quote:Op zondag 20 mei 2018 04:23 schreef Amoeba het volgende:
Ik ging mn date op t perron droppen en ik mocht niet mee naar boven van hem omdat ik geen zin had om mn ov kaart te zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
prinaquote:Op zondag 20 mei 2018 08:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Valt mee. Ik ga zo nog uurtje verder slapen.
primaquote:Op zondag 20 mei 2018 08:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Valt mee. Ik ga zo nog uurtje verder slapen.
zekersquote:Op zondag 20 mei 2018 08:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja maar toch wel genoeg schaapjes geteld ook.
godzijdank nietquote:Op zondag 20 mei 2018 08:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vandaag geen grijze grauwe kutdag dus
het is wel mistig blijkbaar.quote:Op zondag 20 mei 2018 08:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vandaag geen grijze grauwe kutdag dus
hier ook nietquote:Op zondag 20 mei 2018 08:41 schreef aloa het volgende:
[..]
het is wel mistig blijkbaar.
Maar niet hier
Amsterdam straalt altijd !!quote:Op zondag 20 mei 2018 08:41 schreef aloa het volgende:
[..]
het is wel mistig blijkbaar.
Maar niet hier
quote:Op zondag 20 mei 2018 08:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kan werkelijk niets goeds noemen aan Amsterdam. Behalve dan dat bord met Amsterdam en een streep daarop.
Den Haag had de hoofdstad moeten zijn.quote:Op zondag 20 mei 2018 09:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Niet zo haten op Amsterdam. Den haag is ook leuk, het komt alleen niet in de buurt van amsterdam
Dat wel. Regering van Nederland zit wel in Den Haag.quote:Op zondag 20 mei 2018 09:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Den Haag had de hoofdstad moeten zijn.
quote:Op zondag 20 mei 2018 09:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Den Haag had de hoofdstad moeten zijn.
echt?quote:Op zondag 20 mei 2018 09:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat wel. Regering van Nederland zit wel in Den Haag.
Sarcastisch weer he. Het is wel een veelvoorkomende vraag waarom Den Haag niet de hoofdstad is... tja Amsterdam is gwn zo geweldig dusquote:
quote:Op zondag 20 mei 2018 09:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Sarcastisch weer he. Het is wel een veelvoorkomende vraag waarom Den Haag niet de hoofdstad is... tja Amsterdam is gwn zo geweldig dus
jazekerquote:Op zondag 20 mei 2018 09:16 schreef Limoentjuh het volgende:
Ga jij nog wat leuks doen vandaag, den haag ?
In tegenstelling tot donderdagquote:Op zondag 20 mei 2018 09:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De zondag doet haar naam eer aan.
max 3quote:Op zondag 20 mei 2018 09:30 schreef Limoentjuh het volgende:
Hoeveel koffie drinken jullie op een dag. Koffie koffie koffie
gek zeg.quote:Op zondag 20 mei 2018 09:34 schreef Limoentjuh het volgende:
Ow dat kan prima. Dacht misschien zo'n 7 kopjes ofzo. Heel de dag door koffie drinken
He bah, nee geen oplos voor mijquote:Op zondag 20 mei 2018 09:39 schreef Limoentjuh het volgende:
Die oplos zakjes van Nescafé zijn wel lekker. Latte amaretto
Maak je dan je eigen latte ? Die van Nescafé zijn best lekkerquote:Op zondag 20 mei 2018 09:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
He bah, nee geen oplos voor mij
ik heb zo'n apparaatquote:Op zondag 20 mei 2018 09:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maak je dan je eigen latte ? Die van Nescafé zijn best lekker
Liever gewoon echte koffiequote:Op zondag 20 mei 2018 09:46 schreef aloa het volgende:
[..]![]()
Als je een goed merk hebt wel.
Goedkope troep heb je ook idd
bloed gaat waar het niet kruipen kanquote:Op zondag 20 mei 2018 10:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Een Hagenees die het eens is met een Amsterdamse
daaromquote:Op zondag 20 mei 2018 10:04 schreef Limoentjuh het volgende:
Mooi. Last minute alles klaarzetten is onnodige stress
Wereld op z'n kopquote:Op zondag 20 mei 2018 10:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Een Hagenees die het eens is met een Amsterdamse
preciesquote:Op zondag 20 mei 2018 10:08 schreef Limoentjuh het volgende:
Soms.. als het een mooie dag is en het om kleine dingen gaaten er zijn niet teveel getuigen
lolquote:Op zondag 20 mei 2018 10:17 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Oh Ooh zit net aan het ontbijt...
zoon wat is dat mama...
ik:zalm ...
zoon:van welk dier komt dat?
Ik: van een olifant!
Zoon: oh laat dan maar dat is zielig!
en dan begint ie te lachen..
Ik: wat is er?
Zoon: ik maakte maar een grapje zalm is van zalm gemaakt![]()
quote:Op zondag 20 mei 2018 10:17 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Oh Ooh zit net aan het ontbijt...
zoon wat is dat mama...
ik:zalm ...
zoon:van welk dier komt dat?
Ik: van een olifant!
Zoon: oh laat dan maar dat is zielig!
en dan begint ie te lachen..
Ik: wat is er?
Zoon: ik maakte maar een grapje zalm is van zalm gemaakt![]()
Ben je trouwens alweer beter ?quote:Op zondag 20 mei 2018 10:20 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Nu zegt ie of komt het van een salmander..
hahaquote:Op zondag 20 mei 2018 10:20 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Nu zegt ie of komt het van een salmander..
Nou beter is een groot woord, maar het gaat vooruit gisteren een hele dag te winkelen geweest en met ibuprofen huidgel .. ibuprofen 400, Acetylcysteïne een astmapufje.... ging perfect !quote:
quote:Op zondag 20 mei 2018 10:27 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou beter is een groot woord, maar het gaat vooruit gisteren een hele dag te winkelen geweest en met ibuprofen huidgel .. ibuprofen 400, Acetylcysteïne een astmapufje.... ging perfect !![]()
Maar daar zal ik vandaag misschien de rekening van krijgen
Komt goed, vanmiddag lekker rustig op het strandje liggen met een leesboekjequote:
quote:Op zondag 20 mei 2018 10:28 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Komt goed, vanmiddag lekker rustig op het strandje liggen met een leesboekje
Zolang het maar vooruit gaat. Vandaag dan dagje rusten.quote:Op zondag 20 mei 2018 10:27 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou beter is een groot woord, maar het gaat vooruit gisteren een hele dag te winkelen geweest en met ibuprofen huidgel .. ibuprofen 400, Acetylcysteïne een astmapufje.... ging perfect !![]()
Maar daar zal ik vandaag misschien de rekening van krijgen
quote:Op zondag 20 mei 2018 10:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zolang het maar vooruit gaat. Vandaag dan dagje rusten.
Ja komt goed..!quote:Op zondag 20 mei 2018 10:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zolang het maar vooruit gaat. Vandaag dan dagje rusten.
dat is zoquote:Op zondag 20 mei 2018 10:31 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
En nieuwe kleding, make up en snuisterijen doen een vrouw veel vergetenhihi
quote:Op zondag 20 mei 2018 10:33 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Haha klinkt als een ervaren “echtgenoot”
quote:
was al vroeg wakker en ja heb ik zin in lekker in het zonnetje 👻quote:
geniet er vanquote:Op zondag 20 mei 2018 12:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
was al vroeg wakker en ja heb ik zin in lekker in het zonnetje 👻
proost!quote:
ik ga zo zwemmen buitenquote:Op zondag 20 mei 2018 12:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dankjewel! Wat ga jij doen je vrije dag?
dankjewel wil je een kater tip? Iets zuurs eten helpt (wel biologisch zuur dan)quote:
Zit aan de yoghurt.quote:Op zondag 20 mei 2018 12:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dankjewel wil je een kater tip? Iets zuurs eten helpt (wel biologisch zuur dan)
op een schaal van 1 tot 10 wat geef je de kater? Sterkte trouwensquote:
moeilijk, zolang ik plat blijf liggen lijkt het allemaal mee te vallen maar toen ik wat te eten ging pakken werd ik duizelig.quote:Op zondag 20 mei 2018 12:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
op een schaal van 1 tot 10 wat geef je de kater? Sterkte trouwens
o O o, wat had je gedronken?quote:Op zondag 20 mei 2018 12:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
moeilijk, zolang ik plat blijf liggen lijkt het allemaal mee te vallen maar toen ik wat te eten ging pakken werd ik duizelig.
bier en eoa smerige likeur.quote:Op zondag 20 mei 2018 12:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
o O o, wat had je gedronken?ja dat is kut zeker met dit weer, slapen veel water drinken en gezond eten is de beste remedie
owjee, dat laatste heeft je gekilled of de combi 💩quote:
Is volgens mij nergens ter wereld dat de centrale regering niet in de hoofdstad zeteltquote:Op zondag 20 mei 2018 09:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Sarcastisch weer he. Het is wel een veelvoorkomende vraag waarom Den Haag niet de hoofdstad is... tja Amsterdam is gwn zo geweldig dus
Ja daarom zou den haag wel de hoofdstad van Nederland moeten zijn. Maar Amsterdam is hetquote:Op zondag 20 mei 2018 13:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is volgens mij nergens ter wereld dat de centrale regering niet in de hoofdstad zetelt
was in Duitsland wel zo, vroegerquote:Op zondag 20 mei 2018 13:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is volgens mij nergens ter wereld dat de centrale regering niet in de hoofdstad zetelt
welk tijdperk?quote:Op zondag 20 mei 2018 13:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
was in Duitsland wel zo, vroeger
Ik wou aloha doen, maar die bestond al. Dus toen maar aloaquote:Op zondag 20 mei 2018 14:12 schreef Limoentjuh het volgende:
Hoi aloa. Ik had nog een vraagje voor je. Hoe kom je aan de naam "aloa" ?
Aha Oke duidelijkquote:Op zondag 20 mei 2018 14:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik wou aloha doen, maar die bestond al. Dus toen maar aloa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ik hoop echt van niet. 2x in de week regenen is lekkerquote:Op zondag 20 mei 2018 14:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is hele week droog en voorlopig tot eind mei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |