SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ten Hag gaat 3-4-2-1 spelen
Van Leer
De Ligt (aankoop als hij vertrekt) Magallan - Tagliafico
Mazraoui - van de Beek - Frenkie - Labyad
Neres - Tadic/andere aankoop
Dolberg
Zoiets, of Labyad op de plek van Tadic en dan Sinkgraven op die linkshalf zetten, maar die is altijd geblesseerd.Oh.![]()
Ik denk niet dat Mazraoui goed genoeg is voor de basis. Als rechtsback zie ik hem wel in de basis staan.quote:![]()
Je spreekt jezelf nu tegen in twee zinnen.quote:Op zondag 20 mei 2018 00:08 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Mazraoui goed genoeg is voor de basis. Als rechtsback zie ik hem wel in de basis staan.Oh.![]()
Dat is een verwijzing naar de middenvelder Mazraoui, zoals jij hem daar ziet spelen. Logisch, toch?quote:Op zondag 20 mei 2018 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf nu tegen in twee zinnen.![]()
In dat systeem speelt hij niet perse als centrale middenvelder, maar meer als soort rechtsback/rechtshalf die gewoon die hele flank bestrijkt. En je kan vrij makkelijk schakelen naar 4-3-3 in wedstrijden met die spelers die daar staan natuurlijk.quote:Op zondag 20 mei 2018 00:21 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Dat is een verwijzing naar de middenvelder Mazraoui, zoals jij hem daar ziet spelen. Logisch, toch?Oh.![]()
Denk sowieso dat drie verdedigers wel erg matig is. Alleen De Ligt kan heel behoorlijk verdedigen. Tagliafico is verdedigend niet sterk genoeg om centraal te staan lijkt mij en over die nieuwe mogelijke aankoop weet ik nog niet wat ik moet denken.quote:Op zondag 20 mei 2018 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In dat systeem speelt hij niet perse als centrale middenvelder, maar meer als soort rechtsback/rechtshalf die gewoon die hele flank bestrijkt. En je kan vrij makkelijk schakelen naar 4-3-3 in wedstrijden met die spelers die daar staan natuurlijk.![]()
Je bedoelt de Ajax-jeugdspelers-hype.quote:Op zondag 20 mei 2018 01:05 schreef BadderHaring het volgende:
Best lollig, die Mazraoui-hype ineens.![]()
Hype? Vooral dat Ajax er niet in geslaagd is een goede rechtsback te kopen.quote:Op zondag 20 mei 2018 01:05 schreef BadderHaring het volgende:
Best lollig, die Mazraoui-hype ineens.Oh.![]()
Volgens de media heeft hij zich fantastisch teruggeknokt nadat hij zelfs een tijdje als amateur bij Ajax was afgeschreven.quote:Op zondag 20 mei 2018 08:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hype? Vooral dat Ajax er niet in geslaagd is een goede rechtsback te kopen.
Sensatie, succesverhaal.![]()
![]()
Gisteren kan zo een Labyad toch ook geen verschil maken in de wedstrijd. Het niveau ook...
Heb veel meer vertrouwen in zoeken op "Tadic" niveau en proberen echt iets toe te voegen aan de selectie dan wat van die Labyad aankopen. En ja, dan krijg je heel vaak "nee", of het salaris is een issue, maar het zou wel de ambitie moeten zijn. Als je bij de middelmaat in Nederland gaat kopen dan is het bijna altijd foute boel (ja, er zijn uitzonderingen).proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Waarom zouden spelers als Tadic voor een fooitje hier komen voetballen? Het draait tegenwoordig alleen maar om geld. Beetje onrealistisch om te verwachten dat spelers die nog verschillende opties hebben om in een top competitie tegen een riant salaris te spelen voor Ajax kiezen.quote:Op zondag 20 mei 2018 09:33 schreef manny het volgende:
Gisteren kan zo een Labyad toch ook geen verschil maken in de wedstrijd. Het niveau ook...
Heb veel meer vertrouwen in zoeken op "Tadic" niveau en proberen echt iets toe te voegen aan de selectie dan wat van die Labyad aankopen. En ja, dan krijg je heel vaak "nee", of het salaris is een issue, maar het zou wel de ambitie moeten zijn. Als je bij de middelmaat in Nederland gaat kopen dan is het bijna altijd foute boel (ja, er zijn uitzonderingen).![]()
zelfs voor hetzelfde salaris is het nauwelijks interessant, dan moet je er eigenlijk nog boven gaan zitten, dat is een beetje wat ze in Turkije doenquote:Op zondag 20 mei 2018 10:00 schreef franske19 het volgende:
[..]
Waarom zouden spelers als Tadic voor een fooitje hier komen voetballen? Het draait tegenwoordig alleen maar om geld. Beetje onrealistisch om te verwachten dat spelers die nog verschillende opties hebben om in een top competitie tegen een riant salaris te spelen voor Ajax kiezen.![]()
Zou Letschert haalbaar zijn voor het geval de Ligt vertrekt?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Och. Je kan er ook 1 treffen die wellicht snapt dat het okay is om in relatieve rust te kunnen leven. Alsnog prima te verdienen, De belangrijkste speler in een elftal te zijn, ipv 1 van 25, en heel misschien heeft Ajax nog een heel klein beetje naam...quote:Op zondag 20 mei 2018 10:00 schreef franske19 het volgende:
[..]
Waarom zouden spelers als Tadic voor een fooitje hier komen voetballen? Het draait tegenwoordig alleen maar om geld. Beetje onrealistisch om te verwachten dat spelers die nog verschillende opties hebben om in een top competitie tegen een riant salaris te spelen voor Ajax kiezen.proberen is de eerste stap naar falen
vervelende lulquote:Op zondag 20 mei 2018 10:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou Letschert haalbaar zijn voor het geval de Ligt vertrekt?![]()
Letschertquote:Op zondag 20 mei 2018 10:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou Letschert haalbaar zijn voor het geval de Ligt vertrekt?
Over 4 jaar een Feyenoord-Aankoop.![]()
zoals Van Persie bedoel je?quote:Op zondag 20 mei 2018 10:20 schreef manny het volgende:
[..]
Och. Je kan er ook 1 treffen die wellicht snapt dat het okay is om in relatieve rust te kunnen leven. Alsnog prima te verdienen, De belangrijkste speler in een elftal te zijn, ipv 1 van 25, en heel misschien heeft Ajax nog een heel klein beetje naam...![]()
Hou op hoor met dit ambitieloze gelulquote:Op zondag 20 mei 2018 10:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou Letschert haalbaar zijn voor het geval de Ligt vertrekt?Oh.![]()
moest hem even opzoeken, heeft nog bij Ajax gezeten, eigen jeugd dusquote:Op zondag 20 mei 2018 10:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hou op hoor met dit ambitieloze gelul![]()
![]()
Die Labyad komt ook alleen maar om wat draagvlak voor Ten Hag in de spelersgroep te creëren.quote:Op zondag 20 mei 2018 09:33 schreef manny het volgende:
Heb veel meer vertrouwen in zoeken op "Tadic" niveau en proberen echt iets toe te voegen aan de selectie dan wat van die Labyad aankopen. En ja, dan krijg je heel vaak "nee", of het salaris is een issue, maar het zou wel de ambitie moeten zijn. Als je bij de middelmaat in Nederland gaat kopen dan is het bijna altijd foute boel (ja, er zijn uitzonderingen).![]()
Ik snap de Labyad hype ook niet zo. Ik denk dat iedereen vooral heel erg hoopt dat die jongen op wonderbaarlijke wijze ineens 2/3 niveau's boven zichzelf uit gaat stijgen. Hoe groot is die kans? Deed het aardig bij Utrecht, maar niet eens meer dan dat.quote:Op zondag 20 mei 2018 09:33 schreef manny het volgende:
hype is het toch niet maar echt wel een bruikbare spelerquote:Op zondag 20 mei 2018 10:56 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik snap de Labyad hype ook niet zo. Ik denk dat iedereen vooral heel erg hoopt dat die jongen op wonderbaarlijke wijze ineens 2/3 niveau's boven zichzelf uit gaat stijgen. Hoe groot is die kans? Deed het aardig bij Utrecht, maar niet eens meer dan dat.![]()
'Bruikbare' spelers heb je toch in je eigen jeugd rondlopen? Imo mik je met een aankoop altijd op iemand die je naar een hoger niveau tilt. Soms lukt dat, soms niet. Maar het zou mij verbazen als Labyad die kwaliteiten heeft.quote:Op zondag 20 mei 2018 10:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
hype is het toch niet maar echt wel een bruikbare speler![]()
een aankoop vanuit de subtop in NL? Dat komt toch zelden voor, ik zie hem meer als iemand voor de breedte, hij zal zijn wedstrijdjes wel spelen en heeft scorend vermogen genoeg om onderin de dubbele cijfers te komen.quote:Op zondag 20 mei 2018 11:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
'Bruikbare' spelers heb je toch in je eigen jeugd rondlopen? Imo mik je met een aankoop altijd op iemand die je naar een hoger niveau tilt. Soms lukt dat, soms niet. Maar het zou mij verbazen als Labyad die kwaliteiten heeft.![]()
We gaan het meemaken. Ik hoorde dat PSV bezig is met Dumfries, ook geen fan van. Ik hoop van ganze harte dat PSV ver weg blijft uit Nederland wat aankopen betreft. Het niveau is echt bedroevend.quote:Op zondag 20 mei 2018 11:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
een aankoop vanuit de subtop in NL? Dat komt toch zelden voor, ik zie hem meer als iemand voor de breedte, hij zal zijn wedstrijdjes wel spelen en heeft scorend vermogen genoeg om onderin de dubbele cijfers te komen.
Het ergste is ook dat het gewoon slechter wordt met de 'verrijking' van de ED met clubs als Fortuna en wellicht Almere city.![]()
met zo'n aankoop willen ze het wat stabieler maken, de ondergrens wat omhoog, het is inderdaad geen speler die de bovengrens omhoog zal krijgen maar die zie ik sowieso niet in NL op Jahanbaksh misschien naquote:Op zondag 20 mei 2018 11:06 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
We gaan het meemaken. Ik hoorde dat PSV bezig is met Dumfries, ook geen fan van. Ik hoop van ganze harte dat PSV ver weg blijft uit Nederland wat aankopen betreft. Het niveau is echt bedroevend.
Het ergste is ook dat het gewoon slechter wordt met de 'verrijking' van de ED met clubs als Fortuna en wellicht Almere city.![]()
Dat zou kunnen. Ik heb ook geen idee wat Ajax uiteindelijk betaald heeft voor Labyad.quote:Op zondag 20 mei 2018 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
met zo'n aankoop willen ze het wat stabieler maken, de ondergrens wat omhoog, het is inderdaad geen speler die de bovengrens omhoog zal krijgen maar die zie ik sowieso niet in NL op Jahanbaksh misschien na
Jahanbaks gaat niet slagen bij een topclub trouwens. Dan had hij in minimaal 1 van de wedstrijden tegen een topclub wel wat meer mogen laten zien. Krijgt bij AZ alle ruimte om 2/3 doelpunten te maken tegen de Roda's en NAC's van deze wereld, maar is bijzonder slecht in de kleine ruimte.
Daarnaast is de druk bij Ajax anders. Als AZ 4-0 wint van Roda dan gaat de vlag uit, maar verliezen ze de week erop van Sparta met 1-2 dan is er niks aan het handje. Tel daar de vermoedelijk hoge vraagprijs van AZ op en ik kom tot de conclusie dat ze hem maar lekker moeten verkopen aan een club als Napoli, waar hij dan binnen 3 wedstrijden op de bank komt.![]()
Scouten in het buitenland ja. In Nederland alleen spelers oppikken als ze er bovenuit stijgen als Ziyech deed.Oh.![]()
Precies. Categorie Ziyech, Suarez destijd etc.quote:Op zondag 20 mei 2018 11:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Scouten in het buitenland ja. In Nederland alleen spelers oppikken als ze er bovenuit stijgen als Ziyech deed.
Ik vind Labyad overigens ook niet echt een typische Ajax aankoop. Daar had ik dan een talentvolle jongen uit eigen jeugd verwacht. Zeker als hij voor de breedte gekocht is.![]()
Ajax heeft natuurlijk al heel wat jonkies in de selectie dus ik vind het niet zo'n vreemde aankoop al verwacht en hoop ik dat ze nog wel wat spectaculairders gaan halen.quote:Op zondag 20 mei 2018 11:16 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Precies. Categorie Ziyech, Suarez destijd etc.
Ik vind Labyad overigens ook niet echt een typische Ajax aankoop. Daar had ik dan een talentvolle jongen uit eigen jeugd verwacht. Zeker als hij voor de breedte gekocht is.![]()
Tadic zou wel een bazenaankoop zijnquote:Op zondag 20 mei 2018 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax heeft natuurlijk al heel wat jonkies in de selectie dus ik vind het niet zo'n vreemde aankoop al verwacht en hoop ik dat ze nog wel wat spectaculairders gaan halen.Dan is Kluivertje snel vergeten.
![]()
Tadic heeft uiteindelijk zijn belofte ook niet waargemaakt. Als hij terugkomt is het ook maar de vraag hoe gemotiveerd hij is om weer tegen NAC en dergelijken te spelen.quote:Op zondag 20 mei 2018 11:22 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Tadic zou wel een bazenaankoop zijnDan is Kluivertje snel vergeten.
![]()
Tsjah dat weet je nooit. Maar ik heb Tadic ook in de PL dingen zien doen en acties zien maken die we hier niet snel zien. Ik had er 100% voor getekend als we hem bij PSV konden krijgen. Super intelligente speler. Niet eens supersnel, of heel sterk. Maar altijd een plannetje klaar en een oplossing in gedachten.quote:Op zondag 20 mei 2018 11:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tadic heeft uiteindelijk zijn belofte ook niet waargemaakt. Als hij terugkomt is het ook maar de vraag hoe gemotiveerd hij is om weer tegen NAC en dergelijken te spelen.![]()
kwaliteit heeft hij genoeg maar qua motivatie heb ik ook liever een Zuid Amerikaan die zich via de eredivisie in de kijker wil spelen ook al ben je die als hij het goed doet weer kwijt na een jaarquote:Op zondag 20 mei 2018 11:27 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Tsjah dat weet je nooit. Maar ik heb Tadic ook in de PL dingen zien doen en acties zien maken die we hier niet snel zien. Ik had er 100% voor getekend als we hem bij PSV konden krijgen. Super intelligente speler. Niet eens supersnel, of heel sterk. Maar altijd een plannetje klaar en een oplossing in gedachten.![]()
Dat weet niemand.quote:Op zondag 20 mei 2018 15:19 schreef Morendo het volgende:
Bande is toch ook voor linksbuiten gehaald?
Hij kan overal en nergens.
Dus eigenlijk nergens.wooblabalurg![]()
Van Persie voor dat ie naar Turkije ging ja. Nigel de Jong een paar jaar geleden toen ie op een dood spoort zat bij AC (ipv dat avontuur in Amerika)quote:proberen is de eerste stap naar falen
dat is dus het punt, op zo'n moment kiezen die jongens nog voor het geldquote:Op zondag 20 mei 2018 16:00 schreef manny het volgende:
[..]
Van Persie voor dat ie naar Turkije ging ja. Nigel de Jong een paar jaar geleden toen ie op een dood spoort zat bij AC (ipv dat avontuur in Amerika)![]()
Ik denk ik ga eens vanachter mijn tv en kijk in de hoofdstad in een kroeg naar de wedstrijd. En dan niet je plicht uitvoeren tegen de GraafschapHet doet nog steeds pijn...
![]()
Je hebt dat toch wel verwerkt joh? Denk maar zo, door het mislopen van die titel toen hebben we een seizoen later de EL-finale gehaaldquote:
Oh.![]()
Niet alleen die wedstrijd was de titel te pakken. Gewoon dikverdiend tweede geworden.quote:Op zondag 20 mei 2018 20:57 schreef LethalNinja het volgende:
Ik denk ik ga eens vanachter mijn tv en kijk in de hoofdstad in een kroeg naar de wedstrijd. En dan niet je plicht uitvoeren tegen de GraafschapHet doet nog steeds pijn...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: