nu nog genieten zolang het kanquote:Op woensdag 16 mei 2018 18:45 schreef hemarookworst het volgende:
Even alvast zomerse plaatjes om te wennen straks
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor mijn lever was het minder genieten de afgelopen dagenquote:Op woensdag 16 mei 2018 18:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nu nog genieten zolang het kan
daarom bestaan er balansdagenquote:Op woensdag 16 mei 2018 18:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voor mijn lever was het minder genieten de afgelopen dagen
quote:Op woensdag 16 mei 2018 18:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja als ik buiten ben is dat voor een beer run
weleensquote:Op woensdag 16 mei 2018 18:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
lekker buiten acclimatiseren nooit?
ojaquote:Op woensdag 16 mei 2018 18:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
weleens
ik woon natuurlijk in de acclimatiseerhoofdstad he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.never forget
'' I am under no obligation to make sense to you.''
quote:Op woensdag 16 mei 2018 18:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
en
ik hou van jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.never forgetBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
quote:
Brrrrrraaapquote:
Kra kra kraaa!!11quote:
Hee zijn straf ... ik vind hemquote:Op woensdag 16 mei 2018 19:44 schreef BoneThugss het volgende:
Kan je zeggen wat je wil, young millionaire.
quote:
quote:
moentjuhquote:
beetje bolken, beetje stelenquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
blijf bolken!quote:
HAAAquote:
Hee vriendquote:
quote:
echtquote:
Ik had een dmnd accountquote:
#AltijdHumorquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2018 20:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Er wordt gebolkt op hoog niveau vandaag.
Niet?quote:
quote:
moewaaaquote:
quote:
Maar eerst alles goed laten uitdrogenquote:Op woensdag 16 mei 2018 20:23 schreef FlippingCoin het volgende:
Een intense regenbui zou wel lekker zijn trouwens binnenkort, dat de straten onderstaan en alles.
de rest van nederlandquote:Op woensdag 16 mei 2018 20:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
bij jou niet? waar kom jij vandaan eigenlijk?
quote:
quote:
tom kroesquote:
quote:
Mwah de bank is Mn beste vriend en straks naar bed met antibiotica drankjequote:Op woensdag 16 mei 2018 20:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoi Lexy, voel je je al wat beter ?
shark peoplequote:
Tis godverdomme heel de dag al bijna niet te doen.quote:Op woensdag 16 mei 2018 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
Word alweer lastig scoren vanavond zo te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |