Moet je maar normaal doen en zeggen dat je wil pinnen in plaats van je pas omhooghouden.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:10 schreef JimmyDean het volgende:
Zou mijn spullen op de band laten staan en ergens anders mijn boodschappen doen als een blinde kassamiep zoals jij een grote muil tegen me op zet.
Tegen wie zei ik dat ook alweer vannacht.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:02 schreef Pendule het volgende:
'Ja, wat wil je nou? je hebt toch een mond.'
Dat dacht ik niet.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:10 schreef JimmyDean het volgende:
Zou mijn spullen op de band laten staan en ergens anders mijn boodschappen.
Je klinkt echt alsof je super geschikt bent voor je werk, en totaal niet gefrustreerd.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:20 schreef Pendule het volgende:
[..]
Dat dacht ik niet.
Ik trek je echt over die band heen dan.
Van die idioten die haast hebben en even te snel die pas er in rammen waardoor de automaat een storing krijgt. Ja, daar word ik gefrustreerd van.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je klinkt echt alsof je super geschikt bent voor je werk, en totaal niet gefrustreerd.
Misschien moet je je dergelijke dingen wat minder aantrekken.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:22 schreef Pendule het volgende:
[..]
Van die idioten die haast hebben en even te snel die pas er in rammen waardoor de automaat een storing krijgt. Ja, daar word ik gefrustreerd van.
Door dat teringvolk word die rij alleen maar langer en dan gezeur over dat de prijs niet klopt. Nee je krijgt geen prijswijziging vieze hoer denk ik dan.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Misschien moet je je dergelijke dingen wat minder aantrekken.
jaja okquote:Op donderdag 17 mei 2018 21:24 schreef Pendule het volgende:
[..]
Door dat teringvolk word die rij alleen maar langer en dan gezeur over dat de prijs niet klopt. Nee je krijgt geen prijswijziging vieze hoer denk ik dan.
Zoo, en dat zit achter de kassa.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:24 schreef Pendule het volgende:
[..]
Door dat teringvolk word die rij alleen maar langer en dan gezeur over dat de prijs niet klopt. Nee je krijgt geen prijswijziging vieze hoer denk ik dan.
Ja, je gaat niet 'ff snel pinnen'quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:27 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Zoo, en dat zit achter de kassa.
Ik sta hier van te kijken.
Grapjas... Al ik boodschappen kom doen, en een bliepmiep als jij doet zo tegen me. Dan sta je 5 minuten later buiten.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:20 schreef Pendule het volgende:
[..]
Dat dacht ik niet.
Ik trek je echt over die band heen dan.
Nee, hoor er was al eens een klant waarmee ik ruzie kreeg.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:30 schreef wcborstel het volgende:
[..]
Grapjas... Al ik boodschappen kom doen, en een bliepmiep als jij doet zo tegen me. Dan sta je 5 minuten later buiten.
Je bent geen 'koning' je gedraagt je gwn als je bij mij afrekend.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:30 schreef wcborstel het volgende:
[..]
Grapjas... Al ik boodschappen kom doen, en een bliepmiep als jij doet zo tegen me. Dan sta je 5 minuten later buiten.
wtf is Zeistquote:Op donderdag 17 mei 2018 21:32 schreef Sigaartje het volgende:
Wat een taal allemaal.
Kom je uit Zeist of zo?
quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:10 schreef JimmyDean het volgende:
Zou mijn spullen op de band laten staan en ergens anders mijn boodschappen doen als een blinde kassamiep zoals jij een grote muil tegen me op zet.
Dan pak ik je bij je kraag en trek je zo over die bliepper heenquote:Op donderdag 17 mei 2018 21:38 schreef Sigaartje het volgende:
Als ik die klant was geweest had ik de yoghurtbussen en bananetrossen gewoon in je gezicht gesmeten.
snotneus
Of gewoon contant betalen.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:40 schreef Piger het volgende:
Pinautomaat zou permanent gewoon ingeschakeld moeten zijn. Alvast pincode van te voren intoetsen, zoals vroeger 'meteen beginnen met pinnen'.
Dat zie ik jou bij mij niet doen. Dan zullen ze die bliepper bij jou operatief er uit moeten snijden.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:40 schreef Pendule het volgende:
[..]
Dan pak ik je bij je kraag en trek je zo over die bliepper heen
Of al die tering zegeltjes.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:42 schreef Sigaartje het volgende:
Weet je wat erg is???
Dat je overal moet pinnen. Kom je in een AH op station en daar loopt zo’n flikkertje rond terwijl je voor de contantkassa staat en die vraagt dreigend Wilt u pinnen?
Nee natuurlijk niet!
Waar denk je dat ik in deze rij sta?
Heb je je ogen in je kont?
Je bent op mijn terrain.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:44 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Dat zie ik jou bij mij niet doen. Dan zullen ze die bliepper bij jou operatief er uit moeten snijden.
Hey mag ik je borrelzegels van de Ah hebben? Alvast bedankt xxquote:Op donderdag 17 mei 2018 21:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Of al die tering zegeltjes.
"Dat is dan ¤18,79 meneer"
Ja ff pi-
"Wilt u daar de spaarzegeltjes bij?"
Nee, hoeft niet, graag pin-
"Wilt u daar de servieszegels bij?"
Nee hoe-
"Spaar u air miles?"
NEE ROTTE KUT IK WIL GEWOON PINNEN.
Dat vraag ik niet eensquote:Op donderdag 17 mei 2018 21:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Of al die tering zegeltjes.
"Dat is dan ¤18,79 meneer"
Ja ff pi-
"Wilt u daar de spaarzegeltjes bij?"
Nee, hoeft niet, graag pin-
"Wilt u daar de servieszegels bij?"
Nee hoe-
"Spaar u air miles?"
NEE ROTTE KUT IK WIL GEWOON PINNEN.
Service van lik me reetquote:Op donderdag 17 mei 2018 21:46 schreef Pendule het volgende:
[..]
Dat vraag ik niet eens
Ik wacht tot de klant erom vraagt.
Service krijg je als je je gedraagt.quote:
Ja is goedquote:Op donderdag 17 mei 2018 21:46 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hey mag ik je borrelzegels van de Ah hebben? Alvast bedankt xx
Nee maar jij bent dan ook enorm slecht in je werk, toon je hier aan.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:46 schreef Pendule het volgende:
[..]
Dat vraag ik niet eens
Ik wacht tot de klant erom vraagt.
Ben ik niet. Je moet gewoon normaal doen. Dan doe ik ook normaal.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja is goed
[..]
Nee maar jij bent dan ook enorm slecht in je werk, toon je hier aan.
Ja laat me dan normaal ff pinnen johquote:Op donderdag 17 mei 2018 21:55 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ben ik niet. Je moet gewoon normaal doen. Dan doe ik ook normaal.
Je bent geen 'koning' je gedraagt je gewoon als je mijn boodschappen moet scannen. Je doet gewoon normaal.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:32 schreef Pendule het volgende:
[..]
Je bent geen 'koning' je gedraagt je gwn als je bij mij afrekend.
je doet gewoon normaal.
'mag ik pinnen alstublieft?' zo vraag je dat.
maar niet 'even pinnen' of je pas omhoog en wapperen.
Doorwerken luie flikker, en gauw.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:22 schreef Pendule het volgende:
[..]
Van die idioten die haast hebben en even te snel die pas er in rammen waardoor de automaat een storing krijgt. Ja, daar word ik gefrustreerd van.
Dit hele topic bewijst volgens mij wel dat je niet in staat bent tot normaal doen.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:55 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ben ik niet. Je moet gewoon normaal doen. Dan doe ik ook normaal.
Nee, de voorkeur is contant.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:57 schreef wcborstel het volgende:
[..]
Je bent geen 'koning' je gedraagt je gewoon als je mijn boodschappen moet scannen. Je doet gewoon normaal.
'wilt u pinnen?' zo vraag je dat.
Maar niet 'Wat wil je nou?'
Nee, als ik zodra mijn spullen op de band liggen mijn pinpas te voorschijn haal dien jij dat gewoon te zien. Dan moet je niet nog domme vragen gaan stellen en dom voor je uit staren. 'contant heeft de voorkeur' is natuurlijk bullshit omdat elk bedrijf wil dat klanten pinnen.quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:00 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nee, de voorkeur is contant.
Je vraagt mij gewoon wat je wil.
gewoon op een normale toon.
Maak me niet agressief.
Anders lekker aansluiten in de rij bij college.
Je communiceerd gewoon. je praat weet je wel?quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:05 schreef wcborstel het volgende:
[..]
Nee, als ik zodra mijn spullen op de band liggen mijn pinpas te voorschijn haal dien jij dat gewoon te zien. Dan moet je niet nog domme vragen gaan stellen en dom voor je uit staren. 'contant heeft de voorkeur' is natuurlijk bullshit omdat elk bedrijf wil dat klanten pinnen.
Wat wil jij nou weer.quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:07 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Pendule!! Waar was je al die tijd??
Dus eigenlijk doe je je werk gewoon niet goed? Het is geen rocketsciense wat je doet he?quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:07 schreef Pendule het volgende:
[..]
Je communiceerd gewoon. je praat weet je wel?
Sociaal doen. ik ga niet opkijken of jij een pasje in je handen hebt.
Ik zeg gewoon 'geode dag, hoe is het met het vrouwtje/mannetje?'quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:09 schreef wcborstel het volgende:
[..]
Dus eigenlijk doe je je werk gewoon niet goed? Het is geen rocketsciense wat je doet he?
Dan zeg ik: dat gaat je geen flikker aanquote:Op donderdag 17 mei 2018 22:10 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon 'geode dag, hoe is het met het vrouwtje/mannetje?'
Als je nu gewoon oplet tijdens je werk ipv met de hond te praten zie je wanneer iemand wel of niet wilt pinnen.quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:10 schreef Pendule het volgende:
[..]
Dan ben ik al klaar met je. Met je vrouwtje en mannetje. Dus je krijgt een kortaf 'goed' en ik zwaai met een pinpas.quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:10 schreef Pendule het volgende:
[..]
Gesloten mensen hebben wat te verbergen!quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:11 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Dan zeg ik: dat gaat je geen flikker aan
Nou, we hebben nu een boel lol getrapt in dit topic, mooi afsluitertje.quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:39 schreef Pendule het volgende:
[..]
Gesloten mensen hebben wat te verbergen!
Dan vraag je gewoon 'Mag ik pinnen alstublieft?"quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Als je nu gewoon oplet tijdens je werk ipv met de hond te praten zie je wanneer iemand wel of niet wilt pinnen.
Aldus Pindule.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:30 schreef Pendule het volgende:
Ja, kan je doen maar ik wacht net zo lang tot jij mij vraagt hoe je wilt afrekenen.
Die apparaten moeten gewoon eens goed afgesteld worden en normaal werken.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:22 schreef Pendule het volgende:
[..]
Dit!quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:15 schreef Fer het volgende:
Ik zou het fijner vinden als gewoon die pin aanzet als iemand niet erbij zegt dat hij contant wil betalen.
Denk 't niet, ts wordt straks ook gewoon geruimd voor de zelfscanner.quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:43 schreef Longcat. het volgende:
Dit is waarom TS voor altijd een kassamiep blijft
Zelfscannersquote:Op donderdag 17 mei 2018 23:27 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Denk 't niet, ts wordt straks ook gewoon geruimd voor de zelfscanner.
Omdat er klachten waren, bruine resten op komkommers....quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:03 schreef Scuidward het volgende:
En dat is de reden dat jij achter de kassa zit en niet bij de groenten staat.
Hier worden mensen die dat doen direct in hun kont geplast.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 00:15 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Omdat er klachten waren, bruine resten op komkommers....
Ergste ooit : boodschappen op de band leggen, alles laten scannen, dan inpakken, en dan pas gaan betalenvaak zijn dit mensen die extreem veel boodschappen doen, 2 karren prop vol.
Nee ze willen duizenden euros cash hebben liggen en dan betalen voor elke storting.quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:53 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
elk bedrijf wil graag voor aquiring betalen?
Die carrière zal het denk ik niet weten nee.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 05:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Of dat je aan zo'n pinkassa staat en alsnog zegt dat je gaat pinnen terwijl je weet dat dat de enige mogelijkheid is. Alsof die carrière dat niet weet.
Je kan ook gewoon doorlopen zonder te betalen. Ook een mogelijkheid.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 05:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Of dat je aan zo'n pinkassa staat en alsnog zegt dat je gaat pinnen terwijl je weet dat dat de enige mogelijkheid is.
quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:38 schreef Sigaartje het volgende:
Als ik die klant was geweest had ik de yoghurtbussen en bananetrossen gewoon in je gezicht gesmeten.
snotneus
Weer lekker in het rond aan het maaien?quote:
Ik trollde mee.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 19:09 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Weer lekker in het rond aan het maaien?
Dat jij in dat getroll trapt iedere keer, wind je niet zo op man.
Geen punt, snap je wel, het is ook een mongol.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:53 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Mijn welgemeende excuses.
Deep bow...
Dat vragen ze denk ik omdat er ook genoeg mensen in zo'n rij staan die wel van plan zijn om een paar dingetjes te pinnen en ze dan 20 keer zo snel buiten staan als ze gewoon zo'n zelfscan ding gebruiken. Was er laatst zelf zo eentje die met een fles drinken in de rij stond, dan is daar op gewezen worden gewoon service.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:42 schreef Sigaartje het volgende:
Weet je wat erg is???
Dat je overal moet pinnen. Kom je in een AH op station en daar loopt zo’n flikkertje rond terwijl je voor de contantkassa staat en die vraagt dreigend Wilt u pinnen?
Nee natuurlijk niet!
Waar denk je dat ik in deze rij sta?
Heb je je ogen in je kont?
Sowieso dient men ten alle tijde de boodschappen in te pakken ruim voordat de transactie plaats kan vinden.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 00:15 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Omdat er klachten waren, bruine resten op komkommers....
Ergste ooit : boodschappen op de band leggen, alles laten scannen, dan inpakken, en dan pas gaan betalenvaak zijn dit mensen die extreem veel boodschappen doen, 2 karren prop vol.
In mijn Appie hebben ze zelfscanners. Kan je of in de winkel alles scannen of bij de kassa zelf alles scannen.quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:07 schreef Pendule het volgende:
[..]
Je communiceerd gewoon. je praat weet je wel?
Sociaal doen. ik ga niet opkijken of jij een pasje in je handen hebt.
En terechtquote:Op donderdag 17 mei 2018 21:30 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ja, je gaat niet 'ff snel pinnen'
Nee je doet gwn godverdomme rustig totdat ik de automaat eventjes voor je aanzet nadat jij gevraagd hebt of je mag pinnen.
Je gaat niet met je pas wapperen. Ja, kan je doen maar ik wacht net zo lang tot jij mij vraagt hoe je wilt afrekenen.
Pendulequote:Op donderdag 17 mei 2018 21:02 schreef Pendule het volgende:
Ik zat vandaa achter de kassa en dan zijn er van die mensen die als ze willen pinnen zeggen 'Even pinnen' of als ze willen pinnen hun pas omhooghouden en heen en weer wapperen.
als ze dat doen zeg ik altijd 'Ja, wat wil je nou? je hebt toch een mond.'
idioten.
groetjes,
FOK!-nicht.
Daar geloof ik helemaal niks van.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 23:36 schreef Pendule het volgende:
Had haar wel over de lopende band kunnen trekken.
Die maakt hij niet vol joh, nog even en dan wordt 'ie eruit getyft, met zijn vier euro per uur. Doeiiii.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:45 schreef MichaelScott het volgende:
Best veel praatjes voor iemand wiens werk over 10 jaar weggeautomatiseerd is.
Neuhh ik ben een blijvertje.quote:Op zondag 27 mei 2018 00:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Die maakt hij niet vol joh, nog even en dan wordt 'ie eruit getyft, met zijn vier euro per uur. Doeiiii.
Kan je lang wachten, ik blijf wapperen.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:30 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ja, je gaat niet 'ff snel pinnen'
Nee je doet gwn godverdomme rustig totdat ik de automaat eventjes voor je aanzet nadat jij gevraagd hebt of je mag pinnen.
Je gaat niet met je pas wapperen. Ja, kan je doen maar ik wacht net zo lang tot jij mij vraagt hoe je wilt afrekenen.
Ja dat kun je doen maar er gebeurd dan niks.quote:Op zondag 27 mei 2018 01:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan je lang wachten, ik blijf wapperen.![]()
Prima, dan laat ik de zooi op je band liggen, zwaai naar je en loop weg, dat gedoe duurt me te lang.quote:Op zondag 27 mei 2018 01:06 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ja dat kun je doen maar er gebeurd dan niks.
Ik zet de pin automaat pas aan als je me zegt hoe je wilt betalen.
Dacht het niet je legt je zooi maar terug. anders help ik je even met terugleggen door je even aan je kraag door de winkel te sleuren stuk verdriet.quote:Op zondag 27 mei 2018 01:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Prima, dan laat ik de zooi op je band liggen, zwaai naar je en loop weg, dat gedoe duurt me te lang.
Praatjes.quote:Op zondag 27 mei 2018 01:08 schreef Pendule het volgende:
[..]
Dacht het niet je legt je zooi maar terug. anders help ik je even met terugleggen door je even aan je kraag door de winkel te sleuren stuk verdriet.
Van mij mag je, veel plezier en succes achter je kassa.quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:15 schreef Fer het volgende:
Ik zou het fijner vinden als gewoon die pin aanzet als iemand niet erbij zegt dat hij contant wil betalen.
dat jij een nichterige, kettingrokende Ier bent die niet zo lang op eigen benen kan blijven staan. Dat geloof ik heus wel.quote:
Anders kick je bij het stalken van Pendule even niet een kuttopic twee weken omhoog.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:52 schreef JeMoeder het volgende:
Goed verzonnen verhaal weer. Daar heb je vast voldoende tijd voor terwijl je carrière maakt achter de kassa
huh, maar dat deed hij toch juist wel?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:55 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Anders kick je bij het stalken van Pendule even niet een kuttopic twee weken omhoog.
Pendule bedoelt dat hij een voorkeur heeft voor contant want dan kan hij nog eens iets in zijn eigen zak steken.quote:
Dat moge duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:04 schreef LurkJeRot het volgende:
Dat wil zeggen: ware het niet dat het één grote kuttroll was natuurlijk![]()
Pendule is gewoon een uitgezakte veertiger die zich verveelt, als je het mij vraagt.
Daarom zelfscan.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:32 schreef Pendule het volgende:
[..]
Je bent geen 'koning' je gedraagt je gwn als je bij mij afrekend.
je doet gewoon normaal.
'mag ik pinnen alstublieft?' zo vraag je dat.
maar niet 'even pinnen' of je pas omhoog en wapperen.
ja, maar anders doet hij dat even niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:00 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
huh, maar dat deed hij toch juist wel?![]()
![]()
Mensen die niet gehoord hebben van contactloos betalen.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:22 schreef Pendule het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:06 schreef CaseJunky het volgende:
Vieze praatjes maker. Heb gewoon respect voor de mensen die überhaupt nog bij je willen afrekenen.
Donderop met je fking pinlasjs vriendquote:Op dinsdag 12 juni 2018 22:30 schreef geevee het volgende:
[..]
Mensen die niet gehoord hebben van contactloos betalen.
Accepteer jij geen pin nadat je in je poepert bent gepakt?quote:Op zondag 1 juli 2018 00:24 schreef Pendule het volgende:
Ga lekker ergens andersss afrekkennn met je petaalbasje
LZiever gwn contant dan doe ik nog wat ipv spullen over de band sjoen en op een knopje drukken als een hersendode pier. ‘Goedendag mevrouw’quote:Op zondag 1 juli 2018 00:35 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Accepteer jij geen pin nadat je in je poepert bent gepakt?
*Statiegeldquote:Op zondag 1 juli 2018 05:53 schreef DevFreak het volgende:
Vraag me af waarom mensen wel met dat kutpasje wapperen of aangeven dat ze willen pinnen, maar als ze willen betalen met normaal geld zeggen ze niks.
Ik zeg tegenwoordig altijd dat ik met staatsgeld wil betalen. Je moet die gezichten zien.
Nee staatsgeld. Echt geld. Geen digitale gebakken lucht ergens op een server waar ik niet bij kan komen. Even terug de geschiedenis in, naar 2017:quote:
Je bent toch niet blind! Als men toch gewoon willen pinnen. Dan doet je het gewoon. Anders mag je lekker andere baan zoeken. Of moet je ervoor zorgen dat super een scanner en doezelf kassa heeft.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:02 schreef Pendule het volgende:
Ik zat vandaa achter de kassa en dan zijn er van die mensen die als ze willen pinnen zeggen 'Even pinnen' of als ze willen pinnen hun pas omhooghouden en heen en weer wapperen.
als ze dat doen zeg ik altijd 'Ja, wat wil je nou? je hebt toch een mond.'
idioten.
groetjes,
FOK!-nicht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |