Wat?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 18:57 schreef Aethereal het volgende:
Wat is eigenlijk de lawyer equivalent van Hermès dassen en Ferragamo loafers?
Koop maar gewoon wat ze in Suits dragen.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 18:57 schreef Aethereal het volgende:
Wat is eigenlijk de lawyer equivalent van Hermès dassen en Ferragamo loafers?
Mooi 10k aftikken voor een Tom Ford maatpakquote:Op zaterdag 26 mei 2018 19:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Koop maar gewoon wat ze in Suits dragen.
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 19:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
“Get your skinny tie out of my face and get to work.”quote:Op zaterdag 26 mei 2018 19:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
wat heb ik net gelezen?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 19:35 schreef Aethereal het volgende:
[..]
http://www.leveragedsellout.com/2007/04/only-87-tool/
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 19:35 schreef Aethereal het volgende:
[..]
http://www.leveragedsellout.com/2007/04/only-87-tool/
Ik ben niet jaloers. Ik heb liefde voor mijn medemens <3quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze zijn jaloers. #1 is een of ander niet erkend onderzoek, jeej!
Hmm balen! Hier was ik wel een beetje bang voor. Het kantoor waar ik het aanbod heb gekregen, wil per sé dat ik per september word beëdigd en start met de beroepsopleiding..quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:43 schreef omelette het volgende:
Ik zat met hetzelfde probleem. Er zouden ook nog eens zes weken overheengaan voordat ik een afstudeerverklaring kon aanvragen na het krijgen van mijn laatste cijfer. Uiteindelijk maar besloten om pas in maart met de opleiding te starten.
Maar dat is opzich toch een 'gunstige' voorwaarde van de KNB in deze situatie? Ik neem aan dat je bij de KNB je masterdiploma dan pas hoeft te overleggen na dat half jaar?quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:41 schreef Heubach het volgende:
Zit bijna exact in dezelfde situatie, alleen ben ik al wat maandjes gestart
KNB heeft nu ook als voorwaarde dat je minimaal een half jaar werkzaam moet zijn in de praktijk
De RuG werkt ook niet echt mee moet ik zeggen..
Nee je moet je (originele !) masterbul opsturen naar de KNB of SBN om je aan te meldenquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:01 schreef Zomerzon123 het volgende:
[..]
Maar dat is opzich toch een 'gunstige' voorwaarde van de KNB in deze situatie? Ik neem aan dat je bij de KNB je masterdiploma dan pas hoeft te overleggen na dat half jaar?
Hoe is het bij jou gegaan?
alleen maar zuipenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:19 schreef Heubach het volgende:
Zeg, wordt er hier nog een beetje gestudeerd of wat?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |