Brabant jongen. Maar op parkeerplaats stond maar 1 auto met pools kenteken. De meeste reden gewoon met Nederlandse kentekens rond. Zijn dus echt geen seizoensarbeiders, maar here to stay.quote:
Met heuptasje en een kruis aan zijn zilveren ketting.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:29 schreef Fer het volgende:
Probeer weleens naar zo’n chick te gluren, maar vaak staat er dan opeens zo’n Oleg van 2m hoog in zijn korte broek voor je neus.
Dit ja. Maar: Oostblokkers >> reliegasten uit het midden-oosten en afrika. Oostblokkers werken hard en kennen vrouwen nog enige waarde toe. Alleen homo's komen er bekaaid af, maar daar onderscheiden ze zich niet in van de reliekneuzen.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:41 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Met heuptasje en een kruis aan zijn zilveren ketting.
Arabieren werken harderquote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:49 schreef Doubleerder het volgende:
[..]
Dit ja. Maar: Oostblokkers >> reliegasten uit het midden-oosten en afrika. Oostblokkers werken hard en kennen vrouwen nog enige waarde toe. Alleen homo's komen er bekaaid af, maar daar onderscheiden ze zich niet in van de reliekneuzen.
Midden Oosten toch? Is wel wat anders dan Polen.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:00 schreef Sigaartje het volgende:
TS, eh, kom jij ook niet zelf ergens uit het oosten?
Nee, ik ben geboren in Nederland.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:00 schreef Sigaartje het volgende:
TS, eh, kom jij ook niet zelf ergens uit het oosten?
Ik beweer dat toch niet?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:01 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Heb jij een bron dat Polen hard werken?
Leuk maar voor 99,9% van de Nederlanders betekent dat achteruitgang.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:07 schreef halfway het volgende:
Maar je weet dat je zelf ook in een willekeurig EU land mag gaan werken en wonen?
Komt ook uit het oosten, kentekengebied van Heilbronn. Als je bij de oosterburen bent zie je altijd in de hoek van de parking, weg van de ingang de audi met kenteken HN staan. Dat is de filiaalleider (audi a3) of regioleider (audi a6). Lidl heeft wel het contract met audi opgezegd en stappen over op BMW...quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:46 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet zeker of iedereen dat kent. (zit net iets boven de aldi qua segment)
Wtf is jouw probleem?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:31 schreef LXIV het volgende:
Je kunt aan de hoofden altijd al zien dat het Oostblokkers zijn. Toch ca 5000 jaar primitiever dan Nederlandse hoofden. Van die platte schedels van achteren en dichtbijeenstaande toegeknepen oogjes. Ik weet niet of ze te vertrouwen zijn. Je kunt er denk ik wel goede kampbeulen en -hoeren van maken.
Hier bestormen ze gewoon de Jumbo/AH XL hoor. Ze hebben zelfs speciale oosterse producten en extra aanbod huismerk producten.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:39 schreef Aethereal het volgende:
Daarom moet je ook naar de AH gaan en niet naar een pauperwinkel als je hier last van hebt.
Onterechte klacht.
gastquote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:31 schreef LXIV het volgende:
Je kunt aan de hoofden altijd al zien dat het Oostblokkers zijn. Toch ca 5000 jaar primitiever dan Nederlandse hoofden. Van die platte schedels van achteren en dichtbijeenstaande toegeknepen oogjes. Ik weet niet of ze te vertrouwen zijn. Je kunt er denk ik wel goede kampbeulen en -hoeren van maken.
Debieltje.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:31 schreef LXIV het volgende:
Polen komen hier om te werken terwijl die zogenaamde vluchtelingen hierheen komen om de rest van hun leven te parasiteren op kosten van de samenleving. Dat is het verschil.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 19:59 schreef Hamzoef het volgende:
Klacht: mensen die zeuren over een handjevol vluchtelingen, terwijl de massa-immigratie echt een EU-ding is.
wtfquote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:31 schreef LXIV het volgende:
En heeft het volk daar voor gekozen?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:07 schreef halfway het volgende:
Maar je weet dat je zelf ook in een willekeurig EU land mag gaan werken en wonen?
Wat zijn dit voor Mengele-achtige analyses?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:31 schreef LXIV het volgende:
Ik constateer slechts iets.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 06:22 schreef Sigaartje het volgende:
TS
Ramadan is toch een periode van verdraagzaamheid?
Mietjequote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:44 schreef tjoptjop het volgende:
Ik heb een tijdje Poolse buren gehad. Prima lui, kon je gezellig een biertje mee drinken. Al had ik wel wat moeite met hun tempo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |