Superquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 09:33 schreef nagent het volgende:
[..]
Geld was binnen en de rekening is betaald. Dit ook doorgegeven via ticketsysteem.
Nu maar weer afwachten of e.e.a. nog beschikbaar is en zo.
Beste,quote:[..]
Ik heb inderdaad nieuws hierover. Ik weet niet of alles klopt, maar dit heb ik in ieder geval zo doorgekregen.
Je zou pas na 20 september het toestel kunnen retourneren en dit wou je in het begin absoluut niet doen. Toch hebben ze een refund van $70 aangeboden en dit vond je niet goed genoeg. Hierdoor ben je negatieve review(s) op andere websites gaan schrijven, terwijl eerder al werd gezegd dat je het toestel terug moet sturen om in aanmerking te komen voor een reparatie of aanbieding. Dit vind ik persoonlijk niet helemaal netjes als dit klopt mocht het kloppen Zeker niet als je hebt gezien dat mensen hier op FOK! wel worden geholpen....maja niks aan te doen zeker.
Support heeft op de 26e nog een extra $100 aangeboden als het goed is. Verder krijg ik door dat als je deze terugstuurt en deze niet gemaakt kan worden. Dat ze een refurbished naar je toesturen.
Zoals ik eerder al zei moet je het toestel echt wel terugsturen om er meer uit te halen. De reden daarvoor heb ik vorige keer al gezegd. Ik heb meteen even voor je gekeken en voor het versturen van een verzekerd pakket van België naar Spanje kost bij PostNL zo'n ¤19.
Ik weet niet of alles klopt wat hierboven staat, maar dit is wat ik heb doorgekregen. Hopelijk is de aangeboden aanbieding van een refurbished toestel wel naar wens, want ik vermoed zelf dat het toch niet gemaakt kan worden.
Geen probleem. Nu is het me helemaal duidelijk. Ik dacht dat de review was geschreven nadat ik mee bezig was Je mag deze altijd aanpassen natuurlijk als alles in orde is gebracht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 16:05 schreef MrBernie94 het volgende:
[..]
Beste,
Die review was in het begin geschreven toen ik hier nog niks had geschreven.
Wil deze gerust weghalen of aanpassen eens dit opgelost is. Ik ben altijd een tevreden klant geweest en zal dit waarschijnlijk ook wel blijven.
Het terugsturen ga ik inderdaad doen na de 20ste dan, aangezien dit het interessantste is wat ik kan doen.
Moet gewoon nog even kijken hoe dit in elkaar zit. Hebben de de doos enzovoort ook nodig of is het toestel alleen voldoende?
Met vriendelijke groeten,
Bernard Van de Vyver
Beste,quote:Geen probleem. Nu is het me helemaal duidelijk. Ik dacht dat de review was geschreven nadat ik mee bezig was Je mag deze altijd aanpassen natuurlijk als alles in orde is gebracht.
In het vervolg weet je waar je moet zijn als je een probleem of vraag hebt
Is goed. Het beste is de originele doos nemen als je deze nog hebt. Dan moet je het RMA formulier er ook bijdoen en ik zou ook je naam en ordernummer in de doos doen. Het pakketje verzenden met tracking code natuurlijk. Dan moet het helemaal in orde komen.
Super. Nu wachten totdat je deze in huis hebt.quote:Op zaterdag 1 september 2018 08:41 schreef nagent het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat hij onderweg is...
Nee dat snap ik helemaal. Dat zei ik ook alquote:Op zaterdag 1 september 2018 11:20 schreef MrBernie94 het volgende:
[..]
Beste,
De review pas ik sowieso aan indien alles in orde komt.
De originele doos van de smartphone heb ik nog, maar de verzenddoos niet.
Wat bedoel je met het RMA formulier? En waar kan ik deze vinden?
Ik zal sowieso een document printen waar al mijn informatie opstaat zodat ze alles hebben wat ze nodig hebben.
Heb je enig idee hoelang zo'n proces duurt vanaf ze m'n product ontvangen hebben? Qua beslissen dat een reparatie niet mogelijk is en een nieuw/refurbished toestel opsturen enz.
Met vriendelijke groeten,
Bernard Van de Vyver
Dat klopt inderdaad. Als je besteld met onze link samen met EU Priority Line als verzendmethode krijg je geen douanekosten. Mocht je deze wel krijgen dan stuur je ons de factuur en zullen we deze volledig terugbetalen op de door jou gebruikte betaalmethode.quote:Op zaterdag 1 september 2018 14:34 schreef appiee het volgende:
Beste Gearbest,
Ik zou graag de volgende bestelling willen plaatsen:
- Xiaomi Air Purifier Pro
- Prijs: ¤237 (+¤70 aan extra filters)
- Warehouse: CN-099
- Verzendwijze: Priority line (CN->UK->NL?)
- Verzekerd: Ja (nodig?)
Ik ben niet zo bekend met grotere bestellingen via Gearbest (en uit het buitenland in het algemeen).
Als ik via deze methode bestel, is dit dan met zeer laag risico op douaneheffingen?
Mochten er toch naheffingen komen, klopt het dat Gearbest deze zal vergoeden?
Kan ik hiervoor een link krijgen (indien nodig)?
Bedankt alvast!
Ik zie zelf staan dat deze tussen Ship between: Sep 20 - Sep 24 verstuurd gaat worden, maar ik ga navragen of het mogelijk is om deze sneller te laten verzenden.quote:Op zondag 2 september 2018 10:59 schreef Berndtvm het volgende:
- Orderdatum: 11 augustus
- Product:Xiaomi Mi 8 4G Phablet Global Edition
- Ordernummer:18081100959607344325
- Verzendmethode: EU priority line
- Probleem: waarom is deze nog niet verzonden en krijg ik van GB terug dat het nog 7-15 werkdagen zou duren voor deze verstuurd wordt?
Heel graag, duurt anders wel bizar lang...quote:Op zondag 2 september 2018 14:30 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik zie zelf staan dat deze tussen Ship between: Sep 20 - Sep 24 verstuurd gaat worden, maar ik ga navragen of het mogelijk is om deze sneller te laten verzenden.
Shippment Number: DP15345561242283quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:41 schreef Gearbest het volgende:
Heb je voor mij ook een trackingnummer. Dan ga ik het voor je nakijken ook qua verzendmethode, want misschien is het gewoon normaal
Ik verwacht gewoon dat je deze binnen enkele dagen kan verwachten. De tracking doet inderdaad een beetje raar, maar dit komt vaker voor. We wachten samen geduldig af en kijken wat er gebeurd.quote:Op maandag 3 september 2018 13:30 schreef niek2000 het volgende:
[..]
Shippment Number: DP15345561242283
Tracking Number: 5543839708
Ondertussen lijken er weer updates te zijn, maar de status updates zien er niet bepaald goed uit?
2018-09-01 05:49:00
Returned to Sender Dpd (nederland) B.v.
2018-09-01 05:49:00
Misloaded and Redirected Dpd (nederland) B.v.
2018-09-01 05:48:00
Confirmed at Depot Dpd (nederland) B.v.
Of kan ik binnen enkele dagen het pakketje verwachten?
Hallo Berndtvm,quote:Op maandag 3 september 2018 18:23 schreef Berndtvm het volgende:
Ik wil een Xiaomi Mi A2 Lite 4G Phablet Global Edition bestellen.
Welke warehouse option kan ik het best kiezen?
- HK
- fast-08
- fast-29
- CN-03
Shipping method EU priority line?
Vanochtend mail ontvangen dat de MI8 is verzonden. Hoelang duurt het normaal gesproken voor ik het ontvang?quote:Op zondag 2 september 2018 14:30 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik zie zelf staan dat deze tussen Ship between: Sep 20 - Sep 24 verstuurd gaat worden, maar ik ga navragen of het mogelijk is om deze sneller te laten verzenden.
Graag gedaan en fijn dat snel verzonden is na je bericht hierquote:Op dinsdag 4 september 2018 17:46 schreef Berndtvm het volgende:
[..]
Vanochtend mail ontvangen dat de MI8 is verzonden. Hoelang duurt het normaal gesproken voor ik het ontvang?
Dank voor je reactie!quote:Op zaterdag 1 september 2018 14:48 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad. Als je besteld met onze link samen met EU Priority Line als verzendmethode krijg je geen douanekosten. Mocht je deze wel krijgen dan stuur je ons de factuur en zullen we deze volledig terugbetalen op de door jou gebruikte betaalmethode.
Hierbij de link van de Xiaomi Pro Air Purifier for Home. Gebruik dan de EU Priority Line verzendmethode van ¤28,15. Dan gaat het helemaal goed komen
vandaag voor het eerst bij Gearbest besteld (bestelling voor mijn vriendin) maar klopt het dat Priority Line 0,0% kans heeft op inklaringsbelasting en als dat wel het geval is dat jullie het vergoeden?quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2018 09:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Tip bij Gearbest kost de Vivo Nex S global nu ¤550- euro inclusief verzending (Priority Line dus geen belasting) met een couponcode. Net eentje besteld voor mijn vriendin die nu van iOS naar Android over gaat. Dat is echt een hele mooie prijs .
Alvast bedanktquote:Op vrijdag 7 september 2018 10:44 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, nu wordt het wel erg lastig hem niet te bestellen.
Welke couponcode heb je gebruikt?
Super om te horen. Alvast veel plezier ermeequote:Op donderdag 6 september 2018 21:17 schreef appiee het volgende:
[..]
Dank voor je reactie!
Bestelling is inmiddels onderweg, ben benieuwd
Hopen natuurlijk op een verzending zonder problemen...
Klopt, maar de prijs zal nog lager worden. Er is bij alle websites nog geen voorraad dus bij andere webwinkels ook een lokkertje door de prijs zoveel lager te zettenquote:Op vrijdag 7 september 2018 09:00 schreef Bartje1981 het volgende:
Ligt het aan mij of zet gearbest hier wel heel erg hoog in?:
https://www.gearbest.com/(...)=1433363#goodsDetail
Vergeleken met:
https://tradingshenzhen.c(...)pad+4+plus&results=5
en met:
https://www.geekbuying.co(...)GB-Black-402842.html
Dat klopt inderdaad als je onze linken gebruikt hier op FOK! samen met EU Priority Line als verzendmethode. Mocht je toch douanekosten krijgen dan zullen we deze volledig terugbetalenquote:Op vrijdag 7 september 2018 10:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
vandaag voor het eerst bij Gearbest besteld (bestelling voor mijn vriendin) maar klopt het dat Priority Line 0,0% kans heeft op inklaringsbelasting en als dat wel het geval is dat jullie het vergoeden?
Natuurlijk weet ik dat en deze is ook al gepost.quote:Op vrijdag 7 september 2018 10:49 schreef wolfrolf het volgende:
Hai Gearbest,
Weet jij toevallig wat de couponcode hiervan is?
[..]
[..]
Alvast bedankt
Excuus, niet gezien. Heel erg bedanktquote:Op vrijdag 7 september 2018 20:17 schreef Gearbest het volgende:
Natuurlijk weet ik dat en deze is ook al gepost.
Gebruik deze link van de Vivo NEX 4G Phablet Global Version met coupon code: GBMBPNEX
Dan kom je uit op een prijs van ¤554,88. Vergeet niet EU Priority Line als verzendmethode te kiezen.
Graag gedaan. Laat even weten als het gelukt is.quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Excuus, niet gezien. Heel erg bedankt
Erg hard gaat het nog niet volgens mij, maar kun jij zien of verzendmethode enzo wel klopt, zodat ik straks niet weer invoerbtw hoef te betalen? Er staat SEPR als verzendmethode.quote:Op zaterdag 1 september 2018 08:41 schreef nagent het volgende:
Op vrijdag 31 augustus 2018 12:31 schreef Gearbest het volgende:
Nu nog wachten op de verzending
Het lijkt erop dat hij onderweg is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |