Ik zou hem dicht latenquote:Op donderdag 17 mei 2018 21:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Durf portfolio niet te bekijken, ZIJN WE AL MOEEEN?
Klaas ben jij dat?quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:31 schreef iloveshitcoins het volgende:
iedereen klaar voor de weekenddip? deze week nog onder de 8k.
Ik word zo moe van dit soort uiterst simpele opmerkingen.quote:
De blauwe voeren oorlog met elkaar, HET IS AAN!quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:38 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik word zo moe van dit soort uiterst simpele opmerkingen.
Gaat even niet op wat voor coin het gaat. Ik vind het behoorlijk irritant dat iedereen zo ongelooflijk laatdunkend doet over elkaar. Teveel users hier denken dat ze beter zijn dan de rest en dat de rest maar idioten zijn die alleen elkaar volgen, Ed volgen of gewoon maar wat doen. Ergste is dat de users die het hardst schreeuwen echt NUL toevoegen hier.
Tuurlijk zitten er users bij die geen flauw idee hebben, gewoon maar wat doen, random users volgen, maar dit alles over één kam scheren moet echt een keer stoppen, want het verziekt zowel dit topics als het gehele BTC forum heel vaak.
Ja, ik voel mij aangesproken. Ik besteed aardig wat tijd om mij in te lezen en ik weet dat velen hier dat ook doen. Ik heb genoeg mooie discussies en conversaties in DM's gehad met mensen die er echt wel werk van maken. Of ze nu $100 of $10000 in crypto hebben.
Doe gewoon eens normaal, kap is met laatdunkend zijn of denken dat je alles weet.
Dit is niet gericht op één persoon, maar de afgelopen paar pagina's zit er veel vol mee, dus dit moest er even uit.
#teamblauwediewintquote:Op donderdag 17 mei 2018 22:47 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
De blauwe voeren oorlog met elkaar, HET IS AAN!
Maar ik denk dat het ook komt door de bear market die maar door kachelt. En door twee vrij verschillende kampen in crypto wereld.
1e en 2e stroken niet erg met elkaar, Kyran. Je bent een beste vent, maar het blijft een slowchat.quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:38 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik word zo moe van dit soort uiterst simpele opmerkingen.
Doe gewoon eens normaal, kap is met laatdunkend zijn of denken dat je alles weet.
Zolang je de sok om je voet had is het niet zo erg.quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:51 schreef hodlwave het volgende:
Vandaag liep ik gewoon met een gat in mijn sok rond en het kon me niets schelen. Erg hè.
Niks tegen Zith hoor, echt heel toevallig dat net hij die post maakte, maar ik ga mij niet anders gedragen omdat het toevallig (ook) een moderator is. Het is iets waar ik mij al langer aan erger. Er valt geen discussie te voeren zonder dat iemand roept dat iemand een sukkel is, achterlijk is, dom is of wat dan ook.quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:47 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
De blauwe voeren oorlog met elkaar, HET IS AAN!
Maar ik denk dat het ook komt door de bear market die maar door kachelt.
Hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:49 schreef hodlwave het volgende:
[..]
1e en 2e stroken niet erg met elkaar, Kyran. Je bent een beste vent, maar het blijft een slowchat.
Wel gaaf om te lezen ja. Al moet ik posts van Buterin 10x lezen en dan snap ik net 10% van wat er staatquote:Op donderdag 17 mei 2018 22:52 schreef KappenBakken het volgende:
https://github.com/EOSIO/eos/issues/2718#issuecomment-389222260
Buterin die EOS even helpt![]()
![]()
Dit is hoe crypto hoort te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |