abonnement Unibet Coolblue
  CHI shopkeeper vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:31:05 #201
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_181595046
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 09:33 schreef nagent het volgende:

[..]

Geld was binnen en de rekening is betaald. Dit ook doorgegeven via ticketsysteem.
Nu maar weer afwachten of e.e.a. nog beschikbaar is en zo.
Super O-)
Nu nog wachten op de verzending en dan ben ik blij dat we dit nog redelijk goed hebben kunnen afsluiten. In ieder geval veel beter dan dat er eerst op tafel lag :Y
pi_181599554
quote:
[..]

Ik heb inderdaad nieuws hierover. Ik weet niet of alles klopt, maar dit heb ik in ieder geval zo doorgekregen.
Je zou pas na 20 september het toestel kunnen retourneren en dit wou je in het begin absoluut niet doen. Toch hebben ze een refund van $70 aangeboden en dit vond je niet goed genoeg. Hierdoor ben je negatieve review(s) op andere websites gaan schrijven, terwijl eerder al werd gezegd dat je het toestel terug moet sturen om in aanmerking te komen voor een reparatie of aanbieding. Dit vind ik persoonlijk niet helemaal netjes als dit klopt mocht het kloppen O-) Zeker niet als je hebt gezien dat mensen hier op FOK! wel worden geholpen....maja niks aan te doen zeker.
Support heeft op de 26e nog een extra $100 aangeboden als het goed is. Verder krijg ik door dat als je deze terugstuurt en deze niet gemaakt kan worden. Dat ze een refurbished naar je toesturen.
Zoals ik eerder al zei moet je het toestel echt wel terugsturen om er meer uit te halen. De reden daarvoor heb ik vorige keer al gezegd. Ik heb meteen even voor je gekeken en voor het versturen van een verzekerd pakket van België naar Spanje kost bij PostNL zo'n ¤19.
Ik weet niet of alles klopt wat hierboven staat, maar dit is wat ik heb doorgekregen. Hopelijk is de aangeboden aanbieding van een refurbished toestel wel naar wens, want ik vermoed zelf dat het toch niet gemaakt kan worden.


Beste,

Die review was in het begin geschreven toen ik hier nog niks had geschreven.
Wil deze gerust weghalen of aanpassen eens dit opgelost is. Ik ben altijd een tevreden klant geweest en zal dit waarschijnlijk ook wel blijven.

Het terugsturen ga ik inderdaad doen na de 20ste dan, aangezien dit het interessantste is wat ik kan doen.
Moet gewoon nog even kijken hoe dit in elkaar zit. Hebben de de doos enzovoort ook nodig of is het toestel alleen voldoende?


Met vriendelijke groeten,
Bernard Van de Vyver
  CHI shopkeeper vrijdag 31 augustus 2018 @ 19:57:56 #203
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_181604764
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 16:05 schreef MrBernie94 het volgende:

[..]

Beste,

Die review was in het begin geschreven toen ik hier nog niks had geschreven.
Wil deze gerust weghalen of aanpassen eens dit opgelost is. Ik ben altijd een tevreden klant geweest en zal dit waarschijnlijk ook wel blijven.

Het terugsturen ga ik inderdaad doen na de 20ste dan, aangezien dit het interessantste is wat ik kan doen.
Moet gewoon nog even kijken hoe dit in elkaar zit. Hebben de de doos enzovoort ook nodig of is het toestel alleen voldoende?

Met vriendelijke groeten,
Bernard Van de Vyver
Geen probleem. Nu is het me helemaal duidelijk. Ik dacht dat de review was geschreven nadat ik mee bezig was :) Je mag deze altijd aanpassen natuurlijk als alles in orde is gebracht.
In het vervolg weet je waar je moet zijn als je een probleem of vraag hebt O-)
Is goed. Het beste is de originele doos nemen als je deze nog hebt. Dan moet je het RMA formulier er ook bijdoen en ik zou ook je naam en ordernummer in de doos doen. Het pakketje verzenden met tracking code natuurlijk. Dan moet het helemaal in orde komen.
pi_181615764
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:31 schreef Gearbest het volgende:
Nu nog wachten op de verzending
Het lijkt erop dat hij onderweg is...
pi_181617528
quote:
Geen probleem. Nu is het me helemaal duidelijk. Ik dacht dat de review was geschreven nadat ik mee bezig was :) Je mag deze altijd aanpassen natuurlijk als alles in orde is gebracht.
In het vervolg weet je waar je moet zijn als je een probleem of vraag hebt O-)
Is goed. Het beste is de originele doos nemen als je deze nog hebt. Dan moet je het RMA formulier er ook bijdoen en ik zou ook je naam en ordernummer in de doos doen. Het pakketje verzenden met tracking code natuurlijk. Dan moet het helemaal in orde komen.
Beste,


De review pas ik sowieso aan indien alles in orde komt.

De originele doos van de smartphone heb ik nog, maar de verzenddoos niet.

Wat bedoel je met het RMA formulier? En waar kan ik deze vinden?
Ik zal sowieso een document printen waar al mijn informatie opstaat zodat ze alles hebben wat ze nodig hebben.

Heb je enig idee hoelang zo'n proces duurt vanaf ze m'n product ontvangen hebben? Qua beslissen dat een reparatie niet mogelijk is en een nieuw/refurbished toestel opsturen enz.

Met vriendelijke groeten,
Bernard Van de Vyver
  CHI shopkeeper zaterdag 1 september 2018 @ 12:47:43 #206
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_181618968
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 september 2018 08:41 schreef nagent het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat hij onderweg is...
Super. Nu wachten totdat je deze in huis hebt.

quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 11:20 schreef MrBernie94 het volgende:

[..]

Beste,

De review pas ik sowieso aan indien alles in orde komt.

De originele doos van de smartphone heb ik nog, maar de verzenddoos niet.

Wat bedoel je met het RMA formulier? En waar kan ik deze vinden?
Ik zal sowieso een document printen waar al mijn informatie opstaat zodat ze alles hebben wat ze nodig hebben.

Heb je enig idee hoelang zo'n proces duurt vanaf ze m'n product ontvangen hebben? Qua beslissen dat een reparatie niet mogelijk is en een nieuw/refurbished toestel opsturen enz.

Met vriendelijke groeten,
Bernard Van de Vyver
Nee dat snap ik helemaal. Dat zei ik ook al ;)
De RMA zou je moeten hebben ontvangen in je ticket. Goed dan zal het in orde moeten komen.
Het hele proces van ontvangen en controleren zal ongeveer 2-3 weken duren. Dan gebeurd het opnieuw verzenden in ongeveer 3 dagen. Alles kan soms sneller gebeuren als ik er een beetje achteraan zit :)
  zaterdag 1 september 2018 @ 14:34:17 #207
480005 appiee
Doet zijn best
pi_181620812
Beste Gearbest,

Ik zou graag de volgende bestelling willen plaatsen:
- Xiaomi Air Purifier Pro
- Prijs: ¤237 (+¤70 aan extra filters)
- Warehouse: CN-099
- Verzendwijze: Priority line (CN->UK->NL?)
- Verzekerd: Ja (nodig?)

Ik ben niet zo bekend met grotere bestellingen via Gearbest (en uit het buitenland in het algemeen).
Als ik via deze methode bestel, is dit dan met zeer laag risico op douaneheffingen?
Mochten er toch naheffingen komen, klopt het dat Gearbest deze zal vergoeden?
Kan ik hiervoor een link krijgen (indien nodig)?

Bedankt alvast!
  CHI shopkeeper zaterdag 1 september 2018 @ 14:48:19 #208
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_181621079
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 14:34 schreef appiee het volgende:
Beste Gearbest,

Ik zou graag de volgende bestelling willen plaatsen:
- Xiaomi Air Purifier Pro
- Prijs: ¤237 (+¤70 aan extra filters)
- Warehouse: CN-099
- Verzendwijze: Priority line (CN->UK->NL?)
- Verzekerd: Ja (nodig?)

Ik ben niet zo bekend met grotere bestellingen via Gearbest (en uit het buitenland in het algemeen).
Als ik via deze methode bestel, is dit dan met zeer laag risico op douaneheffingen?
Mochten er toch naheffingen komen, klopt het dat Gearbest deze zal vergoeden?
Kan ik hiervoor een link krijgen (indien nodig)?

Bedankt alvast!
Dat klopt inderdaad. Als je besteld met onze link samen met EU Priority Line als verzendmethode krijg je geen douanekosten. Mocht je deze wel krijgen dan stuur je ons de factuur en zullen we deze volledig terugbetalen op de door jou gebruikte betaalmethode.
Hierbij de link van de Xiaomi Pro Air Purifier for Home. Gebruik dan de EU Priority Line verzendmethode van ¤28,15. Dan gaat het helemaal goed komen :Y
pi_181638258
- Orderdatum: 11 augustus
- Product:Xiaomi Mi 8 4G Phablet Global Edition
- Ordernummer:18081100959607344325
- Verzendmethode: EU priority line
- Probleem: waarom is deze nog niet verzonden en krijg ik van GB terug dat het nog 7-15 werkdagen zou duren voor deze verstuurd wordt?
  CHI shopkeeper zondag 2 september 2018 @ 14:30:18 #210
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_181641743
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 10:59 schreef Berndtvm het volgende:
- Orderdatum: 11 augustus
- Product:Xiaomi Mi 8 4G Phablet Global Edition
- Ordernummer:18081100959607344325
- Verzendmethode: EU priority line
- Probleem: waarom is deze nog niet verzonden en krijg ik van GB terug dat het nog 7-15 werkdagen zou duren voor deze verstuurd wordt?
Ik zie zelf staan dat deze tussen Ship between: Sep 20 - Sep 24 verstuurd gaat worden, maar ik ga navragen of het mogelijk is om deze sneller te laten verzenden.
pi_181646929
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 14:30 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik zie zelf staan dat deze tussen Ship between: Sep 20 - Sep 24 verstuurd gaat worden, maar ik ga navragen of het mogelijk is om deze sneller te laten verzenden.
Heel graag, duurt anders wel bizar lang...
pi_181661769
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 22:41 schreef Gearbest het volgende:

Heb je voor mij ook een trackingnummer. Dan ga ik het voor je nakijken ook qua verzendmethode, want misschien is het gewoon normaal ;)

Shippment Number: DP15345561242283
Tracking Number: 5543839708

Ondertussen lijken er weer updates te zijn, maar de status updates zien er niet bepaald goed uit?

2018-09-01 05:49:00
Returned to Sender Dpd (nederland) B.v.
2018-09-01 05:49:00
Misloaded and Redirected Dpd (nederland) B.v.
2018-09-01 05:48:00
Confirmed at Depot Dpd (nederland) B.v.

Of kan ik binnen enkele dagen het pakketje verwachten?
pi_181667258
Ik wil een Xiaomi Mi A2 Lite 4G Phablet Global Edition bestellen.
Welke warehouse option kan ik het best kiezen?
- HK
- fast-08
- fast-29
- CN-03

Shipping method EU priority line?
  CHI shopkeeper maandag 3 september 2018 @ 21:09:16 #214
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_181670994
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 13:30 schreef niek2000 het volgende:

[..]

Shippment Number: DP15345561242283
Tracking Number: 5543839708

Ondertussen lijken er weer updates te zijn, maar de status updates zien er niet bepaald goed uit?

2018-09-01 05:49:00
Returned to Sender Dpd (nederland) B.v.
2018-09-01 05:49:00
Misloaded and Redirected Dpd (nederland) B.v.
2018-09-01 05:48:00
Confirmed at Depot Dpd (nederland) B.v.

Of kan ik binnen enkele dagen het pakketje verwachten?
Ik verwacht gewoon dat je deze binnen enkele dagen kan verwachten. De tracking doet inderdaad een beetje raar, maar dit komt vaker voor. We wachten samen geduldig af en kijken wat er gebeurd.

quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 18:23 schreef Berndtvm het volgende:
Ik wil een Xiaomi Mi A2 Lite 4G Phablet Global Edition bestellen.
Welke warehouse option kan ik het best kiezen?
- HK
- fast-08
- fast-29
- CN-03

Shipping method EU priority line?
Hallo Berndtvm,
Hierbij een link naar de Xiaomi Mi A2 Lite 4G Phablet Global Edition.
Het beste kan je bestellen van een HK warenhuis qua prijs. Dit samen met EU Priority Line als verzendmethode. Dan dekken we de volledige kosten bij douanekosten. Mocht je er meer voor willen betalen en zeer snel in huis hebben dan zou ik kiezen voor een Fast warenhuis. Persoonlijk zou ik voor een HK warenhuis met EU Priority Line als verzendmethode gaan als je kan wachten.
pi_181686845
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 14:30 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik zie zelf staan dat deze tussen Ship between: Sep 20 - Sep 24 verstuurd gaat worden, maar ik ga navragen of het mogelijk is om deze sneller te laten verzenden.
Vanochtend mail ontvangen dat de MI8 is verzonden. Hoelang duurt het normaal gesproken voor ik het ontvang?
  CHI shopkeeper dinsdag 4 september 2018 @ 18:41:00 #216
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_181688217
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 17:46 schreef Berndtvm het volgende:

[..]

Vanochtend mail ontvangen dat de MI8 is verzonden. Hoelang duurt het normaal gesproken voor ik het ontvang?
Graag gedaan en fijn dat snel verzonden is na je bericht hier :)
Het zal ongeveer 2-3 weken duren.
  donderdag 6 september 2018 @ 21:17:44 #217
480005 appiee
Doet zijn best
pi_181735861
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 14:48 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dat klopt inderdaad. Als je besteld met onze link samen met EU Priority Line als verzendmethode krijg je geen douanekosten. Mocht je deze wel krijgen dan stuur je ons de factuur en zullen we deze volledig terugbetalen op de door jou gebruikte betaalmethode.
Hierbij de link van de Xiaomi Pro Air Purifier for Home. Gebruik dan de EU Priority Line verzendmethode van ¤28,15. Dan gaat het helemaal goed komen :Y
Dank voor je reactie!
Bestelling is inmiddels onderweg, ben benieuwd :)
Hopen natuurlijk op een verzending zonder problemen...
pi_181744517
Music was my first love, and it will be my last.
  vrijdag 7 september 2018 @ 10:17:51 #219
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_181745821
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 21:09 schreef Gearbest het volgende:


vandaag voor het eerst bij Gearbest besteld (bestelling voor mijn vriendin) maar klopt het dat Priority Line 0,0% kans heeft op inklaringsbelasting en als dat wel het geval is dat jullie het vergoeden?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_181746459
Hai Gearbest,

Weet jij toevallig wat de couponcode hiervan is?

quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 09:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Tip bij Gearbest kost de Vivo Nex S global nu ¤550- euro inclusief verzending (Priority Line dus geen belasting) met een couponcode. Net eentje besteld voor mijn vriendin die nu van iOS naar Android over gaat. Dat is echt een hele mooie prijs :{.
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 10:44 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Thanks voor de tip, nu wordt het wel erg lastig hem niet te bestellen.

Welke couponcode heb je gebruikt?
Alvast bedankt :)
lekker faxen heel de dag echt genot
  CHI shopkeeper vrijdag 7 september 2018 @ 20:17:53 #221
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_181758088
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 21:17 schreef appiee het volgende:

[..]

Dank voor je reactie!
Bestelling is inmiddels onderweg, ben benieuwd :)
Hopen natuurlijk op een verzending zonder problemen...
Super om te horen. Alvast veel plezier ermee :)

quote:
Klopt, maar de prijs zal nog lager worden. Er is bij alle websites nog geen voorraad dus bij andere webwinkels ook een lokkertje door de prijs zoveel lager te zetten ;)

quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 10:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

vandaag voor het eerst bij Gearbest besteld (bestelling voor mijn vriendin) maar klopt het dat Priority Line 0,0% kans heeft op inklaringsbelasting en als dat wel het geval is dat jullie het vergoeden?
Dat klopt inderdaad als je onze linken gebruikt hier op FOK! samen met EU Priority Line als verzendmethode. Mocht je toch douanekosten krijgen dan zullen we deze volledig terugbetalen ;)

quote:
14s.gif Op vrijdag 7 september 2018 10:49 schreef wolfrolf het volgende:
Hai Gearbest,

Weet jij toevallig wat de couponcode hiervan is?

[..]

[..]

Alvast bedankt :)
Natuurlijk weet ik dat en deze is ook al gepost.
Gebruik deze link van de Vivo NEX 4G Phablet Global Version met coupon code: GBMBPNEX
Dan kom je uit op een prijs van ¤554,88. Vergeet niet EU Priority Line als verzendmethode te kiezen.
pi_181758160
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 20:17 schreef Gearbest het volgende:
Natuurlijk weet ik dat en deze is ook al gepost.
Gebruik deze link van de Vivo NEX 4G Phablet Global Version met coupon code: GBMBPNEX
Dan kom je uit op een prijs van ¤554,88. Vergeet niet EU Priority Line als verzendmethode te kiezen.
Excuus, niet gezien. Heel erg bedankt :) *G*
lekker faxen heel de dag echt genot
  CHI shopkeeper vrijdag 7 september 2018 @ 20:26:40 #223
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_181758226
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 20:22 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Excuus, niet gezien. Heel erg bedankt :) *G*
Graag gedaan. Laat even weten als het gelukt is.
  maandag 10 september 2018 @ 09:08:09 #224
476357 Nukubu
Op=op, weg=weg!
pi_181811905
- Orderdatum: 29 augustus
- Ordernummer:18082900979107479227
- Verzendmethode: EU priority line

31 augustus mail gehad dat de bestelling verzonden is, maar status staat nog niet op shipped?
pi_181816634
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 september 2018 08:41 schreef nagent het volgende:

Op vrijdag 31 augustus 2018 12:31 schreef Gearbest het volgende:

Nu nog wachten op de verzending
Het lijkt erop dat hij onderweg is...
Erg hard gaat het nog niet volgens mij, maar kun jij zien of verzendmethode enzo wel klopt, zodat ik straks niet weer invoerbtw hoef te betalen? Er staat SEPR als verzendmethode.

https://www.1tracking.net/detail?nums=Q1163067267XX

Bedankt!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')