Muah beetje onderhandelen is verder niet erg hoor, kan ook dat die Boca voorzitter wat geruchten de wereld in helpt om Marcie zenuwachtig te maken.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:20 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee maar het gaat me meer om zijn trage handelswijze. Vorig seizoen met Richarlison was ook zo’n gênant geval.
Gago, Tevez, (onhaalbaar) Benedetto, Cardonaquote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fabra en Pavon toch vooral? Al is die laatste sowieso onhaalbaar.
Ik las vooral dat die Conti uit Argentinië (van Colon) veel beter is en ook nog goedkoper op te pikken was (gaat nu naar Benfica)quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gago, Tevez, (onhaalbaar) Benedetto, Cardona
Het kan idd ook een onderhandelingstactiek zijn, maar ik heb het debacle Richarlison nog vers op mijn netvlies staan.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah beetje onderhandelen is verder niet erg hoor, kan ook dat die Boca voorzitter wat geruchten de wereld in helpt om Marcie zenuwachtig te maken.
Dat zal Overmars zelf ook wel hebben lijkt mequote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het kan idd ook een onderhandelingstactiek zijn, maar ik heb het debacle Richarlison nog vers op mijn netvlies staan.
Zijn 'hè' is ook enorm storend. En hoe vet is het dat hij nu al verschillende interviews heeft gegeven over het vertrek van Keizer maar nog altijd geen enkel argument heeft gegeven op de vraag 'Waarom?'. Heerlijk! Ook zelfde geneuzel met Ten Hag. Concrete voorbeelden vooruitgang onder hem? Statistiekenquote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Belachelijk hoe slecht hij uit zijn woorden komt inderdaad.
Uiteraard pikken clubs als Benfica en Porto de goeden eruit en wij pakken ze van de topclubs daar . Puur en alleen omdat er Boca of Independiente bij staat dus dan moet het wel goed zijn .quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik las vooral dat die Conti uit Argentinië (van Colon) veel beter is en ook nog goedkoper op te pikken was (gaat nu naar Benfica)
Hij zegt ook precies hetzelfde als Sar altijd zegt, van dat gelul over dat de progressie niet zichtbaar was. Maar ze ogen daarom ook zo visieloos omdat het nooit inhoudelijk wordt en altijd algemeenheden zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:28 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Zijn 'hè' is ook enorm storend. En hoe vet is het dat hij nu al verschillende interviews heeft gegeven over het vertrek van Keizer maar nog altijd geen enkel argument heeft gegeven op de vraag 'Waarom?'. Heerlijk! Ook zelfde geneuzel met Ten Hag. Concrete voorbeelden vooruitgang onder hem? Statistieken![]()
.
Transfers? 18/19-jarige mogen niet weg. Dat is heel wat anders dan een speler die hier 1 jaar speelt. Natuurlijk.
Echt. Dit kan toch niet langer zo met die man?
Al zullen er bij die clubs ook wel een hele hoop mislukken waar wij dan weer niet veel over lezen, of althans ik lees wel eens comments van Benficafans die ook allesbehalve tevreden zijn met hun beleid daarquote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Uiteraard pikken clubs als Benfica en Porto de goeden eruit en wij pakken ze van de topclubs daar . Puur en alleen omdat er Boca of Independiente bij staat dus dan moet het wel goed zijn .
Hij zal wel goed moeten meekunnen in de Eredivisie ja . In de eredivisie ...quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al zullen er bij die clubs ook wel een hele hoop mislukken waar wij dan weer niet veel over lezen, of althans ik lees wel eens comments van Benficafans die ook allesbehalve tevreden zijn met hun beleid daar![]()
Maar goed we gaan het afwachten met die Magallan, wellicht blijkt het mee te vallen en kan hij een degelijke, prima speler voor Ajax worden. Ben meer benieuwd of ze nog een middenvelder of aanvaller gaan halen.
Nja voor Ajax al lastig zat om die te winnen, daarmee beginnen zou alweer een stap zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij zal wel goed moeten meekunnen in de Eredivisie ja . In de eredivisie ...
Eerst maar weer alles ingewikkeld maken met Haggie wiens ontslagbrief al klaar ligt volgens mij bij een volgende misstap.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja voor Ajax al lastig zat om die te winnen, daarmee beginnen zou alweer een stap zijn.
Nja wel als hij geen Europese groepsfase haalt, dan is het wel over denk ik. Maar mocht hij dat wel halen krijgt hij wel langer de tijd gok ik. Ook het bestuur weet nu dat ze niet zomaar weer een trainer kunnen ontslaan, of dat dat niet bevorderlijk is voor de prestaties van de selectie in elk geval.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerst maar weer alles ingewikkeld maken met Haggie wiens ontslagbrief al klaar ligt volgens mij bij een volgende misstap.
Ja dat zou wel een logische gedachte zijn . Maar niks gaat logisch bij Ajax dus die 2 marionetten zullen er wel weer mee wegkomen . Gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja wel als hij geen Europese groepsfase haalt, dan is het wel over denk ik. Maar mocht hij dat wel halen krijgt hij wel langer de tijd gok ik. Ook het bestuur weet nu dat ze niet zomaar weer een trainer kunnen ontslaan, of dat dat niet bevorderlijk is voor de prestaties van de selectie in elk geval.
Wellicht alleen als ze dan Bosz als vervanger aanstellen, dat zal veel supporters wel koest houden.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja dat zou wel een logische gedachte zijn . Maar niks gaat logisch bij Ajax dus die 2 marionetten zullen er wel weer mee wegkomen . Gewoon omdat het kan
Die snuivende mensen van de f-side kan je gewoon koest houden met de nodige drugs en een supportershome . Ze komen al jaren weg met wanbeleid en dat gaat niet echt veranderen zo .quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wellicht alleen als ze dan Bosz als vervanger aanstellen, dat zal veel supporters wel koest houden.
Muah zoveel propaganda is het ook niet, of althans dan is het wel een hele matige vorm van propaganda aangezien dit Overmars zijn imago niet bepaald helpt.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die snuivende mensen van de f-side kan je gewoon koest houden met de nodige drugs en een supportershome . Ze komen al jaren weg met wanbeleid en dat gaat niet echt veranderen zo .
Gewoon verder gaan met propaganda op ziggo elke vrijdagavond
Ze maken zichzelf wijs dat het goede tv is he. Die arrogantie zit er nog steeds inquote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah zoveel propaganda is het ook niet, of althans dan is het wel een hele matige vorm van propaganda aangezien dit Overmars zijn imago niet bepaald helpt.
FresiaGodin doet wel haar best.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze maken zichzelf wijs dat het goede tv is he. Die arrogantie zit er nog steeds in
Lijkt wel een beetje op jouw actquote:Op vrijdag 18 mei 2018 19:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
niemand verstaat ten hag
bovendien kan deze man geen volzinnen maken...hij praat in zinnetjes van hooguit 5 woordjes....
alleen marokkanen snappen deze taal
Hoepel clownquote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:37 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Gekozen door een stelletje achterlijke debielen, ja. Diezelfde debielen kunnen zeggen dat Boetius beter is dan Messi, maar dat maakt nog niet dat het waar is.
je avatar vertelt heel veel op welk niveau jij nog zitquote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op jouw act
Alleen jammer dat je ook nog kenkertjedom bent
Klaas, je hebt echt een leesprobleem en legt anderen woorden in de mond.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hoepel clown
AHmadi was in het kampioensjaar met kop en schouders de beste voetballer van de eredivisie...
Ga jij maar lekker roepen dat je ajax spelertjes de beste talenten van de wereld zijn......helaas winnen ze nooit meer wat en falen ze in het buitenland.
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:48 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Klaas, je hebt echt een leesprobleem en legt anderen woorden in de mond.
Ik raad je aan alsnog vmbo-basis af te ronden in de avonduren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |