Nee, zo achterlijk zijn ze niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 13:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent met 4 man
1 iemand heeft staplaats 3 man zitplaats
Eenmaal binnen heeft diegene met zitplaats zijn kaartje 4 keer uitgeprint en loop je met zn 4en de zaal in.
Interesseert echt niemandquote:Op vrijdag 18 mei 2018 16:42 schreef KingRoland het volgende:
Net terug van safari ( amsterdam zuidoost )
gepost vanaf safariquote:Op vrijdag 18 mei 2018 16:42 schreef KingRoland het volgende:
Net terug van safari ( amsterdam zuidoost )
Bedanktquote:Op vrijdag 18 mei 2018 15:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
1 keer geweest, ik meen dat ze dubbel controleren (met scan)
Als er tussen de twee controles een bar is kunnen de eerste twee alvast naar binnen gaan, en de laatste twee met 4 bier proberen te volgen.. Als ze dan om het kaartje vragen bij toegang 2 kan één zijn kaartje laten zien en de tweede zeggen van die heeft mijn vriendin maar wij zijn effe drinken wezen halen..quote:Op vrijdag 18 mei 2018 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Jojoortje heeft een zitplaats en haar vriend een staplaats
Eenmaal binnen blijkt jojoortje niet op 1 stoel te passen
Kan zij dan bij haar vriend gaan staan als hij zijn kaartje twee keer uit print
Maar dat kan dus niet als sta- en zitplaatsen gescheiden ingangen (en bv omloop) hebben.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 17:26 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Als er tussen de twee controles een bar is kunnen de eerste twee alvast naar binnen gaan, en de laatste twee met 4 bier proberen te volgen.. Als ze dan om het kaartje vragen bij toegang 2 kan één zijn kaartje laten zien en de tweede zeggen van die heeft mijn vriendin maar wij zijn effe drinken wezen halen..
Alleen bij hoofdingang/zaalingang lijkt me, maar ik weet niet hoe dat in Ziggo Dome geregeld is..quote:Op vrijdag 18 mei 2018 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dat kan dus niet als sta- en zitplaatsen gescheiden ingangen (en bv omloop) hebben.
Zonder mensen als Cakand waren beveiligers werkloos, niks triests aanquote:Op vrijdag 18 mei 2018 17:44 schreef Buitendam het volgende:
Wel treurig dat volwassen mensen dit nog doen.
Lolquote:Op vrijdag 18 mei 2018 17:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zonder mensen als Cakand waren beveiligers werkloos, niks triests aan
Als het je rond de 200 euro kan besparen, waarom niet. Oudste truc die er bestaat.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 17:44 schreef Buitendam het volgende:
Wel treurig dat volwassen mensen dit nog doen.
Waar ga je heen dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Als het je rond de 200 euro kan besparen, waarom niet. Oudste truc die er bestaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |