Wordt over het algemeen niet zo warm van het ontwerp van een BMWquote:
ik welquote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wordt over het algemeen niet zo warm van het ontwerp van een BMW
ik vind het niet erg om een dikke BMW te bezitten hoorquote:
De microfoons gaan bij jou volgens mij nooit lang meequote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Mark houd van spammen, dan is hij niet te remmen. Een smiley hier dan weer juichen of hij doet een buiging. Hazes vind hij leuk. Zo leuk dat is geen meuk. Billy bakker daar ligt ie van wakker. Dan was voor hem een 10.0 wie niet weg is niet gezien 👻 juigen is zijn ding, kluivert vind die ook wel 1 ding. Spammen doet hem denken aan memmen. 👻 Mic drop
Peace out
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De microfoons gaan bij jou volgens mij nooit lang mee
Thankyouquote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Mark houd van spammen, dan is hij niet te remmen. Een smiley hier dan weer juichen of hij doet een buiging. Hazes vind hij leuk. Zo leuk dat is geen meuk. Billy bakker daar ligt ie van wakker. Dan was voor hem een 10.0 wie niet weg is niet gezien 👻 juigen is zijn ding, kluivert vind die ook wel 1 ding. Spammen doet hem denken aan memmen. 👻 Mic drop
Peace out
👯🕺🏿 Was even weer in een poëtische rapbui 🕶quote:
Ja waarom heeft hij een ban ?quote:
als je het op je tenen laat vallen of op iemands hoofd? of bedoel je iets anders?quote:
Als ik nou nee zeg, is dat dan een mike drop?quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
lekker witlofschotel is thaaa bomb
De 5 serie van de jaren 70/80quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik vind het niet erg om een dikke BMW te bezitten hoorMaar ik sta niet echt op de tafels te springen als ik er een zie langsrijden of een nieuw model wordt onthuld.
ookquote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als je het op je tenen laat vallen of op iemands hoofd? of bedoel je iets anders?
hahaha 👻 Ja (jullie zijn scherp/aan vandaag)quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik nou nee zeg, is dat dan een mike drop?
ha goeiequote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik nou nee zeg, is dat dan een mike drop?
mag nietover gepraat worden maar heb geen ideequote:
toch?quote:
mag er daar wel over gezongen worden?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
mag nietover gepraat worden maar heb geen idee
probeer jij maar 🕶quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mag er daar wel over gezongen worden?
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
mag nietover gepraat worden maar heb geen idee
hopelijk krijg je geen ban mijn sunshine 👻quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ONZ / Zing hier over je banredenen
zoiets?
?quote:
of gewoon de Nokia 3210 like a boss, old school sms'en 😎quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:57 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon whatsapp weggooien en voortaan met vaste telefoon bellen dan
Ja mooiquote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
of gewoon de Nokia 3210 like a boss, old school sms'en 😎
ik wordt gek van Whatsappquote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:57 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon whatsapp weggooien en voortaan met vaste telefoon bellen dan
is mooie meissiequote:
hoe gaat ie zieke?quote:
quote:
Mwah ik hoest Mn longen zo’n beetje eruit... maar morgen een druk dagje dus .. moet nu maar naar bed toequote:
hup, naar bed jongedame!quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:24 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Mwah ik hoest Mn longen zo’n beetje eruit... maar morgen een druk dagje dus .. moet nu maar naar bed toe
Naar bed jijquote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:24 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Mwah ik hoest Mn longen zo’n beetje eruit... maar morgen een druk dagje dus .. moet nu maar naar bed toe
Ik lig al.. helemaal geïnstalleerd nu nog even moe worden (van jullie)quote:
Okequote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wij zorgen wel voor de nodige hoeveelheid BOLK
Hihiquote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:27 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik lig al.. helemaal geïnstalleerd nu nog even moe worden (van jullie)
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:27 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik lig al.. helemaal geïnstalleerd nu nog even moe worden (van jullie)
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:27 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Maar dan moet je wel ophouden tegen Mn billen te slaan anders kan ik niet slapen![]()
hier, tegen uwen kop dan!quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:27 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Maar dan moet je wel ophouden tegen Mn billen te slaan anders kan ik niet slapen![]()
Je moet doen wat je niet laten kunt, maar laten wat je beter niet doen kunt bij mijquote:
"Iedereen kan bolken" van G. Panter.quote:
Hou maar op daar verkoop je maar 1 exemplaar van!quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Iedereen kan bolken" van G. Panter.
Limoentjuh koopt het wel denk ik ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:34 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Hou maar op daar verkoop je maar 1 exemplaar van!
Preciesquote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Limoentjuh koopt het wel denk ik ja.
Geen WC in je woonkamer hebbenquote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had ik net nog gedaan in het kleinste kamertje
als je de tekst op wcrollen uitprint dan koop ik het misschien ookquote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Limoentjuh koopt het wel denk ik ja.
Die heeft echt veel liefde voor het bolken!quote:
Pratende beren zijn gaafquote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:36 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Er zijn beren in alle maten en ook beren die praten
Dan kan ik me niet afzonderen bij vervelende kringverjaardagenquote:
niet over de balustrade van je gallerij schijten.quote:
En voor jou... het BOLK-KOPPEL vd eeuw!!quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die heeft echt veel liefde voor het bolken!
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:38 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
En voor jou... het BOLK-KOPPEL vd eeuw!!
(Lach ik me rot jullie op date... en wie staat daar -_-)
Probleemwijken lifequote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
niet over de balustrade van je gallerij schijten.
Vervelende kringverjaardagen in je kleinste kamertje houden en lekker schijten in je woonkamer.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan kan ik me niet afzonderen bij vervelende kringverjaardagen
Het kleinste kamertje onderwaarderen
Ik dacht eerst dat het de Tjolk-beer was maar toen zag ik hetquote:
Ja slecht hoor Devkequote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het de Tjolk-beer was maar toen zag ik het
Wel vies.quote:
Jij bent ook een echte rasbolker!quote:
Mijn pleepot?quote:
Dat niet standaard met homijn doen na het kakkenquote:
Het hangt echt een beetje over de rand heen en zo...quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:46 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oké ik kom nooit bij jouw thuisdat is echt goor een vieze wc
Bij mij zeker ook niet als galerijflatprobleemwijkbewonerquote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:46 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oké ik kom nooit bij jouw thuisdat is echt goor een vieze wc
Als jij niey op de bovenste verdieping woont en een netjes huis hebt.. is het een ander verhaal maar vies sanitair, keuken of kooktoestel dan gaan Mn haren recht overeind!quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bij mij zeker ook niet als galerijflatprobleemwijkbewoner
Mijn wc is brandschoon, want ik poep altijd over de balustradequote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:50 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Als jij niey op de bovenste verdieping woont en een netjes huis hebt.. is het een ander verhaal maar vies sanitair, keuken of kooktoestel dan gaan Mn haren recht overeind!
De haren op mijn aanrechtblad staan ook recht omhoog!quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:50 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Als jij niey op de bovenste verdieping woont en een netjes huis hebt.. is het een ander verhaal maar vies sanitair, keuken of kooktoestel dan gaan Mn haren recht overeind!
pissen doe ik altijd in de spoelbak van de keuken.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mijn wc is brandschoon, want ik poep altijd over de balustrade
waarom niet gewoon over de balustrade, daar heb je galerijflats voorquote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
pissen doe ik altijd in de spoelbak van de keuken.
ik heb een penthouse op 2 hoog!quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:50 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Zo'n gedoe. Moet je weer naar buiten. Schijten doe je niet zo vaak dus daar neem ik die moeite wel voor.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waarom niet gewoon over de balustrade, daar heb je galerijflats voor
De Golf van m'n onderburenquote:
Met een beetje wind waait de pis zo in je gezichtquote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waarom niet gewoon over de balustrade, daar heb je galerijflats voor
Hm, gaat wel snel meuren. Nee, ik pis wel in de spoelbak.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:06 schreef hemarookworst het volgende:
Ik pis in een emmer en dan kieper ik het over de balustrade als ik genoeg heb verzameld
wel op het juiste moment gooien dan...quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:06 schreef hemarookworst het volgende:
Ik pis in een emmer en dan kieper ik het over de balustrade als ik genoeg heb verzameld
Als de pakjesmeneer beneden loopt.quote:
Lijkt me niets. Ik was mijn kleren in een emmer, dus ik zou ze zo door elkaar halenquote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:06 schreef hemarookworst het volgende:
Of tijdens spits als je boven een goed gebruikte fietspad of bus/tram/treinhalte woontquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Of tijdens spits als je boven een goed gebruikte fietspad of bus/tram/treinhalte woont
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En dan moeilijk doen over een emmer pis
Die kleren lucht ik gewoon op het balkon.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En dan moeilijk doen over een emmer pis
onderbroek dragenquote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:12 schreef devzero het volgende:
[..]Na 5 weken begint mijn onderbroek ongemakkelijk te zitten en dan moet ik em wassen
hoe hoger hoe beterquote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die kleren lucht ik gewoon op het balkon.
Kan je ook prima van af schijten trouwens.
Ik koop gewoon elke 3 maanden een nieuwe 4-pack.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:12 schreef devzero het volgende:
[..]Na 5 weken begint mijn onderbroek ongemakkelijk te zitten en dan moet ik em wassen
Driekwart van de tijd heb ik idd niet eens een onderbroek aan.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
onderbroek dragenniet in een kilt lopen
De rijke vent uithangen hier hequote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik koop gewoon elke 3 maanden een nieuwe 4-pack.
lekker los 👻quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Driekwart van de tijd heb ik idd niet eens een onderbroek aan.
Te koud voor mijn tere balletjesquote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
onderbroek dragenniet in een kilt lopen
Moet je eens over de balustrade schijten, dat veroorzaakt pas fitties.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Dit spel kan een fittie veroorzaken
hoge temperaturen zijn pas slecht voor je balletjes, anders zouden ze wel inwendig zijnquote:
En je moeder maar weer telkens die luiers wassen.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Driekwart van de tijd heb ik idd niet eens een onderbroek aan.
moet je wel goed mikkenquote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Moet je eens over de balustrade schijten, dat veroorzaakt pas fitties.
Kan ik makkelijk betalen, ik klim altijd naar het balkon van de buurman om z'n lege kratjes te jatten.quote:
quote:
Hee buurman, breng je ze nog eens terug?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan ik makkelijk betalen, ik klim altijd naar het balkon van de buurman om z'n lege kratjes te jatten.
Gelukkig wonen we niet bijelkaar in zelfde galerijflat, anders regent het echt drollen en piesquote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Moet je eens over de balustrade schijten, dat veroorzaakt pas fitties.
Ik heb ze voor je ingeleverd, geen dank.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Hee buurman, breng je ze nog eens terug?
Gewoon in zo'n supersoaker pissenquote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Of een sproeierd laten dan verspreid je bereik 👻
geef jij ook altijd de schuld aan vogels?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gelukkig wonen we niet bijelkaar in zelfde galerijflat, anders regent het echt drollen en pies
Wel zo makkelijk, kun je gewoon op de bank blijven zittenquote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon in zo'n supersoaker pissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |