Tuurlijk nietquote:Op zondag 20 mei 2018 14:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]ik dacht dat je al opgediend was
Je bent dus feitelijk nergens goed voorquote:Op zondag 20 mei 2018 14:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
klopt ik word niet meer opgegeten
nee conserveermiddelenquote:Op zondag 20 mei 2018 14:58 schreef Homijn het volgende:
Zit je nog niet een keer onder de schimmel, trouwens?
eindelijk koffie en thee zetten zonder waterkokerquote:
Daar hebben we het nog een keer over eind augustusquote:Op zondag 20 mei 2018 15:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zomer is straks ruk, ik zeg het nog maar eens.
van mij mag de zomer ruk zijnquote:Op zondag 20 mei 2018 15:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Daar hebben we het nog een keer over eind augustus
van mij nietquote:Op zondag 20 mei 2018 15:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
van mij mag de zomer ruk zijn
als je geen vakantie hebt heb je er geen reet aanquote:Op zondag 20 mei 2018 15:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Juni warm, juli heet en augustus bloedheet
Er is ook nog weekend en buiten zitten na het werk...barbecueënquote:Op zondag 20 mei 2018 15:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
als je geen vakantie hebt heb je er geen reet aan
joepiequote:Op zondag 20 mei 2018 15:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Er is ook nog weekend en buiten zitten na het werk...barbecueën
goed deviesquote:Op zondag 20 mei 2018 15:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Een dag niet gebbqt is een dag wel gezond geleefd 👻
verkoop jij langspeelplaten tegenwoordig?quote:Op zondag 20 mei 2018 15:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zomer is straks ruk, ik zeg het nog maar eens.
Ik hoop gewoon dat ik gelijk krijgquote:Op zondag 20 mei 2018 15:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
verkoop jij langspeelplaten tegenwoordig?
Maar dat ga je nietquote:Op zondag 20 mei 2018 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat ik gelijk krijg
prachtigquote:Op zondag 20 mei 2018 15:23 schreef markdeajaxfan het volgende:
Alles bekijken
FC Emmen is een Nederlandse voetbalclub uit Emmen, die werd opgericht op 21 augustus 1925. De club speelt sinds 1985 profvoetbal en komt sindsdien uit in de Eerste divisie. Het is de enige profvoetbalclub uit de provincie Drenthe.
dan krijg je een lollyquote:Op zondag 20 mei 2018 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat ik gelijk krijg
johquote:Op zondag 20 mei 2018 15:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ben miss toch te vroeg aan de wijn begonnen
Niks mis meequote:Op zondag 20 mei 2018 15:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
nee ok maar zon en wijn en zitten en straks actief weet niet hoe dat valtquote:
Hoeveel ga je posten ?quote:
helemaal nietquote:Op zondag 20 mei 2018 15:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
doe dat nooit eigenlijk vind de kassa wel leukquote:
op een vrije zondag is aan begin van middag prima.quote:
true that en kan nog vroeg gaan slapen als ik wil 🙌quote:Op zondag 20 mei 2018 15:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
op een vrije zondag is aan begin van middag prima.
lolquote:Op zondag 20 mei 2018 15:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
doe dat nooit eigenlijk vind de kassa wel leukvooral als er een knappe man voor me staat beetje sniperen 👻👌
quote:Op zondag 20 mei 2018 15:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
heey homijntje long time no see ✌
ik root voor jou als winnaar van de maand juni 🙌👑 MAKE HOMIJN GREAT AGAIN 🐰quote:
Help Homijn juni doorquote:Op zondag 20 mei 2018 15:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik root voor jou als winnaar van de maand juni 🙌👑 MAKE HOMIJN GREAT AGAIN 🐰
ikstem ook voor, moet ie wel vaker aanwezig zijnquote:Op zondag 20 mei 2018 15:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
anders bolken 🙅🏻quote:Op zondag 20 mei 2018 15:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ikstem ook voor, moet ie wel vaker aanwezig zijn
quote:Op zondag 20 mei 2018 15:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ok maar moet eerst nu weg als ik straks terugkom maak ik rap voor de OG homijn 😎quote:
OG Homijn?quote:Op zondag 20 mei 2018 15:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ok maar moet eerst nu weg als ik straks terugkom maak ik rap voor de OG homijn 😎
ik wacht in spanning afquote:Op zondag 20 mei 2018 15:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ok maar moet eerst nu weg als ik straks terugkom maak ik rap voor de OG homijn 😎
Gefeliciteerd nijntjesgod.quote:
ik woon hier in een gat blijkbaar 👻 Of moet ff naar Arnhem toequote:
ja okay ook nog heilige dag maar was te optimistischquote:
rottiquote:Op zondag 20 mei 2018 16:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Eten bestellen 👻 Waar zou ik voor gaan?
ik kom bij jou wonenquote:Op zondag 20 mei 2018 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
Hier bijna alles open
Sommigen Zelfs gewoon tot 22
ik bedoelde besties niet Batties 😂quote:Op zondag 20 mei 2018 16:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mijn bed moet wel heel blijven he
dat is wel handigquote:Op zondag 20 mei 2018 17:06 schreef hemarookworst het volgende:
UB is gewoon elke dag open dit jaar, behalve 25 december en 1 januari
een gedeelte van de studenten is ook internationaal, dus zijn die feestdagen niet belangrijk, en in april en mei zijn ze vaak bezig met laatste loodjes dus die opening is wel belangrijkquote:
wel goede zaak dan! Toegankelijkquote:Op zondag 20 mei 2018 17:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een gedeelte van de studenten is ook internationaal, dus zijn die feestdagen niet belangrijk, en in april en mei zijn ze vaak bezig met laatste loodjes dus die opening is wel belangrijk
uniek ben jequote:Op zondag 20 mei 2018 17:09 schreef Homijn het volgende:
* Homijn snapt nog steeds niet wat OG Homijn is
Ik ben al voorzien. Je weet zelluf.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2018 17:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Homijn zo snel als een konijn.. puntjes zijn net wortels voor hem hij krijgt er geen genoeg van, hij wil ze en word adrem 😎 Homijn lijkt een chagrijn maar Homijn is gewoon een konijn en puntjes is domein. Onderschat hem niet, het is een deugniet die geniet, en je stiekem bespied. Echt een OG 🕶 Daarom deze poëzie voor deze Bambini 🐰 Dit was de rap, geen crap zo op het web van Bep 😎👋 micdrop 🎤
quote:Op zondag 20 mei 2018 17:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Homijn zo snel als een konijn.. puntjes zijn net wortels voor hem hij krijgt er geen genoeg van, hij wil ze en word adrem 😎 Homijn lijkt een chagrijn maar Homijn is gewoon een konijn en puntjes is zijn domein. Onderschat hem niet, het is een deugniet die geniet, en je stiekem bespied. Echt een OG 🕶 Daarom deze poëzie voor deze Bambini 🐰 Dit was de rap, geen crap zo op het web van Bep 😎👋 micdrop 🎤
ik ben liever de hype man. Af en toe een oneliner " PUT YOUR MOTHERFUCKING HANDS UP" "ARE YOU READY"quote:Op zondag 20 mei 2018 17:36 schreef hemarookworst het volgende:
Nog een commerciële beat erbij en nootje kan doekoe pakken
Ik wil dan wel mijn deel van de royalties.quote:Op zondag 20 mei 2018 17:36 schreef hemarookworst het volgende:
Nog een commerciële beat erbij en nootje kan doekoe pakken
jij bent het gezicht dan, de ster zoals milli vanilli 👻quote:Op zondag 20 mei 2018 17:39 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik wil dan wel mijn deel van de royalties.
jij krijgt een zak wortelsquote:Op zondag 20 mei 2018 17:39 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik wil dan wel mijn deel van de royalties.
soort MC?quote:Op zondag 20 mei 2018 17:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik ben liever de hype man. Af en toe een oneliner " PUT YOUR MOTHERFUCKING HANDS UP" "ARE YOU READY"
vrolijk nummer 🙌quote:
dat zeg ik altijd als het aan het stortregenen isquote:
quote:Op zondag 20 mei 2018 17:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat zeg ik altijd als het aan het stortregenen is
nee helaasquote:Op zondag 20 mei 2018 18:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
doe ik al
Heb jij vakantieplannen?
wow dacht dat ik lang niet op vakantie was geweestquote:Op zondag 20 mei 2018 18:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
al 10 jaar niet denk ik? Miss langer
quote:Op zondag 20 mei 2018 18:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wow dacht dat ik lang niet op vakantie was geweest
dat dusquote:Op zondag 20 mei 2018 18:05 schreef hemarookworst het volgende:
Sowieso op vakantie gaan als je in de acclimatiseerstad woont
maar dat was niet eens een vakantie, veel vetterquote:Op zondag 20 mei 2018 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
Sinds mijn uitwisseling naar hk niet echt op vakantie geweest
geen idee weinig behoefte aan vakantie laatste tijdquote:Op zondag 20 mei 2018 18:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Waar zou jij op vakantie heen willen?
wat is mis met jou?quote:Op zondag 20 mei 2018 18:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen idee weinig behoefte aan vakantie laatste tijd
Hema worsten in het buitenland etenquote:Op zondag 20 mei 2018 18:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
weinig. Heb wel zo mijn redenen voor maar dat ga ik niet uitwijden hierquote:
okquote:Op zondag 20 mei 2018 18:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
weinig. Heb wel zo mijn redenen voor maar dat ga ik niet uitwijden hier
o ja de verbouwing, nog paar weekjes af zien maar dan heb je ook weer wat 🙌quote:Op zondag 20 mei 2018 18:14 schreef -sabine- het volgende:
Ik ook, zonder keuken. Wat een puinzooi.
Ik ga een paar keer per jaar op vakantie, maar zou liever thuisblijven.
Uitwijden doe je wel met andere dingen ouwe moederhosselaarquote:Op zondag 20 mei 2018 18:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
weinig. Heb wel zo mijn redenen voor maar dat ga ik niet uitwijden hier
Lekker dichtbij.quote:
ah ok okquote:Op zondag 20 mei 2018 18:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jeahquote:Op zondag 20 mei 2018 18:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Een klasgenoot had een eilandje in Reeuwijk op die plassen, dat is trouwens wel best vet.
lolquote:Op zondag 20 mei 2018 18:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Uitwijden doe je wel met andere dingen ouwe moederhosselaar
niet zelf vet zijnquote:Op zondag 20 mei 2018 18:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Een klasgenoot had een eilandje in Reeuwijk op die plassen, dat is trouwens wel best vet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |