Het was inderdaad best mooi, oké sfeer en aardig voetbal, zeker in het eerste halfuur van Emmen.quote:Op zondag 19 augustus 2018 17:28 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik vond mooi vandaag! 1-4 was dan weer wat minder, maar ik vond ze helemaal niet gek spelen.
5-2 uit m'n hoofd. Jammer wel deze 1-1, Emmen had de kansen moeten afmaken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:37 schreef remlof het volgende:
Wat deed Emmen vorig seizoen thuis tegen De Graafschap?
Slagveer valt mij ook smerig tegen inderdaad. Maar wat een kansen worden gemist zeg, Emmen had met gemak wel 4 á 5 doelpunten kunnen maken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:33 schreef Knutknuttsson het volgende:
Slagveer weer drama. En dan Peters laten gaan
In Den Haag waren er inderdaad maar heel weinig mee. Maar ruim 300 in Amsterdam is toch nog niet zo heel gek?quote:Op zaterdag 1 september 2018 12:51 schreef Zwansen het volgende:
Doodzonde gister. Misschien wel de belangrijkste wedstrijd van het jaar, die moet je gewoon winnen.
Hoop wel dat er eens wat meer uitsupporters meegaan. Zelfs Ajax-uit was het heel beperkt. Erg jammer. Ik zo verwachten dat het meer was gaan leven.
Eens, waren er niet zoveel. Al waren het volgens Utrecht in totaal toch nog 143.quote:Op zondag 16 september 2018 20:44 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja en 50 man meenemen naar Utrecht.... daar mag Emmen zich wel om schamen zeg. Eerste seizoen Eredivisie ooit, wtf.
Ik vind het niet zo gek, heb vroeger wel eens met 2 man in het uitvak gestaan. Vind het eerder opmerkelijk dat andere clubs altijd zo'n grote groep mee krijgen.quote:Op zondag 16 september 2018 20:44 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja en 50 man meenemen naar Utrecht.... daar mag Emmen zich wel om schamen zeg. Eerste seizoen Eredivisie ooit, wtf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |