Ja, ze hebben merkwaardig genoeg bedacht dat dit beter zou zijn.quote:Op zondag 20 mei 2018 13:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Inderdaad, dat wil ik ook op de PLAYER.
Hier ben ik het volmondig mee eens.quote:Op zondag 20 mei 2018 13:26 schreef Masterminded het volgende:
[..]
GroenLinks is een smerige teringtyfuspartij. Als ik links zou stemmen, was het de Partij voor de Dieren.
de pvv is een smerig teringtyfspartij net zoals de partij van de baudetquote:Op zondag 20 mei 2018 13:26 schreef Masterminded het volgende:
[..]
GroenLinks is een smerige teringtyfuspartij. Als ik links zou stemmen, was het de Partij voor de Dieren.
Er mogen nog wel een paar mannetjes bij, ik noem een Gesink, een Ciccone, een Masnada, een Carthy.quote:
Rot eens op uit dit topic mafkees, je verneukt er al genoegquote:Op zondag 20 mei 2018 13:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
de pvv is een smerig teringtyfspartij net zoals de partij van de baudet
ik ben een aanwinst voor elke topicquote:Op zondag 20 mei 2018 13:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Rot eens op uit dit topic mafkees, je verneukt er al genoeg
Ik heb inside kennis van je moeder.quote:Op zondag 20 mei 2018 13:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik ben een aanwinst voor elke topic![]()
ik heb een neef die is topwielrenner geweest
ik heb inside kennis waar jij geen kennis van heb
Remmert zeker?quote:Op zondag 20 mei 2018 13:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik ben een aanwinst voor elke topic![]()
ik heb een neef die is topwielrenner geweest
ik heb inside kennis waar jij geen kennis van heb
Nietquote:Op zondag 20 mei 2018 13:33 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Hoe switsj je naar engels bij ZIGGO?
Het is een principekwestiequote:Op zondag 20 mei 2018 13:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Tot nu toe alleen maar positieve ervaringen mee.
De Engelse feed is ook Nederlandsquote:Op zondag 20 mei 2018 13:33 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Hoe switsj je naar engels bij ZIGGO?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |