nou zijn het flippingcoin en devzero
hoe dan?quote:
eenzaamquote:Op zondag 20 mei 2018 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 aantal eerste plaats van 01-01-2018 t/m 20-05-2018
nr / aantal eerste plaatsen / hoogste aantal posts / gebruiker
1 140 2700 haags_kwartiertje
het is fok hé,dus zit vol met beta computernerdjesquote:Op zondag 20 mei 2018 20:21 schreef Limoentjuh het volgende:
wtfquote:Op zondag 20 mei 2018 20:32 schreef devzero het volgende:
Top 100 rookworst getinte grappen van 01-01-2018 t/m 20-05-2018
nr / aantal eerste plaatsen / hoogste aantal posts / gebruiker
1 140 9848 hemarookworst
2 1 2 _--_
Voor je moeder ook.quote:
ik zou wel willen dat ik die kennis ook beschik hoor. Kijk maar naar Bill Gatesquote:Op zondag 20 mei 2018 20:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het is fok hé,dus zit vol met beta computernerdjes
eensquote:Op zondag 20 mei 2018 20:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ik zou wel willen dat ik die kennis ook beschik hoor. Kijk maar naar Bill Gates
Ik denk niet dat Bill Gates zo rijk is geworden door zijn uitgebreide kennis van algebra.quote:Op zondag 20 mei 2018 20:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ik zou wel willen dat ik die kennis ook beschik hoor. Kijk maar naar Bill Gates
Beter dan teveel leven hebben dan geldquote:Op zondag 20 mei 2018 20:39 schreef Limoentjuh het volgende:
teveel geld om in zijn leven uit te geven
nee ik doelde op een computernerd zijn.quote:Op zondag 20 mei 2018 20:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Bill Gates zo rijk is geworden door zijn uitgebreide kennis van algebra.
Slechte schaker is het ook.quote:Op zondag 20 mei 2018 20:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Bill Gates zo rijk is geworden door zijn uitgebreide kennis van algebra.
niks verkeerd bedoeld met computernerd trouwensquote:Op zondag 20 mei 2018 20:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
nee ik doelde op een computernerd zijn.
schaak jij ?quote:Op zondag 20 mei 2018 20:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Slechte schaker is het ook.
Wel een bewonderingswaardig filantroop.
haags wel en die heeft ook teveel geld om uit te gevenquote:
dank jequote:Op zondag 20 mei 2018 20:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
niks verkeerd bedoeld met computernerd trouwens
hij heeft het te druk met Fok om zijn geld uit te kunnen gevenquote:Op zondag 20 mei 2018 20:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
haags wel en die heeft ook teveel geld om uit te geven
Niet veel meer.quote:
Moet je even een goed boek zoeken dan leer je het zo tot een beginners niveau.quote:Op zondag 20 mei 2018 20:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
is wel iets wat ik altijd heb willen leren. Ik doe alleen aan dammen nu
ja ga ik doen . heb er toch de tijd voorquote:Op zondag 20 mei 2018 20:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Moet je even een goed boek zoeken dan leer je het zo tot een beginners niveau.
en gewoon veel spelen, daar leer je toch het meest vanquote:Op zondag 20 mei 2018 20:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Moet je even een goed boek zoeken dan leer je het zo tot een beginners niveau.
en denk ook leuker hequote:Op zondag 20 mei 2018 20:58 schreef devzero het volgende:
[..]
en gewoon veel spelen, daar leer je toch het meest van
Ook ja.quote:Op zondag 20 mei 2018 20:58 schreef devzero het volgende:
[..]
en gewoon veel spelen, daar leer je toch het meest van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ik zou je keihard doen!!11quote:Op zondag 20 mei 2018 21:39 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Oeps![]()
Ik heb twee klassen, een VMBO-TL en een wat mindere VMBO-GL klas.
Ik was idd ook 17e, nu weer 19e.quote:Op zondag 20 mei 2018 21:42 schreef Homijn het volgende:
Pokke-end naar de Top 20 nog. Wees eens stil jullie.
:$quote:
23 is ook priemquote:Op zondag 20 mei 2018 21:43 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik was idd ook 17e, nu weer 19e.
Wel beide priem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |