Niet all-in op Waves zijnquote:
Ik koop enkel dips en verkoop de top. Flink ingezet op bitconnect zojuist. BTFDquote:Op zaterdag 19 mei 2018 10:38 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Ik doe enkel aan goden coins mee.
Deze valt er niet onder.
Zodat ik er net nog wat extra kon kopen voordat het white paper gereleased wordtquote:
Ohja goed plan!quote:Op zaterdag 19 mei 2018 10:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zodat ik er net nog wat extra kon kopen voordat het white paper gereleased wordt
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:08 schreef hodlwave het volgende:
Tijd is rijp dat ze eens wat partnerships aangaan bij de coins waar de verwachtingen hoog van zijn, maar tot op heden tegenvallen.
Voeg LSK en Waves samen, hernoem je coins naar Lives en je hebt een hit.![]()
Ik heb al 2 XL op , word ik een beetje rillerig van, nu ist ff genoegquote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:17 schreef pnxsinned het volgende:
kben gaar. Pff.
Nog een koffie dan maar.
Heb je de nacht overgeslagen?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik heb al 2 XL op , word ik een beetje rillerig van, nu ist ff genoeg
Was om 08.45 al terug van boodschappen doen en de tuin is voor en achter ook klaar. Verder niets meer te doen.quote:
Pussy ben je ook.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:19 schreef EggsTC het volgende:
[..]
nein, daar word ik te oud voor. Trek ik niet meer zo goed
Ik heb nog een achtertuin wat gedaan kan worden.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:23 schreef hodlwave het volgende:
[..]
Was om 08.45 al terug van boodschappen doen en de tuin is voor en achter ook klaar. Verder niets meer te doen.![]()
Ga je vanavond naar een GOA optreden, of heb ik dat niet goed gelezen?
Denk het, is van bepaalde zaken nog afhankelijk. Kom je ook wel ns op goa's? Voor mij alweer lang geleden de laatste keer.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:23 schreef hodlwave het volgende:
[..]
Was om 08.45 al terug van boodschappen doen en de tuin is voor en achter ook klaar. Verder niets meer te doen.![]()
Ga je vanavond naar een GOA optreden, of heb ik dat niet goed gelezen?
Welkom terug in de mensen wereld.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:19 schreef EggsTC het volgende:
[..]
nein, daar word ik te oud voor. Trek ik niet meer zo goed
Nee, ik ben wijs geworden, en ga op tijd slapenquote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja jij bent wel doorgegaan he, jinxed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |