Enkele reacties:quote:Royal Wedding scammers! Meghan Markle's father STAGED photos with paparazzi that were shared around the world and sold for up to £100,000 - just days before he walks her down the aisle
Footage obtained by Mail on Sunday shows Thomas Markle arriving at internet cafe with photographer Jeff Rayner
Minutes later, pair seen preparing to photograph Mr Markle while he sits at computer looking at news story about his daughter and Prince Harry
'Tailor' who measured Mr Markle for wedding suit was assistant at party goods shop
Staged photos come despite Kensington Palace issuing warning to publishers to respect Mr Markle’s privacy
quote:James, Kent, United Kingdom, 3 hours ago
Meghan described herself as a hustler - and it seems that comes from a family tradition. Boy, to have landed the Royal Family, those Markles are set for life. The half siblings are selling interviews and writing books, the ex-husband is writing a TV series based around events, the mother is going to spill the beans on Oprah, a cousin labels his marijuana products with the word 'Royal'. Well done, Harry, you're not even married yet....this is just a taste of things to come, I suspect.
quote:Pandoras_Box, London, United Kingdom, 15 hours ago
No surprise, they will drag the royals though the mud
Alles is nep en gewiekst aan deze familie. Is Meghan te vertrouwen? Ik betwijfel het.quote:Peter Whitten, Birmingham, United Kingdom, 13 hours ago
In 3 years time harry may be crying and calling him self a fool.
Ja, daar lijkt hij inderdaad ook op, maar als Diana 18 maanden voor zijn geboorte al die affaire had, dan durf ik het niet 100% uit te sluitenquote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:49 schreef Doedezemaar het volgende:
@max23, voor de zoveelste keer: Harry lijkt ontzettend op opa Philip en dat rooie haar komt van zijn moeders kant, earl Spencer is nu witgrijs, maar was rood
bespaar jezelf de moeitequote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:49 schreef Doedezemaar het volgende:
@max23, voor de zoveelste keer: Harry lijkt ontzettend op opa Philip en dat rooie haar komt van zijn moeders kant, earl Spencer is nu witgrijs, maar was rood
Ja lekker he...ik ben in de 30 maar hij mag langs komenquote:
Ik ben in de 20 maar hij mag evengoed langskomen.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja lekker he...ik ben in de 30 maar hij mag langs komen
bij mij ook haha. Zijn leeftijd maakt me niets uitquote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Eensquote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:51 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind William knapper..t is alleen zo jammer van dat haar.
Scottie van Suits? -> Abigail Spencerquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:51 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik ben in de 20 maar hij mag evengoed langskomen.
Wat aardig van jullie.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:51 schreef MissJ het volgende:
[..]
bij mij ook haha. Zijn leeftijd maakt me niets uit
Mij ook niet. Knappe man hallelujaquote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:51 schreef MissJ het volgende:
[..]
bij mij ook haha. Zijn leeftijd maakt me niets uit
Gewoon, dat je dat George Clooney zomaar gunt ondanks zijn hoge leeftijd. Die kan verder nergens aan punani komen natuurlijk.quote:
Niet die van mijquote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:55 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Gewoon, dat je dat George Clooney zomaar gunt ondanks zijn hoge leeftijd. Die kan verder nergens aan punani komen natuurlijk.
Dat gospelkoor was nog het meest vrolijk inderdaadquote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:56 schreef mootie het volgende:
Ik mis wel een beetje vrolijkheid ofzo. Lijkt alsof de gasten bij een begrafenis aanwezig zijn.
Gewoon bizar hoe knap die man blijftquote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:55 schreef Amarantha het volgende:
Poeh ik zou David Beckham ook wel doen hoor.
Eens ik zou hier nooit voor kiezen...quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:56 schreef mootie het volgende:
Ik mis wel een beetje vrolijkheid ofzo. Lijkt alsof de gasten bij een begrafenis aanwezig zijn.
Rip onderbroekje van Meghanquote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:56 schreef mootie het volgende:
hahaquote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:57 schreef CrashO het volgende:
[..]
Rip onderbroekje van Megan![]()
Harry moet nu op razend tempo kinderen gaan maken, iets met een biologisch klokje.
Jup, op zijn worldtour als jonge man. Liet ie zn baard staan. Voor een elk die nog steeds beweert dat Harry geen Windsor is...quote:
Het is geen kroonprins. En zijn broer heeft er al 3...quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:57 schreef CrashO het volgende:
[..]
Rip onderbroekje van Megan![]()
Harry moet nu op razend tempo kinderen gaan maken, iets met een biologisch klokje.
Ja..Clooney & Beckham...zonder frozen botox en filler shit...hoe doen die mannen dat tochquote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon bizar hoe knap die man blijft
Lijkt inderdaad behoorlijk goed.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Jup, op zijn worldtour als jonge man. Liet ie zn baard staan. Voor een elk die nog steeds beweert dat Harry geen Windsor is...
True, maar ik neem aan dat ze beide wel een kinder wens hebben. En ze komt nu in de leeftijd dat je niet te lang meer kan wachten of de risico's knallen omhoog.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is geen kroonprins. En zijn broer heeft er al 3...
Ja echt hoor. Word er nou niet bepaald blij van ofzoquote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:57 schreef Voszje het volgende:
Het klinkt allemaal zo treurig dit. Hoelang moet het nog duren?
Denk dat ze binnen een jaar ook wel zwanger is.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:59 schreef CrashO het volgende:
[..]
True, maar ik neem aan dat ze beide wel een kinder wens hebben. En ze komt nu in de leeftijd dat je niet te lang meer kan wachten of de risico's knallen omhoog.
Nee dat is gewoon zoals t aanhoort en het gevoel wat ik erbij krijg..quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:59 schreef potjecreme het volgende:
Toch ergens een gebrek aan opvoeding....
twitter:edwinsmit20 twitterde op zaterdag 19-05-2018 om 13:50:02That people was Michael Curry, a bishop who is very active on the racial equality agenda and LGBTQI+ inclusivity. He shows us how Christianity can be a power for the good. Here he and Louie Clay share a kiss of Christ. Showing the full acceptance of the LGBTQI+ ppl #Royalwedding https://t.co/aIm34nZ03Y reageer retweet
Waarom neem je dat aan?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:59 schreef CrashO het volgende:
[..]
True, maar ik neem aan dat ze beide wel een kinder wens hebben.
Waren de papieren ondertekenen.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:00 schreef marcodej het volgende:
twitter:edwinsmit20 twitterde op zaterdag 19-05-2018 om 13:50:02That people was Michael Curry, a bishop who is very active on the racial equality agenda and LGBTQI+ inclusivity. He shows us how Christianity can be a power for the good. Here he and Louie Clay share a kiss of Christ. Showing the full acceptance of the LGBTQI+ ppl #Royalwedding https://t.co/aIm34nZ03Y reageer retweet
Dat!quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:58 schreef kwakz0r het volgende:
Faure is prachtig en helemaal niet droevig!
Algemene indruk van Harry and Meghan op basis van hun "media" stukjes. (los van elkaarquote:
Bijzonder!quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:00 schreef marcodej het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:00 schreef marcodej het volgende:
Nee officiele handtekeningen gezetquote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:03 schreef Guanabana het volgende:
Ze hebben meteen het huwelijk even geconsummeerd?
Dat is toch nooit met dit soort huwelijken. Was bij Lex en Max ook niet.quote:
Weet ik. Ik vind het ook weleens leuk om flauw te doen in dit soort reeksenquote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee officiele handtekeningen gezet
Dat is nooit in een kerk.quote:
hij houdt zich kranigquote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:04 schreef Rewimo het volgende:
Philip ziet er niet best uit, al lijkt hij er wel plezier in tw hebben
Pff vermoeiendquote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:00 schreef marcodej het volgende:
Ja echt tof om te zien.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Charles doet echt z'n best om mama Meghan op haar gemak te stellen
Omdat jij jij bent.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:09 schreef Max23 het volgende:
[..]
Waarom wordt deze nu niet weggehaald en toen ik hem eerder vandaag plaatste wel?
dat zou juist een reden moeten zijn om hem te laten staan. Ik heb in de 5 jaar dat ik hier ben nog 0 notes zelfsquote:
Jaquote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Charles doet wel lief tegen de moeder van de bruid
Ja. Dapperquote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zij is e het als enige van de familie daar he? Stoer. En beetje sneu.
Ik vond het Amerikaanse juist wel mooiquote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:10 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wat een genante vertoning. Duidelijk enorm gefocust op huidskleur. Heel triest.
Zilgit heet het.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:10 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Maar wat is het dan? Dat vraag ik me oprecht af.
heerlijkquote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:12 schreef Poison-Ivy het volgende:
Maar toch een sprookje dit mensenprachtig
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:13 schreef CrashO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Bugger off you peasants"
filthy peasantsquote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:13 schreef CrashO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik zei net al: ze doen de kap van die auto niet open, want dan is Philip morgen doodquote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:13 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Zouden wel eens de laatste beelden van Philip kunnen zijn geweest...
Godverquote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:13 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:13 schreef CrashO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:13 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
nou geweldig idd, helemaal als ie ook nog een paar mensen vertraptquote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:15 schreef Amarantha het volgende:
Zal wel leuke beelden opleveren als zo'n paard op hol slaat ineens.
Dat hoeft niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:16 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nou geweldig idd, helemaal als ie ook nog een paar mensen vertrapt
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:19 schreef potjecreme het volgende:
LOL ik ben mijn yoga afspraak vergeten
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:19 schreef potjecreme het volgende:
LOL ik ben mijn yoga afspraak vergeten
Ja echt he.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:20 schreef Amarantha het volgende:
Wel nice als dit door je straat komt. Kun je vanuit je slaapkamer kijken.
Ik vroeg me dit ook al afquote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja echt he.
Wat ik me nu afvraag.. zullen al die huizen langs de route enzo nu zwaar gecheckt zijn enzo? Dat er bijv. niet ineens een scherpschutter aanwezig is ofzo. Of kijk ik nu te veel series?
Ik zit met dit soort dingen ook aan een scherpschutter te denken jaquote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja echt he.
Wat ik me nu afvraag.. zullen al die huizen langs de route enzo nu zwaar gecheckt zijn enzo? Dat er bijv. niet ineens een scherpschutter aanwezig is ofzo. Of kijk ik nu te veel series?
Dat gebeurt zekerquote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja echt he.
Het zijn elke keer dezelfde mensen daarom rijdt de koets zo hard. Die mensen zijn ook allemaal ingehuurd en de aarde is plat.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja echt he.
Die kastelen zijn wel prachtig zeg.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Windsor ziet er wel prachtig uit zo, goed voor het toerisme, deze beelden
Haha.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:23 schreef potjecreme het volgende:
Zijn er al beelden van de vader van Meghan die de bruiloft in een internetcafé bekijkt?
Ok, ja, dat leek me inderdaad ook al logisch.quote:
hahahaha ja, wat een baasquote:
Tja, de media is daar mee begonnen. En niet zo’n beetje ook.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:10 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Leontien draaide bordjes om bij Rad van Fortuinquote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:28 schreef Joosie200 het volgende:
Meghan was koffergirl in deal or no deal
Ik hoorde ze net ook iets zeggen over dat ze Nederland gaan bezoeken.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:31 schreef Aerenia het volgende:
Zag ik nou goed dat ze in de herfst NL bezoeken? Zoiets stond in de subs op BBC
Dat wist ik dan weer welquote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Leontien draaide bordjes om bij Rad van Fortuin
Ving zoiets op ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:31 schreef Aerenia het volgende:
Zag ik nou goed dat ze in de herfst NL bezoeken? Zoiets stond in de subs op BBC
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:37 schreef KingRadler het volgende:
op naar het volgende huwelijk van Amalia
Nog minstens 10 jaar.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:37 schreef KingRadler het volgende:
op naar het volgende huwelijk van Amalia
Hoop het welquote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:38 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Fok dan nog bestaat.
Van iedereen een euro en je bent binnenquote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:38 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel mensen zouden dit zijn?
die kwam zo ongeveer als eerste aan, net als Oprahquote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:42 schreef potjecreme het volgende:
Ik heb de broer van zijn moeder niet gezien.
Bij Oprah en Idris had ik net mijn tv aan.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die kwam zo ongeveer als eerste aan, net als Oprah
Haha wat een held. Ik zou bijna een kerkdienst willen gaan bezoekenquote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:41 schreef potjecreme het volgende:
US bishop becomes break-out star of the show: Energizing preacher raises eyebrows and sets social media alight with a very different Royal wedding address
http://www.dailymail.co.u(...)eyebrows-chapel.html
Mooi!!!quote:
het wachten is op mooie foto's, denk ikquote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:36 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Mooi!!!
Is dit onderwerp plotseling gestopt of zo??
De uitzending wel. Ik heb BBC News aan, daar gaan ze nog ff verderquote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:36 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Mooi!!!
Is dit onderwerp plotseling gestopt of zo??
Wel meer dan negenduizend.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:38 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel mensen zouden dit zijn?
Oh please. Ga aub terug naar je racistische shithole. Dit soort kleuterachtige opmerkingen zijn niet serieus te nemen.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:10 schreef V-for-Vendetta het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 17:21 schreef DropDiffuser het volgende:
[..]
Oh please. Ga aub terug naar je racistische shithole. Dit soort kleuterachtige opmerkingen zijn niet serieus te nemen.
Vakwerk!quote:Op zaterdag 19 mei 2018 16:16 schreef Nia het volgende:
De bruidstaar(ten), gemaakt door Claire Ptak:
[ afbeelding ]
Was dus de eerste symphonie van William Boyce.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:07 schreef quo_ het volgende:
Iemand een idee wat voor muziek werd er gespeeld toen ze de kerk uit liepen?
Nah, dat geloof ik niet. Ik denk dat ze gewoon met een oerhollandse Pieter-Jan thuis komt. Of misschien is het wel een vrouw.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 19:44 schreef KingRadler het volgende:
Benieuwd wie Amalia gelukkig gaat maken.
Straks komt ze met een Chinees thuis.
Dat zou dan voor het eerst zijn in de geschiedenis van de Oranjesquote:Op zaterdag 19 mei 2018 20:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nah, dat geloof ik niet. Ik denk dat ze gewoon met een oerhollandse Pieter-Jan thuis komt.
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 19 mei 2018 20:16 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dat zou dan voor het eerst zijn in de geschiedenis van de Oranjes
Tot nu toe is iedere kroonprins of kroonprinses, uitsluitend met buitenlanders getrouwd. Oerhollandse Pieter-Jan is niet adelijk genoeg.
Haha, of ze wordt lesbischquote:Op zaterdag 19 mei 2018 19:44 schreef KingRadler het volgende:
Benieuwd wie Amalia gelukkig gaat maken.
Straks komt ze met een Chinees thuis.
Was het niet meer crème of gebroken wit?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 20:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nu je het zegtAch, we gaan het zien.
Overigens ligt Kate onder vuur, ze droeg vandaag wit. En die kleur is gereserveerd voor de bruid. Ongepast volgens velen.
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 20:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Was het niet meer crème of gebroken wit?
Het viel mij niet zo op.
Dat mag dan toch gewoon?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 20:29 schreef CrashO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een stuk minder "wit" dan dat bruidsmeisje erachter iig.
Nederlands knuffelallochtonen.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 20:16 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dat zou dan voor het eerst zijn in de geschiedenis van de Oranjes
Tot nu toe is iedere kroonprins of kroonprinses, uitsluitend met buitenlanders getrouwd. Oerhollandse Pieter-Jan is niet adelijk genoeg.
Wimlex - Maxima (Argentinië)
Beatrix - Claus (Duitsland)
Juliana - Bernhard (Duitsland)
Wilhelmina - Hendrik (Duitsland)
Willem III - Emma (Duitsland)
Willem II - Anna Paulowna (Rusland)
Willem I - Wilhelmina (Duitsland)
Willem V - Wilhelmina (Duitsland)
Willem IV - Anna (Duitsland)
<etc>
Heeft dat niet meer met de leeftijd te maken? Als je username wat met je leeftijd te maken heeft was je net 20 toen wimLex met Maxima trouwde. Toen ik 20 was boeide zoiets me ook geen reetquote:Op zaterdag 19 mei 2018 20:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind de huwelijken van het Engelse koningshuis net wat interessanter om naar te kijken dan de Nederlandse. Het is natuurlijk een tijd geleden dat WA trouwde, maar ik kan me nog herinneren dat het me vrij weinig deed. Terwijl toen Will ging trouwen, zat ik er echt klaar voor. Hetzelfde als met Harry vandaag.
Misschien wel. Maar stel dat Amalia morgen gaat trouwen zou het me denk ik net zo min boeien als toen WA ging trouwen.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 20:55 schreef CrashO het volgende:
[..]
Heeft dat niet meer met de leeftijd te maken? Als je username wat met je leeftijd te maken heeft was je net 20 toen wimLex met Maxima trouwde. Toen ik 20 was boeide zoiets me ook geen reetDe bruiloft van William was een goeie 10 jaar erna.
Juist leukere gasten omdat het om de kroonprinses gaat.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 20:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar stel dat Amalia morgen gaat trouwen zou het me denk ik net zo min boeien als toen WA ging trouwen.
De omgeving, de gasten, het huwelijk zelf... het spreekt me meer aan dan het Nederlandse werk zeg maar.
Er is een officiele berichtgeving geweest dat het lichtgeel was. Het was de derde keer dat zij deze jas droeg, ook bij een doop en een verjaardag geloof ik.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 20:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nu je het zegtAch, we gaan het zien.
Overigens ligt Kate onder vuur, ze droeg vandaag wit. En die kleur is gereserveerd voor de bruid. Ongepast volgens velen.
Inderdaad, ik zie het. Ik vond Kate er wel weer prachtig uitzien. Voor mij de mooiste vrouwelijke royal van Europa.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 21:05 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Er is een officiele berichtgeving geweest dat het lichtgeel was. Het was de derde keer dat zij deze jas droeg, ook bij een doop en een verjaardag geloof ik.
En Pippa zou op een blikje ice tea hebben geleken.
Wat was daar nou weer mis meequote:Op zaterdag 19 mei 2018 21:05 schreef bloempje-moi het volgende:
En Pippa zou op een blikje ice tea hebben geleken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |