Wel met minder baard.quote:Op woensdag 16 mei 2018 18:14 schreef Cee het volgende:
Zijn er eigenlijk foto's van hem zonder baard? Ik kan het moeilijk beoordelen. Te veel haar.
Hij heeft wel wat Alexander Skarsgaard-achtigs iets (een Zweed, geen Deen, I know). Maar dan harig.
Bah, baardenquote:Op woensdag 16 mei 2018 17:40 schreef Amarantha het volgende:
Misschien moet ik hier ook maar meepraten.Ben nog steeds verliefd op die Deen.
Conchita?quote:Op woensdag 16 mei 2018 18:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bah, baardenGeef mij maar de Oostenrijker.
quote:
Ik vind dit op zoveel niveaus leuk.quote:Op woensdag 16 mei 2018 18:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit waren z'n backings en 'dansers' (of in zijn geval meer stampers haha) zeg maar. Kijk de acoutische versie is ook leuk, zie je ze de choreografie oefenen enzo
Natuurlijk mag dat.quote:Op woensdag 16 mei 2018 21:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh, hier is de SC! Ik mis jullie een beetje![]()
Mag ik gewoon af en toe gezellig binnen komen vallen hier?
Dat is zo liefquote:Op woensdag 16 mei 2018 21:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat.![]()
Je mag ook gewoon blijven natuurlijk.
Natuurlijk mag datquote:Op woensdag 16 mei 2018 21:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh, hier is de SC! Ik mis jullie een beetje![]()
Mag ik gewoon af en toe gezellig binnen komen vallen hier?
Hyperen of het ESF forum, dat heb ik nog nooit gezienquote:Op woensdag 16 mei 2018 21:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh, vergeet ik bijna het hyperen.. Heerlijk
Over 50 weken zijn nu de repetities bezigquote:Op woensdag 16 mei 2018 21:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh, vergeet ik bijna het hyperen.. Heerlijk
Hoi Nexumquote:Op woensdag 16 mei 2018 21:56 schreef Nexum het volgende:
SO I LAV BEYOND THE BAAAAAAAAONNEEESSSSSSSSSSSSS
GOES DEEP INSIDE YOUR SOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL
I LAVE BEYOND THE BI O OOO OONES
GOES DEEP INSIDE YOUR SOU UU U U U U U UUL
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYEAAAAAAAAAAAAAH FAKE NOTE
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHYEAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Hoihoi!! Gezellig dat je in de SC komtquote:
Ik heb er een halve minuut van gezien en ik vind het al geweldig, dus ik snap het welquote:Op woensdag 16 mei 2018 21:55 schreef Chocoladesoes het volgende:
Ik kom ook even binnenvallen![]()
Ben wat oude ESF filmpjes aan het kijken, en kwam dit tegen:
Ik kende het niet gezien ik nog niet zo heel veel jaar het ESF intensief volg. Maar blijkbaar is dit dus 14 miljoen keer bekeken en was het hoog geëindigd? Kan iemand mij toelichten waarom men hier toen massaal op stemde?Het enige wat ik kan bedenken is dat het "lekker gek" is. Ik ben oprecht benieuwd naar waarom dit precies aanspreekt.
"Ken" je al een klein beetje inmiddels.quote:Op woensdag 16 mei 2018 21:58 schreef Nexum het volgende:
[..]
Hoihoi!! Gezellig dat je in de SC komt. Blijf gezellig, en let niet op mij. Ik heb random spontane outbursts over Zhana en haar geweldige laatste noot.
Maar stiekem heb ik naast een hele goede smaak ook een wansmaakquote:Op woensdag 16 mei 2018 21:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb er een halve minuut van gezien en ik vind het al geweldig, dus ik snap het wel
Nou, misschien ben ik wel degene met een wansmaak. Want blijkbaar is het wel hoog geëindigdquote:Op woensdag 16 mei 2018 22:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar stiekem heb ik naast een hele goede smaak ook een wansmaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |