Volgens wat ik weet is een EMEI inderdaad een specifiek nummer van een telefoon, en heeft een stofzuiger dat helemaal niet 😂quote:Op woensdag 22 augustus 2018 10:08 schreef M_V het volgende:
Ik heb nu dus een RMA ontvangen van Gearbest voor verzending naar Spanje. In de aanwijzingen staat echter:
"1. Please send us the IMEI number of your item."
Wat wordt daarmee bedoeld? Het gaat om een Mi robot stofzuiger, en IMEIs gaan over telefoons. Bedoelt men het serienummer? Want volgens mij heeft hij niet eens een serienummer (ik kan hem in ieder geval nergens vinden), alleen een typenummer.
De tracking geeft inderdaad verschillende resultaten:quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:01 schreef Gearbest het volgende:
Ik weet niet of de tracking helemaal juist was. Ik krijg de melding "De opdrachtgegevens voor deze zending zijn door de afzender elektronisch aan DHL doorgegeven". Dit houdt in dat je pakketje verzonden is vanuit China of Hong Kong. Vanuit daar gebeurd de verzending door een andere maatschappij dan DHL. Het pakketje wordt dan in Duitsland geleverd en overgedragen aan DHL. Dan zal de tracking actief worden en duurt het ongeveer 3 dagen eer je het in huis hebt.
Dit is gewoon volkomen normaal en gebeurd bij elk pakketje. Wordt meer gekeken naar voorwerpen die verboden zijn, zoals wapens, drugs of bepaalde accu's. Douanekosten komen pas eventueel bij DHL, omdat deze de eindbezorging doet. Nog geen reden tot zorgen dus.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 13:24 schreef mstrik het volgende:
[..]
De tracking geeft inderdaad verschillende resultaten:
Number : CF510753905DE
Package status : In transit
Origin:Germany
2018-08-13 16:16:00 The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically
frist_vessel:
2018-08-20 16:00:00 Customs clearance processing complete.
2018-08-20 09:00:00 Parcel is in clearance.
2018-08-16 16:00:54 Parcel arrived at the airport.
2018-08-16 08:00:51 Departed Hongkong Sorting Centre.
2018-08-14 12:00:27 Arrived at Hongkong Sorting Centre.
2018-08-13 10:00:23 Sent to HongKong Sorting Centre.
2018-08-12 06:00:43 Departure in Location Warehouse Sorting Centre.
2018-08-12 02:24:54 Shipping Label Printed.
2018-08-12 02:24:52 Confirmed & Prepared For Packing.
2018-08-11 23:08:28 Order Created.
Als er Customs clearance processing complete staat is het dan al bekend of ik nog extra kosten krijg? Het lijkt mij juist van wel, anders was het vermoedelijk niet vermeld?
Groet,
Oke thanks.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:09 schreef nagent het volgende:
[..]
Wachten is gemakkelijk voor luie mensen als ik..je hoeft er immers niets voor te doen.
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 10:08 schreef M_V het volgende:
Ik heb nu dus een RMA ontvangen van Gearbest voor verzending naar Spanje. In de aanwijzingen staat echter:
"1. Please send us the IMEI number of your item."
Wat wordt daarmee bedoeld? Het gaat om een Mi robot stofzuiger, en IMEIs gaan over telefoons. Bedoelt men het serienummer? Want volgens mij heeft hij niet eens een serienummer (ik kan hem in ieder geval nergens vinden), alleen een typenummer.
Dat klopt inderdaad . Ik denk eerder dat ze de code op de sticker bedoelen onder de dust bin. Het kan ook zijn CMIT aan de onderkant van de cleaner.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:21 schreef MrBernie94 het volgende:
[..]
Volgens wat ik weet is een EMEI inderdaad een specifiek nummer van een telefoon, en heeft een stofzuiger dat helemaal niet 😂
Goeie omweg zo..quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:28 schreef Gearbest het volgende:
Ik krijg inmiddels door dat de $95 store credit is omgezet tot een uitbetaling naar je PayPal account. Dit zou gebeurd moeten zijn binnen 56 uur. Dan kan je de invoice betalen en is het geregeld
Uiteindelijk dan toch nog goedgekomen.
Ja klopt. Beetje omslachtig, maar dan is het wel geregeldquote:Op donderdag 23 augustus 2018 13:10 schreef nagent het volgende:
[..]
Goeie omweg zo..
Ik zal hem bestellen zodra ik het geld op mijn PayPal heb.
Je had alles al geregeld mbt. shipping toch, zodat evt. douanekosten worden gedekt?
Zal ik doen, maar ik denk dat Gearbest weer terug gaat komen op de bestelling, zodra ik de rekening betaald heb, want volgens mij is het gekozen product alweer niet meer beschikbaar. Ik wacht even af.tot de 95USD op mijn PayPal is bijgeschreven.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:10 schreef Gearbest het volgende:
maar zou nogmaals reageren op het ticket om te vermelden dat je via EU Priority Line wilt laten verzenden.
Toevallig nog iets vernomen hierover?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:01 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Die optie is inderdaad een beetje te veer van het goede inderdaad. Ik ben zelf in afwachting van het antwoord dat ik krijg wat de mogelijkheden zijn hierin. Ik ga eens kijken wat de mogelijkheden zijn qua gedeeltelijke refund en wat de mogelijkheden zijn als het toestel terug gestuurd wordt. Als ik hierover meer weet laat ik het direct weten. Het is zeker nuttig om daarop nog te reageren, maar als er weinig nuttigs uit voorkomt zou ik het even laten rusten totdat ik meer weet hierover.
Dat zou kunnen al hoop ik wel echt van niet. Eerst die $95 afwachten in je PayPal accountquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 09:38 schreef nagent het volgende:
[..]
Zal ik doen, maar ik denk dat Gearbest weer terug gaat komen op de bestelling, zodra ik de rekening betaald heb, want volgens mij is het gekozen product alweer niet meer beschikbaar. Ik wacht even af.tot de 95USD op mijn PayPal is bijgeschreven.
Nog niks helaas. Ik ben nog steeds in afwachting hierover. Ik laat het direct weten als ik meer hierover weet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 11:06 schreef MrBernie94 het volgende:
[..]
Toevallig nog iets vernomen hierover?
Er staat nog niks op de paypal rekening. Moet ik me al zorgen gaan maken?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 13:10 schreef nagent het volgende:
Dit zou gebeurd moeten zijn binnen 56 uur.
Als het er morgen avond nog niet opstaat ga ik er weer achteraan...quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:48 schreef nagent het volgende:
[..]
Er staat nog niks op de paypal rekening. Moet ik me al zorgen gaan maken?
Ik geloof dat dit een foutje was, want een telefoon voor ¤10 gaat hem niet wordenquote:Op maandag 27 augustus 2018 18:03 schreef sieben563 het volgende:
Hey @Gearbest
Heb jij nog 1 van die coupons voor de redmi S2 op deze pagina? https://www.gearbest.com/(...)AR-special-2814.html
Of hoe had ik hier aan kunnen komen?
Groetjes
Sieben
Staat het inmiddels op je PayPal?quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:48 schreef nagent het volgende:
[..]
Er staat nog niks op de paypal rekening. Moet ik me al zorgen gaan maken?
Ik heb inderdaad nieuws hierover. Ik weet niet of alles klopt, maar dit heb ik in ieder geval zo doorgekregen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 11:06 schreef MrBernie94 het volgende:
[..]
Toevallig nog iets vernomen hierover?
Je pakketje zou inmiddels succesvol moeten zijn afgeleverdquote:Op donderdag 16 augustus 2018 09:35 schreef mstrik het volgende:
Goedemorgen,
Ik heb van de week de Jumper Ezbook 3 Pro besteld.
Bij het bestellen heb ik wel gekozen voor Priority Line maar heb niks van EU gezien.
Het betreft Ordernummer: 18080900994407297030.
Zou je mij kunnen aangeven of ik aanmerking kom om de douanekosten te declareren indien ik deze krijg?
Daarnaast ben ik erg benieuwd wat de status is van de verzending.
Shippment Number:
EU15340001084536
Tracking Number:
CF510753905DE
Alvast bedankt voor je reactie.
Nog niks, ook geen bericht, terwijl ze wel mijn 95USD storecredit al weggehaald hebben.quote:
Ah die stap dan wel weer. Dan ga ik eens navragen waar het blijft. Het is een beetje omslachtig, maar dan heb je wel gewoon netjes betaald. Denk dat het meer daarom gaatquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:29 schreef nagent het volgende:
[..]
Nog niks, ook geen bericht, terwijl ze wel mijn 95USD storecredit al weggehaald hebben.
Maar ze mogen ook het toestel direct opsturen hoor. Ik snap de extra tussenstap niet zo, maar als het zo gaat dan is het zo natuurlijk.
Alle linkjes in het topic werken samen met de douanekosten regeling. Vergeet niet voor EU Priority Line als verzendmethode te kiezenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:20 schreef DangerNoodlez het volgende:
Werken linkjes naar producten in de coupon thread ook als ze al een tijd geleden zijn geplaatst? Als ik deze link gebruik bijvoorbeeld en EU priority line kies, hoef ik dan gegarandeerd niet zelf invoerkosten te betalen?
Bedankt, heb het inmiddels besteld. Sorry als ik te paranoide ben, maar kan je bevestigen dat Order No: 18082800978316017119 in aanmerking komt?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:57 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Alle linkjes in het topic werken samen met de douanekosten regeling. Vergeet niet voor EU Priority Line als verzendmethode te kiezen
Het zou in orde moeten zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:07 schreef DangerNoodlez het volgende:
[..]
Bedankt, heb het inmiddels besteld. Sorry als ik te paranoide ben, maar kan je bevestigen dat Order No: 18082800978316017119 in aanmerking komt?
Hallo,quote:Op woensdag 29 augustus 2018 07:28 schreef digtel het volgende:
Beste kan ik hier terecht met klachten over gearbest? Het gaat over de afhandeling van mijn telefoon die gerepareerd zou worden. Ticketnummer: T18042415262
Ik krijg door dat het in orde gemaakt wordt/is. Zou dus in orde moeten komenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:29 schreef nagent het volgende:
[..]
Nog niks, ook geen bericht, terwijl ze wel mijn 95USD storecredit al weggehaald hebben.
Maar ze mogen ook het toestel direct opsturen hoor. Ik snap de extra tussenstap niet zo, maar als het zo gaat dan is het zo natuurlijk.
Schietgebedje...quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:33 schreef Gearbest het volgende:
Ik krijg door dat het in orde gemaakt wordt/is
- Orderdatum:29-09-2017quote:Op woensdag 29 augustus 2018 07:28 schreef digtel het volgende:
Beste kan ik hier terecht met klachten over gearbest? Het gaat over de afhandeling van mijn telefoon die gerepareerd zou worden. Ticketnummer: T18042415262
Is goed. Voordat ik dan weer reactie terug heb ik het maandag, want weekend krijg ik weinig tot geen respons terug.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:12 schreef nagent het volgende:
[..]
Schietgebedje...
edit:
Ik wacht het nog af tot morgenavond, maar als het er dan nog niet opstaat, dan trek ik weer aan de bel.
Oke dat is wel weer vervelend. Ik denk niet dat ze de telefoon kwijt zijn, maar eerder dat deze teruggestuurd wordt naar de producent. Ik ga in ieder geval kijken wat ik kan doen. Ik kan niks beloven, maar ga mijn best doen zoals altijd Je zult wel even geduld moeten hebben, want het is bijna weekend en dit is geen gemakkelijk geval. Dan weet je dat alvastquote:Op donderdag 30 augustus 2018 06:50 schreef digtel het volgende:
[..]
- Orderdatum:29-09-2017
- Product:Vernee Mars Pro 4G Phablet
- Ordernummer:W1709291309175849
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
- Probleem:Opgestuurd voor reparatie volume deed het niet meer. nadat hij is aangekomen hebben ze de telefoon terug gestuurd zonder te repareren, daarna hebben ze hem weer aangeboden en nu kan hij opeens niet meer gemaakt worden.
- Voorkeur: Resend of Refund? Ik wil graag een vergelijkbare telefoon weer want ik denk dat ze mijn telefoon namelijk kwijt zijn geraakt.
Heb je voor mij ook een trackingnummer. Dan ga ik het voor je nakijken ook qua verzendmethode, want misschien is het gewoon normaalquote:Op donderdag 30 augustus 2018 08:57 schreef niek2000 het volgende:
Hallo,
Mijn order 18080200968201218477 is vrij lang onderweg en de tracking is niet meer geupdate sinds 18 augustus. Wat is de status hiervan?
Geen idee eigenlijk, maar soms kunnen spullen niet ingevoerd worden door bepaalde eisen die Nederland heeft voor producten of het mag niet binnen een land verscheept worden. Hier weet ik niet de reden voor.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 11:16 schreef robinjoo1 het volgende:
hoi waarom kan deze niet naar nederland verzonden worden
https://www.gearbest.com/(...)385.html?wid=1433363
EDIT 20:56
nu opeens wel naar nederland alleen out of stock ?
en via welke koerier gaat expedited shipping DHL Express ?
Geld was binnen en de rekening is betaald. Dit ook doorgegeven via ticketsysteem.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:41 schreef Gearbest het volgende:
Is goed. Voordat ik dan weer reactie terug heb ik het maandag, want weekend krijg ik weinig tot geen respons terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |