Moest er aan denken omdat het forum, net als een bedrijf geen democratie is. Dus heb je op een gegeven moment het maar te accepteren en evt uit te voeren. Simple as that.quote:Op woensdag 4 juli 2018 14:49 schreef kree het volgende:
Nu ga je weer persoonlijk, haha nouw wss niet daarom faalde het ook veel keer
Topic lijkt me prima zoals het is, nu nog de TT wijzigen zorgt denk ik alleen maar voor onduidelijkheid. Feel free om een topic aan te maken voor 'de andere kant' van het verhaal.quote:Op maandag 9 juli 2018 17:20 schreef kree het volgende:
R&P / Wat zou je de jongere generatie mee willen geven?
Deze wat trouwens een heel ok topic is, maar voor ik een nieuwe maak.
Kunnen we de tt wijzigen in iets van wat wil je de jongere generatie meegeven/wat geleerd van de oudere?
Het komt natuurlijk van 1 kant, maar ben onwijs benieuwd ook naar de andere kant van het hele verhaal
Wil even weten wat jullie mods denken, het is nl ok ook zoals het nu is?
Wellicht mss TT te lang dan, maar laat deze even aan jullie
Ok prima, wellicht toch even proberen, weet niet of dat werkt. Maar dan laten we die even zoquote:Op maandag 9 juli 2018 17:45 schreef STING het volgende:
[..]
Topic lijkt me prima zoals het is, nu nog de TT wijzigen zorgt denk ik alleen maar voor onduidelijkheid. Feel free om een topic aan te maken voor 'de andere kant' van het verhaal.
TS in dit geval mag prima van zich afbijten, maar ze schopt nogal om zich heen ook naar mensen die niets verkeerd zeggen.quote:Op woensdag 11 juli 2018 17:43 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
R&P / Ex heeft mij gehersenspoeld
Ik zou graag wat willen zeggen over het postgedrag in dit topic. Je kan het pertinent niet met TS eens zijn, vinden dat ze verkeerde keuzes maakt en het afkeuren dat ze niets van anderen aanneemt.
Als ik in haar schoenen stond, zou ik ook heel defensief op andere users reageren.
Wanneer gaan mensen zich hier eens realiseren dat je iemand niet helpt door op te leggen wat hij/zij moet doen volgens jou? Wanneer gaan mensen zich eens realiseren dat degenen die een topic openen met een hulpvraag vaak emotioneel instabiel zijn en het er niet bij kunnen hebben om nog eens een keer afgesnauwd te worden?
Als het je niet lukt om rekening te houden met de gevoelens van anderen of het allemaal te kusjekroel vindt, moet je je eens afvragen wat je op een subforum als R&P te zoeken hebt. Soms is het weleens gepast om weleens hard en direct te reageren op iemand, maar doe dat dan met een constructief doel en niet omdat je je ergert aan gedrag wat jij interpreteert als koppigheid, luiheid of zwakheid.
Tja, dat zal je wel vaker meemaken op R&P. Want hier doen veel mensen die emotioneel niet in balans zijn een hulpvraag.quote:Op woensdag 11 juli 2018 17:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
TS in dit geval mag prima van zich afbijten, maar ze schopt nogal om zich heen ook naar mensen die niets verkeerd zeggen.
quote:Op woensdag 18 juli 2018 12:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gek genoeg zie ik jou wel als die persoon. Die een dikke vette zeug aan het batsen is.
Even dat ik het goed zie. Zelf maak je ook rustig grappen over users, maar wanneer ze dat over jou doen is het een probleem?quote:
Grappen ja maar nooit beledigingen.quote:Op woensdag 18 juli 2018 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even dat ik het goed zie. Zelf maak je ook rustig grappen over users, maar wanneer ze dat over jou doen is het een probleem?
Oh een dikke vrouw neuken is een grove belediging dusquote:Op woensdag 18 juli 2018 13:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Grappen ja maar nooit beledigingen.
Kan niet alles accepteren.
Indirect noemt hj een zware vrouw een zeug.quote:Op woensdag 18 juli 2018 13:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh een dikke vrouw neuken is een grove belediging dus
Je draait het nu omquote:Op woensdag 18 juli 2018 13:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Indirect noemt hj een zware vrouw een zeug.
Kijk het raakt mij niet maar zware vrouwen hebben ook gevoel.
Nee ik snap het wel.quote:
Het was geen persoonlijke aanval, maar een grap. Zie reactie van Samzz.quote:Op woensdag 18 juli 2018 18:11 schreef kree het volgende:
[..]
Nee ik snap het wel.
Maargoed ben ook beetje gevoelig voor persoonlijke aanvallen
toch was t wel beetje een ding hoorquote:Op woensdag 18 juli 2018 18:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het was geen persoonlijke aanval, maar een grap. Zie reactie van Samzz.
Vind het eigenlijk not Done. Wat jij schreef.quote:Op woensdag 18 juli 2018 18:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het was geen persoonlijke aanval, maar een grap. Zie reactie van Samzz.
Bedankt voor het meldenquote:Op vrijdag 20 juli 2018 19:45 schreef MissMSX het volgende:
Kan de bezem door dit topic? Nu is er precies zo'n ontspoorde discussie ontstaan waar het topic niet voor bedoeld is
R&P / Kletstopic voor users die geen kinderen willen #2
Graag gedaan. Kleine bijdrage aan het beter maken van FOK!quote:
Heb m al in t oog. Dank je voor t meldenquote:Op zondag 22 juli 2018 20:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ontspoort dit topic niet een beetje in een "ontopic"-discussie over waarom het topic al dan niet (on)topic is?
R&P / contact met iemand die jonger is wat is de mening daar over?
Dank jequote:Op zondag 22 juli 2018 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb m al in t oog. Dank je voor t melden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |