abonnement Unibet Coolblue
pi_179234733
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 07:46 schreef Dven het volgende:

[..]

Juichen dat de politie een onderzoek doet om niets, straks weer janken om nodeleze politiekosten en dat ze serieuze zaken te weinig oppakken _O-
Serieuze zaken zoals echt terrorisme.

Maar dat geeft niet. Rechts is het helemaal niet te doen om terrorisme en geweld te bestrijden. Dat bleek ook wel uit het topic over de verwarde Syrier. Het enige doel is moslims bashen. Dus hoe meer terroristische aanslagen, hoe beter, in hun ogen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2018 07:57:29 ]
pi_179234757
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 07:56 schreef Igen het volgende:

[..]

Serieuze zaken zoals echt terrorisme.

Maar dat geeft niet. Rechts is het helemaal niet te doen om terrorisme en geweld te bestrijden. Dat bleek ook wel uit het topic over de verwarde Syrier. Het enige doel is moslims bashen. Dus hoe meer terroristische aanslagen, hoe beter, in hun ogen.
Het is natuurlijk van de zotte dat we hier ook in Nederland terroristen hebben die onschuldige mensen op straat neersteken, daarbij Allah is groot schreeuwen en dat mensen zoals jezelf nog steeds dat gegeven blijven ontkennen.

Wie is hier de psychiatrische patiënt, deze dader of mensen zoals jezelf die maar stelselmatig blijven ontkennen? 8)7
  vrijdag 18 mei 2018 @ 08:04:50 #278
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_179234774
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 02:12 schreef Xa1pt het volgende:
Mooi wel hoe islamofoob FOK! meteen weer in een stuip schiet.
Want dit is normaal?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 08:06:39 #279
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_179234784
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 07:46 schreef Igen het volgende:

[..]

Rechts klaagt normaal toch altijd over het gebrek aan zelfreinigend vermogen in de moslimgemeenschap? En als dat er nu wel is, dan is het wéér niet goed? :')
Natuurlijk is het wel goed. Ik vind het supergrappig.

Wat zijn jullie een stelletje verzuurde kutten zeg. Niet normaal. Je zou ook gewoon kunnen meelachen hoor.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 08:09:29 #280
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_179234802
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 07:47 schreef Dven het volgende:

[..]

"Mede-moslims! Mooi hoe die mensen voor elkaar opkomen!"

*plaatst een C/P van een fucking tweet :') Maar goed, we weten dat V_A van alle roepers misschien nog wel het minst serieus genomen kan worden.
Hier nog zo eentje.

Gast, het is een grote grap. Juist prachtig toch dat andere moslims Tofik de les lezen over zijn manier van de Islam vertegenwoordigen?

Waarom gelijk mij persoonlijk aanvallen? Gelijk dat gemier over wat 'rechts' zogenaamd wel of niet vindt. Je verveelt mij.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 08:17:03 #281
13309 nostra
ask why
pi_179234854
6 retweets en 28 reacties ook echt. Het interesseert echt helemaal niemand wat voor aandachtsgeil gebrabbel er uit dat relnichtje komt.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  vrijdag 18 mei 2018 @ 08:40:07 #282
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179235015
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 08:09 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Hier nog zo eentje.

Gast, het is een grote grap. Juist prachtig toch dat andere moslims Tofik de les lezen over zijn manier van de Islam vertegenwoordigen?

Waarom gelijk mij persoonlijk aanvallen? Gelijk dat gemier over wat 'rechts' zogenaamd wel of niet vindt. Je verveelt mij.
Jij maakt er rechts van. Dat hoef je mij niet in de mond te leggen. Ik vind die moslims even groten jankballen als alle sjw'tjes en schuimbekkend domrechts dat hierover valt. Duidelijk?!?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 18 mei 2018 @ 08:43:31 #283
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179235037
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 08:02 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het is natuurlijk van de zotte dat we hier ook in Nederland terroristen hebben die onschuldige mensen op straat neersteken, daarbij Allah is groot schreeuwen en dat mensen zoals jezelf nog steeds dat gegeven blijven ontkennen.

Wie is hier de psychiatrische patiënt, deze dader of mensen zoals jezelf die maar stelselmatig blijven ontkennen? 8)7
Zat daar een politiek en/ maatschappij-ontwrichtend doel achter ja? :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179235038
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 08:40 schreef Dven het volgende:

[..]

Jij maakt er rechts van. Dat hoef je mij niet in de mond te leggen. Ik vind die moslims even groten jankballen als alle sjw'tjes en schuimbekkend domrechts dat hierover valt. Duidelijk?!?
Misschien allemaal maar aan de ramadan?

Samen op huil therapie met een lege maag? :')
pi_179235060
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 08:43 schreef Dven het volgende:

[..]

Zat daar een politiek en/ maatschappij-ontwrichtend doel achter ja? :D
Iemand die Allah is groot schreeuwt en vervolgens op straat onschuldige burgers in nek en hals steekt, ja.

Nogmaals, er bestaat geen verstandige terrorist die doelbewust op mensen insteekt en hoopt zelf te worden doodgeschoten door een voorbijgaande agent.

Deze mensen zijn allemaal knettergek en rijp voor de psychiatrie.

De krampachtigheid waarmee men dit soort daden probeert te bagatelliseren is evenwel krankzinnig te noemen.

Wees eerlijk en benoem het beestje gewoon bij de naam.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 08:51:10 #286
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179235093
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 08:46 schreef Elzies het volgende:

[..]

Iemand die Allah is groot schreeuwt en vervolgens op straat onschuldige burgers in nek en hals steekt, ja.

Nogmaals, er bestaat geen verstandige terrorist die doelbewust op mensen insteekt en hoopt zelf te worden doodgeschoten door een voorbijgaande agent.

Deze mensen zijn allemaal knettergek en rijp voor de psychiatrie.

De krampachtigheid waarmee men dit soort daden probeert te bagatelliseren is evenwel krankzinnig te noemen.

Wees eerlijk en benoem het beestje gewoon bij de naam.
"Deze mensen zijn allemaal knettergek en rijp voor de psychiatrie. " Mee eens hoor.
Bagatelliseren is wederom iets wat jij ervan maakt. Enige wat ik stel is dat die casus wat gecompliceerder lijkt te liggen dan een simpel gevalletje van terrorisme.

Allah is groot roepen is wat mij betreft ook geen indicator van terrorisme. Maar misschien kom ik wel iets te vaak in gebieden waar ik het de gehele dag om duizend-en-een redenen hoor en schiet ik niet krampachtig in een terrorismestuit.

De krampachtigheid waarmee men alle daden gepleegd door aanhangers van een bepaald geloof of mensen met een bepaalde nationaliteit direct maar weer op dat geloof of die afkomst te steken is evenwel krankzinnig te noemen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179235211
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 08:51 schreef Dven het volgende:

[..]

"Deze mensen zijn allemaal knettergek en rijp voor de psychiatrie. " Mee eens hoor.
Bagatelliseren is wederom iets wat jij ervan maakt. Enige wat ik stel is dat die casus wat gecompliceerder lijkt te liggen dan een simpel gevalletje van terrorisme.

Allah is groot roepen is wat mij betreft ook geen indicator van terrorisme. Maar misschien kom ik wel iets te vaak in gebieden waar ik het de gehele dag om duizend-en-een redenen hoor en schiet ik niet krampachtig in een terrorismestuit.

De krampachtigheid waarmee men alle daden gepleegd door aanhangers van een bepaald geloof of mensen met een bepaalde nationaliteit direct maar weer op dat geloof of die afkomst te steken is evenwel krankzinnig te noemen.
Geloof kan altijd een indicatie zijn om de eigen daden te rechtvaardigen.

Het gros van de IS 'soldaten' die aanslagen hebben gepleegd in Europa zijn mijns inziens labiele en psychiatrische patiënten. Dat is mijn vaste overtuiging.

Neemt niet weg dat een ideologie als IS erop gericht is ook deze mensen te manipuleren en aan te zetten tot dergelijke daden.

Wat mij verbaasd is dat men telkens verschiet in een ja-nietus over de daden van zo'n dader, terwijl men nauwelijks speculeert over de indoctrinatie technieken die gebruikt worden om zo'n iemand aan te zetten tot dergelijke moordpartijen.

Want er gaat wel iets aan vooraf voordat iemand besluit om gewapend met een mes of andersoortig wapen op straat willekeurig burgers te gaan doden en te hopen dat je uiteindelijk zelf wordt gedood.

Overal ter wereld zie je een vergelijkbaar patroon bij dergelijke daders. Wat is de trigger en hoe zet je die trigger bij iemand aan?
  † In Memoriam † vrijdag 18 mei 2018 @ 09:34:13 #288
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_179235642
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 12:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat is dan ook wel even andere koek. Dibi bedoelt het overduidelijk gekscherend. Je hoeft het niet grappig te vinden, maar om nou gelijk weer zo spastisch te reageren.
Niks andere koek, er wordt weer met twee maten gemeten dus.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_179235760
TT is nepnieuws.

De tweet is sarcasme, een grap, een witz, een kwinkslag..
Hij speelt in op het stereotype dat moslims heel gevaarlijk zijn.
pi_179235828
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 08:06 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Natuurlijk is het wel goed. Ik vind het supergrappig.

Wat zijn jullie een stelletje verzuurde kutten zeg. Niet normaal. Je zou ook gewoon kunnen meelachen hoor.
Ik heb nou niet bepaald het idee dat jij erom kunt lachen. Je loopt vooral te janken dat Dibi hier niet voor wordt gestraft.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 18 mei 2018 @ 09:52:49 #291
168739 Red_85
'echt wel'
pi_179235916
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 09:42 schreef Bluesdude het volgende:
TT is nepnieuws.

De tweet is sarcasme, een grap, een witz, een kwinkslag..
Hij speelt in op het stereotype dat moslims heel gevaarlijk zijn.
Zal wel. Maar doodsbedreigingen zijn niet echt humor geziem de tijdsgeest en van wat voor soort mannetje het afkomt.

Maar dat zie jij niet, wat jij vindt dat downplayen weer belangrijker is. Het is gericht tegen die blankies, dus is het prima volgens jou.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_179236015
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 09:52 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Zal wel. Maar doodsbedreigingen zijn niet echt humor geziem de tijdsgeest en van wat voor soort mannetje het afkomt.

Maar dat zie jij niet, wat jij vindt dat downplayen weer belangrijker is. Het is gericht tegen die blankies, dus is het prima volgens jou.
Wat is Dibi dan voor 'soort mannetje'?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 18 mei 2018 @ 10:03:27 #293
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_179236110
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 09:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat is Dibi dan voor 'soort mannetje'?
Ik vraag me wel af, als een FvD-er of een ander persoon van de andere kant van het politieke spectrum met een beetje een nazi-achtige tweet zou komen (met dezelfde intentie om een onwaar karikatuur van zichzelf neer te zetten) of jij, KoosVogels, dan ook de redelijkheid zou bezitten om dat te herkennen.

Of zou je dan ineens verwijzingen naar x, y, z niet acceptabel vinden in deze tijden, etc.. etc..? Of zou je zeggen dat het een vorm van dog-whistling is enzo...

Het zou je sieren als je minimaal zou onderkennen dat het je even wat tijd zou kosten om te beseffen dat ook dat een grapje is wat moet kunnen. Toch?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_179236121
Ik denk dat Groenlinks heel blij moet zijn dat deze knurft uiteindelijk geen fractieleider geworden is.
pi_179236161
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 10:03 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik vraag me wel af, als een FvD-er of een ander persoon van de andere kant van het politieke spectrum met een beetje een nazi-achtige tweet zou komen (met dezelfde intentie om een onwaar karikatuur van zichzelf neer te zetten) of jij, KoosVogels, dan ook de redelijkheid zou bezitten om dat te herkennen.

Of zou je dan ineens verwijzingen naar x, y, z niet acceptabel vinden in deze tijden, etc.. etc..?

Het zou je sieren als je minimaal zou onderkennen dat het je even wat tijd zou kosten om te beseffen dat ook dat een grapje is wat moet kunnen. Toch?
Ik ken Dibi niet als een haatdragend kereltje dat de pik heeft op niet-moslims. Daarom herken ik er direct een grap in.

Als breedbekkikker Yernaz (FvD) een racistische grap maakt, wordt het lastiger. Gezien zijn eerdere uitlatingen kun het maar zo zijn dat hij het meent.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 18 mei 2018 @ 10:07:23 #296
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_179236178
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 10:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik ken Dibi niet als een haatdragend kereltje dat de pik heeft op niet-moslims. Daarom herken ik er direct een grap in.

Als breedbekkikker Yernaz (FvD) een racistische grap maakt, wordt het lastiger. Gezien zijn eerdere uitlatingen kun het maar zo zijn dat hij het meent.
Het gaat dus vooral om de hoeveelheid sympathie die jij een persoon toekent. En die hoeveelheid sympathie zou gekleurd kunnen zijn door hoezeer je aan dezelfde kant staat wellicht?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_179236393
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 10:07 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Het gaat dus vooral om de hoeveelheid sympathie die jij een persoon toekent. En die hoeveelheid sympathie zou gekleurd kunnen zijn door hoezeer je aan dezelfde kant staat wellicht?
Nee, want ik vind Dibi helemaal niet sympathiek en GroenLinks is niet mijn partij (ik stem VVD).
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179236399
Ik betwijfel of mensen Yernaz serieus zouden nemen als hij dit plaatje zou posten met daaronder 'ik als ik iemand hoor praten over de herverdeling van inkomen'.

Fok! zou in ieder geval niet aan de PVV in Den Haag gaan vragen wat die er van vinden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_179236410
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 12:22 schreef Oostwoud het volgende:
Tofik Dibi tweet dreigement niet-moslims: politie doet onderzoek

https://twitter.com/TofikDibi/status/996726628859482113/photo/1

Een werkelijk schokkende tweet. Dit is niet grappig en ik bespeur geen ironie of sarcasme. Ik hoop dat Dibi snel een bezoekje krijgt van de politie, op z'n minst voor een stevig vraaggesprek.
Sarcasme en ironie zijn dus niet voor iedereen herkenbaar.
Waar maak je je druk om?
pi_179236730
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 17:55 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Dat het in het westen doorgaans zo is dat juist moslims de aanslagen plegen.

Hoef je niet grappig te vinden hoor. Maar daar gaat het niet om, toch?
Toen was het stil
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')